To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-10-07
Ogłoszenie nr 319361 - 2016 z dnia 2016-10-07 r.
Jędrzejów: ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG POWIATOWYCH W POWIECIE JĘDRZEJOWSKIM NA LATA 2016-2019
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 303551
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 303610
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych, krajowy numer identyfikacyjny
29994337900000, ul.
ul. Stefana Okrzei
83,
28300
Jędrzejów, państwo
, woj.
świętokrzyskie, tel.
413 861 426, faks
413 861 171, e-mail
Adres strony internetowej (URL): www.powiatjedrzejow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG POWIATOWYCH W POWIECIE JĘDRZEJOWSKIM NA LATA 2016-2019
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP.451.U.14.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiot zamówienia: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w Powiecie Jędrzejowskim na lata 2016-2019. 2. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe zimowe utrzymanie dróg powiatowych, polegające na zapewnieniu przejezdności dróg oraz ograniczeniu zakłóceń płynności ruchu drogowego wywołanych opadami śniegu, deszczu ze śniegiem, marznącej mżawki lub śliskością zimową jezdni poprzez usuwanie śniegu i błota pośniegowego. Zapobieganie powstawaniu i likwidowanie śliskości zimowej (posypywanie piaskiem lub mieszanką piaskowo-solną). Poniżej wykaz poszczególnych Zadań, na jakie zostało podzielone przedmiotowe zamówienie: I. Teren i sprzęt w dyspozycji Obwodu Drogowego w Wodzisławiu: Zadanie 1: zwalczanie śliskości zimowej przy użyciu piaskarki na nośniku średnim /własność wykonawcy/, pług, materiał, plac /własność zamawiającego/ - 1 szt Przewidywany zakres robót wynosi 45 000 km Zadanie 2: zwalczanie śliskości zimowej przy użyciu piaskarki na nośniku średnim /własność wykonawcy/, pług, materiał, plac /własność zamawiającego/ - 1 szt Przewidywany zakres robót wynosi 45 000 km Zadanie 3: zwalczanie śliskości zimowej przy użyciu pługo-piaskarki na nośniku średnim /własność wykonawcy/,plac, materiał zamawiającego - szt. 1 Przewidywany zakres robót wynosi 45 000 km Zadanie 4: zwalczanie śliskości zimowej przy użyciu pługo-piaskarki na nośniku średnim /własność wykonawcy/,plac, materiał zamawiającego - szt. 1 Przewidywany zakres robót wynosi 45 000 km Zadanie 5: usługi dotyczące zimowego utrzymania dróg wykonywane ładowarką o wydajności min 8 m3 /godz /własność wykonawcy/ - 1 szt Przewidywany zakres robót wynosi 900 godzin Praca sprzętu dla Zadania 1-4 będzie obejmowała teren: 1. Gminy Wodzisław - wszystkie drogi powiatowe na terenie gminy 2. Gminy Sędziszów - wszystkie drogi powiatowe na terenie gminy 3. Gmina Słupia Jędrzejowska - wszystkie drogi powiatowe na terenie gminy 4. Gmina Imielno - wszystkie drogi powiatowe na terenie gminy 5. Gminy Jędrzejów - drogi powiatowe na terenie gminy z wyłączeniem: - ulica powiatowa Przypkowskiego w Jędrzejowie - droga powiatowa nr 0271T Wilanów-Lasków-Podchojny - droga powiatowa nr 0149T do dr. Nr 728- Podchojny - dr. Nr 7 - droga powiatowa nr 0160T odc. Raków-Gozna-Sobków - droga powiatowa nr 0164T odc. Wolica-Raków - droga powiatowa 0210T Węgleszyn-Tyniec-Prząsław do drogi nr 78 - droga powiatowa nr 0211T Chorzewa-Lasków II. Teren i sprzęt w dyspozycji Obwodu Drogowego w Małogoszczu Zadanie 6: zwalczanie śliskości zimowej przy użyciu piaskarki na nośniku średnim /własność wykonawcy/, pług, materiał, plac /własność zamawiającego/ - 1 szt Przewidywany zakres robót wynosi 45 000 km Zadanie 7: zwalczanie śliskości zimowej przy użyciu piaskarki na nośniku średnim /własność wykonawcy/, pług, materiał, plac /własność zamawiającego/ - 1 szt Przewidywany zakres robót wynosi 45 000 km Zadanie 8: zwalczanie śliskości zimowej przy użyciu pługo-piaskarki na nośniku średnim /własność wykonawcy/,plac, materiał zamawiającego - szt. 1 Przewidywany zakres robót wynosi 45 000 km Zadanie 9: zwalczanie śliskości zimowej przy użyciu pługo-piaskarki na nośniku średnim własność wykonawcy/, plac, materiał zamawiającego - szt. 1 Przewidywany zakres robót wynosi 45 000 km Zadanie 10: zwalczanie śliskości zimowej przy użyciu pługo-piaskarki na nośniku średnim /własność wykonawcy/,plac, materiał zamawiającego - szt. 1 Przewidywany zakres robót wynosi 45 000 km Zadanie 