Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-10-04
Poznań: Dostawa i wdrożenie aplikacji umożliwiającej sporządzanie przez dysponenta części budżetowej sprawozdań budżetowych łącznych wraz z zakupem serwera, zasilacza awaryjnego do serwera oraz drukarki sieciowej
Numer ogłoszenia: 319052 - 2011; data zamieszczenia: 04.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu , Al. Niepodległości 16/18, 61-713 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8541300, faks 061 8541204.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.poznan.uw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i wdrożenie aplikacji umożliwiającej sporządzanie przez dysponenta części budżetowej sprawozdań budżetowych łącznych wraz z zakupem serwera, zasilacza awaryjnego do serwera oraz drukarki sieciowej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje: a) zakup, dostawę i wdrożenie aplikacji umożliwiającej sporządzanie sprawozdań łącznych przez dysponenta części budżetowej 85/30 - Województwo wielkopolskie, b) zakup, dostawę serwera wraz z oprogramowaniem systemowym, zasilacza awaryjnego do serwera i drukarki sieciowej, c) przeprowadzenie szkolenia użytkowników aplikacji. 2. Wymagania ogólne aplikacji: a) Wykonawca musi zabezpieczyć w okresie gwarancji, bez dodatkowych kosztów, stałą aktualizację programu stosownie do zmian występujących w przepisach prawa, bez konieczności powiadamiania przez Zamawiającego o takowych zmianach, b) aplikacja musi umożliwić jednostkom samorządu terytorialnego otrzymującym dotacje z budżetu dysponenta części budżetowej 85/30 oraz podległym dysponentowi części budżetowej 85/30 państwowym jednostkom budżetowym - wprowadzanie, drukowanie oraz przesyłanie drogą elektroniczną jednostkowych sprawozdań budżetowych, c) aplikacja musi zapewnić w okresie sporządzania sprawozdań budżetowych prawidłową pracę dla ok. 300 użytkowników równocześnie. 3. Wymagania dotyczące sprzętu: a) Zamawiający zastrzega, że dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy, w wersji możliwie najbardziej zaawansowanej, ale jednocześnie przetestowanej eksploatacyjnie w zastosowaniach zbliżonych funkcjonalnie do zamawianej aplikacji, b) serwer musi charakteryzować się następującymi lub lepszymi parametrami technicznymi: - Procesor: czterordzeniowy, minimalna częstotliwość taktowania: 2GHz i pojemność cache 4MB, w architekturze x86-64, dedykowany do pracy w serwerach, zaprojektowany do pracy w układach dwuprocesorowych, - Ilość zainstalowanych procesorów: 1, możliwość rozbudowy maksymalnie do 2 procesorów, - Pamięć RAM: 8GB, (4x2GB w jednobankowych modułach RDIMM z korekcją błędów ECC) 1333MHz, DDR3, - Dyski twarde: 2 dyski 300GB typu Hot-plug SAS, o prędkości obrotowej 10k RPM, - Interfejsy sieciowe: minimum 2 x 10/100/1000 Mbit/s, - Porty: 4 porty USB, w tym dwa porty na przedniej ścianie obudowy, 2 x 15 stykowe D-Sub, 1 x RS 232, - Karta graficzna: umożliwiająca wyświetlanie obrazu o rozdzielczości 1280 x 1024, dopuszcza się możliwość stosowania zintegrowanych z płytą główną kart graficznych, - Zarządzanie: serwer musi być wyposażony w kartę zdalnego zarządzania (konsoli) posiadającą dedykowane złącze RJ-45 pozwalającą na: włączenie, wyłączenie i restart serwera, podgląd logów sprzętowych serwera i karty, wysyłanie do administratora maila z powiadomieniem o awarii lub zmianie konfiguracji sprzętowej, konfigurację kontrolera RAID, przejęcie pełnej konsoli tekstowej serwera niezależnie od jego stanu (także podczas startu, restartu OS) - rozwiązanie sprzętowe, niezależne od systemów operacyjnych, - Sprzętowy kontroler SAS: dostępne poziomy RAID 0, 1, 10, 5, 256 MB cache, obsługa min. 4 dysków twardych, - Typ zasilacza: dwa redundantne zasilacze 230V 50-60Hz, - Obsługiwane systemy operacyjne: MicrosoftR WindowsR Server, Red Hat Enterprise Linux, CentOS 5.x, SUSE Linux Enterprise Server - Obsługiwane platformy wirtualizacyjne: Vmware ESXi lub Citrix XenServer, - Napędy: wewnętrzny napęd DVD-RW, - Obudowa: o wysokości maksymalnie 3U dedykowana do zamontowania w szafie rack 19 cali