eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańDostawa na rzecz Fundacji Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu urządzeń do Biblioteki Uniwersyteckiej Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-08-07

Poznań: Dostawa na rzecz Fundacji Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu urządzeń do Biblioteki Uniwersyteckiej Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Numer ogłoszenia: 319398 - 2013; data zamieszczenia: 07.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Fundacja Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu , ul. Rubież 46, 61-612 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8279700, faks 061 8279701.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://fundacja.ppnt.poznan.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Fundacja.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa na rzecz Fundacji Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu urządzeń do Biblioteki Uniwersyteckiej Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa na rzecz Fundacji Uniwersytetu im. A. Mickiewicza w Poznaniu urządzeń do Biblioteki Uniwersyteckiej Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu szczegółowo opisanych w Rozdziale III SIWZ - Specyfikacje Techniczne. Niniejsze zamówienie zostało podzielone na dwie części. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawcy mogą złożyć ofertę zarówno na jedną część zamówienia oraz na obie części zamówienia. PIERWSZA CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (1) Przedmiotem tejże części zamówienia (część nr 1) jest sprzedaż oraz dostarczenie na rzecz Zamawiającego nożyc introligatorskich do miejsca (pomieszczenia) wskazanego przez Zamawiającego, tj. do Biblioteki Uniwersyteckiej Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu pod adresem: Poznań (kod pocztowy 61-816), ul Ratajczaka 38/40, w ilości oraz parametrach szczegółowo określonych w Rozdziale III. 1 Specyfikacji Technicznej, będącej częścią SIWZ DRUGA CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (2) Przedmiotem tejże części zamówienia (część 2) jest sprzedaż oraz dostarczenie na rzecz Zamawiającego maszyny do uzupełniania masą papierową wraz z 5-stopniowymi systemami filtrów wodnych do miejsca (pomieszczenia) wskazanego przez Zamawiającego, tj. Biblioteki Uniwersyteckiej Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu pod adresem: Poznań (kod pocztowy 61-816), ul Ratajczaka 38/40, w ilości oraz parametrach szczegółowo określonych w Rozdziale III.2 Specyfikacji Technicznej, będącej częścią SIWZ. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej pomieszczeń przeznaczonych do instalacji sprzętu, stanowiącego przedmiot zamówienia. Do zadań Wykonawcy w ramach każdej z części (nr 1-2) zamówienia należeć będzie: 1. sprzedaż i dostarczenie urządzeń do pomieszczenia wskazanego przez Zamawiającego, znajdującego się pod adresem: Poznań (kod pocztowy 61-816), ul Ratajczaka 38/40 - Biblioteka Uniwersytecka Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu; 2. posadowienie urządzeń we wskazanym pomieszczeniu, ich instalacja, montaż oraz podłączenie do istniejącej sieci elektrycznej, jeśli jest to wymagane do prawidłowego działania lub użytkowania sprzętu; 3. przeprowadzenie instruktażu z obsługi przedmiotu zamówienia dla trzech użytkowników bądź przedstawicieli Zamawiającego. Instruktaż zostanie przeprowadzony w Bibliotece Uniwersyteckiej Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu pod adresem: Poznań (kod pocztowy 61-816), ul Ratajczaka 38/40 nie później niż w terminie 7 dni od zamontowania urządzeń; 4. udzielenie gwarancji jakości oraz rękojmi na dostarczone urządzenia na okres nie krótszy niż: a) 36 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru urządzeń dla części pierwszej, b) 24 miesiące od daty podpisania protokołu odbioru urządzeń dla części drugiej; 5. wydanie Zamawiającemu wszelkich dokumentów, niezbędnych do prawidłowego korzystania z urządzeń, w szczególności instrukcji obsługi w języku polskim lub wraz z tłumaczeniem na język polski, opieczętowanych kart gwarancyjnych oraz niezbędnych deklaracji zgodności. Ryzyko utraty lub uszkodzenia urządzeń, o których mowa w pkt 2 i 3 powyżej podczas transportu bądź montażu obciążać będzie Wykonawcę. 6. wykonanie w terminie 7 dni od dnia podpisania protokołu odbioru urządzenia pierwszego przeglądu technicznego (tzw. przegląd zerowy). Szczegółowe parametry techniczne określające każdy z elementów przedmiotu zamówienia w ramach tychże części zamówienia (część nr 1-2) zostały określone w ROZDZIALE III SIWZ tj. w Specyfikacji Technicznej..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.99.11.00-0, 42.00.00.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od wykonawców składających ofertę wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek, w zakresie wiedzy i doświadczenia za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu do składania ofert, a jeśli okres działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonał należycie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje należycie: a) dla części pierwszej: co najmniej 1 (jedną) dostawę polegającą na dostarczeniu nożyc introligatorskich o wartości nie mniejszej niż 40 000 zł brutto; b) dla części drugiej: co najmniej 1 (jedną) dostawę polegającą na dostarczeniu maszyny do uzupełniania masą papierową o wartości nie mniejszej niż 15 000 zł brutto. Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnienie warunku w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego (PLN) Wykonawca przeliczy wg średniego kursu NBP na dzień przekazania przez Zamawiającego ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    karty katalogowe urządzeń będących przedmiotem zamówienia

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://fundacja.ppnt.poznan.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: http://fundacja.ppnt.poznan.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.08.2013 godzina 09:00, miejsce: Fundacja Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu przy ul. Rubież 46, 61-612 Poznań, budynek A, pokój nr 120.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zakup wyposażenia Pracowni Restauracji Książki Biblioteki Uniwersyteckiej w Poznaniu dofinansowanego ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego w ramach programu Dziedzictwo kulturowe - priorytet 2 - Wspieranie działań muzealnych. Zamawiający może unieważnić niniejsze postępowanie w przypadku nieprzyznania dofinansowania na realizację przedmiotu zamówienia ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego w ramach programu Dziedzictwo kulturowe - priorytet 2 - wspieranie działań muzealnych..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa na rzecz Fundacji Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu nożyc introligatorskich do Biblioteki Uniwersyteckiej Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem tejże części zamówienia (część nr 1) jest sprzedaż oraz dostarczenie na rzecz Zamawiającego nożyc introligatorskich do miejsca (pomieszczenia) wskazanego przez Zamawiającego, tj. do Biblioteki Uniwersyteckiej Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu pod adresem: Poznań (kod pocztowy 61-816), ul Ratajczaka 38/40, w ilości oraz parametrach szczegółowo określonych w Rozdziale III. 1 Specyfikacji Technicznej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.99.11.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 84.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa na rzecz Fundacji Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu maszyny do uzupełniania masą papierową wraz z 5-stopniowymi systemami filtrów wodnych do Biblioteki Uniwersyteckiej Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem tejże części zamówienia (część 2) jest sprzedaż oraz dostarczenie na rzecz Zamawiającego maszyny do uzupełniania masą papierową wraz z 5-stopniowymi systemami filtrów wodnych do miejsca (pomieszczenia) wskazanego przez Zamawiającego, tj. Biblioteki Uniwersyteckiej Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu pod adresem: Poznań (kod pocztowy 61-816), ul Ratajczaka 38/40, w ilości oraz parametrach szczegółowo określonych w Rozdziale III.2 Specyfikacji Technicznej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.00.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.