Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-08-08
Lubartów: Zamówienie usług zarządzania Projektem Dodatkowy oddział przedszkolny przy Szkole Podstawowej w Szczekarkowie realizowanym w ramach Priorytetu IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Poddziałanie 9.1.1. Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej PO KL
Numer ogłoszenia: 319436 - 2013; data zamieszczenia: 08.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa w Szczekarkowie , Szczekarków 62, 21-100 Lubartów, woj. lubelskie, tel. 0-81 855 26 45.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.spszczekarkow.pl/index.php
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Szkoła Podstawowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zamówienie usług zarządzania Projektem Dodatkowy oddział przedszkolny przy Szkole Podstawowej w Szczekarkowie realizowanym w ramach Priorytetu IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Poddziałanie 9.1.1. Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej PO KL.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi zarządzania projektem. 1. Koordynator Projektu - umowa cywilno prawna 80 godz./miesiąc x 23 miesiące = 1840 godz. Obowiązki koordynatora. - nadzór merytoryczny i finansowy nad zgodnością działań wszystkich osób zaangażowanych w realizację Projektu z harmonogramem realizacji Projektu, zadaniami wynikającymi z zawartych w związku z Projektem umów oraz budżetem określonymi we wniosku o dofinansowanie; - koordynacja wszelkich działań przewidzianych w Projekcie w celu jego skutecznej i sprawnej realizacji; - nadzór nad prawidłowym wykonywaniem umów podpisanych w związku z realizacją Projektu z Wykonawcami; - przeprowadzenie zamówień na pomoce dydaktyczne i usługę edukacyjną zgodnie z Ustawą Pzp; - przygotowanie pism związanych z realizacją Projektu, przygotowanie wniosków o płatność w części merytorycznej i finansowej, monitoring wskaźników osiągnięcia celów, sprawozdawczość, zarządzanie czasem i ryzykiem; - przygotowywanie w razie potrzeby projektów wszelkich niezbędnych zmian, korekt, poprawek itp. we wniosku o dofinansowanie, umowie o dofinansowanie i jej załącznikach; - opracowanie regulaminu uczestnictwa w Projekcie; - przygotowanie opisu wydatków (faktur i innych dowodów księgowych) pod kątem kwalifikacji do odpowiedniej linii budżetowej w ramach Projektu; - kontrola przebiegu rekrutacji; - kontakt z rodzicami uczestników Projektu, kadrą trenerską, wykonawcami; - nadzór nad zespołem kadry zarządzającej - księgowa, specjalista ds. rekrutacji; - nadzór nad kadrą trenerską; - rozliczanie czasu pracy nauczycieli realizujących zajęcia i prowadzonej przez nich dokumentacji; - prowadzenie Biura Projektu, archiwizacja dokumentacji projektowej; - opracowanie i nadzór nad szczegółowymi harmonogramami zajęć; - opiniowanie harmonogramów zajęć oraz programów autorskich; - współpraca z Instytucją Pośredniczącą - uczestniczenie w kontrolach Projektu oraz sporządzanie ewentualnych uzupełnień pokontrolnych również po zakończeniu realizacji Projektu; 2. Specjalista ds. rekrutacji - umowa cywilno prawna 50 godz. x 2 miesiące = 100 godz. Obowiązki specjalisty ds. rekrutacji. - rekrutacja uczestników - pomoc w prowadzeniu biura Projektu w czasie trwania rekrutacji - kompletowanie dokumentacji projektowej dotyczącej rekrutacji - opracowanie materiałów informacyjnych i promocyjnych - pomoc w prowadzeniu działań promocyjno-informacyjnych Projektu;.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00-1.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie załączników dołączonych do oferty wzkazanych w SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie dokumentów dołączonych do oferty wskaznych w SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje co najmniej jedną osobą zdolną do wykonania zamówienia, która łącznie spełnia następujące warunki: Część 1 koordynator Projektu: - posiada wykształcenie wyższe magisterskie - posiada minimum 2,5 letnie doświadczenie w realizacji projektów w jednostkach oświatowych w ramach PO KL, w tym koordynowanie co najmniej 2 projektów Część 2 Specjalista ds. rekrutacji: - posiada wykształcenie średnie. - posiada co najmniej 3 letnie doświadczenie w pozyskiwaniu klientów / uczestników projektów. - posiada prawo jazdy kat. B Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie dokumentów i oświadczeń wskazanych w SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie załączników dołączonych do oferty wskaznych w SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) kserokopie świadectw pracy lub zaświadczeń o wykonaniu usługi zarządzania projektem w ramach POKL oraz dyplomów, świadectw potwierdzających wykształcenie, doświadczenie i kwalifikacje, potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę; 2) pełnomocnictwo, jeżeli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika podmiotów występujących wspólnie (konsorcja, spółki cywilne) zgodnie z obowiązkiem wynikającym z art.23 ust. 1 i 2 ustawy lub w imieniu wykonawcy (jeżeli ofertę i załączone do niej dokumenty podpisują osoby nieujawnione w rejestrze lub ewidencji, do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwa udzielone przez osobę/osoby ujawnioną w rejestrze lub ewidencji), pełnomocnictwo musi zawierać stwierdzenie, że upełnomocnieni są uprawnieni do zaciągania zobowiązań w imieniu wykonawcy lub podmiotów występujących wspólnie;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://uglubartow.bip.lubelskie.pl/index.php?id=6
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szkoła Podstawowa w Szczekarkowie, Szczekarków 124, 21-100 Lubartów.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.08.2013 godzina 11:00, miejsce: Szkoła Podstawowa w Szczekarkowie, Szczekarków 124, 21-100 Lubartów, Gabinet Dyrektora.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Dodatkowy oddział przedszkolny przy Szkole Podstawowej w Szczekarkowie realizowany jest w ramach PO KL Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Poddziałanie 9.1.1. Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej. Projekt jest współfinansowany z EFS.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Koordynator Projektu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Koordynator Projektu - umowa cywilno prawna 80 godz./miesiąc x 23 miesiące = 1840 godz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 23.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Specjalista ds. rekrutacji.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Specjalista ds. rekrutacji - umowa cywilno prawna 50 godz. x 2 miesiące = 100 godz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z LUBARTOWA
- Zakup dodatkowego wyposażenia dla Centrum Opiekuńczo - Mieszkalnego w Lubartowie
- Świadczenie usług opiekuńczych, specjalistycznych usług opiekuńczych oraz specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi na rzecz mieszkańców Miasta Lubartów
- Zagospodarowanie odpadów o kodach 170101, 170102, 170103, 170107, 200203, 200399ex, 200199ex, oraz odbiór i zagospodarowanie odpadów o kodach 170380, 170604, 130208*, 200132, 200110, 200111
więcej: przetargi w Lubartowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.