To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-10-07
Ogłoszenie nr 319439 - 2016 z dnia 2016-10-07 r.
Gdańsk: Dostawa artykułów promocyjnych dla Działu Międzynarodowej Współpracy Akademickiej Politechniki Gdańskiej
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programuErasmus+
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 302350
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Gdańska, krajowy numer identyfikacyjny
162000000, ul.
ul. Narutowicza
42686,
80233
Gdańsk, państwo
, woj.
pomorskie, tel.
583 472 400, faks
583 472 913, e-mail
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Uczelnia publiczna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa artykułów promocyjnych dla Działu Międzynarodowej Współpracy Akademickiej Politechniki Gdańskiej
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP/235/055/D/16
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów promocyjnych dla Działu Międzynarodowej Współpracy Akademickiej Politechniki Gdańskiej zgodnie z formularzem rzeczowo cenowym - zał. nr 2 i szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia - zał. nr 6 do SIWZ. 2. W skład przedmiotu zamówienia wchodzą: 1 Torba na zakupy szt. zamówienie podst: 600, opcja:300, 2 Plecak-worek szt. zamówienie podst:800, opcja:400, 3 Smycz na szyję szt. zamówienie podst:600, opcja: 300, 4 Parasol składany (płaski w chwili złożenia) szt. zamówienie podst:400, opcja:200, 5 Kubek ceramiczny szt. zamówienie podst: 500, opcja:250, 6 Piórnik szt. zamówienie podst:700, opcja:350, 7 Ręcznik o wysokiej chłonności z mikrofibry szt. zamówienie podst:600, opcja:300, 8 Zakreślacz fluorescencyjny szt. zamówienie podst: 600, opcja:300, 9 Żel do mycia rąk w plastikowej buteleczce szt. zamówienie podst:500, opcja:250, 10 Elektroniczna waga do bagażu szt. zamówienie podst:300, opcja:150, 11 Bidon - butelka sportowa na napoje szt. zamówienie podst: 200, opcja : 100, 12 Ogrzewacz do rąk szt. zamówienie podst: 500, opcja: 250, 13 Komin/ocieplacz na szyję i czapka 2 w 1 szt. zamówienie podst: 500, opcja: 250, 14 Lampka USB szt. zamówienie podst: 300, opcja: 150, 15 Saszetka na biodra szt. zamówienie podst: 250, opcja:125, 16 Podręczny zestaw ładowarek w etui szt. zamówienie podst:300,opcja: 150, 17 Notatnik z miękką kolorową okładką szt. zamówienie podst:500, opcja:250, 18 Cukierki szt. zamówienie podst:1000, opcja:500, 19 Opaska silikonowa na rękę z nadrukiem szt. zamówienie podst:5000, opcja: 2500, 20 Naklejka "ESN Gdańsk" kolorowe tło szt. zamówienie podst: 3750, opcja : 1875, 21 Naklejka "I * Gdańsk" szt. zamówienie podst:1000, opcja: 500, 22 Naklejka "I was * an Erasmus in Gdańsk" szt. zamówienie podst:3750, opcja: 1875, 23 Naklejka "ESN Gdańsk" białe tło szt. zamówienie podst.:1000, opcja:500 3. Przedmiot zamówienia powinien być fabrycznie nowy i pochodzić z bieżącej produkcji (wyprodukowany nie wcześniej niż w 2015 roku) oraz być zgodny z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ. 4. Wykonawca zobowiązuje się do współpracy z Zamawiającym na każdym etapie wykonania umowy. 5. Zamawiający zastrzega, iż podane w formularzu rzeczowo-cenowym (załącznik nr 2 do SIWZ) liczby sztuk poszczególnego asortymentu nie są wiążące. W przypadku zaistnienia konieczności zwiększenia zakresu zamówienia Zamawiający skorzysta z prawa opcji w ilościach wyszczególnionych w formularzu rzeczowo-cenowym. Dla każdego asortymentu określono zamówienie wynikające z prawa opcji. 6. Wykonawca udziela gwarancji jakości na dostarczone artykuły promocyjne na okres co najmniej 12 miesięcy. Gwarancja udzielona przez Wykonawcę nie może ograniczać gwarancji producenta. Okres gwarancji liczony będzie od daty podpisania bez zastrzeżeń protokołu zdawczo-odbiorczego 7. Pozostałe warunki realizacji zamówienia i gwarancji zawiera oraz wzór umowy stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
39294100-6
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/10/2016 IV.2 Szacunkowa całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT129240.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert10 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 99464,25 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- dostawa wraz z montażem węzła ciepłowniczego do budynku Pomorskiego Urzędu Skarbowego w Gdańsku
- Dostawa kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla jednostek organizacyjnych Politechniki Gdańskiej
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych - wyczyszczenie i chemiczne zabezpieczenie mikrobiologiczne elewacji północnej i zachodniej budynku B WETI PG.
- Wykonanie przeglądów serwisowych stacjonarnych monitorów promieniowania
- Przeprowadzenie konkursów przedmiotowych dla uczniów klas IV-VIII szkół podstawowych województwa pomorskiego w roku szkolnym 2025/2026
- Dostawa, wniesienie oraz montaż wraz z podłączeniem do istniejących instalacji, dydaktycznego systemu przemysłowego spełniającego - ZP/66/055/D/25
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.