To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-03-29
Rybnik: Wykonanie podziałów, wycen nieruchomości, opracowań, map geodezyjnych oraz wykonanie wznowienia i stabilizacji znaków granicznych z podziałem na 10 zadań:
Zad.1 Wykonanie maksymalnie do 30 podziałów nieruchomości w różnych celach,
Zad. 2 Wykonanie wznowienia i stabilizacji maksymalnie do 100 znaków granicznych,
Zad. 3 Wykonanie podziałów 100 nieruchomości w celu wydzielenia gruntu zajętego pod drogi publiczne,
Zad. 4 Wykonanie podziałów 103 nieruchomości w celu wydzielenia gruntu zajętego pod drogi publiczne,
Zad. 5 Wykonanie maksymalnie 30 map geodezyjnych (...)
Numer ogłoszenia: 31947 - 2016; data zamieszczenia: 29.03.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 16378 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Rybnik, ul. B. Chrobrego 2, 44-200 Rybnik, woj. śląskie, tel. 032 4223011, faks 032 4224124.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie podziałów, wycen nieruchomości, opracowań, map geodezyjnych oraz wykonanie wznowienia i stabilizacji znaków granicznych z podziałem na 10 zadań: Zad.1 Wykonanie maksymalnie do 30 podziałów nieruchomości w różnych celach, Zad. 2 Wykonanie wznowienia i stabilizacji maksymalnie do 100 znaków granicznych, Zad. 3 Wykonanie podziałów 100 nieruchomości w celu wydzielenia gruntu zajętego pod drogi publiczne, Zad. 4 Wykonanie podziałów 103 nieruchomości w celu wydzielenia gruntu zajętego pod drogi publiczne, Zad. 5 Wykonanie maksymalnie 30 map geodezyjnych (...).
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie podziałów, wycen nieruchomości, opracowań, map geodezyjnych oraz wykonanie wznowienia i stabilizacji znaków granicznych z podziałem na 10 zadań: Zad. 1: Wykonanie maksymalnie do 30 podziałów nieruchomości w różnych celach; w zakresie podziału mieści się wykonanie wstępnego projektu podziału (w razie takiej konieczności), projektu podziału, wykazu synchronizacyjnego (jeżeli w księdze wieczystej dzielona nieruchomość posiada inne oznaczenie i inną powierzchnię niż w ewidencji gruntów i budynków) oraz wyznaczenie i utrwalenie na gruncie nowych punktów granicznych znakami granicznymi w przypadku, kiedy podział zatwierdzony zostanie decyzją Prezydenta Miasta; w ramach wykonania jednego podziału należy przyjąć powstanie najwyżej trzech nowych działek geodezyjnych; w ofercie należy uwzględnić możliwość przeprowadzenia maksymalnie pięciu rozgraniczeń podczas wykonywania podziałów; wykonanie podziałów następować będzie na podstawie zleceń częściowych udzielanych w czasie trwania umowy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niepełnej realizacji zamówienia, jednocześnie gwarantuje zlecenie minimum 25 podziałów. Zad. 2: Wykonanie wznowienia i stabilizacji maksymalnie do 100 znaków granicznych w tym także wyznaczenie punktów granicznych ujawnionych uprzednio w ewidencji gruntów i budynków i ich stabilizacja; realizacja umowy następować będzie na podstawie zleceń częściowych udzielanych w czasie trwania umowy; jedno zlecenie obejmować będzie wznowienie lub wyznaczenie co najmniej trzech punktów granicznych w ramach jednej nieruchomości a z czynności tych sporządzony zostanie protokół, który stanowił będzie podstawę rozliczenia przedmiotu umowy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niepełnej realizacji zamówienia, jednocześnie gwarantuje zlecenie minimum 90 znaków granicznych. Zad. 3: Wykonanie podziałów 100 nieruchomości w celu wydzielenia gruntu zajętego pod drogi publiczne (wg wykazu nr 1) w trybie art. 96 ust. 1b ustawy o gospodarce nieruchomościami w związku z art. 73 ust. 3a ustawy - Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną; w zakresie podziału mieści się wykonanie projektu podziału z zaznaczeniem granicy pasa drogowego wg stanu w dniu 31.12.1998 r. i umieszczeniem w tym zakresie na projekcie odpowiedniej adnotacji, wykazu synchronizacyjnego - jeżeli w księdze wieczystej dzielona nieruchomość posiada inne