eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskD10.251.85.D.2015 Zakup wraz z dostawą sprzętu medycznego na potrzeby Szpitala

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-11-25

Gdańsk: D10.251.85.D.2015 Zakup wraz z dostawą sprzętu medycznego na potrzeby Szpitala
Numer ogłoszenia: 319250 - 2015; data zamieszczenia: 25.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Copernicus Podmiot Leczniczy Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością , ul. Nowe Ogrody 1-6, 80-803 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 768 42 81, 58 468 46 40, faks 58 761 46 29, 58 768 48 29.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.copernicus.gda.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: D10.251.85.D.2015 Zakup wraz z dostawą sprzętu medycznego na potrzeby Szpitala.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa sprzętu medycznego na potrzeby Szpitala w ramach 14 pakietów ­ Pakiet nr 1- Defibrylator; ­ Pakiet nr 2- Pompa; ­ Pakiet nr 3- Myjka; ­ Pakiet nr 4- Ssak typ 1; ­ Pakiet nr 5- Ssak typ 2; ­ Pakiet nr 6- Pulsoksymetr; ­ Pakiet nr 7- Kardiomonitor; ­ Pakiet nr 8- System ogrzewania pacjenta; ­ Pakiet nr 9 - Stoły operacyjne; ­ Pakiet nr 10- Aparat do operacji w niedokrwieniu; ­ Pakiet nr 11 - Wózek anestezjologiczny; ­ Pakiet nr 12 - Wózek do czystej bielizny; ­ Pakiet nr 13 - Wózek do brudnej bielizny; ­ Pakiet nr 14- Wózek do transportu chorych;.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 14.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    - Oświadczenie Wykonawcy mówiące o tym, że oferowane wyroby spełniają warunki wprowadzenia do obrotu medycznego i używania określone w ustawie z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 107, poz. 679) - Wypełniony opis przedmiotu zamówienia

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Okres gwarancji - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

określone w projekcie umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.copernicus.gda.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych Al. Jana Pawła II 50, 80-462 Gdańsk pokój 091-093.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.12.2015 godzina 10:00, miejsce: COPERNICUS Podmiot Leczniczy Sp. z o.o. Sekretariat pokój 44 Al. Jana Pawła II 50, 80-462 Gdańsk.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Dostawa w okresie wskazanym w opisie przedmiotu zamówienia, nie dłuższym niż 30 dni od dnia zawarcia umowy dla części asortymentu określonego w pakiecie 2,7 dla pozostałych pakietów w terminie do 4 miesięcy od daty podpisania Umowy, jednak nie później niż 30 dni od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Defibrylator.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Defibrylator.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pompy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pompy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Myjka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Myjka.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Ssak typ 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ssak typ 1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Ssak typ 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ssak typ 2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pulsoksymetr.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pulsoksymetr.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Kardiomonitor.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kardiomonitor.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: System ogrzewania pacjenta.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: System ogrzewania pacjenta.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Stoły operacyjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stoły operacyjne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Aparat do operacji w niedokrwieniu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparat do operacji w niedokrwieniu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Wózek anestezjologiczny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wózek anestezjologiczny.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Wózek do czystej bielizny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wózek do czystej bielizny.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Wózek do brudnej bielizny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wózek do brudnej bielizny.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Wózek do transportu chorych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wózek do transportu chorych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.