Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-09-15
Pleszew: detaliczne dostawy paliw (ON, Pb95, LPG)
Numer ogłoszenia: 319020 - 2009; data zamieszczenia: 15.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o. , ul. Fabryczna 5, 63-300 Pleszew, woj. wielkopolskie, tel. 062 7421664, faks 062 7422968.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pk-pleszew.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o..
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: detaliczne dostawy paliw (ON, Pb95, LPG).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy paliw (ON, Pb95, LPG) w okresie do 31.12.2010 r., o jakości zgodnej z obowiązującymi przepisami na potrzeby Zamawiającego. Tankowania odbywać się będą do pojazdów Zamawiającego. Zamawiający szacuje orientacyjnie łączną wielkość dostaw objętych postępowaniem na: ON-131.826 litrów, Pb95-4.763 litry, LPG-1.481 litry. Tankowania odbywać się będą na asygnaty rozchodowe rozliczane okresowo. Część A postępowania - Detaliczne dostawy ON, Pb95 Część B postępowania - Detaliczne dostawy LPG.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 23.12.11.00 - 23.12.11.00 23.11.13.00 - 23.11.13.00 23.21.00.00 - 23.21.00.00 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 5000,00 złotychIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W postępowaniu wezmą udział Wykonawcy, którzy złożą ofertę zgodną z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych oraz ze SIWZ, a w szczególności: a) złożą wszelkie wymagane dokumenty, oświadczenia i wypełnią przewidziane w SIWZ formularze, w szczególności: - posiadają aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) zaakceptują wzór umowy; c) nie zostaną wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; d) złożona oferta nie zostanie odrzucona. 2. Sposób spełnienia warunków: Ocena spełnienia warunków udziału w postępowania, o których mowa w punkcie 1.a-c dokonana zostanie wg zasady spełnia lub nie spełnia na podstawie złożonych przez Oferentów dokumentów lub oświadczeń potwierdzających spełnienie wymaganych warunków. 3. Z treścią załączonych dokumentów i oświadczeń w sposób jednoznaczny musi wynikać, iż Wykonawca spełnia wymienione warunki. Niespełnienie któregokolwiek warunku będzie skutkowało wykluczeniem Oferenta z postępowania..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca przystępujący do przetargu powinien dołączyć do oferty następujące aktualne dokumenty: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22.1.1-3 ustawy (załącznik nr 3 do SIWZ). 2. Oświadczenie Wykonawcy o nie wykluczeniu z postępowania na podstawie z art. 22.1.4 ustawy (załącznik nr 4 do SIWZ). 3. Aktualny (tj. wystawiony nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. 4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienia, odroczenia lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, 5. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, 6. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, 7. Dokument potwierdzający wniesienie wadium. 8. Formularz cenowy części postępowania (załącznik nr 1A i 1B). 9. Zaakceptowany wzór umowy (załącznik nr 6 i 7)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pk-pleszew.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo Komunalne Spółka z o.o.
Sekretariat
ul. Fabryczna 5
63-300 Pleszew.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Przedsiębiorstwo Komunalne Spółka z o.o. Sekretariat ul. Fabryczna 5 63-300 Pleszew.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część A postępowania: Detaliczne dostawy paliw - ON, Pb95.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywne detaliczne dostawy paliw - olej napędowy, benzyna bezołowiowa 95 oktanowa. Tankowania odbywać się będą bezpośrednio do pojazdów taboru Zamawiającego. jakość paliw zgodna z obowiązującymi przepisami. Szacowana wielkość: ON-131.826 litrów, Pb95-4.763 litry. Tankowania odbywać się będą na kwity bezgotówkowe - asygnaty rozliczane w okresie tygodnia..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 23.12.11.00-2, 23.11.13.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część B postępowania: Detaliczne dostawy paliw: LPG.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywne detaliczne dostawy paliw - autogaz LPG. Tankowania odbywać się będą bezpośrednio do pojazdów taboru Zamawiającego. jakość paliw zgodna z obowiązującymi przepisami. Szacowana wielkość: LPG:1481 litrów. Tankowania odbywać się będą na kwity bezgotówkowe - asygnaty rozliczane w okresie tygodnia..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 23.21.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





