eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy SączProfesjonalny sprzedawca z modułem języka angielskiego.



Ogłoszenie z dnia 2016-10-07

Ogłoszenie nr 319478 - 2016 z dnia 2016-10-07 r.

Nowy Sącz: Profesjonalny sprzedawca z modułem języka angielskiego.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak

Nazwa projektu lub programu
Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, projekt: Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy w Powiecie Nowosądeckim (II);Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego 2014-2020, Działanie 8.1. Aktywizacja zawodowa - projekty powiatowych urzędów pracy, Projekt: Aktywizacja osób w wieku 30 lat i więcej pozostających bez pracy w Powiecie Nowosądeckim (II)

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy dla Powiatu Nowosądeckiego, krajowy numer identyfikacyjny 12024173600000, ul. ul. Nawojowska  118, 33300   Nowy Sącz, państwo , woj. małopolskie, tel. 184 400 808, faks 184 400 808, e-mail
Adres strony internetowej (URL): www.pup.powiat-ns.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Profesjonalny sprzedawca z modułem języka angielskiego.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

I. Cel i termin realizacji szkolenia. 1. Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla 20 osób. 2. Celem szkolenia jest nabycie przez uczestników szkolenia wiedzy i umiejętności praktycznych niezbędnych do podjęcia pracy w zawodzie sprzedawcy z odpowiednimi kwalifikacjami językowymi. 3. Czas trwania szkolenia wynosi nie więcej niż 48 dni roboczych licząc od daty rozpoczęcia szkolenia. Ostatni dzień szkolenia przeznaczony jest na zakończenie szkolenia. 4. Miesięczny wymiar godzin szkolenia nie może przekroczyć 150 godzin zegarowych. 5. Planowany termin rozpoczęcia szkolenia: do 7 dni od podpisania umowy. 6. Szkolenie może być finansowane z poniższych źródeł: 6.1. ze środków Funduszu Pracy na finansowanie programów na rzecz promocji zatrudnienia, łagodzenia skutków bezrobocia i aktywizacji zawodowej z przeznaczeniem na realizację projektów współfinansowanych przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, projekt: "Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy w Powiecie Nowosądeckim (II)", realizowany w ramach Inicjatywy na rzecz zatrudnienia ludzi młodych. 6.2. ze środków Funduszu Pracy na finansowanie programów na rzecz promocji zatrudnienia, łagodzenia skutków bezrobocia i aktywizacji zawodowej z przeznaczeniem na realizację projektów współfinansowanych przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego 2014-2020, Działanie 8.1. Aktywizacja zawodowa - projekty powiatowych urzędów pracy, Projekt: "Aktywizacja osób w wieku 30 lat i więcej pozostających bez pracy w Powiecie Nowosądeckim (II)". 6.3. z pozaprojektowych środków (limitów) Funduszu Pracy na finansowanie programów na rzecz promocji zatrudnienia, łagodzenia skutków bezrobocia i aktywizacji zawodowej. 7. Wykonawca zobowiązuje się do promowania: Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Społecznego i właściwego Programu Operacyjnego. 7.1. W przypadku uczestników szkolenia finansowanych ze środków EFS w ramach PO WER: Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój poprzez umieszczenie w miejscu realizacji szkolenia w widocznym miejscu przynajmniej jednego plakatu formatu minimum A3, a także umieszczenie na wszystkich dokumentach i materiałach związanych z realizacją szkolenia, w szczególności na: programie szkolenia, dzienniku zajęć, harmonogramie zajęć, listach obecności, materiałach informacyjnych, materiałach szkoleniowych; wydawanych dyplomach /certyfikatach lub innych zaświadczeniach/ znaku Unii Europejskiej wraz ze słownym odniesieniem do Unii Europejskiej i do Europejskiego Funduszu Społecznego oraz znaku Fundusze Europejskie wraz z nazwą Programu Wiedza Edukacja Rozwój oraz informacji: "Projekt realizowany w ramach Inicjatywy na rzecz zatrudnienia ludzi młodych". 7.2. W przypadku uczestników szkolenia finansowanego ze środków EFS w ramach RPO WM: Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Społecznego, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego oraz Projektu o którym mowa w ust. 6.2. co najmniej poprzez: umieszczenie w swojej siedzibie plakatu Projektu (format A3) oraz stosowanie odpowiednio oznakowanych dokumentów w szczególności na: programie szkolenia, dzienniku zajęć, harmonogramie zajęć, listach obecności, materiałach informacyjnych, materiałach szkoleniowych; wydawanych dyplomach/certyfikatach lub innych zaświadczeniach (znaku Unii Europejskiej wraz ze słownym odniesieniem do Unii Europejskiej i EFS, znaku Fundusze Europejskie wraz z nazwą Programu, logotypu Województwa Małopolskiego) oraz informacji: "Szkolenie realizowane jest w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego 2014-2020". 