Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-11-25
Gdańsk: D10.251.85.D.2015 Zakup wraz z dostawą sprzętu medycznego na potrzeby Szpitala
Numer ogłoszenia: 319250 - 2015; data zamieszczenia: 25.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Copernicus Podmiot Leczniczy Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością , ul. Nowe Ogrody 1-6, 80-803 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 768 42 81, 58 468 46 40, faks 58 761 46 29, 58 768 48 29.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.copernicus.gda.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: D10.251.85.D.2015 Zakup wraz z dostawą sprzętu medycznego na potrzeby Szpitala.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa sprzętu medycznego na potrzeby Szpitala w ramach 14 pakietów Pakiet nr 1- Defibrylator; Pakiet nr 2- Pompa; Pakiet nr 3- Myjka; Pakiet nr 4- Ssak typ 1; Pakiet nr 5- Ssak typ 2; Pakiet nr 6- Pulsoksymetr; Pakiet nr 7- Kardiomonitor; Pakiet nr 8- System ogrzewania pacjenta; Pakiet nr 9 - Stoły operacyjne; Pakiet nr 10- Aparat do operacji w niedokrwieniu; Pakiet nr 11 - Wózek anestezjologiczny; Pakiet nr 12 - Wózek do czystej bielizny; Pakiet nr 13 - Wózek do brudnej bielizny; Pakiet nr 14- Wózek do transportu chorych;.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 14.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
- Oświadczenie Wykonawcy mówiące o tym, że oferowane wyroby spełniają warunki wprowadzenia do obrotu medycznego i używania określone w ustawie z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 107, poz. 679) - Wypełniony opis przedmiotu zamówienia
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Okres gwarancji - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
określone w projekcie umowy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.copernicus.gda.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych
Al. Jana Pawła II 50, 80-462 Gdańsk
pokój 091-093.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.12.2015 godzina 10:00, miejsce: COPERNICUS Podmiot Leczniczy Sp. z o.o. Sekretariat pokój 44 Al. Jana Pawła II 50, 80-462 Gdańsk.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Dostawa w okresie wskazanym w opisie przedmiotu zamówienia, nie dłuższym niż 30 dni od dnia zawarcia umowy dla części asortymentu określonego w pakiecie 2,7 dla pozostałych pakietów w terminie do 4 miesięcy od daty podpisania Umowy, jednak nie później niż 30 dni od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Defibrylator.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Defibrylator.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pompy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pompy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Myjka.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Myjka.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Ssak typ 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ssak typ 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Ssak typ 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ssak typ 2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pulsoksymetr.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pulsoksymetr.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Kardiomonitor.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kardiomonitor.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: System ogrzewania pacjenta.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: System ogrzewania pacjenta.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Stoły operacyjne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stoły operacyjne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Aparat do operacji w niedokrwieniu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparat do operacji w niedokrwieniu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Wózek anestezjologiczny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wózek anestezjologiczny.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Wózek do czystej bielizny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wózek do czystej bielizny.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Wózek do brudnej bielizny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wózek do brudnej bielizny.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Wózek do transportu chorych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wózek do transportu chorych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- "Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Przedszkole nr 39 w Gdańsku z podziałem na 7 części"
- Usługa dobrowolnej opieki medycznej dla pracowników Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego i członków ich rodzin
- Dostawa trzech samochodów osobowych do Wojewódzkiego Szpitala Psychiatrycznego im. prof. Tadeusza Bilikiewicza w Gdańsku - znak sprawy Adm 19A/2024
- Usługi weterynaryjne, sterylizacji,kastracji kotów wolno bytujących w obrębie dzielnicy Nowy Port oraz Śródmieścia w ramach B. Obywat. M. Gdańska w 2025 pod nadzorem Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt
- Dostawa zatapiarek dla Copernicus PL Sp. z o.o. w Gdańsku.
- Dostawa urządzeń służących do celów naukowo - badawczych realizowanych w ramach projektu naukowego OPUS-25
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzętu ICT, specjalistycznego, wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej nr 15 w Mysłowicach w ramach projektu Edukacja dla wszystkich = wysoka jakość kształcenia.
- Zakup echokardiografu
- DOSTAWA ULTRADŹWIĘKOWEGO ASPIRATORA TKANEK Z WYPOSAŻENIEM
- Dostawa sprzętu medycznego dla zespołów ratownictwa medycznego OCRM w Opolu
- Dostawa automatycznego systemu do identyfikacji (ID) i określania lekowrażliwości (AST) drobnoustrojów oraz systemu do genetycznej diagnostyki zakażeń
- DOSTAWY SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO UŻYTKU
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.