Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-11-10
Wrocław: Usługa szkoleniowa polegająca na przeprowadzeniu 7 trzydniowych szkoleń w ramach projektu Zarządzanie i inżynieria produkcji - nowa oferta edukacyjna Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej (nr umowy UDA-POKL.04.01.01-00-198/09-00) (spraw nr RAP/144/2010
Numer ogłoszenia: 319267 - 2010; data zamieszczenia: 10.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu , ul. C.K. Norwida 25/27, 50-375 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3283576, 3205496, faks 071 3283576.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.up.wroc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa szkoleniowa polegająca na przeprowadzeniu 7 trzydniowych szkoleń w ramach projektu Zarządzanie i inżynieria produkcji - nowa oferta edukacyjna Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej (nr umowy UDA-POKL.04.01.01-00-198/09-00) (spraw nr RAP/144/2010.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa szkoleniowa polegająca na przeprowadzeniu 7 trzydniowych szkoleń w ramach projektu Zarządzanie i inżynieria produkcji - nowa oferta edukacyjna Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej (nr umowy UDA-POKL.04.01.01-00-198/09-00) Usługa polega na przeprowadzeniu 7 trzydniowych szkoleń po 24 godziny. W ramach usługi szkoleniowej Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia jej wykonania przez kadrę merytoryczną spełniającą wymogi postawione przez Zamawiającego oraz do przeprowadzenia szkoleń. Zamawiający zapewnia salę szkoleniową w której odbędą się zajęcia, wyżywienie i zakwaterowanie dla uczestników oraz dokona naboru uczestników szkoleń. Szkolenia odbywać się będą w Centrum Kształcenia Ustawicznego Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu ul. Pawłowicka 87/89; 51-250 Wrocław. Wykonawca nie będzie ponosił opłaty za udostępnienie sali na potrzeby przeprowadzenia szkoleń. Zamawiający zajmuje się również stroną organizacyjną szkolenia. W ramach 7 szkoleń będą realizowane dwa bloki tematyczne : 1. Inżynieria produkcji rolniczej (3 szkolenia) 2. Zarządzanie integrowaną produkcją rolniczą z elementami BHP (4 szkolenia).
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiajacy nie ustanawia warunków szczegółowych w tym zakresie , natomiast wykonawca winien złożyć stosowne oświadczenie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiajacy nie ustanawia warunków szczegółowych w tym zakresie , natomiast wykonawca winien złożyć stosowne oświadczenie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiajacy nie ustanawia warunków szczegółowych w tym zakresie , natomiast wykonawca winien złożyć stosowne oświadczenie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponował co najmniej jedną osobą, spośród osób realizujących zamówienie, która będzie posiadała odpowiednie wykształcenie i doświadczenie, dla każdego tematu zawartego w bloku tematycznym.Zamawiający uzna warunkek za spełniony, gdy przedłożone dokumenty będą zgodne z wymogami niniejszej SIWZ oraz Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. (Dz. U. Nr 226, poz. 1817) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. Spełnienie warunków, o których mowa powyżej, stanowić będzie podstawę dopuszczenia złożonej oferty do badania pod kątem spełnienia wymagań merytorycznych i technicznych oferowanego przedmiotu zamówienia, a w przypadku pozytywnego wyniku tego badania do oceny według wskazanych w SIWZ kryteriów oceny ofert. Zamawiający oceni spełnienie warunku udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów załączonych do oferty na zasadzie spełnia - nie spełnia. Niewykazanie spełnienia chociaż jednego z wyżej wymienionych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania i uznaniem jego oferty za odrzuconą