oznaczenie i inną powierzchnię niż w ewidencji gruntów i budynków; w ofercie należy uwzględnić możliwość przeprowadzenia rozgraniczeń podczas wykonywania podziałów; jeżeli w trakcie pomiarów okaże się, że podział jest niezasadny ponieważ cała działka zajęta była pod drogę publiczną - wykonaniu podlega wówczas mapa zasadnicza z zaznaczoną granicą pasa drogowego wg stanu w dniu 31.12.1998 r. z jednoczesną aktualizacją użytku gruntowego; jeżeli w trakcie pomiarów okaże się, że podział jest niezasadny ze względu na brak zajętości pod drogę publiczną, wówczas dopuszcza się możliwość udzielenia zlecenia zastępczego, jednak nie później niż cztery miesiące przed końcowym terminem wykonania umowy. Zad. 4: Wykonanie podziałów 103 nieruchomości w celu wydzielenia gruntu zajętego pod drogi publiczne, (wg wykazu nr 2) w trybie art. 96 ust. 1b ustawy o gospodarce nieruchomościami w związku z art. 73 ust. 3a ustawy - Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną; w zakresie podziału mieści się wykonanie projektu podziału z zaznaczeniem granicy pasa drogowego wg stanu w dniu 31.12.1998 r. i umieszczeniem w tym zakresie na projekcie odpowiedniej adnotacji, wykazu synchronizacyjnego - jeżeli w księdze wieczystej dzielona nieruchomość posiada inne oznaczenie i inną powierzchnię niż w ewidencji gruntów i budynków; w ofercie należy uwzględnić możliwość przeprowadzenia rozgraniczeń podczas wykonywania podziałów; jeżeli w trakcie pomiarów okaże się, że podział jest niezasadny ponieważ cała działka zajęta była pod drogę publiczną - wykonaniu podlega wówczas mapa zasadnicza z zaznaczoną granicą pasa drogowego wg stanu w dniu 31.12.1998 r. z jednoczesną aktualizacją użytku gruntowego; jeżeli w trakcie pomiarów okaże się, że podział jest niezasadny ze względu na brak zajętości pod drogę publiczną, wówczas dopuszcza się możliwość udzielenia zlecenia zastępczego, jednak nie później niż cztery miesiące przed końcowym terminem wykonania umowy. Zad. 5: Wykonanie maksymalnie 30 map geodezyjnych przedstawiających przebieg drogi publicznej przez określoną działkę, z potwierdzeniem zajęcia gruntu pod drogę publiczną wg stanu na dzień 31 grudnia 1998 r. Realizacja umowy następować będzie na podstawie zleceń częściowych udzielanych w czasie trwania umowy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niepełnej realizacji zamówienia, jednocześnie gwarantuje zlecenie minimum 20 map geodezyjnych. Zad. 6: Wykonanie maksymalnie do 50 opracowań (w 2 egz.) składających się z: - rzutu odpowiednich kondygnacji budynku wielolokalowego i dokonanie na nich, zgodnie z wymogami przepisów prawa budowlanego, zaznaczeń lokalu mieszkalnego, użytkowego lub garażu (dodatkowo wymagany rzut pionowy garażu) wraz z pomieszczeniami do niego przynależnymi jako załącznika do aktu notarialnego ustanawiającego odrębną własność lokalu i sprzedaży, - wyceny lokalu wraz z pomieszczeniami przynależnymi i udziałem w nieruchomości wspólnej z określeniem wartości nakładów dokonanych przez najemcę; Wykonanie opracowań następować będzie na podstawie zleceń częściowych udzielanych w czasie trwania umowy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niepełnej realizacji zamówienia, jednocześnie gwarantuje zlecenie minimum 45 opracowań. Za. 7: Wykonanie maksymalnie do 50 wycen nieruchomości gruntowych wraz z częściami składowymi (np. urządzenia budowlane, składniki roślinne), z wyłączeniem nieruchomości zabudowanych budynkami trwale z gruntem związanymi (w 2 egz.), dla różnych celów wynikających z przepisów dotyczących gospodarki nieruchomościami (sprzedaże, zamiany, odszkodowania, zwroty - w tym poniesione wszelkie nakłady na nieruchomości, także budowlane, przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności, służebności, aktualizacje opłat rocznych itp.); wykonanie wycen następować będzie na podstawie zleceń częściowych udzielanych w czasie trwania umowy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niepełnej realizacji