eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PuckOpracowanie projektu budowlanego i wykonawczego wraz z materiałami przetargowymi dla tematuPrzebudowa odcinków dróg powiatowych nr 1446G Wierzchucino-Czymanowo-Rybno oraz nr 1443G Kolkowo-Rybno

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-18

Puck: Opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego wraz z materiałami przetargowymi dla tematu: Przebudowa odcinków dróg powiatowych nr 1446G Wierzchucino-Czymanowo-Rybno oraz nr 1443G Kolkowo-Rybno
Numer ogłoszenia: 319413 - 2008; data zamieszczenia: 18.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Drogowy dla Powiatu Puckiego i Wejherowskiego z siedzibą w Pucku , ul. Elizy Orzeszkowej 5, 84-100 Puck, woj. pomorskie, tel. 058 7743280, faks 058 7743293.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zd.puck.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego wraz z materiałami przetargowymi dla tematu: Przebudowa odcinków dróg powiatowych nr 1446G Wierzchucino-Czymanowo-Rybno oraz nr 1443G Kolkowo-Rybno.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa odcinków dróg powiatowych Nr 1446G Wierzchucino - Czymanowo - Rybno oraz Nr 1443G Kolkowo - Rybno zgodnie z opracowaną koncepcją przez firmę Maxprojekt wraz z przygotowaniem danych niezbędnych do złożenia wniosku o wydanie decyzji o zezwolenie na realizację inwestycji drogowej , z wyłączeniem map zawierających projekt podziału nieruchomości. Zamówienie obejmuje: 1. Uzyskanie we własnym zakresie podkładów mapowych z uzbrojeniem z klauzulą do celów projektowych. Wymagania dotyczące mapy: - Podkład powinien zostać przyjęty do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego w Starostwie Powiatowym w Wejherowie . - Skala 1: 500. - Przekroje poprzeczne należy wykonać co 25 m oraz w punktach charakterystycznych. - Repery robocze z zagęszczeniem co 500 m dla budowy trwale zabezpieczone poza strefą robót. - Pełny wykaz działek w obrębie pasa i sąsiadujących z projektowanym pasem drogowym. Wykaz działek powinien zawierać właścicieli oraz ich adresy. - Naniesione graniczniki określające pas drogowy w układzie współrzędnych. Mapa musi spełniać wymogi: - Rozp. Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa z dnia 21.02.1995 r. w sprawie rodzaju i zakresu opracowań geodezyjno-kartograficznych oraz czynności geodezyjnych obowiązujących w budownictwie. - Ogólnych Specyfikacji Technicznych dotyczących prac geodezyjnych wykonywanych dla potrzeb drogownictwa 2. Pełną szczegółową inwentaryzację uzbrojenia podziemnego i naziemnego. Inwentaryzację należy uzgodnić z Zarządcą drogi w zakresie uzgodnień lokalizacyjnych urządzeń obcych, a niezrealizowanych jeszcze w terenie przed sporządzeniem mapy. 3. Szczegółową inwentaryzacje nawierzchni, dojazdów, przepustów, ogrodzeń oraz inwentaryzację drzewostanu w obrębie projektowanego pasa drogowego 4. Badania geotechniczne i laboratoryjne konstrukcji istniejącej nawierzchni zgodnie z zaleceniami Instrukcji badań podłoża gruntowego, budowli drogowych i mostowych. Część 1 i 2. Instrukcja ta opracowana została w roku 1988 w Generalnej Dyrekcji Dróg Publicznych w Warszawie. Badania są integralnym składnikiem projektu branży drogowej. 5. Wykonanie niezbędnych uzupełniających pomiarów. 6. Wykonanie wielobranżowego projektu budowlanego w 7-ch egz. 7. Wykonanie branżowych projektów wykonawczych w 7-ch egz. Z a k r e s : 1. na roboczo przedstawić rozwiązania projektowe do wyboru i akceptacji po wizji w terenie, 2. przebieg drogi maksymalnie w istniejącym przebiegu z jednoczesną analizą koniecznych korekt geometrii istniejącego przebiegu drogi, 3. wykonanie planów warstwicowych dla skrzyżowań 4. analiza przepustowości i warunków ruchu na odcinkach niezabudowanych, 5. identyfikacja krytycznych punktów, skrzyżowań ze względu na przepustowość - analiza i projekt usprawnień, 6. identyfikacja krytycznych punktów ze względu na bezpieczeństwo ruchu - analiza i projekt poprawy, 7. wyznaczenie kategorii ruchu na podstawie pomiarów ruchu, 8. analiza nośności istniejącej konstrukcji nawierzchni, 9. zaprojektowanie wzmocnienia poparte obliczeniami, 10. odwodnienie teren niezabudowany - rowami otwartymi, 11. w terenie zabudowanym zaprojektować chodniki, ścieżki rowerowe, 12. przebudowa kolidującego uzbrojenia podziemnego i naziemnego, ogrodzeń itp., 13. projekt docelowej organizacji ruchu, 14. Integralnym składnikiem projektu jest schemat tyczenia trasy z uwzględnieniem wymogów Ogólnych Specyfikacji Technicznych dotyczących prac geodez. wykonywanych dla potrzeb drogownictwa OST GG-00.01.02 15. Założenie osnowy realizacyjnej przy budowie i modernizacji dróg i obiektów mostowych ze stabilizacją w terenie też punktów głównych projektowanej drogi..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.20.00 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium 2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 6.000 zł , słownie: sześć tysięcy zł 00/100 - /dowód wpłaty dołączyć do oferty/. 3. Wykonawca wnosi wadium: 3.1) w pieniądzu, sposób przekazania: przelewem na konta zamawiającego w banku Spółdzielczym w Krokowej O/Puck nr 61834900020040152020000040 lub w jednej z poniżej podanych form przed upływem terminu składania ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. lub w jednej z poniżej podanych form: 3.2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 3.3) w gwarancjach bankowych, 3.4) w gwarancjach ubezpieczeniowych 3.5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z p. zm.) sposób przekazania: dołączyć do oferty. 4. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. 5. Z udziału w postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy nie wnieśli wadium w wymaganym terminie.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22.1. pkt 1-4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych i w celu potwierdzenia spełnienia warunków złożą dokumenty określone w pkt. 7 ogłoszenia. Metoda oceny spełnia , nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych składa następujące dokumenty: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób podpisujących ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych, - aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 prawa zamówień publicznych Metoda oceny spełnia, nie spełnia. B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w postępowaniu o zamówienie publiczne składa następujące dokumenty: - wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy lub usługi te zostały wykonane należycie / należy wykazać przynajmniej 2 zrealizowane usługi o podobnym charakterze, złożoności i wartości - w okresie j.w. potwierdzone referencjami. Metoda oceny spełnia, nie spełnia C. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia w postępowaniu o zamówienie publiczne składa następujące dokumenty: - polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Metoda oceny spełnia, nie spełnia D. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej w postępowaniu o zamówienie publiczne składa następujące dokumenty: - Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. D oraz informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt 4-8 prawa zamówień publicznych, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. E. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: - Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. 7 dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę , osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zd.puck.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Drogowy dla Powiatu Puckiego i Wejherowskiego w Pucku, 84-100 Puck, ul. Orzeszkowej 5, pok. 20.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.11.2008 godzina 09:00, miejsce: Zarząd Drogowy dla Powiatu Puckiego i Wejherowskiego w Pucku, 84-100 Puck, ul. Orzeszkowej 5, pok. 20.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.