11: usługi dotyczące zimowego utrzymania dróg wykonywane ładowarką o wydajności min 8 m3 /godz /własność wykonawcy/ - 1 szt Przewidywany zakres robót wynosi 900 godzin Praca sprzętu dla Zadania 6-10 będzie obejmowała teren: 1. Gmina Małogoszcz - wszystkie drogi powiatowe na terenie gminy 2. Gmina Oksa - wszystkie drogi powiatowe na terenie gminy 3. Gmina Nagłowice - wszystkie drogi powiatowe na terenie gminy 4. Gmina Sobków - wszystkie drogi powiatowe na terenie gminy 5. Gmina Jędrzejów: - ulica powiatowa Przypkowskiego w Jędrzejowie - droga powiatowa nr 0271T Wilanów-Lasków-Podchojny - droga powiatowa nr 0149T do dr. Nr 728- Podchojny - dr. Nr 7 - droga powiatowa nr 0160T odc. Raków-Gozna-Sobków - droga powiatowa nr 0164T odc. Wolica-Raków - droga powiatowa 0210T Węgleszyn-Tyniec-Prząsław do drogi nr 78 - droga powiatowa nr 0211T Chorzewa-Lasków I. Świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu dróg w dyspozycji Zamawiającego pod nadzorem Zarządu Dróg Powiatowych w Jędrzejowie Zadanie 12: odśnieżanie przy użyciu pługa ciężkiego dwustronnego na nośniku ciężkim /własność Wykonawcy/ - 1 szt Przewidywany zakres robót wynosi 8 100 km Zadanie 13: odśnieżanie przy użyciu pługa ciężkiego dwustronnego na nośniku ciężkim /własność Wykonawcy/ - 1 szt Przewidywany zakres robót wynosi 8 100 km Zadanie 14: odśnieżanie przy użyciu pługa ciężkiego dwustronnego na nośniku ciężkim /własność Wykonawcy/ - 1 szt Przewidywany zakres robót wynosi 8 100 km Zadanie 15: odśnieżanie przy użyciu pługa ciężkiego dwustronnego na nośniku ciężkim /własność Wykonawcy/ - 1 szt Przewidywany zakres robót wynosi 8 100 km Zadanie 16: odśnieżanie wykonywane równiarką z pługiem czołowym dwustronnym /własność Wykonawcy/ - 1 szt Przewidywany zakres robót wynosi 450 godzin Praca sprzętu dla Zadania 12-16 będzie obejmowała: wszystkie drogi powiatowe na terenie całego powiatu jędrzejowskiego. Zadanie 17: a/ ustawienie zasłon przeciwśnieżnych Przewidywany zakres robót wynosi 50 km b/ zdjęcie zasłon przeciwśnieżnych Przewidywany zakres robót wynosi 50 km
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
90620000-9
Dodatkowe kody CPV:
90630000-2,
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Zwalczanie śliskości zimowej przy użyciu piaskarki na nośniku średnim /własność wykonawcy/, pług, materiał, plac /własność zamawiającego/ - 1 szt |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/10/2016 IV.2 Szacunkowa całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT478350 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 10,98 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Zwalczanie śliskości zimowej przy użyciu piaskarki na nośniku średnim /własność wykonawcy/, pług, materiał, plac /własność zamawiającego/ - 1 szt |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/10/2016 IV.2 Szacunkowa całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT478350 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 10,98 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: Zwalczanie śliskości zimowej przy użyciu pługo-piaskarki na nośniku średnim /własność wykonawcy/, plac, materiał zamawiającego - szt. 1 |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/10/2016 IV.2 Szacunkowa całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT490950 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 14,04 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 4 | NAZWA: Zwalczanie śliskości zimowej przy użyciu pługo-piaskarki na nośniku średnim /własność wykonawcy/, plac, materiał zamawiającego - szt. 1 |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/10/2016 IV.2 Szacunkowa całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT490950 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 12,96 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 5 | NAZWA: Usługi dotyczące zimowego utrzymania dróg wykonywane ładowarką o wydajności min 8 m3 /godz /własność wykonawcy/ - 1 szt |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/10/2016 IV.2 Szacunkowa całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT99000 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 141,45 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 6 | NAZWA: Zwalczanie śliskości zimowej przy użyciu piaskarki na nośniku średnim /własność