eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ElblągAdaptacja (przebudowa) pomieszczeń w budynku Domu Studenta nr 1 Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Elblągu z przeznaczeniem na Inkubator Przedsiębiorczości Absolwentów

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-10-06

Ogłoszenie nr 319180 - 2016 z dnia 2016-10-06 r.

Elbląg: Adaptacja (przebudowa) pomieszczeń w budynku Domu Studenta nr 1 Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Elblągu z przeznaczeniem na Inkubator Przedsiębiorczości Absolwentów
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak

Nazwa projektu lub programu
Część zamówienia realizowana w ramach projektu dofinansowywanego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego 2014-2020, Poddziałanie 1.3.1 Inkubowanie przedsiębiorstw, pt.: STARTUP HOUSE - Inkubacja przedsiębiorstw w Elblągu, nr umowy UDA - RPWM.01.03.01-28-0004/16-00

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 304872-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Elblągu, krajowy numer identyfikacyjny 17071162800000, ul. ul. Wojska Polskiego  1, 82300   Elbląg, państwo , woj. warmińsko-mazurskie, tel. 55 629 0 505, faks 55 629 0 510, e-mail
Adres strony internetowej (URL): www.pwsz.elblag.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Uczelnia publiczna

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Adaptacja (przebudowa) pomieszczeń w budynku Domu Studenta nr 1 Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Elblągu z przeznaczeniem na Inkubator Przedsiębiorczości Absolwentów

