Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-08-07
Grudziądz: NAPRAWA I PRZEGLĄD SPRZĘTU POŻARNICZEGO - sprawa nr 47/2013
Numer ogłoszenia: 319392 - 2013; data zamieszczenia: 07.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: 13 Wojskowy Oddział Gospodarczy (Jednostka Wojskowa 4503 ) , ul. Czwartaków 1, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 458 32 90, 458 32 00, faks 56 458 32 22.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.13wog.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka sektora finansów publicznych -Jednostka Wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: NAPRAWA I PRZEGLĄD SPRZĘTU POŻARNICZEGO - sprawa nr 47/2013.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie naprawy oraz przeglądów sprzętu pożarniczego zgodnie z wymaganiami określonymi w Rozdziale III SIWZ oraz warunkami wyszczególnionymi w Załączniku Nr 2 do SIWZ i ilościach określonych w Załączniku nr 1 do SIWZ, według zadań następująco: 1)ZADANIE NR 1: Naprawa żaluzji w samochodach pożarniczych typu Star 12.227, Star P 142 CJ 2)ZADANIE NR 2: Kompleksowa naprawa części specjalnej samochodu ratowniczo- gaśniczego typu JELCZ 014 P442 DS. GCBA 5/32 3)ZADANIE NR 3: Przegląd okresowy motopomp pożarniczych M8/8 Tohatsu VC 72 AS. 2.Zakres wykonania usługi przeglądu serwisowego oraz naprawy sprzętu określonego w Rozdziale III ust. 1 SIWZ należy wykonać co najmniej zgodnie z: 1)Zakresem prac określonym odrębnie dla każdego z zadań wyszczególnionym w Rozdziale III ust. 3 SIWZ; 2)Polskimi Normami ogólnie dostępnymi m.in. w Komitecie Normalizacyjnym; 3)Instrukcjami obsługi lub eksploatacji danego urządzenia lub narzędzi oraz obowiązującej dokumentacji techniczno-ruchowej sprzętu; 4)Obowiązującymi przepisami w zakresie wykonywanej usługi. 3.Wymagany minimalny zakres czynności: 1)ZADANIE NR 1: Naprawa żaluzji w samochodach pożarniczych typu Star 12.227, Star P 142 CJ Nazwa czynności:Naprawa żaluzji w samochodach pożarniczych (wymiana zamknięć, typu rurkowego), Ilość czynności w roku - raz w roku:wrzesień-październik, Ilość kompletów ogółem - 4 komplety KOMPLETY: Komplet Star 12.227-1 komplet Komplet Star P 142 CJ-3 komplety Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 50413200-5 2)ZADANIE NR 2: Kompleksowa naprawa części specjalnej samochodu ratowniczo- gaśniczego typu JELCZ 014 P442 DS. GCBA 5/32 Nazwa czynności - usunięcie licznych śladów korozji na całym nadwoziu (lakierowanie nadwozia) - naprawa autopompy - wymiana żaluzji - naprawa zwijadła szybkiego natarcia - wymiana uchwytów do mocowania butli - naprawa niezależnego ogrzewania autopompy oraz zabudowy armatury wodno pianowej (Webasto) - naprawa instalacji elektrycznej wewnątrz i na zewnątrz poj. - naprawa urządzeń kontrolnych pracy silnika i autopompy - naprawa armatury wodno pianowej - wymiana zaworów: działka wodnego, klapowego, tłocznych, napełniania zbiornika, szybkiego natarcia, środka pianotwórczego, mieszacza - naprawa mieszacza środka pianotwórczego oraz urządzenia zasysającego - wymiana uszczelek - naprawa zbiornika pianotwórczego oraz wodnego - naprawa urządzeń kontrolno pomiarowych poziomu wody oraz środka pianotwórczego - naprawa(wymiana) podestów, zabezpieczeń, rolek, prowadnic, uchwytów, szuflad do sprzętu ratowniczego Ilość czynności w roku - raz w roku:wrzesień-październik Ilość ogółem -1 szt. Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 50413200-5 3)ZADANIE NR 3: Przegląd okresowy motopomp pożarniczych M8/8 Tohatsu VC 72 AS. Nazwa czynności - sprawdzenie szczelności pompy - przegląd elektroniki silnika - sprawdzenie regulatora obrotów - przegląd pompy - przegląd pompy zasysającej - wymiana oleju w regulatorze obrotów - sprawdzenie gaźnika - wymiana świec zapłonowych - wymiana filtra powietrza, - dokonanie próby szczelności i ciśnienia - przegląd trokomatów - wymiana filtra paliwa Ilość czynności w roku raz w roku:wrzesień-październik Ilość zestawów ogółem - 6 zestawów Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 50413200-5 4.Wykonawca będzie zobowiązany do świadczenia usług stanowiących przedmiot zamówienia w cyklach jak określono w Rozdziale III ust. 3 SIWZ. 5.Realizacja usług odbywać się będzie w miejscowości Grupa gm. Dragacz ul. Dworcowa - teren Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog). - zadanie nr 1 i 3 6.Wykonawca realizując usługi na terenie CSLog zobowiązany jest do przestrzegania przepisów dotyczących ochrony środowiska, przepisów przeciwpożarowych i porządkowych obowiązujących na terenie CSLog. 