Ogłoszenie z dnia 2011-12-06
Wałbrzych: Sprzątanie pomieszczeń biurowych w budynku Centrum Aktywności Lokalnej przy ul. Mickiewicza 26 w Wałbrzychu
Numer ogłoszenia: 319273 - 2011; data zamieszczenia: 06.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Beethovena 1-2, 58-300 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, tel. 0-74 6640800, faks 0-74 6640800.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Pomoc społeczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzątanie pomieszczeń biurowych w budynku Centrum Aktywności Lokalnej przy ul. Mickiewicza 26 w Wałbrzychu.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi sprzątania w pomieszczeniach biurowych użytkowanych przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, w której będzie się znajdować Centrum Aktywności Lokalnej 2. Założenia: Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia usługi sprzątania w okresie 13 miesięcy od 1 grudnia 2011 r. do 31 grudnia 2012 r. w następujących pomieszczeniach Zamawiającego:Powierzchnia ogólna - 400 m2 Lp Pomieszczenia Ilość Terminy sprzątania 1 Sala komputerowa 1 codziennie 2 Pokoje biurowe 7 codziennie 3 Sala konferencyjna 3 codziennie 4 Pomieszczenia gospodarcze 3 codziennie 5 Łazienki 4 codziennie 6 Hole, ciągi komunikacyjne codziennie 2) W ramach świadczenia usługi sprzątania Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania następujących czynności (codziennie - dni robocze): a) zamiatanie, mycie podłóg ceramicznych i powierzchni pokrytej wykładziną b) mycie powierzchni glazurowanych (kafelki na ścianach w łazienkach) c) czyszczenie mebli, urządzeń biurowych oraz lamp, d) utrzymanie w czystości pomieszczeń sanitarnych: mycie i dezynfekcja muszli klozetowych, umywalek, uzupełnianie środków dezynfekujących w muszlach (kostka zapachowo - dezynfekująca), uzupełnianie mydła, papieru toaletowego, ręczników papierowych, e) czyszczenie parapetów, klamek, drzwi, f) opróżnianie koszy na śmieci (przewiduje ok. 25 koszy) 3) Do zadań wykonawcy będzie ponadto należało: mycie szyb w oknach, ram okiennych oraz parapetów zewnętrznych oraz drzwi - 1 raz na kwartał oraz pastowanie podłóg - raz na kwartał, 4) Wykonawca zobowiązany jest do świadczenia usługi sprzątania po godzinie 16:00 od poniedziałku do piątku, 5) Wykonawca w ramach świadczonej usługi zapewnia: a) środki czystości niezbędne do wykonania usługi, b) papier toaletowy, ręczniki papierowe, c) kostki zapachowo - dezynfekujące (do muszli klozetowych), d) mydło (w płynie), e) worki do koszy na śmieci.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur 90.91.13.00 - Usługi czyszczenia okien .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamawiający informuje, iż zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Priorytet I - Zatrudnienie i integracja społeczna, Działanie 1.2 Wsparcie systemowe instytucji pomocy i integracji społecznej, Poddziałanie 1.17 Rewitalizacja społeczna..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.11.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA "TIP-TOP" MARCIN BAUEREK
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA "TIP-TOP" MARCIN BAUEREK
- Firma Usługowo - Handlowa TIP TOP Marcin Bauerek, ul. K. Marksa 12, 44-300 Wodzisław Śląski, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15853,66 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1205,40
Oferta z najniższą ceną: 1205,40 / Oferta z najwyższą ceną: 1468,77
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Przedmiotowe zamówienie dotyczy usługi powszechnie dostępnej, o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art 11 ust. 8 Pzp. Usługi będące przedmiotem zamówienia są usługami o określonych standardach jakościowych, są w pełni porównywalne i jedynym ich wyróżnikiem jest cena.
INNE PRZETARGI Z WAŁBRZYCHA
- Dostawa ręczników papierowych, dozowników do ręczników w roli, mydła w piance
- Sukcesywna dostawa jaj kurzych do Restauracji Wałbrzyskiego Centrum Sportowo - Rekreacyjnego "AQUA-ZDRÓJ" Sp. z o.o. przy ul. Ratuszowej 6 w Wałbrzychu
- Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do cytometrii przepływowej dla Laboratorium oraz materiałów medycznych dla oddziałów Specjalistycznego Szpitala im. dra Alfreda Sokołowskiego ...
- Dostawa lamp bakteriobójczych wraz z osprzętem
- Sukcesywna dostawa narzędzi chirurgicznych wielorazowego użytku do zabiegów ortopedycznych
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego typu E wraz z usługą dystrybucji do budynków Specjalistycznego Szpitala im. dr A. Sokołowskiego w Wałbrzychu przez okres 12 miesięcy
więcej: przetargi w Wałbrzychu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- F-261.6.2024 Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń biurowych w Sądzie Rejonowym w Grójcu oraz sprzątanie terenu zewnętrznego wokół budynku wraz z pielęgnacją zieleni
- Usługa sprzątania pomieszczeń budynków oraz terenów wokół budynków
- Usługa utrzymania czystości w budynkach oraz sprzątanie posesji w obiektach Sądu Rejonowego w Wieluniu, zlokalizowanych w Wieluniu i w Pajęcznie.
- Kompleksowe utrzymanie czystości powierzchni wewnętrznych i zewnętrznych w siedzibie Centrum Partnerstwa Społecznego "Dialog" im. A. Bączkowskiego przy ul. Limanowskiego 23 w Warszawie
- "Usługa kompleksowego utrzymania czystości w budynku Sądu Rejonowego w Przemyślu"
- Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych Miejskiej Pracowni Urbanistycznej w Poznaniu w roku 2025
więcej: Usługi czyszczenia okien »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.