zamówienia, jednocześnie gwarantuje zlecenie minimum 45 wycen. Zad. 8: Wycena dwóch nieruchomości zabudowanych z wyszczególnieniem składników budowlanych i gruntowych: a) przy ul. Konarskiego 49, w celu oddania w trwały zarząd, b) przy Placu Armii Krajowej 5, w celu aktualizacji opłaty z tytułu trwałego zarządu. Zad. 9: Wykonanie wycen 11 nieruchomości gminnych w celu aktualizacji opłat za użytkowanie wieczyste nieruchomości (wg wykazu nr 3) w celu aktualizacji opłat za użytkowanie wieczyste nieruchomości. Zad. 10: Wykonanie wycen 37 nieruchomości Skarbu Państwa w celu aktualizacji opłat za użytkowanie wieczyste nieruchomości (wg wykazu nr 4) w celu aktualizacji opłat za użytkowanie wieczyste nieruchomości. Obowiązkiem Wykonawcy dla zadania 6, zadania 7, zadania 8, zadania 9 i zadania 10 jest: - zgromadzenie we własnym zakresie istotnych dokumentów wykorzystanych przy sporządzaniu operatu szacunkowego opisujących stan i przeznaczenie nieruchomości a także dokumentów pozwalających ocenić cechy podobne i wyróżniające nieruchomość szacowaną i nieruchomości przyjęte do porównania, - usuwanie wszelkich nieprawidłowości, udzielanie niezbędnych wyjaśnień i w razie konieczności potwierdzanie aktualności sporządzonego operatu szacunkowego. Szczegółowy zakres zamówienia zawarty jest w SIWZ..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00 - Usługi w zakresie nieruchomości 70.33.20.00 - Usługi w zakresie nieruchomości innych niż mieszkalne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Wykonanie maksymalnie do 30 podziałów nieruchomości w różnych celach
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.02.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Geodezyjno-Kartograficzne GEOSTAN PN S.C., ul. Dzikiej Róży 13A, 44-200 Rybnik, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 36000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 42000,00
Oferta z najniższą ceną: 42000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 62730,00
Waluta: PLN .
Część NR: 3
Nazwa: Wykonanie podziałów 100 nieruchomości w celu wydzielenia gruntu zajętego pod drogi publiczne
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.02.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 13.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MICHAŁ KALETA FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA MK-GEOCOM
jakie przetargi wygrała firma
MICHAŁ KALETA FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA MK-GEOCOM
- Firma Handlowo - Usługowa MK-GEOCOM Michał Kaleta, ul. Parkowa 16/11, 30-538 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 60000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 48900,00
Oferta z najniższą ceną: 48900,00 / Oferta z najwyższą ceną: 134070,00
Waluta: PLN .
Część NR: 4
Nazwa: Wykonanie podziałów 103 nieruchomości w celu wydzielenia gruntu zajętego pod drogi publiczne
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.03.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MICHAŁ KALETA FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA MK-GEOCOM
jakie przetargi wygrała firma
MICHAŁ KALETA FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA MK-GEOCOM
- Firma Handlowo - Usługowa MK-GEOCOM Michał Kaleta, ul. Parkowa 16/11, 30-538 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 61800,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 52530,00
Oferta z najniższą ceną: 52530,00 / Oferta z najwyższą ceną: 144050,65
Waluta: PLN .
Część NR: 6
Nazwa: Wykonanie maksymalnie do 50 opracowań
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.02.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
DOMUS PROJEKT MGR INŻ.ARCH. HALINA ABRAMEK
jakie przetargi wygrała firma
DOMUS PROJEKT MGR INŻ.ARCH. HALINA ABRAMEK
- DOMUS PROJEKT mgr inż. arch. Halina Abramek, ul. Adamskiego 10/16, 40-069 Katowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6400,00
Oferta z najniższą ceną: 6400,00 / Oferta z najwyższą ceną: 12238,50
Waluta: PLN .