7.Po zrealizowaniu usługi Wykonawca winien uprzątnąć miejsce, w którym wykonywał czynności związane z realizacją usługi oraz odebrać zużyte części i płyny eksploatacyjne i zabrudzone czyściwa (o ile wystąpią dla danego zadania). 8.W przypadku zadania nr 2 naprawy mogą odbyć się w siedzibie Wykonawcy pod warunkiem umożliwienia przedstawicielowi Zmawiającego kontrolowania postępu prac. 9.Wykonawca udzieli gwarancji na wymienione elementy, materiały oraz wykonaną usługę na okres 12 miesiecy. 10.Okres ważności przeglądu w zadaniu nr 3 będzie zgodny z wymaganiami producenta sprzętu i obowiązującymi w tym zakresie normami (data przeglądu zostanie odnotowana w książce serwisowej sprzętu). 11.Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia określa Załącznik Nr 2 do SIWZ stanowiący Ogólne Warunki Umowy. 12.Zamawiający dopuszcza wizje lokalną przez Wykonawcę w celu oględzin sprzętu, samochodów po uprzednio złożonym wniosku w tej sprawie. Wizja jest możliwa w terminie nie później niż 2 dni przed datą otwarcia w godz. 7.00-13.00, osobą kontaktową w zakresie umożliwienia i dokonania wizji jest p. Jarosław KARNOWSKI tel. 56/458 25 57. Z przeprowadzonej wizji lokalnej przedstawiciel Zamawiającego jak powyżej sporządza notatkę lub protokół..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.41.32.00-5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców składających ofertę wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1 PZP
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 2 PZP
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 3 PZP
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 3 PZP
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 4 PZP
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą następujących załączników do SIWZ: Nr 1 - Formularz ofertowy;Nr 3 - Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału;Nr 4 - Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania;Nr 5- Wykaz części zamówienia, które Wykonawca powierza do realizacji podwykonawcy; Nr 6 - Informacja o Wykonawcy, Nr 7 - Oświadczenie o przynależności / bądź nie przynależności do grupy kapitałowej
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego w zakresie następującym: 1)podwykonawcy uczestniczącego w realizacji umowy w wypadku kiedy Wykonawca określi go co do tożsamości w ofercie; 2)terminu realizacji , w przypadku zaistnienia po stronie Wykonawcy udowodnionych okoliczności nie powstałych z winy Wykonawcy lub w przypadku zaistnienia po stronie Zamawiającego okoliczności uniemożliwiających wykonanie usługi w terminie określonym w Rozdziale V SIWZ nie powstałych z winy Zamawiającego. Zmiany jak powyżej wymagają zachowania formy pisemnej (aneks) oraz pisemnego wniosku jednej ze Stron o zmianę wraz z uzasadnieniem.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.13wog.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Z kasy JW 4503 ul.Czwartaków 1, 86-300 Grudziądz: 3,5 zł, na wniosek Wykonawcy- wysyłka: 11,47 zł, bezpłatnie z www.13wog.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.08.2013 godzina 09:30, miejsce: Kancelaria JW 4503 ul.Czwartaków 1 86-300 Grudziądz, budynek nr 1, pokój nr 7 -osobiście lub przesyłka, wykonawca uwzględnia czas niezbędny na dostarczenie oferty bezpośrednio do kancelarii.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Kopertę należy opisać hasłem: NAPRAWA I PRZEGLĄD SPRZĘTU POŻARNICZEGO - sprawa nr 47/2013 nie otwierać do dnia 20.08.2013 r. do godziny 10.00 Na kopercie umieścić należy w postaci pieczęci firmowej lub odręcznego napisu nazwę Wykonawcy i jego adres zgodnie z danymi rejestrowymi (ewidencyjnymi). Konsekwencje złożenia oferty niezgodnie z opisem (np. potraktowanie oferty jako zwykłej korespondencji i niedostarczenie jej na miejsce składania ofert w terminie jak w SIWZ) ponosi Wykonawca. Wykonawca dla zachowania terminu składania ofert winien uwzględnić czas niezbędny na wystawienie przez osobę pełniącą służbę w biurze przepustek, przepustki upoważniającej do wejścia do kancelarii zamawiającego oraz czas niezbędny na przejście do kancelarii i złożenie ofert...
