Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-11-10
Jordanów: Udzielenie kredytu bankowego złotówkowego w kwocie 1 800 000,00 zł przeznaczonego na sfinansowanie deficytu budżetowego w roku 2010 dla Urzędu Gminy w Jordanowie.
Numer ogłoszenia: 319243 - 2010; data zamieszczenia: 10.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jordanów , ul. Rynek 2, 34-240 Jordanów, woj. małopolskie, tel. 018 2693510, faks 018 2693526.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina-jordanow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie kredytu bankowego złotówkowego w kwocie 1 800 000,00 zł przeznaczonego na sfinansowanie deficytu budżetowego w roku 2010 dla Urzędu Gminy w Jordanowie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: b. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu złotówkowego w wysokości 1 800 000,00 zł. na pokrycie deficytu budżetowego Gminy Jordanów . c. przy następujących założeniach : a) termin postawienia do dyspozycji środków finansowych - jedna transza w wysokości 1 800 000,- zł. przelana na rachunek zamawiającego w dniu 30.11.2010 r. - z możliwością wykorzystania w okresie późniejszym niż podany do dyspozycji, b) Okres kredytowania : lata 2011-2020, c) spłata kapitału w dziesięciu ratach : 1. rata w wysokości 110 000,- zł płatna do dnia 30 września 2011 r. 2. rata w wysokości 200 000,- zł. płatna do dnia 30 września 2012 r. 3. rata w wysokości 200 000,- zł. płatna do dnia 30 września 2013 r. 4. rata w wysokości 200 000,- zł. płatna do dnia 30 września 2014 r. 5. rata w wysokości 200 000,- zł płatna do dnia 30 września 2015 r. 6. rata w wysokości 200 000,- zł płatna do dnia 30 września 2016 r. 7. rata w wysokości 200 000,- zł płatna do dnia 30 września 2017 r. 8. rata w wysokości 200 000,- zł płatna do dnia 30 września 2018 r. 9. rata w wysokości 200 000,- zł płatna do dnia 30 września 2019 r. 10. rata w wysokości 90 000,- zł płatna do dnia 30 września 2020 r. d) prowizja od udzielonego kredytu płatna będzie jednorazowo. e) odsetki będą naliczane i spłacane kwartalnie , od kapitału niespłaconego f) spłata odsetek następować będzie na podstawie zawiadomienia , przesłanego przez bank do kredytobiorcy w terminie 3 dni od jego otrzymania, g) zabezpieczenie kredytu - weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową, h) zastrzega się możliwość niewykorzystania części kredytu bez podania przyczyny, i) w przypadku niewykorzystania części kredytu Zamawiający nie będzie obciążony żadnymi kosztami, j) w sytuacji gdy kredyt spłacony zostanie wcześniej - odsetki liczone będą do dnia spłaty kredytu , a nie do końca okresu umowy , bez prowizji rekompensacyjnej, k) rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą usługi będą dokonywane w złotych polskich. l) data postawienia do dyspozycji i wysokość kredytu może ulec zmianie bez dodatkowych opłat i prowizji ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.13.00.00 - (3) Usługi brokerskie i usługi podobne w zakresie zabezpieczenia ubezpieczeń towarów .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2020.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 i art.23 ustawy Prawo zamówień publicznych dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; i złoży wymagane oświadczenia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Złoży wymagane oświadczenie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Złoży wymagane oświadczenie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Złoży wymagane oświadczenie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Złoży wymagane oświadczenie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Projekt umowy wraz z harmonogramem wypłat i spłat rat kredytu.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina-jordanów
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Jordanowie
ul.Rynek 2
34-240 Jordanów
pokój nr 12, II piętro.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.11.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Jordanowie ul. Rynek 2 34-240 Jordanów pokój nr 12, II piętro.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.