Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-09-25
Grudziądz: DOSTAWA POMOCY DYDAKTYCZNYCH ORAZ URZĄDZEŃ WARSZTATOWYCH 67/2014
Numer ogłoszenia: 319202 - 2014; data zamieszczenia: 25.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: 13 Wojskowy Oddział Gospodarczy (Jednostka Wojskowa 4503 ) , ul. Czwartaków 1, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 458 32 90, 458 32 00, faks 56 458 32 22.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.13wog.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa sektora finansów publicznych - wojsko.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA POMOCY DYDAKTYCZNYCH ORAZ URZĄDZEŃ WARSZTATOWYCH 67/2014.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa pomocy dydaktycznych oraz urządzeń warsztatowych dla służby czołgowo-samochodowej wraz ze szkoleniem, zgodnie z wymaganiami określonymi w Rozdziale III SIWZ, Załączniku nr 1 i 9 do SIWZ oraz warunkami świadczenia przedmiotu zamówienia wyszczególnionymi w Załączniku Nr 2 do SIWZ oraz według zadań następująco: ZADANIE NR 1:Dostawa stanowiska demonstracyjno szkoleniowego systemu CR silnika o ZS wraz ze szkoleniem ZADANIE NR 2:Dostawa stanowiska demonstracyjno szkoleniowe zintegrowany systemu typu Motronic silnika o ZI wraz ze szkoleniem ZADANIE NR 3:Dostawa stołu probierczego do badania i regulacji elektrycznych urządzeń wymontowanych z pojazdów wraz ze szkoleniem ZADANIE NR 4:Dostawa stanowiska demonstracyjno szkoleniowego układów pneumatycznych sprężonego powietrza wraz ze szkoleniem ZADANIE NR 5:Dostawa stanowiska demonstracyjno szkoleniowego dwuobwodowych układów hamulcowych wraz ze szkoleniem ZADANIE NR 6:Dostawa stendu pracującego silnika o ZI z sekwencyjnym wielopunktowym wtryskiem paliwa wraz ze szkoleniem ZADANIE NR 7 Dostawa stendu pracującego silnika o ZS typu Commonrail wraz ze szkoleniem ZADANIE NR 8 Dostawa testerów do diagnostyki pojazdowej wewnętrznej i zewnętrznej wraz ze szkoleniem ZADANIE NR 9 Dostawa zespołu pomocy dydaktycznych do przedmiotu o temacie: Elektrotechnika ZADANIE NR 10 Dostawa zespołu pomocy dydaktycznych do przedmiotu o temacie Silniki spalinowe 1)Przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie z dokumentacją techniczną i wymaganiami technicznymi dla danego producenta, którego produkty zostały zaoferowane przez Wykonawcę w treści oferty (dotyczy zadań 1-8: pomocy dydaktycznych i urządzeń warsztatowych). 2)Dostarczony przedmiot zamówienia winien być nowy, nieużywany, nieregenerowany i w kategorii pierwszej, spełniający wymagania jakościowe określone w dokumentacji technicznej producenta danego wyrobu oraz wymagania funkcjonalno-użytkowe wymagane przez Zamawiającego. 3)Przedmiot zamówienia dostarczony przez Wykonawcę winien spełniać co najmniej podstawowe wymagania (minimalne) określone w Załączniku Nr 9 do SIWZ i nie może być gorszy jakościowo i technicznie od parametrów wymaganych przez Zamawiającego. 4)Przedmiot zamówienia winien być oznakowany symbolem CE (o ile dotyczy danego wyrobu) oraz powinien być opakowany w sposób zapewniający zachowanie właściwości oraz parametrów techniczno-eksploatacyjnych zarówno podczas transportu jak i przechowywania w warunkach magazynowych w okresie co najmniej 6 miesięcy od daty protokolarnego przyjęcia dostawy. 5)Realizacja umowy obejmować będzie przeprowadzenie przez Wykonawcę we własnym zakresie i na jego koszt - szkolenia w terminie nie późniejszym niż do dnia 28.11.2014 r. dla kadry instruktorskiej w ilości 3 osób na każdą pozycję sprzętu dydaktycznego ze sposobu użytkowania stendów, tablic, stanowisk dydaktycznych w siedzibie Wykonawcy (zadania nr 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7). 6)Realizacja umowy obejmować będzie przeprowadzenie przez Wykonawcę we własnym zakresie i na jego koszt - szkolenie w terminie nie późniejszym niż do dnia 28.11.2014 r. dla kadry instruktorskiej CBiE CSLog i użytkowników z warsztatu JW 4503 ze sposobu użytkowania zestawu diagnostycznego dla poz. nr 1 i 3 zadania nr 8 (określonych w Formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ) w miejscowości Grudziądz ul. Czwartaków 1, zaś dla poz. 2 i 4 zadania nr 8 (określonych w Formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ) w miejscowości Grudziądz ul. Bema 2. 7)Wykonawca zobowiązany jest w ramach umowy i w terminie przewidzianym na realizację umowy do dokonania uruchomienia dostarczonych urządzeń (w zakresie zadań nr 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8). Wykonanie określonych niniejszym punktem czynności winno mieć miejsce przed dokonaniem szkolenia o którym mowa powyżej, w dniu dostawy lub innym ustalonym terminie jednak nie późniejszym niż do 28.11.2014 r. 8)Dostarczany przedmiot zamówienia musi odpowiadać wymogom określonym w ustawie z dnia 30 sierpnia 2002 roku o systemie oceny zgodności (Dz. U. z 2010 r. nr 138, poz. 935 ze zm.). 