8. Szczegółowe informacje i przykłady dotyczące zastosowania powyższych wymagań zostały określone w: -"Strategii komunikacji Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014-2020" dostępnych na stronie www.funduszeeuropejskie.gov.pl, -"Podręczniku wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji". Podręcznik oraz wzory materiałów w formie elektronicznej są dostępne w serwisie internetowym IZ RPO WM www.rpo.maloplska.pl. 9. Sposób oznaczania działań informacyjnych i promocyjnych przez instytucje zaangażowane w realizację tych działań określa "Księga identyfikacji wizualnej znaku marki Fundusze Europejskie i znaków programów polityki spójności na lata 2014-2020". II. Warunki realizacji szkolenia: A. W zakresie merytorycznym: 1. Liczba godzin szkoleniowych dla każdego uczestnika szkolenia wynosi: 330 godzin zegarowych, w tym: 1.1. Moduł I - Zadania zawodowe sprzedawcy - obejmujący 70 godzin zegarowych zajęć teoretyczno-zawodowych związanych z wykonywaniem prac sprzedawcy; 1.2. Moduł II - Obsługa kasy fiskalnej - obejmujący 14 godzin zegarowych zajęć warsztatowych z zakresu obsługi kasy fiskalnej; 1.3. Moduł III - Warsztaty komputerowe - obejmujący 46 godzin zajęć zegarowych z zakresu obsługi licencjonowanego programu fakturowo - magazynowego; 1.4. Moduł IV - Lektorat języka angielskiego - obejmujący 60 godzin zajęć zegarowych, mających na celu przygotowanie kursantów do posługiwania się językiem angielskim w pracy sprzedawcy. Zamawiający wymaga, aby zajęcia z lektoratu języka angielskiego były zajęciami rozpoczynającymi każdy dzień zajęć (3 godziny zegarowe lektorat z języka angielskiego, a kolejne 4 godziny zegarowe to zajęcia z Modułu I oraz Modułu II). 1.5. Moduł V - Praktyka zawodowa - obejmujący 140 godzin zegarowych zajęć praktycznych w placówkach handlowych, które potencjalnie mogą zatrudnić absolwentów szkolenia. 2. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć do Powiatowego Urzędu Pracy dla Powiatu Nowosądeckiego na trzy dni robocze przed podpisaniem umowy, następujące dokumenty i oświadczenia: 2.1. Program zajęć szkoleniowych, zawierający co najmniej następujące zagadnienia: a) nazwę szkolenia, b) czas trwania i sposób organizacji szkolenia, c) wymagania wstępne dla uczestników szkolenia, d) cele szkolenia, ujęte w kategoriach efektów uczenia się z uwzględnieniem wiedzy i umiejętności i kompetencji społecznych, e) plan nauczania określający tematy zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar, z uwzględnieniem części teoretycznej i części praktycznej, f) opis treści - kluczowe punkty szkolenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych, g) wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych, h) przewidziane sprawdziany i egzaminy. 2.2. Harmonogram zajęć teoretyczno - zawodowych ( obejmujący Moduły I, II, III, IV ), który powinien zawierać: a) datę (poszczególne dni szkolenia), b) godzinę rozpoczęcia oraz zakończenia zajęć w każdym dniu szkolenia, c) liczbę godzin zegarowych w każdym dniu szkolenia, d) tematykę zajęć, e) miejsce realizacji szkolenia (dokładny adres), f) imię i nazwisko osoby prowadzącej zajęcia w każdym dniu szkolenia, g) ilość godzin w danym miesiącu, 2.3. Kserokopię Akredytacji Kuratorium Oświaty zgodnej z przedmiotem zamówienia w przypadku posiadania stosownego dokumentu. 2.4. Kserokopię Certyfikatu Jakości Usług ISO w przypadku posiadania stosownego dokumentu. 2.5. Kserokopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje kadry dydaktycznej (świadectwa/dyplomy ukończenia szkoły), która będzie uczestniczyć w prowadzeniu zajęć szkoleniowych w poszczególnych modułach, potwierdzone za zgodność z oryginałem. 2.6. Oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu przez osoby wskazane do realizacji szkolenia doświadczenia w realizacji określonej liczby szkoleń zgodnie z wymogami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2.7. Wykaz osób/osoby odpowiedzialnych/odpowiedzialnej za nadzór wewnętrzny nad szkoleniem. Osoba/y ta/te będzie/będą odpowiedzialne za opiekę i kontakt z uczestnikami szkolenia oraz za prawidłową realizację zawartej umowy i bezpośredni kontakt z Zamawiającym. 3. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do zatwierdzenia harmonogram zajęć przewidzianych w Module V "Praktyka zawodowa" najpóźniej na pięć dni roboczych przed rozpoczęciem zajęć praktycznych. Harmonogram zajęć praktycznych powinien zawierać: 3.1. wykaz osób odbywających praktykę w danym miejscu, 3.2. tematykę zajęć, 3.3. liczbę godzin zegarowych w każdym dniu szkolenia, 3.4. godzinę rozpoczęcia oraz zakończenia zajęć w każdym dniu szkolenia, 3.5. miejsce realizacji zajęć praktycznych (dokładny adres), 3.6.imiona i nazwiska opiekunów stanowiskowych w poszczególnych miejscach praktyk oraz numer telefonu do opiekuna stanowiskowego. 4. Program szkolenia powinien: 4.1. gwarantować uczestnikom szkolenia profesjonalne przygotowanie do wykonywania pracy w zawodzie sprzedawcy z kwalifikacjami językowymi, 4.2. uwzględniać zróżnicowany poziom umiejętności i wiedzy uczestników szkolenia, 4.3. być opracowany w oparciu o standardy kwalifikacji zawodowych i modułowe programy szkoleń zawodowych, dostępne na stronie internetowej www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl oraz zgodnie z wymogami określonymi w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11.01.2012r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych ( tekst jednolity Dz. U. 2014, poz. 622) 5. Program szkolenia powinien obejmować nie mniej niż poniżej wymienione zagadnienia: 5.1. MODUŁ I - Zadania zawodowe sprzedawcy - 70 godzin zajęć zegarowych teoretyczno-zawodowych związanych z wykonywaniem prac sprzedawcy, w tym: 5.1.1. 56 godzin zajęć obejmujących co najmniej: 1) przepisy prawne związane z zawodem sprzedawcy; 2) organizowanie własnego stanowiska pracy zgodnie z przepisami i zasadami bezpieczeństwa i higieny pracy, ergonomii, ochrony przeciwpożarowej i ochrony środowiska; 3) zapewnienie i przestrzeganie warunków sanitarnych sprzedaży; 4) zawieranie transakcji sprzedaży oraz przyjmowanie i wypełnianie dokumentów z nią związanych, dokumentowanie obrotu towarowego, wykonywanie operacji rachunkowo-kasowych, rozliczanie i zabezpieczanie utargu; 5) organizacja gospodarki magazynowej; 6) elementy towaroznawstwa handlowego: istota kodowania towarów, kodowanie towarów w Polsce i na świecie; 7) rozmieszczanie i przechowywanie towarów w jednostkach handlu detalicznego; 8) obsługa klienta z wykorzystaniem form i technik sprzedaży; 9) realizacja płatności gotówkowych i bezgotówkowych; 10) zasady udzielania gwarancji na towary ( karta gwarancyjna); 11) przyjmowanie i rozpatrywanie reklamacji zakupionych towarów; 12) marketing i reklama w handlu detalicznym, stosowanie zasady merchandisingu (opieka nad towarem i jego korzystne wyeksponowanie); 13) dbanie o wizerunek punktu sprzedaży oraz jakość obsługi klienta; 14) dekorowanie wnętrza sklepu i okna wystawowego; 15) współpraca w przygotowaniu oferty sprzedaży (oferty towarowe, cenniki, katalogi itp.); 16) sposoby przeprowadzania wyprzedaży; 17) przeprowadzanie kontroli wewnętrznej (inwentaryzacja, remanent) punktu sprzedaży lub uczestniczenie w niej; 18) korzystanie z wyposażenia i urządzeń magazynowych, sklepowych, biurowych zgodnie z przepisami bhp; 5.1.2. 14 godzin zajęć warsztatowych z autoprezentacji obejmujących co najmniej: 1) zapoznanie z elementami składającymi się na wizerunek, w tym: a) właściwa autoprezentacja w kontakcie z klientem; b) zasady doboru właściwego ubioru, dodatków, biżuterii w pracy sprzedawcy; c) zasady stosowania odpowiedniego makijażu oraz fryzur; 2) stosowanie zasad savoir - vivru, kultura osobista; 3) komunikacja werbalna i niewerbalna: a) znaczenie mowy ciała; b) modulacja głosem; 4) etyka zawodowa na stanowisku sprzedawcy; Zamawiający wymaga, aby osoba/osoby prowadząca/prowadzące Moduł I spełniała/spełniały następujące warunki: ? posiadała/posiadały: wykształcenie ekonomiczne lub handlowe - wyższe zawodowe lub magisterskie lub podyplomowe, ? prowadziła/prowadziły co najmniej 5 szkoleń o tożsamej tematyce zawartej w module. 5.2. MODUŁ II - Obsługa kasy fiskalnej - 14 godzin zegarowych zajęć warsztatowych, obejmujący co najmniej następujące zagadnienia z zakresu: 1) kasa fiskalna jako szczególna forma dokumentacji sprzedaży - omówienie stosownej ustawy; 2) budowa oraz rodzaje i zastosowanie kas fiskalnych; 3) programowanie kas fiskalnych; 4) praktyczna obsługa kas fiskalnych różnych typów i urządzeń peryferyjnych - symulacja obsługi klienta, 5) dokumenty kasowe (paragon, raport dobowy i raport okresowy); 6) transmisja danych z kas fiskalnych do programów magazynowych i księgowych; 7) rozpoznawanie i kontrola znaków pieniężnych; 8) błędy obsługi i sposoby ich rozwiązywania. Ponadto Wykonawca zapewni podczas zajęć z obsługi kasy fiskalnej możliwość nabycia praktycznych umiejętności z obsługi: metkownicy, wagi elektronicznej, czytników kodów kreskowych, czytników kart płatniczych (opis rynku