Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-09-15
Biała Podlaska: pełnienie funkcji Eksperta ds. monitoringu i badania zmian poziomu kompetencji studentów projektu Przejdźmy do praktyki! - Pilotażowa ścieżka przygotowania studentów zarządzania do wejścia na rynek pracy
Numer ogłoszenia: 319120 - 2009; data zamieszczenia: 15.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Papieża Jana Pawła II w Białej Podlaskiej , ul. Sidorska 95/97, 21-500 Biała Podlaska, woj. lubelskie, tel. 083 3426530, faks 083 3426531.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwsz.bialapodlaska.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: pełnienie funkcji Eksperta ds. monitoringu i badania zmian poziomu kompetencji studentów projektu Przejdźmy do praktyki! - Pilotażowa ścieżka przygotowania studentów zarządzania do wejścia na rynek pracy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Eksperta ds. monitoringu i badania zmian poziomu kompetencji studentów projektu Przejdźmy do praktyki! - Pilotażowa ścieżka przygotowania studentów zarządzania do wejścia na rynek pracy.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.41.90.00 - Usługi konsultacyjne w zakresie ewaluacji .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Dysponują osobą, lub przedstawią pisemne zobowiązania innych podmiotów o udostępnieniu osoby, przewidzianą do pełnienia funkcji Eksperta ds. monitoringu i badania zmian poziomu kompetencji studentów projektu posiadającą wykształcenie wyższe w stopniu doktora nauk ekonomicznych. 2. Dysponują osobą, lub przedstawią pisemne zobowiązania innych podmiotów o udostępnieniu osoby, przewidzianą do pełnienia funkcji Eksperta ds. monitoringu i badania zmian poziomu kompetencji studentów projektu posiadającą minimum 5 letni staż pracy. 3. Zaoferują wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z wymogami Zamawiającego określonymi w niniejszej SIWZ. 4. Spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w SIWZ oraz w art. 22 ustawy Pzp. 5. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp. 6. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 7. Spełnienie powyższych warunków podlegać będzie ocenie Zamawiającego dokonywanej metodą 0 - 1, tj. spełnia - nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia określone w pkt. 6 SIWZ..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do specyfikacji: 2. W celu potwierdzenia spełniania warunku określonego w pkt. 1. Wykonawca złoży dokumenty potwierdzające, iż osoba przewidziana do pełnienia funkcji Eksperta ds. monitoringu i badania zmian poziomu kompetencji studentów projektu ukończyła studia wyższe w stopniu doktora nauk ekonomicznych (np.: kopia dyplomu lub inny równoważny dokument). 3. W celu potwierdzenia spełniania warunku określonego w pkt. 2. Wykonawca złoży dokumenty potwierdzające, iż osoba przewidzianą do pełnienia funkcji Eksperta ds. monitoringu i badania zmian poziomu kompetencji studentów projektu posiada minimum 5 letni staż pracy. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej dopuszczające Wykonawcę do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile nie wynika ono z innych dokumentów załączonych do oferty. 6. Wypełniony formularz ofertowy, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwsz.bialapodlaska.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można odebrać, bezpłatnie, w pok. 378 w budynku przy ul. Sidorskiej 95/97 w Białej Podlaskiej, za zaliczeniem pocztowym lub drogą elektroniczną..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.09.2009 godzina 12:00, miejsce: Kancelaria PWSZ im. Papieża Jana Pawła II w Białej Podlaskiej przy ul. Sidorskiej 95/97 w Białej Podlaskiej..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot niniejszego postępowania zamawiany jest na potrzeby projektu pt. Przejdźmy do praktyki! - Pilotażowa ścieżka przygotowania studentów zarządzania do wejścia na rynek pracy współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IV Szkolnictwo Wyższe i Nauka, Działanie 4.1. Wzmocnienie i rozwój potencjału dydaktycznego uczelni oraz zwiększenie liczby absolwentów kierunków o kluczowym znaczeniu dla gospodarki opartej na wiedzy.
INNE PRZETARGI Z BIAŁEJ PODLASKIEJ
- Usługi pocztowe na rzecz Urzędu Miasta Biała Podlaska w 2025 roku
- Dostawa unitu stomatologicznego, lamp przepływowych bakteriobójczych oraz napędu ortopedycznego, w podziale na 3 części.
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej (sprzedaż i dostawa (dystrybucja)) do obiektów Akademii Bialskiej im. Jana Pawła II
- "Świadczenie usługi ochrony mienia w Zakładzie Zagospodarowania Odpadów w Białej Podlaskiej"
- Wymiana nawierzchni z płyt betonowych wraz z uzupełnieniem kruszywem mineralnym łamanym, z mechanicznym nadaniem spadków podłużnych (DP nr 1120L)
- "Przebudowa drogi gminnej nr 100655L - ul. Torowej w Białej Podlaskiej"
więcej: przetargi w Białej Podlaskiej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.