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiajacy nie ustanawia warunków szczegółowych w tym zakresie , natomiast wykonawca winien złożyć stosowne oświadczenie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy wg załącznika nr 1 do SIWZ 2. Wypełnioną tabelę - kalkulacja ceny wg załącznika nr 1a do SIWZ 3. Ewentualne pełnomocnictwo.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza wprowadzenie istotnych zmian do zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy oraz określa warunki tych zmian poprzez dopuszczenie możliwości zmian umowy w formie pisemnego aneksu dotyczącego w szczególności: a) przedłużenia terminu realizacji w następujących sytuacjach: - zawieszenia wykonania umowy przez Zamawiającego, - z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy oraz w przypadku wystąpienia siły wyższej, b) inne zmiany: - jeżeli nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, w tym zmiany podatku VAT, - możliwa jest zmiana umowy w zakresie kluczowego personelu (kadry merytorycznej), którą zapewnia Wykonawca, za uprzednią zgodą zamawiającego wyrażoną na piśmie, akceptującą kandydata . - możliwa jest zmiana umowy w zakresie liczby uczestników oraz podwykonawstwa, za uprzednią zgodą zamawiającego możliwe jest powierzenie podwykonawcom innego zakresu niż wskazany w ofercie wykonawcy, a także możliwa zmiana podwykonawcy na etapie realizacji zamówienia o ile nie sprzeciwia się to postanowieniom SIWZ, c) Warunki dokonywania zmian: - inicjowanie zmian na wniosek wykonawcy lub zamawiającego, - uzasadnienie zmiany prawidłową realizacją przedmiotu umowy, - forma pisemna pod rygorem nieważności w formie aneksu do umowy. Zmiana umowy dokonana z naruszeniem powyższych zasad podlega unieważnieniu.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.up.wroc.pl (zakładka przetargi)
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Zamówień Publicznych i Umów Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu, ul. Mikulicza-Radeckego 6, 50-345 Wrocław, pok. 109.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.11.2010 godzina 09:00, miejsce: Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu, 50-345 Wrocław, ul. Mikulicza-Radeckiego 6, pok. 102, I piętro..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej (nr umowy UDA-POKL.04.01.01-00-198/09-00).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Wykonanie remontów cząstkowych masą mineralno-asfaltową na gorąco z WMB na drogach powiatowych Powiatu Wrocławskiego w podziale na 4 zadania.
- Zestaw robota edu. z kamerą i platformą mobilną dla proj. "Dolnośląski Program Stypendialny dla uczniów szczególnie uzdolnionych w zakr. przedmiotów ścisłych i zagrożonych wykluczeniem społ." dla PWr
- Remont gminnych lokali mieszkalnych położonych we Wrocławiu - 2 ZADANIA.
- Rozbudowa systemu klimatyzacji wraz z elementami współpracującymi w obiektach Urzędu Miejskiego Wrocławia -Sukiennice 9, Sukiennice 12-13.
- "Zagospodarowanie zieleńca w pasie drogowym ul. Szybowcowej - etap 4", projekt nr 166 WBO 2024.
- Dokończenie rozbiórki do poziomu terenu obiektów budowlanych w granicach dz. 195/5:0026 Krzyżowice Wierzbice, gm. Kobierzyce wraz z wywozem, utylizacją wszystkich odpadów i uporządkowaniem terenu.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja usług szkoleniowych dla Uczestników projektu ,,KLAMERKA"
- Usługa polegająca na organizacji wyjazdów edukacyjnych (wycieczek) dla uczniów w ramach projektu: "Realizacja Programu Rozwojowego w Szkole Podstawowej w Werbkowicach"
- Podniesienie jakości edukacji w I Liceum Ogólnokształcącym im. ks. St. Konarskiego w Rzeszowie poprzez wdrożenie kompleksowego programu rozwojowego szkoły
- Przeprowadzenie kursu z administracji systemów Linux dla nauczyciela w ramach projektu pn.: "Atrakcyjne kształcenie zawodowe krokiem do przyszłości"
- Przeprowadzenie kursu z administracji systemów Linux dla uczniów w ramach projektu pn.: "Atrakcyjne kształcenie zawodowe krokiem do przyszłości"
- "Opracowanie nowych kursów e-learningowych, stworzenie nowej wersji istniejącego kursu i usługi graficzne na potrzeby Akademii PARP w projekcie Centrum Rozwoju Małych i Średnich Przedsiębiorstw"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.