kart płatniczych i zasady działania kart płatniczych, rodzaje transakcji kartami płatniczymi, zabezpieczanie kart i procedury weryfikacyjne, wykonywanie transakcji kartami płatniczymi, budowa terminala/PINpada, doładowania telefonów komórkowych). Zamawiający wymaga, aby osoby prowadzące Moduł II /spełniały następujące warunki: ? posiadały: wykształcenie nie niższe jak średnie, ? ukończyły szkolenie z zakresu obsługi i programowania kas fiskalnych potwierdzone odpowiednim zaświadczeniem, ? prowadziły co najmniej 5 szkoleń o tożsamej tematyce zawartej w module. Zamawiający wymaga co najmniej 2 prowadzących zajęcia z obsługi kasy fiskalnej z uwagi na podział kursantów na dwie grupy. Zajęcia winny być prowadzone równocześnie w dwóch oddzielnych grupach. Podział na grupy przeprowadzi Wykonawca. 5.3. MODUŁ III - Warsztaty komputerowe - obejmujący 46 godzin zegarowych zajęć z obsługi licencjonowanego programu fakturowo - magazynowego z zakresu: 1) ewidencja kontrahentów; 2) ewidencja towarów, cen i marż; 3) rejestr sprzedaży i zakupów; 4) kontrola stanów magazynowych; 5) wystawianie dokumentów sprzedaży: faktur VAT, pro-forma, faktur wewnętrznych, rachunków, wz-faktury; 6) korekta zamówienia, faktury zakupu, faktury sprzedaży. Zamawiający wymaga, aby osoby prowadzące Moduł III spełniały następujące warunki: ? posiadały: wykształcenie informatyczne - wyższe zawodowe lub magisterskie lub podyplomowe, ? prowadziły co najmniej 5 szkoleń o tożsamej tematyce zawartej w module. Zamawiający wymaga co najmniej 2 prowadzących warsztaty komputerowe z obsługi licencjonowanego programu fakturowo-magazynowego z uwagi na podział kursantów na dwie grupy. Zajęcia winny być prowadzone równocześnie w dwóch oddzielnych grupach. 5.4. MODUŁ IV - Lektorat języka angielskiego - obejmujący 60 godzin zajęć zegarowych, mających na celu przygotowanie kursantów do posługiwania się językiem angielskim w pracy sprzedawcy. Zamawiający wymaga, aby zajęcia z lektoratu języka angielskiego były zajęciami rozpoczynającymi każdy dzień zajęć (3 godziny zegarowe lektorat z języka angielskiego, a kolejne 4 godziny zegarowe to zajęcia z Modułu I oraz Modułu II). Zamawiający wymaga, aby osoby prowadzące lektorat języka angielskiego - posiadały wykształcenie: co najmniej wyższe zawodowe lub magisterskie lub podyplomowe, związane z tematyką zawartą w module oraz prowadziły co najmniej 5 szkoleń o tożsamej tematyce. Zamawiający wymaga, aby zajęcia z lektoratu języka angielskiego prowadzone były równolegle w dwóch oddzielnych grupach ze względu na stopień znajomości języka angielskiego. W związku z powyższym Zamawiający wymaga minimum dwóch lektorów języka angielskiego. 5.5. MODUŁ V - Praktyka zawodowa - obejmujący 140 godzin zajęć praktycznych w placówkach handlowych, które potencjalnie mogą zatrudnić absolwentów szkolenia. Program zajęć praktycznych powinien zawierać zagadnienia omawiane podczas zajęć teoretyczno-zawodowych i warsztatowych (od Modułu I do IV) ze szczególnym naciskiem na samodzielną obsługę kasy fiskalnej (przy opiekunie stanowiskowym). Zamawiający wymaga, aby opiekunowie w poszczególnych miejscach praktyk - posiadali wykształcenie: zasadnicze zawodowe i co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego związanego z tematyką szkolenia lub średnie i 4 lata doświadczenia zawodowego związanego z tematyką szkolenia albo wyższe zawodowe, podyplomowe, magisterskie i 3 lata doświadczenia zawodowego związanego z tematyką szkolenia. Zamawiający wymaga co najmniej 10 opiekunów stanowiskowych podczas odbywania zajęć praktycznych w placówkach handlowych. Zamawiający wymaga wyznaczenia w każdej placówce handlowej, w której kursanci będą odbywać zajęcia praktyczne opiekuna stanowiskowego. Liczba kursantów w jednej placówce handlowej nie może być większa niż 2 osoby. Zajęcia praktyczne mają zakończyć się pisemną opinią o praktykancie wystawioną przez opiekuna stanowiskowego w danej placówce handlowej, uwzględniającą poziom umiejętności i wiedzy z zakresu tematyki zajęć, motywację, zdyscyplinowanie i zaangażowanie. 6. Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić następujące testy: 6.1.sprawdzający wiedzę kursantów związaną z tematyką sprzedawcy, który ma być przeprowadzony bezpośrednio po zajęciach teoretyczno - zawodowych; 6.2.sprawdzający posługiwanie się językiem angielskim w pracy sprzedawcy, który ma być przeprowadzony bezpośrednio po lektoracie z języka angielskiego. 