eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GrudziądzNAPRAWA I PRZEGLĄD SPRZĘTU POŻARNICZEGO - sprawa nr 47/2013

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-08-07

Grudziądz: NAPRAWA I PRZEGLĄD SPRZĘTU POŻARNICZEGO - sprawa nr 47/2013
Numer ogłoszenia: 319392 - 2013; data zamieszczenia: 07.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 13 Wojskowy Oddział Gospodarczy (Jednostka Wojskowa 4503 ) , ul. Czwartaków 1, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 458 32 90, 458 32 00, faks 56 458 32 22.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.13wog.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka sektora finansów publicznych -Jednostka Wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: NAPRAWA I PRZEGLĄD SPRZĘTU POŻARNICZEGO - sprawa nr 47/2013.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie naprawy oraz przeglądów sprzętu pożarniczego zgodnie z wymaganiami określonymi w Rozdziale III SIWZ oraz warunkami wyszczególnionymi w Załączniku Nr 2 do SIWZ i ilościach określonych w Załączniku nr 1 do SIWZ, według zadań następująco: 1)ZADANIE NR 1: Naprawa żaluzji w samochodach pożarniczych typu Star 12.227, Star P 142 CJ 2)ZADANIE NR 2: Kompleksowa naprawa części specjalnej samochodu ratowniczo- gaśniczego typu JELCZ 014 P442 DS. GCBA 5/32 3)ZADANIE NR 3: Przegląd okresowy motopomp pożarniczych M8/8 Tohatsu VC 72 AS. 2.Zakres wykonania usługi przeglądu serwisowego oraz naprawy sprzętu określonego w Rozdziale III ust. 1 SIWZ należy wykonać co najmniej zgodnie z: 1)Zakresem prac określonym odrębnie dla każdego z zadań wyszczególnionym w Rozdziale III ust. 3 SIWZ; 2)Polskimi Normami ogólnie dostępnymi m.in. w Komitecie Normalizacyjnym; 3)Instrukcjami obsługi lub eksploatacji danego urządzenia lub narzędzi oraz obowiązującej dokumentacji techniczno-ruchowej sprzętu; 4)Obowiązującymi przepisami w zakresie wykonywanej usługi. 3.Wymagany minimalny zakres czynności: 1)ZADANIE NR 1: Naprawa żaluzji w samochodach pożarniczych typu Star 12.227, Star P 142 CJ Nazwa czynności:Naprawa żaluzji w samochodach pożarniczych (wymiana zamknięć, typu rurkowego), Ilość czynności w roku - raz w roku:wrzesień-październik, Ilość kompletów ogółem - 4 komplety KOMPLETY: Komplet Star 12.227-1 komplet Komplet Star P 142 CJ-3 komplety Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 50413200-5 2)ZADANIE NR 2: Kompleksowa naprawa części specjalnej samochodu ratowniczo- gaśniczego typu JELCZ 014 P442 DS. GCBA 5/32 Nazwa czynności - usunięcie licznych śladów korozji na całym nadwoziu (lakierowanie nadwozia) - naprawa autopompy - wymiana żaluzji - naprawa zwijadła szybkiego natarcia - wymiana uchwytów do mocowania butli - naprawa niezależnego ogrzewania autopompy oraz zabudowy armatury wodno pianowej (Webasto) - naprawa instalacji elektrycznej wewnątrz i na zewnątrz poj. - naprawa urządzeń kontrolnych pracy silnika i autopompy - naprawa armatury wodno pianowej - wymiana zaworów: działka wodnego, klapowego, tłocznych, napełniania zbiornika, szybkiego natarcia, środka pianotwórczego, mieszacza - naprawa mieszacza środka pianotwórczego oraz urządzenia zasysającego - wymiana uszczelek - naprawa zbiornika pianotwórczego oraz wodnego - naprawa urządzeń kontrolno pomiarowych poziomu wody oraz środka pianotwórczego - naprawa(wymiana) podestów, zabezpieczeń, rolek, prowadnic, uchwytów, szuflad do sprzętu ratowniczego Ilość czynności w roku - raz w roku:wrzesień-październik Ilość ogółem -1 szt. Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 50413200-5 3)ZADANIE NR 3: Przegląd okresowy motopomp pożarniczych M8/8 Tohatsu VC 72 AS. Nazwa czynności - sprawdzenie szczelności pompy - przegląd elektroniki silnika - sprawdzenie regulatora obrotów - przegląd pompy - przegląd pompy zasysającej - wymiana oleju w regulatorze obrotów - sprawdzenie gaźnika - wymiana świec zapłonowych - wymiana filtra powietrza, - dokonanie próby szczelności i ciśnienia - przegląd trokomatów - wymiana filtra paliwa Ilość czynności w roku raz w roku:wrzesień-październik Ilość zestawów ogółem - 6 zestawów Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 50413200-5 4.Wykonawca będzie zobowiązany do świadczenia usług stanowiących przedmiot zamówienia w cyklach jak określono w Rozdziale III ust. 3 SIWZ. 5.Realizacja usług odbywać się będzie w miejscowości Grupa gm. Dragacz ul. Dworcowa - teren Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog). - zadanie nr 1 i 3 6.Wykonawca realizując usługi na terenie CSLog zobowiązany jest do przestrzegania przepisów dotyczących ochrony środowiska, przepisów przeciwpożarowych i porządkowych obowiązujących na terenie CSLog. 7.Po zrealizowaniu usługi Wykonawca winien uprzątnąć miejsce, w którym wykonywał czynności związane z realizacją usługi oraz odebrać zużyte części i płyny eksploatacyjne i zabrudzone czyściwa (o ile wystąpią dla danego zadania). 8.W przypadku zadania nr 2 naprawy mogą odbyć się w siedzibie Wykonawcy pod warunkiem umożliwienia przedstawicielowi Zmawiającego kontrolowania postępu prac. 9.Wykonawca udzieli gwarancji na wymienione elementy, materiały oraz wykonaną usługę na okres 12 miesiecy. 10.Okres ważności przeglądu w zadaniu nr 3 będzie zgodny z wymaganiami producenta sprzętu i obowiązującymi w tym zakresie normami (data przeglądu zostanie odnotowana w książce serwisowej sprzętu). 11.Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia określa Załącznik Nr 2 do SIWZ stanowiący Ogólne Warunki Umowy. 12.Zamawiający dopuszcza wizje lokalną przez Wykonawcę w celu oględzin sprzętu, samochodów po uprzednio złożonym wniosku w tej sprawie. Wizja jest możliwa w terminie nie później niż 2 dni przed datą otwarcia w godz. 7.00-13.00, osobą kontaktową w zakresie umożliwienia i dokonania wizji jest p. Jarosław KARNOWSKI tel. 56/458 25 57. Z przeprowadzonej wizji lokalnej przedstawiciel Zamawiającego jak powyżej sporządza notatkę lub protokół..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.41.32.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców składających ofertę wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1 PZP

