Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-09-26
Środa Śląska: PRZEBUDOWA CHODNIKA W MIEJSCOWOŚCI CIECHÓW ORAZ WYMIANA NAWIERZCHNI WRAZ Z PODBUDOWĄ ZATOKI DLA AUTOBUSÓW SZKOLNYCH
W RAKOSZYCACH
Numer ogłoszenia: 319362 - 2014; data zamieszczenia: 26.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Średzki , ul. Wrocławska 2, 55-300 Środa Śląska, woj. dolnośląskie, tel. 0-71 3175646(7), faks 0-71 3175649.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEBUDOWA CHODNIKA W MIEJSCOWOŚCI CIECHÓW ORAZ WYMIANA NAWIERZCHNI WRAZ Z PODBUDOWĄ ZATOKI DLA AUTOBUSÓW SZKOLNYCH W RAKOSZYCACH.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje przebudowę chodnika w miejscowości Ciechów oraz wymianę nawierzchni wraz podbudową zatoki dla autobusów szkolnych w Rakoszycach. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do SIWZ: przedmiar robót, opis techniczny. Zamawiający załącza przedmiar robót jako dokument pomocniczy przy ustaleniu ceny. 3. Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje także: -organizację, zabezpieczenie i zagospodarowanie terenu budowy, -koszty organizacji ruchu zastępczego (projekt i oznakowanie tymczasowe) -po zakończeniu robót doprowadzenie placu budowy do należytego stanu i porządku. 4. Wykonawca ustala i oferuje cenę, która obejmuje wszystkie koszty związane z realizacją tego zamówienia, czyli wszystkie koszty niezbędne (które można przewidzieć) do należytego wykonania przedmiotu zadania, nawet jeżeli nie zostały one uwzględnione w przedmiarze - przedmiar jest dokumentem pomocniczym przy ustalaniu ceny zgodnie z ust. 2 niniejszego punktu. 5.Inwestor nie będzie wskazywał miejsca wywozu i składowania gruzu, wykonawca we własnym zakresie zagospodaruje gruz i odpady zgodnie z obowiązującymi przepisami i skalkuluje koszty. 6. Zamawiający informuje , że dołączenia do oferty cenowej (załącznika nr 1 do SIWZ) szczegółowego kosztorysu ofertowego na całość zadania jest dobrowolne..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie złożonych nw oświadczeń i dokumentów zgodnie z formułą spełnia, nie spełnia 1. oświadczenie o spełnieniu warunków z art. 22 ust.1 ustawy Pzp,
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie złożonych nw oświadczeń i dokumentów zgodnie z formułą spełnia, nie spełnia 1. oświadczenie o spełnieniu warunków z art. 22 ust.1 ustawy Pzp, 2. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów (poświadczeń) potwierdzających, że roboty te zostały wykonane w sposób należyty, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, z tym że wykażą przynajmniej 2 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i zbliżone zakresem do roboty stanowiącej przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 PLN netto każda. Wykaz powinien być sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek mogą spełnić łącznie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie złożonych nw oświadczeń i dokumentów zgodnie z formułą spełnia, nie spełnia 1. oświadczenie o spełnieniu warunków z art. 22 ust.1 ustawy Pzp,
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie złożonych nw oświadczeń i dokumentów zgodnie z formułą spełnia, nie spełnia 1. oświadczenie o spełnieniu warunków z art. 22 ust.1 ustawy Pzp, 2. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami n.t. ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego dla wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykaz powinien być sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. Wykaz musi zawierać: - kierownika budowy w specjalności drogowej, 3. oświadczenie , że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia , jeżeli ustawy nakładają obowiązek ich posiadania.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie złożonych nw oświadczeń i dokumentów zgodnie z formułą spełnia, nie spełnia 1. oświadczenie o spełnieniu warunków z art. 22 ust.1 ustawy Pzp, 2.opłacona polisa lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia .
