Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-11-10
Lublin: Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie napraw i konserwacji aparatury badawczej (XVII pakietów)
Numer ogłoszenia: 319547 - 2010; data zamieszczenia: 10.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Inspekcja Ochrony Środowiska, Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Lublinie , ul. Obywatelska 13, 20-092 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 7186201, 7186258, faks -81 7186255.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wios.lublin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie napraw i konserwacji aparatury badawczej (XVII pakietów).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet I - Usługi Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie napraw i przeglądów chromatografów firmy Hewlett Packard, Agilent, Perlan, realizowane w zależności od potrzeb według złożonych zapotrzebowań. Pakiet II - Usługi Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie napraw i przeglądów aparatury firmy Varian i Cem (spektrometry, mineralizatory), realizowane w zależności od potrzeb według złożonych zapotrzebowań. Pakiet III - Usługi Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie napraw i przeglądów chromatografów cieczowych firmy Waters i BioRad, realizowane w zależności od potrzeb według złożonych zamówień. Pakiet IV - Usługi Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie napraw i przeglądów aparatury firmy Dionex (chromatografy jonowe, zestawy do zatężania próbek) realizowane w zależności od potrzeb według złożonych zamówień. Pakiet V - Usługi Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie napraw, przeglądów i wzorcowań spektrofotometrów firmy Perkin Elmer, realizowane w zależności od potrzeb według złożonych zamówień. Pakiet VI- Usługi Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie napraw, przeglądów i wzorcowania mierników hałasu, realizowane w zależności od potrzeb według złożonych zamówień. Pakiet VII- Usługi Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie napraw, przeglądów i wzorcowań pehametrów i konduktometrów, realizowane w zależności od potrzeb według złożonych zamówień. Pakiet VIII - Usługi Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie napraw, przeglądów i wzorcowań mierników pól elektromagnetycznych, realizowane w zależności od potrzeb według złożonych zamówień. Pakiet IX - Usługi Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie napraw, przeglądów i sprawdzeń mierników imisji zanieczyszczeń firmy Horiba, realizowane w zależności od potrzeb według złożonych zamówień. Pakiet X - Usługi Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie napraw, sprawdzeń i wzorcowań przyrządów do pomiarów emisji gazów metodą podczerwieni, realizowane w zależności od potrzeb według złożonych zamówień. Pakiet XI - Usługi Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie napraw, przeglądów i sprawdzeń pyłomierzy firmy EMIO, realizowane w zależności od potrzeb według złożonych zamówień. Pakiet XII - Usługi Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie napraw, sprawdzeń i wzorcowań przyrządów do pomiarów przepływu gazów, realizowane w zależności od potrzeb według złożonych zamówień. Pakiet XIII- Usługi Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie utrzymania w ruchu urządzeń firmy TECATOR (mineralizatory), realizowane w zależności od potrzeb według złożonych zamówień. Pakiet XIV - Usługi Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie utrzymania w ruchu urządzeń firmy Gerhardt (mineralizatory, zestaw do destylacji), realizowane w zależności od potrzeb według złożonych zamówień. Pakiet XV- Usługi Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie utrzymania w ruchu urządzeń dostarczanych przez firmę SPECTROLAB (spektrofotometry), realizowane w zależności od potrzeb według złożonych zamówień. Pakiet XVI - Usługi Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie utrzymania w ruchu urządzeń firmy Millipore (zestaw do demineralizacji), realizowane w zależności od potrzeb według złożonych zamówień. Pakiet XVII - Usługi Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie napraw, sprawdzeń i wzorcowań przyrządów do pomiarów przepływu gazów, realizowane w zależności od potrzeb według złożonych zamówień..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.41.20.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji aparatury badawczej .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 17.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykonawcy zapewniają zespół osób realizujących usługi napraw i konserwacji aparatury badawczej, wystarczający dla wykonania zamówienia w sposób terminowy. Ocena spełniania w/w warunku będzie dokonywana na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń, na zasadzie: spełnia/nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
W przypadku gdy wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków - wykonawca zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 80
- 2 - stawka brutto za 1 km dojazdu do miejsca wykonania usługi - 20
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wios.lublin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Lublinie, ul. Obywatelska 13, 20-092 Lublin..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.11.2010 godzina 12:00, miejsce: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Lublinie, ul. Obywatelska 13, 20-092 Lublin. Punkt Obsługi Klienta (parter).
IV.4.5) Termin związania ofertą: do 17.12.2010.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Druk oraz dostawa wydawnictw turystycznych Województwa Lubelskiego wraz z ich rozładunkiem
- Dostawa preparatów dezynfekcyjnych i antyseptycznych
- Przebudowa ogrodzenia w Muzeum Wsi Lubelskiej w Lublinie
- Zakup sprzętowych kluczy zabezpieczających
- Dostawa paliwa - benzyna Pb 95, ON, usługi mycia samochodów oraz zakup materiałów eksploatacyjnych, kosmetyków i akcesoriów do pojazdów mechanicznych i sprzętu zmechanizowanego
- Dostawa zamrażarki niskotemperaturowej na potrzeby Wydziału Medycznego Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II
więcej: przetargi w Lublinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.