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 2 PZP

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 3 PZP

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 3 PZP

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 4 PZP

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą następujących załączników do SIWZ: Nr 1 - Formularz ofertowy;Nr 3 - Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału;Nr 4 - Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania;Nr 5- Wykaz części zamówienia, które Wykonawca powierza do realizacji podwykonawcy; Nr 6 - Informacja o Wykonawcy, Nr 7 - Oświadczenie o przynależności / bądź nie przynależności do grupy kapitałowej

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego w zakresie następującym: 1)podwykonawcy uczestniczącego w realizacji umowy w wypadku kiedy Wykonawca określi go co do tożsamości w ofercie; 2)terminu realizacji , w przypadku zaistnienia po stronie Wykonawcy udowodnionych okoliczności nie powstałych z winy Wykonawcy lub w przypadku zaistnienia po stronie Zamawiającego okoliczności uniemożliwiających wykonanie usługi w terminie określonym w Rozdziale V SIWZ nie powstałych z winy Zamawiającego. Zmiany jak powyżej wymagają zachowania formy pisemnej (aneks) oraz pisemnego wniosku jednej ze Stron o zmianę wraz z uzasadnieniem.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.13wog.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Z kasy JW 4503 ul.Czwartaków 1, 86-300 Grudziądz: 3,5 zł, na wniosek Wykonawcy- wysyłka: 11,47 zł, bezpłatnie z www.13wog.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.08.2013 godzina 09:30, miejsce: Kancelaria JW 4503 ul.Czwartaków 1 86-300 Grudziądz, budynek nr 1, pokój nr 7 -osobiście lub przesyłka, wykonawca uwzględnia czas niezbędny na dostarczenie oferty bezpośrednio do kancelarii.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Kopertę należy opisać hasłem: NAPRAWA I PRZEGLĄD SPRZĘTU POŻARNICZEGO - sprawa nr 47/2013 nie otwierać do dnia 20.08.2013 r. do godziny 10.00 Na kopercie umieścić należy w postaci pieczęci firmowej lub odręcznego napisu nazwę Wykonawcy i jego adres zgodnie z danymi rejestrowymi (ewidencyjnymi). Konsekwencje złożenia oferty niezgodnie z opisem (np. potraktowanie oferty jako zwykłej korespondencji i niedostarczenie jej na miejsce składania ofert w terminie jak w SIWZ) ponosi Wykonawca. Wykonawca dla zachowania terminu składania ofert winien uwzględnić czas niezbędny na wystawienie przez osobę pełniącą służbę w biurze przepustek, przepustki upoważniającej do wejścia do kancelarii zamawiającego oraz czas niezbędny na przejście do kancelarii i złożenie ofert...

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Naprawa żaluzji w samochodach pożarniczych typu Star 12.227, Star P 142 CJ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa żaluzji w samochodach pożarniczych typu Star 12.227, Star P 142 CJ Nazwa czynności: Naprawa żaluzji w samochodach pożarniczych (wymiana zamknięć, typu rurkowego) Ilość czynności w roku- raz w roku:wrzesień-październik Ilość kompletów ogółem - 4 komplety KOMPLETY: Komplet Star 12.227-1 komplet Komplet Star P 142 CJ-3 komplety.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.41.32.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Kompleksowa naprawa części specjalnej samochodu ratowniczo- gaśniczego typu JELCZ 014 P442 DS. GCBA 5/32.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kompleksowa naprawa części specjalnej samochodu ratowniczo- gaśniczego typu JELCZ 014 P442 DS. GCBA 5/32 Nazwa czynności - usunięcie licznych śladów korozji na całym nadwoziu (lakierowanie nadwozia) - naprawa autopompy - wymiana żaluzji - naprawa zwijadła szybkiego natarcia - wymiana uchwytów do mocowania butli - naprawa niezależnego ogrzewania autopompy oraz zabudowy armatury wodno pianowej (Webasto) - naprawa instalacji elektrycznej wewnątrz i na zewnątrz poj. - naprawa urządzeń kontrolnych pracy silnika i autopompy - naprawa armatury wodno pianowej - wymiana zaworów: działka wodnego, klapowego, tłocznych, napełniania zbiornika, szybkiego natarcia, środka pianotwórczego, mieszacza - naprawa mieszacza środka pianotwórczego oraz urządzenia zasysającego - wymiana uszczelek - naprawa zbiornika pianotwórczego oraz wodnego - naprawa urządzeń kontrolno pomiarowych poziomu wody oraz środka pianotwórczego - naprawa(wymiana) podestów, zabezpieczeń, rolek, prowadnic, uchwytów, szuflad do sprzętu ratowniczego Ilość czynności w roku-raz w roku:wrzesień-październik Ilość ogółem-1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.41.32.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Przegląd okresowy motopomp pożarniczych M8/8 Tohatsu VC 72 AS.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przegląd okresowy motopomp pożarniczych M8/8 Tohatsu VC 72 AS Nazwa czynności - sprawdzenie szczelności pompy - przegląd elektroniki silnika - sprawdzenie regulatora obrotów - przegląd pompy - przegląd pompy zasysającej - wymiana oleju w regulatorze obrotów - sprawdzenie gaźnika - wymiana świec zapłonowych - wymiana filtra powietrza, - dokonanie próby szczelności i ciśnienia - przegląd trokomatów - wymiana filtra paliwa Ilość czynności w roku raz w roku:wrzesień-październik Ilość zestawów ogółem - 6 zestawów.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.41.32.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.