wykonawcy/, pług, materiał, plac /własność zamawiającego/ - 1 szt |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/10/2016 IV.2 Szacunkowa całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT374400 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 10,00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 7 | NAZWA: Zwalczanie śliskości zimowej przy użyciu piaskarki na nośniku średnim /własność wykonawcy/, pług, materiał, plac /własność zamawiającego/ - 1 szt |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/10/2016 IV.2 Szacunkowa całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT494100 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 11,88 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 8 | NAZWA: Zwalczanie śliskości zimowej przy użyciu pługo-piaskarki na nośniku średnim /własność wykonawcy/, plac, materiał zamawiającego - szt. 1 |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/10/2016 IV.2 Szacunkowa całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT380700 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 14,99 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 9 | NAZWA: Zwalczanie śliskości zimowej przy użyciu pługo-piaskarki na nośniku średnim /własność wykonawcy/, plac, materiał zamawiającego - szt. 1 |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/10/2016 IV.2 Szacunkowa całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT380700 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 10,26 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 10 | NAZWA: Zwalczanie śliskości zimowej przy użyciu pługo-piaskarki na nośniku średnim /własność wykonawcy/, plac, materiał zamawiającego - szt. 1 |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/10/2016 IV.2 Szacunkowa całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT391050 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 9,00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 11 | NAZWA: Usługi dotyczące zimowego utrzymania dróg wykonywane ładowarką o wydajności min 8 m3 /godz /własność wykonawcy/ - 1 szt |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: art. 93 ust. 1 pkt. 1) ustawy Pzp; nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Szacunkowa całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 12 | NAZWA: Odśnieżanie przy użyciu pługa ciężkiego dwustronnego na nośniku ciężkim /własność Wykonawcy/ - 1 szt |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: art 93 ust. 1 pkt. 1) ustawy Pzp, nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Szacunkowa całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 13 | NAZWA: Odśnieżanie przy użyciu pługa ciężkiego dwustronnego na nośniku ciężkim /własność Wykonawcy/ - 1 szt |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: art.93, ust.1 pkt. 1)ustawy Pzp, nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Szacunkowa całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 14 | NAZWA: Odśnieżanie przy użyciu pługa ciężkiego dwustronnego na nośniku ciężkim /własność Wykonawcy/ - 1 szt |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: art. 93 ust.1 pkt. 1) ustawy Pzp, nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Szacunkowa całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 15 | NAZWA: Odśnieżanie przy użyciu pługa ciężkiego dwustronnego na nośniku ciężkim /własność Wykonawcy/ - 1 szt |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: art. 93 ust. 1 pkt. 1) ustawy Pzp, nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Szacunkowa całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 16 | NAZWA: Odśnieżanie wykonywane równiarką z pługiem czołowym dwustronnym /własność Wykonawcy/ - 1 szt |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: art. 93 ust 1 pkt. 1) ustawy Pp, nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Szacunkowa całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 17 | NAZWA: Ustawiene i zdjęcie zasłon przeciwśnieżnych |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/10/2016 IV.2 Szacunkowa całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT184500 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 4 420,62 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z JĘDRZEJOWA
więcej: przetargi w Jędrzejowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.