wraz z zestawem szyn do mocowania w szafie i wysuwania do celów serwisowych, - Diagnostyka: diody diagnostyczne lub panel LCD umieszczone na froncie obudowy, umożliwiające wyświetlenie informacji o stanie serwera, c) drukarka musi charakteryzować się następującymi lub lepszymi parametrami technicznymi: - Prędkość drukowania w czerni (tryb normal, A4): 40 str./min, - Jakość druku w czerni: 1200 x 1200 dpi, - Pojemność pamięci: minimum 128MB, - Języki drukowania: HP PCL 5e, HP PCL 6, emulacja HP Postscript Level 3, - Interfejsy: USB 2.0, wbudowany serwer druku z interfejsem Ethernet 10/100/1000 Base-TX, - Druk dwustronny: tak, - Obciążalność: nie mniejsza niż 5000 stron miesięcznie, - Sterowniki: systemy MS Windows i Linux, - Certyfikaty: Energy Star, d) zasilacz awaryjny UPS musi charakteryzować się następującymi lub lepszymi parametrami technicznymi: - Minimalna moc wyjściowa: 1500 VA, - Możliwość współpracy z oprogramowaniem zarządzającym dostarczonym z zasilaczem, - Napięcie wejściowe: 230 V, - Zabezpieczenie przeciążeniowe: bezpiecznik topikowy, - Obudowa Rack-Mount. e) Zamawiający wymaga, by dostarczona platforma serwerowa wraz z oprogramowaniem zapewniała jednoczesną pracę ok. 300 użytkowników zlokalizowanych w siedzibach użytkowników aplikacji, f) Wykonawca zobowiązuje się również do dostarczenia łącznie z ofertą dokumentacji w języku polskim (lub w jednym z języków powszechnie używanych w handlu międzynarodowym) potwierdzającej spełnienie warunków i parametrów technicznych zaoferowanego sprzętu. Zamawiający nie dopuszcza stwierdzenia, że zaoferowany sprzęt spełnia wymagania, bez dołączenia odpowiednich certyfikatów i dokumentacji. W opisie technicznym należy bezwzględnie podać nazwę producenta i typ, model oferowanego sprzętu umożliwiający jego jednoznaczną identyfikację. 4. Dostarczony sprzęt, musi spełniać wymagania obowiązujących przepisów, w tym być zgodny z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 21 sierpnia 2007 roku w sprawie zasadniczych wymagań dla sprzętu elektrycznego (Dz. U. z 2007 r. Nr 155 poz. 1089). W szczególności musi posiadać oznaczenie CE, potwierdzające zgodność tego sprzętu (serwer, zasilacz do serwera, drukarka) z przepisami rozporządzenia. Ocena zgodności i oznaczenie znakiem CE musi dotyczyć całego wyrobu, a nie tylko jego elementów składowych. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, warunków licencyjnych określa załącznik do SIWZ. 6. Warunki gwarancyjne: a) aplikacja do sporządzania sprawozdań budżetowych musi być objęta 12-miesięczną gwarancją, liczoną od momentu zrealizowania całości Przedmiotu umowy, b) Wykonawca zapewnia 36-miesięczny serwis gwarancyjny serwera, liczony od momentu zrealizowania całości Przedmiotu umowy, c) zasilacz awaryjny do serwera oraz drukarka sieciowa muszą być objęte co najmniej 12-miesięcznymi gwarancjami, liczonymi od momentu zrealizowania całości Przedmiotu umowy. 7. W okresie gwarancji aplikacji Wykonawca zapewni Zamawiającemu prowadzenie przez swoich pracowników usługi helpdesk. 8. Szczegółowy opis warunków gwarancyjnych oraz usługi helpdesk określa załącznik do SIWZ. 9. Wykonawca przeprowadzi w siedzibie Zamawiającego niezbędne szkolenie dla wszystkich użytkowników aplikacji, w tym wyznaczonych administratorów Zamawiającego, w wymiarze ok. 50 godzin. Dla ok. 285 użytkowników szkolenie będzie obejmowało prezentację obsługi aplikacji wraz z omówieniem wszystkich funkcjonalności niezbędnych do prawidłowego sporządzania sprawozdań jednostkowych. Natomiast dla ok. 15 użytkowników, w tym administratorów, szkolenie będzie obejmowało prezentację obsługi aplikacji wraz z omówieniem wszystkich funkcjonalności aplikacji niezbędnych do prawidłowego sporządzania sprawozdań jednostkowych i łącznych oraz administrowania aplikacją. Wykonawca musi dostosować właściwą liczbę ćwiczeń dla poszczególnych grup użytkowników aplikacji w sposób pozwalający na samodzielne użytkowanie aplikacji. Ze względu na dużą ilość użytkowników aplikacji (ok. 300), Zamawiający zaakceptuje przeprowadzenie szkolenia użytkowników w grupach. Termin realizacji szkolenia zostanie ustalony między Zamawiającym a wybranym Wykonawcą w trakcie realizacji umowy..