eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Otmuchówzakup oleju opałowego wraz z dostawą do placówek oświatowych na terenie gminy Otmuchów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-16

Otmuchów: zakup oleju opałowego wraz z dostawą do placówek oświatowych na terenie gminy Otmuchów
Numer ogłoszenia: 319362 - 2009; data zamieszczenia: 16.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Obsługi Szkolnictwa w Otmuchowie , ul. Żeromskiego 1, 48-385 Otmuchów, woj. opolskie, tel. 077 4314014, faks 077 4315016.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: otmuchow_zos@vp.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup oleju opałowego wraz z dostawą do placówek oświatowych na terenie gminy Otmuchów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest : - zakup 12 tyś. litrów oleju opałowego wraz z dostawą do placówek oświatowych na terenie gminy Otmuchów: Szkoła Podstawowa w Otmuchowie, Zespół Obsługi Szkolnictwa w Grądach i Publiczne Przedszkole Nr 2 w Otmuchowie - olej należy dostarczyć sukcesywnie do poszczególnych placówek oświatowych wg zgłoszenia zamawiającego do trzech dni od daty zgłoszenia. - rozliczenie finansowe wykonanego zamówienia będzie dokonane w sposób określony we wzorze umowy..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.10.00.00 - Paliwa .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga, aby oferty były zabezpieczone wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych i nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych (jednolity tekst ustawy - Dz.U. z 29 listopada 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm.). 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu, dokonana zostanie wg formuły spełnia - nie spełnia. 3. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca spełniał warunki ogólne i szczegółowe określone w punkcie 6 SIWZ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2.Oświadczenie że nie podlega wykluczeniu z postępowaniu o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych na formularzu stanowiącym Załącznik nr 5 do niniejszej siwz. 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczanie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.Oświadczenie Wykonawcy, że zapoznał się z warunkami przetargu i umowy załączonych do specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz, że przyjmuje je w całości - wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 6. do niniejszej siwz. 5.Podpisany i opieczętowany projekt umowy na dowóz - wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do niniejszej siwz. 6.Wykaz części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, (podstawa z art.36 ust.3 pzp.) - Załącznik nr 3 do niniejszej siwz 7. Aktualną koncesję na obrót paliwem..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: umig@otmuchow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Obsługi Szkolnictwa , ul. Żeromskiego 1 Otmuchów (II piętro).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.12.2009 godzina 12:00, miejsce: Zespół Obsługi Szkolnictwa , ul. Żeromskiego 1 Otmuchów (II piętro).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.