Część NR: 7
Nazwa: Wykonanie maksymalnie do 50 wycen nieruchomości gruntowych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.03.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Bartłomiej Giołbas, ul. Nałkowskiej 22, 44-240 Żory, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 9950,00
Oferta z najniższą ceną: 9500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 29590,00
Waluta: PLN .
Część NR: 8
Nazwa: Wycena dwóch nieruchomości zabudowanych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.03.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AZ - Nieruchomości Anna Zachlod-Piętoń
jakie przetargi wygrała firma
AZ - Nieruchomości Anna Zachlod-Piętoń
- AZ-NIERUCHOMOŚCI Anna Zachlod, ul. Żużlowa 7, 40-609 Katowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2700,00
Oferta z najniższą ceną: 1700,00 / Oferta z najwyższą ceną: 6000,00
Waluta: PLN .
Część NR: 9
Nazwa: Wykonanie wycen 11 nieruchomości gminnych w celu aktualizacji opłat za użytkowanie wieczyste nieruchomości
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.03.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- FIRMA CONSULTINGOWO-DORADCZA VALUER S.C. ZESPÓŁ RZECZOZNAWCÓW Barbara Sobik-Molitor, Krzysztof Molitor, ul. Jarzębinowa nr 21, 44-240 Żory, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2800,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1419,00
Oferta z najniższą ceną: 1419,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3923,70
Waluta: PLN .
Część NR: 10
Nazwa: Wykonanie wycen 37 nieruchomości Skarbu Państwa w celu aktualizacji opłat za użytkowanie wieczyste
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.03.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MKW DEVELOPMENT Sp. z o.o., ul. Brzozowa 52, 49-120 Narok, kraj/woj. opolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4399,00
Oferta z najniższą ceną: 4399,00 / Oferta z najwyższą ceną: 17748,90
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z RYBNIKA
- Sprzątanie budynków mieszkalnych administrowanych przez AZB I z dojściami do i wokół budynków z podziałem na 2 zadania
- Dostawa oleju opałowego do kotłowni kontenerowej przy maszynowni Szybu Kościuszko na terenie Zabytkowej Kopalni Ignacy w Rybniku w roku 2025
- Dzierżawa kombajnu chodnikowego wraz z urządzeniem podtrzymującym kombajn oraz sterowaniem do drążenia po upadzie dla potrzeb Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział KWK ROW Ruch Chwałowice na lata 2025-2027 wraz z zabezpieczeniem pełnej obsługi gwarancyjnej i serwisowej w całym okresie dzierżawy.
- Adaptacja budynku pralni na potrzeby dwukondygnacyjnej sali rehabilitacyjno - sportowej dla pacjentów Klinicznego Szpitala Psychiatrycznego SPZOZ w Rybniku
- "Realizacja 9 wycieczek w ramach projektu Rajzy Górskie Cz-Pl, dofinansowanego z Funduszu Małych Projektów w Euroregionie Silesia - cel 4.2 w ramach programu Interreg Czechy-Polska 2021-2027."
- Budowa oraz przebudowa wewnętrznej instalacji gazu i instalacji grzewczej w budynku mieszkalnym wielorodzinnym w Rybniku przy ul. Gliwickiej 50
więcej: przetargi w Rybniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie usług w zakresie wykonania zadań polegających na sporządzaniu operatów szacunkowych nieruchomości w roku 2025"
- "Świadczenie usługi geodezyjnej w zakresie rozgraniczenia nieruchomości"
- Wykonywanie wycen nieruchomości w roku 2025 na terenie miasta Katowice - zamówienie w dwóch częściach
- "Zarządzanie i administrowanie budynkami, lokalami mieszkalnymi i użytkowymi oraz pozostałymi pomieszczeniami stanowiącymi własność Gminy Korsze"
- Administrowanie obiektami sportowymi przy ul. Wyszyńskiego 8 w Zambrowie w okresie 01.02.2025 - 31.01.2027
- świadczenie usług komunalnych.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.