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP/PN/2312/05/3095/2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest adaptacja (przebudowa) pomieszczeń w budynku Domu Studenta nr 1 Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Elblągu z przeznaczeniem na Inkubator Przedsiębiorczości Absolwentów. 2. Zakres zamówienia obejmuje: 1) Założenia projektowe - Remont i przystosowanie istniejących pomieszczeń, znajdujących się na parterze w budynku Domu Studenta Nr 1 PWSZ w Elblągu ul. Zacisze 12, nie zmienia układu funkcjonalno - przestrzennego obiektu. Użytkownicy inkubatora korzystać będą z 15-tu pomieszczeń adaptowanych na miejsca pracy i przebudowanego zaplecza sanitarnego. Dla potrzeb uczestników szkoleń i konferencji adaptowanej sali klubowej, przewiduje się aneks szatni i punkt obsługi w przyległym pomieszczeniu pomocniczym Sali. Sala pomieści do 50 osób z niezbędną wentylację mechaniczną z centralą umieszczoną w przestrzeni sufitu podwieszonego aneksu korytarza, czerpnią w przewodzie kominowym dawnej kotłowni, wyrzutnią na dachu pionem z centrali. 2) Adaptacja oraz remont pomieszczeń w budynku: a) roboty budowlane instalacyjne: - roboty rozbiórkowe: fragmentów konstrukcji ścian i nadproży, instalacji, wykładzin, tynków, posadzek, ścianek działowych, stolarki drzwiowej i okiennej, - roboty budowlane konstrukcyjne związane z remontem i adaptacją budynku oraz dostosowaniem obiektu do aktualnych wymagań ochrony ppoż.: przebudowa ścianek działowych, nadproży i dostosowanie istniejących otworów drzwiowych i okiennych do projektowanej stolarki, wykonanie nowych otworów drzwiowych, b) roboty remontowe budowlane wymiany podłóg i posadzek, tynków, oraz wykonania sufitów podwieszanych, c) roboty budowlano-instalacyjne przebudowy (korekty) istniejącej instalacji wod-kan, wentylacji, i elektrycznych dla potrzeb skorygowanej funkcji i projektowanych zabezpieczeń p.poż.: - wykonanie kompletnej instalacji wod-kan. w obiekcie wraz z niezbędnymi próbami i dezynfekcją, wykonanie instalacji hydrantowej i przebudowę wody zimnej i ciepłej w budynku - wymiany gniazd wtyczkowych wraz z instalacją do przebudowywanych pomieszczeń, rozmieszczenie czujek pożarowych wraz z oprzewodowaniem do instalacji sygnalizacji pożarowej, instalacji oddymiania klatki schodowej K3, wymiany istniejącego oświetlenia wraz z oświetleniem awaryjnym, - układ instalacji nawiewno - wywiewnej w oparciu o jedną centrale wentylacyjną podłączoną do systemów kanałów nawiewno - wywiewnych, d) roboty elektryczne i teletechniczne rozbudowy instalacji zabezpieczeń p.poż., montaż systemu oddymiania i systemu sygnalizacji pożaru, e) roboty wykończeniowe: wymiana płytek glazurowanych w pomieszczeniach sanitarnych oraz kuchni, szpachlowanie i malowanie części ścian i sufitów. 3) Wykonanie wyjścia ewakuacyjnego ze schodami zewnętrznymi: a) roboty rozbiórkowe: fragmentów ściany i tynków przy odtwarzaniu otworu drzwiowego, b) roboty budowlane konstrukcyjne związane z budową zdylatowanych od budynku żelbetowych schodów żelbetowych, c) roboty budowlane konstrukcyjne wykonania daszku wejściowego drewnianego krytego blacho dachówką, d) roboty elektryczne oświetlenia zewnętrznego, e) roboty wykończeniowe wykonania posadzek, szpachlowania i malowania uszkodzonych fragmentów ścian, f) roboty urządzenia terenu wykonania opaski z kostki granitowej i chodnika z płyt chodnikowych na warstwach, g) przesadzenie krzewów w obrębie posesji. 4) Szczegółowy zakres zamówienia określa dokumentacja projektowa stanowiąca Załącznik nr 1a do 1e do SIWZ. 5) Wykonawca, z którym zostanie zawarta umowa winien zabezpieczyć w sposób zapobiegający jakimkolwiek zniszczeniom, degradacji bądź dewastacji wszelkie mienie ruchome i nieruchome będące własnością Zamawiającego pozostawione na czas robót. Po zakończeniu prac Wykonawca przekaże ww. mienie Zamawiającemu w stanie niepogorszonym. W ramach obowiązku zabezpieczenia mienia Wykonawca jest zobowiązany do przeniesienia mienia w miejsce wskazane przez Zamawiającego, a po zakończeniu robót w miejsce docelowego przeznaczenia. 6) Zamawiający wymaga, aby dostarczone produkty posiadały certyfikaty, atesty, świadectwa dopuszczenia do użytkowania itp. lub inną dokumentację potwierdzającą, że oferowane produkty spełniają wymagane prawem przepisy i normy. W|w dokumenty należy dostarczyć na żądanie Zamawiającego. 7) Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane przez okres minimum 36 miesięcy od daty końcowego odbioru robót. Okres rękojmi ustala się na 3 miesiące ponad okres gwarancji. W wymienionych terminach Wykonawca zobowiązany jest do bezpłatnego usuwania ujawnionych wad. 8) Na wszelkie zainstalowane produkty okres udzielonej przez Wykonawcę gwarancji równy jest okresowi gwarancji udzielonej przez producenta tych produktów. 9) Zaleca się, aby Wykonawca przeprowadził wizję lokalną posesji i w obiekcie Zamawiającego przy ul. Zacisze 12 w Elblągu, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z Zamawiającym (tel. 55 629 05 66- Kierownik Działu Gospodarczo-Technicznego)

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45100000-8, 45110000-1, 45210000-2, 45223000-6, 45233220-7, 45233161-5, 45111291-4, 45300000-0, 45330000-9, 45331200-8, 45332000-3, 45310000-3, 45316200-7, 45400000-1, 45410000-4, 45430000-0, 45442100-8, 45421100-5, 45453000-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/10/2016
IV.2 Szacunkowa całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT893207.71
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Budownictwa Ogólnego PRZEMYSŁÓWKA 03 Antoni Klecha,  przemyslowka@przemyslowka.com,  Ul. Żytnia 1,  82-300,  Elbląg,  kraj/woj. warmińsko-mazurskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1078196,59
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.