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Naprawa żaluzji w samochodach pożarniczych typu Star 12.227, Star P 142 CJ.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa żaluzji w samochodach pożarniczych typu Star 12.227, Star P 142 CJ Nazwa czynności: Naprawa żaluzji w samochodach pożarniczych (wymiana zamknięć, typu rurkowego) Ilość czynności w roku- raz w roku:wrzesień-październik Ilość kompletów ogółem - 4 komplety KOMPLETY: Komplet Star 12.227-1 komplet Komplet Star P 142 CJ-3 komplety.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.41.32.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Kompleksowa naprawa części specjalnej samochodu ratowniczo- gaśniczego typu JELCZ 014 P442 DS. GCBA 5/32.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kompleksowa naprawa części specjalnej samochodu ratowniczo- gaśniczego typu JELCZ 014 P442 DS. GCBA 5/32 Nazwa czynności - usunięcie licznych śladów korozji na całym nadwoziu (lakierowanie nadwozia) - naprawa autopompy - wymiana żaluzji - naprawa zwijadła szybkiego natarcia - wymiana uchwytów do mocowania butli - naprawa niezależnego ogrzewania autopompy oraz zabudowy armatury wodno pianowej (Webasto) - naprawa instalacji elektrycznej wewnątrz i na zewnątrz poj. - naprawa urządzeń kontrolnych pracy silnika i autopompy - naprawa armatury wodno pianowej - wymiana zaworów: działka wodnego, klapowego, tłocznych, napełniania zbiornika, szybkiego natarcia, środka pianotwórczego, mieszacza - naprawa mieszacza środka pianotwórczego oraz urządzenia zasysającego - wymiana uszczelek - naprawa zbiornika pianotwórczego oraz wodnego - naprawa urządzeń kontrolno pomiarowych poziomu wody oraz środka pianotwórczego - naprawa(wymiana) podestów, zabezpieczeń, rolek, prowadnic, uchwytów, szuflad do sprzętu ratowniczego Ilość czynności w roku-raz w roku:wrzesień-październik Ilość ogółem-1 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.41.32.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Przegląd okresowy motopomp pożarniczych M8/8 Tohatsu VC 72 AS.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przegląd okresowy motopomp pożarniczych M8/8 Tohatsu VC 72 AS Nazwa czynności - sprawdzenie szczelności pompy - przegląd elektroniki silnika - sprawdzenie regulatora obrotów - przegląd pompy - przegląd pompy zasysającej - wymiana oleju w regulatorze obrotów - sprawdzenie gaźnika - wymiana świec zapłonowych - wymiana filtra powietrza, - dokonanie próby szczelności i ciśnienia - przegląd trokomatów - wymiana filtra paliwa Ilość czynności w roku raz w roku:wrzesień-październik Ilość zestawów ogółem - 6 zestawów.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.41.32.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GRUDZIĄDZA
- Udzielenie gminie-miasto Grudziądz zobowiązania krótkoterm. w formie kredytu bądź pożyczki do wys. 60 milionów zł na zasadach odnawialnej linii kredytowej, na pokrycie przejściowego deficytu budżetu
- Dostawa karmy dla psów i kotów przebywających w COZ w Grudziądzu, ul. Przytulna 1 oraz kotów wolno bytujących na terenie miasta Grudziądz, a także żwirku dla kotów przebywających w COZ
- Usługa napraw bieżących samochodów osobowych, osobowo terenowych, mikrobusów oraz dostawczych do 3,5 t użytkowanych przez jednostki wojskowe w Grudziądzu, Grupie, Chełmnie i Brodnicy - 109/2024
- Usługa napraw bieżących autobusów użytkowanych przez jednostki wojskowe w Grudziądzu, Grupie, Chełmnie i Brodnicy - 110/2024
- Usługa przygotowywania i wydawania gorących posiłków podopiecznym Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Grudziądzu w okresie od dnia 1 stycznia 2025 r. do dnia 31 grudnia 2025 r.
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla dorosłych, dzieci i młodzieży z zaburzeniami psychicznymi w miejscu ich zamieszkania - na terenie Gminy Grudziądz
więcej: przetargi w Grudziądzu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.