7. Szkolenie winno zakończyć się wydaniem przez Wykonawcę: 7.1. zaświadczeń o ukończeniu kursu zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11.01.2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (tekst jednolity Dz. U. 2014, poz. 622) - wzór zaświadczenia zgodnie z załącznikiem nr 5 do w/w rozporządzenia; 7.2. zaświadczeń potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie umiejętności lub kwalifikacji wydanych na podstawie § 71 ust.4 Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 maja 2014 roku w sprawie szczegółowych warunków realizacji oraz trybu i sposobów prowadzenia usług rynku pracy (Dz. U. 2014, poz. 667); W/w zaświadczenie powinno zawierać: 1) numer z rejestru, 2) imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia, a w przypadku cudzoziemca numer dokumentu stwierdzającego tożsamość, 3) nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej szkolenie, 4) formę i nazwę szkolenia, 5) okres trwania szkolenia, 6) miejsce i datę wydania zaświadczenia, 7) tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych, 8) podpis osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowadzającą szkolenie. 7.3. certyfikatów potwierdzających ukończenie szkolenia ze znakiem Unii Europejskiej wraz ze słownym odniesieniem do Unii Europejskiej i do Europejskiego Funduszu Społecznego oraz znakiem Fundusze Europejskie wraz z nazwą Programu Wiedza Edukacja Rozwój oraz informacją: "Projekt realizowany w ramach Inicjatywy na rzecz zatrudnienia ludzi młodych" - dotyczy osób, których szkolenie finansowane jest ze środków PO WER. 7.4. certyfikatów potwierdzających ukończenie szkolenia ze znakiem Unii Europejskiej wraz ze słownym odniesieniem do Unii Europejskiej i do Europejskiego Funduszu Społecznego oraz znaku Fundusze Europejskie wraz z nazwą Program Regionalny oraz oficjalne logo promocyjne Województwa Małopolskiego oraz informacją: "Szkolenie realizowane jest w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego 2014-2020" - dotyczy osób, których szkolenie finansowane jest z RPO WM. Certyfikaty powinny zawierać informacje z pkt. 7.2. /Dotyczy osób, których szkolenie finansowane jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego/. 8. Zaświadczenia oraz certyfikaty powinny być wydane w ofertówce sztywnej otwieranej od góry i z prawej strony lub w teczce firmowej ośrodka szkoleniowego. 9. Odbiór w/w zaświadczeń musi być potwierdzony podpisem oraz datą odbioru przez każdego absolwenta szkolenia. B. W zakresie organizacyjnym: 1. Miejsce realizacji szkolenia: 1.1.W przypadku realizacji zajęć na terenie Powiatu Nowosądeckiego Wykonawca zabezpieczy we własnym zakresie dojazd uczestników szkolenia z Nowego Sącza do Ośrodka Szkoleniowego oraz powrót do Nowego Sącza w każdym dniu szkolenia. 1.2. W przypadku realizacji zajęć szkoleniowych poza Nowym Sączem lub Powiatem Nowosądeckim Wykonawca we własnym zakresie zapewni: 1) Dojazd wszystkim uczestnikom szkolenia z Nowego Sącza do Ośrodka Szkoleniowego i z Ośrodka Szkoleniowego do Nowego Sącza. Przewidywany transport powinien obejmować dojazd w poniedziałek rano i powrót w piątek po zajęciach w każdym tygodniu zajęć. Maksymalny czas dojazdu na szkolenie z Nowego Sącza do miejsca odbywania zajęć oraz powrót z miejsca odbywania zajęć do Nowego Sącza nie powinien przekraczać 3 godzin zegarowych. 2) Codzienny dojazd uczestników szkolenia z miejsca zakwaterowania do miejsca odbywania zajęć w sytuacji, gdy miejsce zakwaterowania uczestników będzie inne niż miejsce odbywania zajęć. 3) Pełne wyżywienie oraz zakwaterowanie wszystkim uczestnikom szkolenia. 2. Intensywność zajęć: codziennie w dni robocze od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, przeciętnie nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu. 3. Zajęcia stacjonarne z Modułów I, II, III i IV powinny odbywać się nie później niż do godziny 1600, natomiast zajęcia praktyczne w placówkach handlowych nie dłużej niż do godziny 1800. 4. Miesięczny wymiar godzin szkolenia nie może przekroczyć 150 godzin zegarowych. 5. Zamawiający wymaga, aby zajęcia szkoleniowe były realizowane w następującej kolejności: zajęcia z lektoratu języka angielskiego mają być zajęciami rozpoczynającymi każdy dzień zajęć szkoleniowych ( 3 godziny zegarowe lektorat z języka angielskiego, a kolejne 4 godziny zegarowe to zajęcia z Modułu I oraz Modułu II), kolejno Moduł III - Warsztaty komputerowe, a następnie Moduł V - Praktyka zawodowa. 6. Zamawiający wymaga, aby zajęcia praktyczne zostały przeprowadzone jako ostatnie. 7. Wykonawca zapewni uczestnikom szkolenia warunki pracy zgodnie z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy oraz odpowiednie zaplecze sanitarne i socjalne. 8. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca ubezpieczył od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku ze szkoleniem oraz w drodze do miejsca szkolenia i z powrotem osoby, które: 8.1. w okresie trwania szkolenia podlegają ubezpieczeniu. Wykaz osób, które należy objąć w/w ubezpieczeniem na czas trwania całego szkolenia, Zamawiający zobowiązuje się przekazać Wykonawcy najpóźniej do dnia rozpoczęcia szkolenia; 8.2. w trakcie szkolenia podejmą zatrudnienie, inną pracę zarobkową lub działalność gospodarczą, a będą kontynuować w dalszym ciągu szkolenie. Zamawiający pisemnie poinformuje Wykonawcę o podjęciu zatrudnienia przez uczestników szkolenia, których należy objąć w/w ubezpieczeniem od daty zgłoszenia podjęcia pracy do zakończenia szkolenia. Nie dotyczy osób wymienionych w pkt. 8.1. 8.3. w razie zaistnienia wypadku Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia protokołu okoliczności i przyczyn wystąpienia wypadku związanego ze szkoleniem oraz w drodze do i z miejsca szkolenia powstałego z udziałem osoby skierowanej na szkolenie. Koszt ewentualnego ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków należy uwzględnić przy obliczaniu kosztu szkolenia. 9. Zamawiający wymaga, aby pomieszczenia w których realizowany będzie przedmiot zamówienia spełniały wymogi: Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997r. w sprawie ogólnych przepisów BHP/ tekst jednolity Dz. U.2003, Nr 169, poz. 1650 z późn. zm./ oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowania / Dz. U.2002, Nr 75, poz. 690 z późn. zm./ w szczególności: * na każdego uczestnika winno przypadać nie mniej niż 2 m2 wolnej powierzchni * oświetlenie pomieszczeń zgodnie z polską normą PN-EN 12464-1:2012 "Światło i oświetlenie - oświetlenie miejsc pracy", * temperatura minimum + 18 C o maximum +26 C o * wyposażenie ppoż. (gaśnice, hydranty, oznakowanie rozmieszczenia podręcznego sprzętu gaśniczego, drogi ewakuacyjne, wyjścia ewakuacyjne), * aktualne badania instalacji elektrycznej, odgromowej, przewodów wentylacyjno - spalinowych, instalacji gazowej, * przegląd roczny / pięcioletni stanu technicznego budynku, * odpowiednie (ergonomiczne) wyposażenie (biurka, stoliki, krzesła, szafy, regały), * toalety z bieżącą wodą (ciepła, zimna), środki czystości, * wieszaki na odzież (płaszcze, kurtki itp.) Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli wskazanych pomieszczeń przeznaczonych do realizacji usługi szkoleniowej i w związku z tym wymaga podania miejsca (dokładny adres) realizacji zajęć z Modułu I, II, III oraz IV nie później niż na 5 dni roboczych przed podpisaniem umowy. 10. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewnił: 10.1. odpowiednią spełniającą warunki bhp i ppoż., salę szkoleniową do przeprowadzenia zajęć teoretyczno - zawodowych z Modułu I, wyposażoną w liczbę miejsc i stolików, dostosowaną do ilości osób szkolonych wraz z zapleczem sanitarnym; 10.2. odpowiednie wyposażenie sali: flipchart lub tablica klasyczna czy magnetyczna, sprzęt audiowizualny; 10.3. dwie sale w przypadku zajęć z Modułu II, wyposażone w niezbędne urządzenia fiskalne w ilości odpowiadającej liczbie uczestników, w bardzo dobrym stanie technicznym zapewniającym odpowiedni poziom i jakość szkolenia; 10.4. dwie sale w przypadku realizacji warsztatów komputerowych wyposażone w jednorodne komputery (tylko laptopy lub tylko komputery stacjonarne), w bardzo dobrym stanie technicznym umożliwiającym stabilną pracę, wysoki poziom szkolenia - nie starsze niż 5 lat, wyposażone w licencjonowany program fakturowo-magazynowy; Każdy uczestnik winien mieć zapewniony indywidualny dostęp do komputera, kasy fiskalnej na zasadzie: 1 osoba - 1 stanowisko; 10.5. dwie sale w przypadku realizacji zajęć z lektoratu języka angielskiego biorąc pod uwagę stopień znajomości języka angielskiego. Podział na grupy dokona Wykonawca przed rozpoczęciem lektoratu językowego. 10.6. realizację zajęć z Modułu II oraz Modułu IV równocześnie w dwóch oddzielnych grupach. Podział na grupy dokona Wykonawca; 10.7. licencjonowany program fakturowo-magazynowy na bieżąco aktualizowany i zgodny z obowiązującymi przepisami prawnymi; 10.8. podczas zajęć z obsługi kasy fiskalnej dostęp do czytników kodów kreskowych, czytników kart płatniczych, metkownicy, wagi elektronicznej; 10.9. dla każdego uczestnika szkolenia podczas odbywania zajęć praktycznych w placówkach handlowych odzież ochronną dostosowaną kolorystycznie do rodzaju placówki handlowej składającą się z: 10.9.1. fartucha 10.9.2. czapeczki z daszkiem. Koszt zakupu odzieży ochronnej dla kursantów zostanie ujęty w koszcie szkolenia. 