9)Wraz z dostawą Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć karty gwarancyjne lub inny dokument, stanowiący dowód udzielenia gwarancji, będący podstawą do dochodzenia roszczeń z tytułu gwarancji. 10)Użyte do opisu przedmiotu zamówienia (w Załącznikach nr 1 i 9 do SIWZ) znaki towarowe lub pochodzenie towaru od określonego producenta służy jedynie określeniu parametrów technicznych, standardów, właściwości, jakości, funkcji, jakimi powinny charakteryzować się wchodzące w skład przedmiotu zamówienia urządzenia 11)Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w SIWZ (art. 30 ust. 4 Ustawy) pod warunkiem, że mają one nie gorsze parametry od oryginalnych. 12)Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy przedmiotu zamówienia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w Załącznikach nr 1 i 9 do SIWZ (art. 30 ust. 5 Ustawy) poprzez dołączenie do oferty: oświadczenia, że: oferuje produkty równoważne w stosunku do wymagań zawartych w Załączniku nr 1 i 9 do SIWZ z podaniem pozycji w których oferuje produkt równoważny według treści Załącznika nr 6 do SIWZ;kserokopii katalogu producenta produktu, bądź opisu przedmiotu zamówienia z którego będą wynikały: nazwa produktu, producent, nr katalogowy, parametry: długość, szerokość, wysokość, kolor, waga, zasilanie, przeznaczenie (o ile dotyczy danej pozycji) i funkcje adekwatne do zawartych przez Zamawiającego w Załączniku nr 9 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia takie opisu zaoferowanego przedmiotu zamówienia który będzie umożliwiał dokonanie porównania z opisem zawartym w Załączniku nr 9 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza możliwość dołączenia wydruku z elektronicznych katalogów producentów potwierdzonych za zgodność z oryginałem;dokument przedstawiający w sposób obrazowy każdy zaoferowany przedmiot zamówienia (wszystkie narzędzia i urządzenia) - powyższe oznacza przedłożenie wraz z ofertą rysunku, obrazu bądź zdjęcia każdej zaoferowanej pozycji.W przypadku gdy Wykonawca nie załączy powyższych dokumentów przyjmuje się, że zaoferowany przez niego przedmiot zamówienia jest wskazanym przez Zamawiającego w treści Formularza ofertowego i Załączniku nr 9 do SIWZ..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 43.80.00.00-1.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.11.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców składających ofertę wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert w łącznej wysokości dla wszystkich zadań: 6 450,00 zł 2. Wykonawca, który składa ofertę na więcej niż jedno zadanie zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości sumy wadiów tych zadań. 3.Wysokość wadium na poszczególne zadania: Zadanie nr 1: 700,00 zł Zadanie nr 2: 450,00 zł Zadanie nr 3: 550,00 zł Zadanie nr 4: 700,00 zł Zadanie nr 5: 450,00 zł Zadanie nr 6: 650,00 zł Zadanie nr 7: 700,00 zł Zadanie nr 8: 1 900,00 zł Zadanie nr 9: 250,00 zł Zadanie nr 10: 100,00 zł 4.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na cały okres związania ofertą. 5.W przypadku nie wniesienia wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie wyrażenia zgody na przedłużenie okresu związania z ofertą Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia. 6.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu; 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3)gwarancjach bankowych; 4)gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 7.W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji, z jej treści powinno wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego (w terminie związania ofertą) zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Ustawy. 8.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: NBP ODDZIAŁ OKRĘGOWY W BYDGOSZCZY 25 1010 1078 0105 5913 9120 0000 W przypadku, gdy Wykonawca załącza do składanej oferty dowód wpłaty wadium wówczas składa go w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub inną e osobę y upoważnioną e do reprezentowania Wykonawcy. O wniesieniu wadium decyduje data i godzina wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego. 9.Wadium wnoszone w poręczeniach bankowych, poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w ust. 6 pkt 5, należy zdeponować w formie oryginału w kasie Zamawiającego - budynek nr 20 pokój nr 1 przed upływem terminu do składania ofert (Zamawiający dopuszcza przesłanie oryginału dokumentu za pośrednictwem poczty, dokument należy przesłać na adres Zamawiającego z dopiskiem KASA numer sprawy). Natomiast kopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub inną e osobę y upoważnioną e do reprezentowania Wykonawcy należy załączyć do składanej oferty. Kasa czynna jest: od poniedziałku do piątku w godzinach 7.00 -13.00 (przerwa: 9.00 - 10.15). Dopuszcza się załączenie oryginału dokumentu do oferty. 