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.90.00.00 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe 48.82.50.00 - Serwery WWW 35.10.00.00 - Urządzenia awaryjne i zabezpieczające 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 79.63.20.00 - Szkolenie pracowników .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykazanie się wykonaniem w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej trzema dostawami i wdrożeniami aplikacji realizującymi obowiązki sprawozdawcze i/lub finansowo-księgowe dysponentów części budżetu państwa) o wartości nie mniej niż 25 tys. zł brutto każda dostawa.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
podpisane warunki gwarancyjne
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do umowy, jeżeli zmiany są korzystne dla Zamawiającego albo nie można było ich przewidzieć w chwili zawarcia umowy. W takim przypadku sporządzony zostanie stosowny aneks do umowy. Warunki zmiany umowy zostaną ustalone pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą. 2. W szczególności dopuszczalna będzie zmiana umowy dotycząca: 1) zmiany świadczenia Wykonawcy na lepszej jakości przy zachowaniu tożsamości przedmiotu świadczenia, 2) zmiana danych Wykonawcy bez zmiany samego Wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy, numeru rachunku bankowego, osób reprezentujących strony umowy itp.), 3) zmiany terminu płatności z przyczyn nie leżących po stronie Zamawiającego. 3. Zmiana postanowień zawartej umowy wymaga, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej. 4. Zmiana umowy, o której mowa w ust. 1 i 2, następuje na pisemny wniosek strony umowy, zawierający wykazanie okoliczności umożliwiających dokonanie zmiany, to jest wskazanie przedmiotu i zakresu zmiany, uzasadnienie zmiany, wpływ zmiany na termin zakończenia umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poznan.uw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu
al. Niepodległości 16/18
61-713 Poznań
pok. 457, bud. A.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.10.2011 godzina 10:00, miejsce: Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu al. Niepodległości 16/18 61-713 Poznań Sekretariat Biura Organizacyjno - Administracyjnego pok.373, bud.A.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Wykonanie robót budowlanych w pięciu pomieszczeniach Wielkopolskiego Centrum Onkologii
- Rozbudowa drogi krajowej nr 83 na odcinku Turek - Turkowice - Kowale Pańskie w zakresie budowy ścieżki pieszo-rowerowej oraz kanału technologicznego w km 0+050 do 2+300
- Świadczenie usług pocztowych w zakresie niepowszechnej przesyłki hybrydowej w obrocie krajowym
- AN/ZP/129/24 Aranżacja kawiarni wraz z zapleczem na terenie Politechniki Poznańskiej Budynek A3 Parter, ul. Piotrowo 3a, 61-138 Poznań
- DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO III
- TPm-112/24 Dostawa z wniesieniem i montażem foteli biurowych, hokerów i krzeseł oraz sof modułowych dla Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu.
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wraz z dostarczeniem sprzętu informatycznego dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego.
- Świadczenie usług informatycznych na rzecz Okręgowej Komisji Egzaminacyjnej w Łodz
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Rozwój edukacji na terenie gminy Hyżne"
- Dostawa urządzeń i oprogramowania zwiększających odpor-ność na cyberataki wraz z wdrożeniem w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczna Gmina Pawłosiów"
- TP 77/24-dzierżawa urządzeń drukujących oraz wdrożenie i udzielenie licencji na system wydruku podążającego i system raport. i zarządzania urządzeń. druk. wraz z serwisem oraz dostawą mat. eksploat.
- Zakup sprzętu i oprogramowania na potrzeby realizacji projektu: Poprawa poziomu Cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Miejskim w Boguchwale
więcej: Drukarki laserowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.