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. wypełniony druk oferty (zał. nr 1 do SIWZ) 2. zaakceptowany projekt umowy (zał. nr 6 do SIWZ)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
a) zmiany w zakresie podwykonawstwa: - jeżeli zmiana podwykonawcy stanie się konieczna z jakichkolwiek przyczyn niezależnych od Wykonawcy, W przypadku zmiany podwykonawcy, nowy podwykonawca musi spełniać wymagania określone w SIWZ b) zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy jeżeli: - wystąpiła konieczność realizacji zamówień dodatkowych lub robót zamiennych skutkująca koniecznością wydłużenia terminu, - jeżeli zaistnieją przeszkody niezależne od wykonawcy uniemożliwiające terminową realizację zamówienia, - z powodu siły wyższej, - zaistnieje nieprzewidzialny brak możliwości pozyskania materiałów budowlanych niezbędnych do realizacji umowy. Wykonawca wówczas jest zobowiązany do udokumentowania zaistniałej sytuacji. c) zmiany w zakresie technologii: - w przypadku konieczności wykonania robót zamiennych, które na etapie przygotowywania dokumentacji technicznej nie były możliwe do przewidzenia, - wynikające z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy, które na etapie przygotowywania dokumentacji technicznej nie były możliwe do przewidzenia., d) możliwość dokonania zmiany osób, wyznaczonych przez Wykonawcę do wykonania zamówienia, w przypadku: - choroby, śmierci lub innych zdarzeń losowych, - niewywiązywania się z obowiązków wynikających z umowy, - jeżeli zmiana tych osób stanie się konieczna z jakichkolwiek przyczyn niezależnych od Wykonawcy, - Zamawiający może żądać od Wykonawcy zmiany osób, jeżeli uzna, że nie wykonują należycie swoich obowiązków wynikających z umowy . W przypadku zmiany osób, nowe osoby powołane do pełnienia wyznaczonych obowiązków muszą spełniać wymagania określone w SIWZ
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat-sredzki.pl (zakładka: Zamówienia publiczne)
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: j/w
lub w siedzibie Zamawiającego (pok.nr 210).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.10.2014 godzina 10:00, miejsce: siedziba Powiatu: Starostwo Powiatowe, ul. Wroclawska 2, 55-300 Środa Śląska parter pok.101 - Punkt Obsługi Klienta -.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: ----------------.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI ŚRODA ŚLĄSKA
- Wykonywanie robót w branży budowlanej, związanych z usuwaniem awarii, oraz wykonywaniem remontów w: A) budynkach komunalnych B) budynkach wspólnot mieszkaniowych C) lokalach mieszkalnych
- Montaż Instalacji Fotowoltaicznej wraz z magazynem energii dla wytwarzania energii na potrzeby budynku Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Środzie Śląskiej
więcej: przetargi ŚRODA ŚLĄSKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- BUDOWA DROGI GMINNEJ UL. ASNYKA, UL. KROKUSOWEJ I UL. NARCYZOWEJ W LUZINIE O BUDOWĘ JEZDNI, BUDOWĘ CHODNIKA I KANALIZACJI DESZCZOWEJ
- "Przebudowa drogi powiatowej 1911E polegaj aca na budowie chodnika w miejscowości Myszaki (etap I i etap III) - poprawa bezpieczeństwa komunikacyjnego"
- Przebudowa i rozbudowa drogi gminnej 270607K w km od 0+317,90 do km 0+406,00 (obiekt mostowy w km 0+365,00) w miejscowości Szymbark, Gmina Gorlice
- Przyłącza dodatkowe do sieci kanalizacyjnej i wodociągowej w gm. Jeleśnia - Etap 2
- Budowa drogi dla rowerów, drogi dla pieszych i rowerów oraz chodnika od miejscowości Małuszów przez Krzyżowice do Żernik Małych w formule zaprojektuj i wybuduj-drugie postępowanie
- Modernizacja budynku sali ćwiczeń na terenie Twierdzy Boyen w Giżycku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.