10.Przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien podać: nazwę przedmiotu zamówienia, numer sprawy, numer zadania, numer rachunku (dotyczy formy pieniężnej), na który należy zwrócić wadium. 11.Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a Ustawy. 12.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 13.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 14.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie (art. 46 ust. 4a Ustawy). 15.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Uwaga! Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust.11, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego (art. 46 ust. 3 Ustawy)
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1 PZP. Ocena spełnienia powyższego warunku nastąpi na podstawie treści przedstawionego oświadczenia jak powyżej, na zasadzie spełnia lub nie spełnia wymaganego warunku.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 2 PZP. Ocena spełnienia powyższego warunku nastąpi na podstawie treści przedstawionego oświadczenia jak powyżej, na zasadzie spełnia lub nie spełnia wymaganego warunku
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 3 PZP. Ocena spełnienia powyższego warunku nastąpi na podstawie treści przedstawionego oświadczenia jak powyżej, na zasadzie spełnia lub nie spełnia wymaganego warunku.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 3 PZP. Ocena spełnienia powyższego warunku nastąpi na podstawie treści przedstawionego oświadczenia jak powyżej, na zasadzie spełnia lub nie spełnia wymaganego warunku
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 4 PZP. Ocena spełnienia powyższego warunku nastąpi na podstawie treści przedstawionego oświadczenia jak powyżej, na zasadzie spełnia lub nie spełnia wymaganego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w SIWZ (art. 30 ust. 4 Ustawy) pod warunkiem, że mają one nie gorsze parametry od oryginalnych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy przedmiotu zamówienia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w Załącznikach nr 1 i 9 do SIWZ (art. 30 ust. 5 Ustawy) poprzez dołączenie do oferty: oświadczenia, że: oferuje produkty równoważne w stosunku do wymagań zawartych w Załączniku nr 1 i 9 do SIWZ z podaniem pozycji w których oferuje produkt równoważny według treści Załącznika nr 6 do SIWZ; kserokopii katalogu producenta produktu, bądź opisu przedmiotu zamówienia z którego będą wynikały: nazwa produktu, producent, nr katalogowy, parametry: długość, szerokość, wysokość, kolor, waga, zasilanie, przeznaczenie (o ile dotyczy danej pozycji) i funkcje adekwatne do zawartych przez Zamawiającego w Załączniku nr 9 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia takie opisu zaoferowanego przedmiotu zamówienia który będzie umożliwiał dokonanie porównania z opisem zawartym w Załączniku nr 9 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza możliwość dołączenia wydruku z elektronicznych katalogów producentów potwierdzonych za zgodność z oryginałem; dokument przedstawiający w sposób obrazowy każdy zaoferowany przedmiot zamówienia (wszystkie narzędzia i urządzenia) - powyższe oznacza przedłożenie wraz z ofertą rysunku, obrazu bądź zdjęcia każdej zaoferowanej pozycji. W przypadku gdy Wykonawca nie załączy powyższych dokumentów przyjmuje się, że zaoferowany przez niego przedmiot zamówienia jest wskazanym przez Zamawiającego w treści Formularza ofertowego i Załączniku nr 9 do SIWZ.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy - art. 36a ustawy PZP. W przypadku gdy Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy winien w ofercie wskazać części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom (Załącznik Nr 5 do SIWZ). lub / i Zamawiający żąda podania przez Wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, w sytuacji gdy Wykonawca powołuje się na zasoby tych podwykonawców na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1. W przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom Zamawiający uzna, że całość zamówienia wykona samodzielnie. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (art. 26 ust. 2b Ustawy) - w formie kopii dokumentów tych podmiotów poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub te podmioty oraz przedłoży wykaz tych podmiotów Wykonawca wraz z ofertą winien przedłożyć: Formularz ofertowy;Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału;Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania;Wykaz części zamówienia, które Wykonawca zamierza powierzyć do realizacji podwykonawcy;Oświadczenie o zaoferowaniu produktów równoważnych;Informacja o Wykonawcy;Oświadczenie o przynależności / bądź nie przynależności do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 Ustawy przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w następującym zakresie: 1) udziału podwykonawcy na etapie realizacji umowy w sytuacji, gdy Wykonawca nie przewidział jego udziału w treści oferty lub zmiany podwykonawcy na innego - w przypadku, kiedy Wykonawca określi go co do tożsamości w ofercie a nowy podwykonawca spełni wymagania dla fachowego wykonania powierzanych mu czynności lub części zamówienia zgodnie z umową (np. oświadczenie Wykonawcy, podwykonawcy); 2) zmiany zakresu podwykonawstwa; 3) zmiany podwykonawcy na innego lub rezygnacji z podwykonawcy uczestniczącego w realizacji umowy w sytuacji gdy podwykonawca na etapie składania ofert wykazał podwykonawcę jako podmiot, na którego zasoby wykonawca powołał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1. Wykonawca w tej sytuacji będzie zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia warunki w stopniu nie mniejszym niż wymagane w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia; 4) miejsca dostawy/ szkolenia (na terytorium RP), o ile wystąpią po stronie Zamawiającego okoliczności, których nie można było przewidzieć przed podpisaniem umowy; 5) zmiany przedmiotu zamówienia na przedmiot zamówienia innego producenta niż wskazany w ofercie przez Wykonawcę przy zachowaniu cen i jakości oraz parametrów nie gorszych niż wymagania wskazane przez Zamawiającego. O zmianach, o których mowa w pkt. 4, Zamawiający powiadomi Wykonawcę na piśmie z co najmniej dwudniowym wyprzedzeniem, z konkretnym wskazaniem dnia, od którego będą obowiązywały zmiany.Zmiany określone w pkt. 1 - 3, 5 (z wyjątkiem pkt. 4) wymagają zachowania formy pisemnej (aneks) oraz pisemnego wniosku jednej ze Stron o zmianę wraz z uzasadnieniem
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.13wog.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: z kasy JW 4503 ul. Czwartaków 1,86-300 Grudziądz:4zł, na wniosek Wykonawcy wysyłka: 8,63 zł lub bezpłatnie z www.13wog.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.10.2014 godzina 09:30, miejsce: kancelaria JW 4503 ul.Czwartaków 1 86-300 Grudziądz (pom.7 bud. 1)-osobiście lub przesyłka, wykonawca uwzględnia czas niezbędny na dostarczenie oferty bezpośrednio do kancelarii.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Kopertę należy opisać hasłem: OFERTA PRZETARGOWA: DOSTAWA POMOCY DYDAKTYCZNYCH ORAZ URZĄDZEŃ WARSZTATOWYCH - sprawa nr 67/2014 nie otwierać do dnia 08.10.2014 r. godz. 10.00. Na kopercie umieścić należy w postaci pieczęci firmowej lub odręcznego napisu nazwę Wykonawcy i jego adres zgodnie z danymi rejestrowymi (ewidencyjnymi). Konsekwencje złożenia oferty niezgodnie z opisem (np. potraktowanie oferty jako zwykłej korespondencji i niedostarczenie jej na miejsce składania ofert w terminie ) ponosi Wykonawca. Wykonawca dla zachowania terminu składania ofert winien uwzględnić czas niezbędny na wystawienie przez osobę pełniącą służbę w biurze przepustek, przepustki upoważniającej do wejścia do kancelarii Zamawiającego oraz czas niezbędny na przejście do kancelarii i złożenie oferty.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa stanowiska demonstracyjno szkoleniowego systemu CR silnika o ZS wraz ze szkoleniem.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa stanowiska demonstracyjno szkoleniowego systemu CR silnika o ZS wraz ze szkoleniem - 1 kpl.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.11.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa stanowiska demonstracyjno szkoleniowe zintegrowany systemu typu Motronic silnika o ZI wraz ze szkoleniem.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa stanowiska demonstracyjno szkoleniowe zintegrowany systemu typu Motronic silnika o ZI wraz ze szkoleniem - 1 kpl.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.11.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa stołu probierczego do badania i regulacji elektrycznych urządzeń wymontowanych z pojazdów wraz ze szkoleniem.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa stołu probierczego do badania i regulacji elektrycznych urządzeń wymontowanych z pojazdów wraz ze szkoleniem - 1 kpl.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.11.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa stanowiska demonstracyjno szkoleniowego układów pneumatycznych sprężonego powietrza wraz ze szkoleniem.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa stanowiska demonstracyjno szkoleniowego układów pneumatycznych sprężonego powietrza wraz ze szkoleniem - 1kpl.