10.10. za pisemnym potwierdzeniem odbioru przekazanie uczestnikom szkolenia kompletu odzieży ochronnej w ostatnim dniu zajęć teoretyczno-zawodowych. 10.11. dwie przerwy kawowe; 10.12. podczas realizacji zajęć szkoleniowych obejmujących Moduły od I do IV dla wszystkich uczestników szkolenia Wykonawca zabezpieczy poczęstunek w czasie przerw składający się z: 10.12.1. serwisu kawowego obejmującego: kawę (parzoną, rozpuszczalną), herbatę, dodatki: cukier, śmietankę do kawy, cytrynę, ( w ilości proporcjonalnej do liczby uczestników) oraz drobne ciasteczka różnego rodzaju (ciastka kruche lub ciasto świeże krojone - niepaczkowane ); 10.12.2. stały dostęp do napoi zimnych obejmujący: soki owocowe, wodę mineralną (w ilości proporcjonalnej do liczby uczestników); 10.12.3. dla każdego uczestnika szkolenia, zgodnie ze zgłaszanym zapotrzebowaniem, talerzyki, kubeczki, łyżeczki oraz serwetki. 10.12.4. uczestnikom szkolenia bezpieczne i czyste miejsce do spożycia posiłków. Koszt poczęstunku należy uwzględnić przy obliczaniu kosztu szkolenia. 10.13. możliwość kontroli oraz wglądu do dokumentacji przebiegu szkolenia upoważnionym pracownikom Powiatowego Urzędu Pracy dla Powiatu Nowosądeckiego. 11. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca za pisemnym potwierdzeniem odbioru przekazał w dniu rozpoczęcia szkolenia na własność każdemu uczestnikowi: 11.1. następujące materiały biurowe: 11.1.1. teczkę szkoleniową z plastikową rączką; 11.1.2. teczkę kartonową na dokumenty jednostronnie powlekaną z zamknięciem na gumkę - format A4; 11.1.3. zeszyt w kratkę lub notatnik - format A4, 80-100 kartek, oprawa twarda; 11.1.4. długopis w kolorze niebieskim lub czarnym; 11.1.5. kolorowy zakreślacz. 11.2. harmonogram zajęć szkoleniowych oraz zapozna uczestników szkolenia z programem szkolenia. 11.3.w dniu rozpoczęcia szkolenia lub na bieżąco zgodnie z realizowanymi Modułami tematycznymi komplet materiałów szkoleniowych niezbędnych do utrwalenia wiadomości w celu uzyskania pozytywnego wyniku z ewentualnego testu tj.: 11.3.1.podręcznik adekwatny do treści zajęć, 11.3.2.podręcznik/skrypt do języka angielskiego wraz z ćwiczeniami, 11.3.3.skrypty z opracowaną tematyką szkolenia, 11.3.4.opracowania tematyczne, Jeden komplet materiałów zostanie przekazany Zamawiającemu po zakończonym szkoleniu. 11.4 Materiały szkoleniowe przekazane nieodpłatnie uczestnikom szkolenia finansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach PO WER powinny zawierać znak Unii Europejskiej wraz ze słownym odniesieniem do Unii Europejskiej i do Europejskiego Funduszu Społecznego oraz znak Fundusze Europejskie wraz z nazwą Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój oraz powinny zawierać informację: "Projekt realizowany w ramach Inicjatywy na rzecz zatrudnienia ludzi młodych". 11. Materiały szkoleniowe przekazane nieodpłatnie uczestnikom szkolenia finansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach RPO WM powinny zawierać znak Unii Europejskiej wraz ze słownym odniesieniem do Unii Europejskiej i do Europejskiego Funduszu Społecznego oraz znaku Fundusze Europejskie wraz z nazwą Programu Regionalnego oraz oficjalne logo promocyjne Województwa Małopolskiego zgodnie ze wzorem wskazanym na stronie internetowej Programu Regionalnego Województwa Małopolskiego www.rpo.malopolska.pl oraz powinny zawierać informację: "Szkolenie realizowane w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego 2014-2020". 12. Zajęcia praktyczne obejmujące Moduł V powinny być realizowane w placówkach handlowych. W przypadku realizacji zajęć praktycznych na terenie Powiatu Nowosądeckiego Wykonawca zabezpieczy we własnym zakresie dojazd uczestników szkolenia z Nowego Sącza do miejsca odbywania zajęć praktycznych oraz powrót do Nowego Sącza w każdym dniu szkolenia. 12.1. Liczba osób odbywających praktykę w jednej placówce handlowej nie powinna być większa niż 2 osoby. 12.2. Program zajęć praktycznych powinien zawierać zagadnienia omawiane podczas zajęć z Modułów I - IV. 12.3. Przed rozpoczęciem realizacji zajęć praktycznych w placówkach handlowych, Wykonawca zobowiązany jest przygotować imienny wykaz opiekunów stanowiskowych w poszczególnych miejscach realizowanych praktyk oraz uwzględnić ich wynagrodzenie w kosztach szkolenia. 12.4. Wykonawca zapozna i przekaże program zajęć praktycznych wyznaczonym opiekunom stanowiskowym w poszczególnych miejscach praktyk. 12.5. Wykonawca, co najmniej raz w tygodniu, osobiście przeprowadzi bezpośrednią rozmowę z opiekunami stanowiskowymi i praktykantami na temat przebiegu praktyki i potwierdzi to pisemnie na wykazie przeprowadzonych rozmów, który stanowi załącznik do indywidualnej karty praktyki zawodowej kursanta. 12.6. Zajęcia praktyczne mają zakończyć się wystawieniem pisemnej opinii o praktykancie sporządzonej przez opiekuna stanowiskowego w danej placówce handlowej, uwzględniającej poziom umiejętności i wiedzy z zakresu tematyki zajęć, motywację, zdyscyplinowanie i zaangażowanie. Wystawione opinie Wykonawca przekaże Zamawiającemu po zakończeniu szkolenia. 13. Zamawiający wymaga, potwierdzenia przeprowadzenia poszczególnych zajęć z: 13.1. Modułu I, Modułu II, Modułu III oraz Modułu IV w dzienniku zajęć edukacyjnych każdorazowo po ich zakończeniu przez osobę prowadzącą zajęcia szkoleniowe; 13.2. Modułu V - praktycznego, w indywidualnej karcie praktyki zawodowej w każdym dniu praktyki uzupełnianej przez praktykantów oraz opiekunów stanowiskowych. 14. Opis przedmiotu zamówienia zawiera wymogi zapewniające standardy jakościowe. 15. Wykonawca zobowiązuje się do: prowadzenia odrębnych dokumentacji przebiegu szkolenia dla: a) osób, których szkolenie finansowane jest w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach PO WER. Dokumentacja powinna zawierać znak Unii Europejskiej wraz ze słownym odniesieniem do Unii Europejskiej i do Europejskiego Funduszu Społecznego oraz znak Fundusze Europejskie wraz z nazwą Programu Wiedza Edukacja Rozwój oraz informacji: "Projekt realizowany w ramach Inicjatywy na rzecz zatrudnienia ludzi młodych"; b) osób, których szkolenie finansowane jest z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego z projektu: "Aktywizacja osób w wieku 30 lat i więcej pozostających bez pracy w Powiecie Nowosądeckim (II)". Dokumentacja powinna zawierać znak Unii Europejskiej wraz ze słownym odniesieniem do Unii Europejskiej i do Europejskiego Funduszu Społecznego oraz znaku Fundusze Europejskie wraz z nazwą Program Regionalny oraz oficjalne logo promocyjne Województwa Małopolskiego zgodnie ze wzorem wskazanym na stronie internetowej Programu Regionalnego Województwa Małopolskiego www.rpo.malopolska.pl oraz informacji: "Szkolenie realizowane jest w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego 2014-2020"; c) osób, których szkolenie finansowane jest z pozaprojektowych środków Funduszu Pracy; Wyżej wymienione dokumentacje przebiegu szkolenia powinny składać się z: 15.1. dziennika zajęć edukacyjnych zawierającego tematy i wymiar zajęć edukacyjnych, 15.2. indywidualnych kart praktyki zawodowej kursanta, 15.3. wykazu osobiście przeprowadzonych rozmów przez opiekuna z ramienia Ośrodka Szkoleniowego z opiekunami stanowiskowymi w poszczególnych miejscach praktyk oraz uczestnikami szkolenia odbywającymi zajęcia praktyczne u pracodawców, 15.4. listy obecności (opracowanej na każdy miesiąc) zawierającej: imię i nazwisko, podpis uczestnika szkolenia, 15.5. protokołów egzaminów i kart ocen z okresowych sprawdzianów efektów kształcenia, 15.6. rejestru wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji, zawierającego: numer, imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia oraz nazwę szkolenia i datę wydania zaświadczenia. 16.Ze względu na różne źródła finansowania szkolenia Wykonawca realizujący szkolenie wystawi odrębne faktury bezpośrednio po zakończeniu szkolenia, tj: 16.1. faktury dla osób finansowanych ze środków Funduszu Pracy na finansowanie programów na rzecz promocji zatrudnienia, łagodzenia skutków bezrobocia i aktywizacji zawodowej z przeznaczeniem na realizację projektów współfinansowanych przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, projekt: "Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy w Powiecie Nowosądeckim (II)". 16.2. faktury dla osób finansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego, Projekt: "Aktywizacja osób w wieku 30 lat i więcej pozostających bez pracy w Powiecie Nowosądeckim (II)"; 16.3. faktury dla osób finansowanych z pozaprojektowych środków (limitów) Funduszu Pracy na finansowanie programów na rzecz promocji zatrudnienia, łagodzenia skutków bezrobocia i aktywizacji zawodowej.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 80500000-9
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/10/2016
IV.2 Szacunkowa całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT43750.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Sądecka Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.,  sarr@sarr.com.pl,  ul. Jagiellońska 14,  33-300,  Nowy Sącz,  kraj/woj. małopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 21450,00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 21450,00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 85056,60
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.