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.11.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa stanowiska demonstracyjno szkoleniowego dwuobwodowych układów hamulcowych wraz ze szkoleniem.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa stanowiska demonstracyjno szkoleniowego dwuobwodowych układów hamulcowych wraz ze szkoleniem - 1 kpl.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.11.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa stendu pracującego silnika o ZI z sekwencyjnym wielopunktowym wtryskiem paliwa wraz ze szkoleniem.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa stendu pracującego silnika o ZI z sekwencyjnym wielopunktowym wtryskiem paliwa wraz ze szkoleniem - 1 kpl.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.11.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa stendu pracującego silnika o ZS typu Commonrail wraz ze szkoleniem.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa stendu pracującego silnika o ZS typu Commonrail wraz ze szkoleniem 1 kpl.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.11.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dostawa testerów do diagnostyki pojazdowej wewnętrznej i zewnętrznej wraz ze szkoleniem.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa: Tester do pojazdów osobowych i dostawczych (moduł tablet), wraz z abonamentem rocznym lub opłatą jednorazową - 1 kpl Tester do pojazdów osobowych i dostawczych (moduł tablet muduł z funkcją oscyloskopu), wraz z abonamentem rocznym lub opłatą jednorazową 1 kpl Moduł do pojazdów ciężarowych wraz z zestawami dapterów do (1 kpl): -pojazdów ciężarowych -autobusów -dostawczych -przyczep wraz z abonamentem rocznym lub opłatą jednorazową Moduł do pojazdów ciężarowych wraz z zestawami dapterów do (1 kpl): -pojazdów ciężarowych -dostawczych -przyczep wraz z abonamentem rocznym lub opłatą jednorazową.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 43.80.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.11.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Dostawa zespołu pomocy dydaktycznych do przedmiotu o temacie: Elektrotechnika.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa zespołu pomocy dydaktycznych do przedmiotu o temacie: Elektrotechnika 1 kpl.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.11.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Dostawa zespołu pomocy dydaktycznych do przedmiotu o temacie Silniki spalinowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa zespołu pomocy dydaktycznych do przedmiotu o temacie Silniki spalinowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.11.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GRUDZIĄDZA
- Udzielenie gminie-miasto Grudziądz zobowiązania krótkoterm. w formie kredytu bądź pożyczki do wys. 60 milionów zł na zasadach odnawialnej linii kredytowej, na pokrycie przejściowego deficytu budżetu
- Dostawa karmy dla psów i kotów przebywających w COZ w Grudziądzu, ul. Przytulna 1 oraz kotów wolno bytujących na terenie miasta Grudziądz, a także żwirku dla kotów przebywających w COZ
- Usługa napraw bieżących samochodów osobowych, osobowo terenowych, mikrobusów oraz dostawczych do 3,5 t użytkowanych przez jednostki wojskowe w Grudziądzu, Grupie, Chełmnie i Brodnicy - 109/2024
- Usługa napraw bieżących autobusów użytkowanych przez jednostki wojskowe w Grudziądzu, Grupie, Chełmnie i Brodnicy - 110/2024
- Usługa przygotowywania i wydawania gorących posiłków podopiecznym Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Grudziądzu w okresie od dnia 1 stycznia 2025 r. do dnia 31 grudnia 2025 r.
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla dorosłych, dzieci i młodzieży z zaburzeniami psychicznymi w miejscu ich zamieszkania - na terenie Gminy Grudziądz
więcej: przetargi w Grudziądzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż wyposażenia w ramach zadania Budowa Gminnego Klubu Dziecięcego Nasze Gzuby w Szczytnikach Duchownych - część I zabawki i wyposażenie sal
- Zakup i dostawa sprzętu ICT, specjalistycznego, wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej nr 15 w Mysłowicach w ramach projektu Edukacja dla wszystkich = wysoka jakość kształcenia.
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Rozwój edukacji na terenie gminy Hyżne"
- Zakup i dostawa urządzeń /narzędzi warsztatowych na potrzeby Stacji Obsługi KWP z siedzibą w Radomiu
- Dostawa fantomów
- Wyposażenie, doposażenie pracowni i warsztatów szkolnych dla zawodów szkolnictwa branżowego w nowoczesny sprzęt, materiały dydaktyczne zapewniające wysoką jakość kształcenia
więcej: Pomoce dydaktyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.