Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-09-16
Siedlce: Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie, organizacja i przeprowadzenie szkoleń.
Część A:
Odrębne szkolenia z zakresu:
1. obsługi komputera,
2. sprzedawcy.
3. umiejętności księgowych,
Część B:
Odrębne szkolenia z zakresu:
1. pielęgnacji paznokci,
2. usług fryzjerskich,
Część C:
nabycia umiejętności i uprawnień do obsługi wózków jezdniowych z napędem silnikowym wraz z obsługą magazynu
Numer ogłoszenia: 319580 - 2009; data zamieszczenia: 16.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie , ul. Sienkiewicza 32, 08-110 Siedlce, woj. mazowieckie, tel. 025 63 257 04, 63 233 25, faks 025 63 257 04, 63 233 25 w.55.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mopr.siedlce.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie, organizacja i przeprowadzenie szkoleń. Część A: Odrębne szkolenia z zakresu: 1. obsługi komputera, 2. sprzedawcy. 3. umiejętności księgowych, Część B: Odrębne szkolenia z zakresu: 1. pielęgnacji paznokci, 2. usług fryzjerskich, Część C: nabycia umiejętności i uprawnień do obsługi wózków jezdniowych z napędem silnikowym wraz z obsługą magazynu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część A Odrębne szkolenia z zakresu: 1. obsługi komputera - liczba Uczestników 11 osób, 2. sprzedawcy - liczba Uczestników 16 osób, 3. umiejętności księgowych- liczba Uczestników 6 osób. Część B Odrębne szkolenia z zakresu: 1. pielęgnacji paznokci -liczba Uczestników 13 osób 2. usług fryzjerskich -liczba Uczestników 9 osób Część C nabycie umiejętności i uprawnień do obsługi wózków jezdniowych z napędem silnikowym wraz z obsługą magazynu - liczba Uczestników 14 osób.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: wadium nie jest wymaganeIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: - nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy, - spełniają warunki zawarte w art. 22 ust.1 Ustawy, tzn. 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów. Ad. pkt 1) - aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub aktualny dokument potwierdzający posiadanie uprawnień do wykonywania działalności szkoleniowej W przypadku przedstawienia dokumentu wystawionego przed 6 miesiącami należy złożyć oświadczenie o kontynuowaniu prowadzenia działalności. Ad. pkt 2) - wykaz przeprowadzonych w ciągu trzech lat szkoleń o tematyce zgodnej z przedmiotem zamówienia - minimum jedno szkolenie na każdy zakres stematyczny. - Wykaz zaplecza lokalowego - liczba pracowni przystosowanych do przeprowadzenia poszczególnych szkoleń oraz liczba stanowisk pracy w tych pracowniach z ogólnym opisem wyposażenia stanowiska - dane adresowe lokalu lub lokali na terenie miasta Siedlce, w którym będzie przeprowadzane szkolenie Ad. pkt 3) oświadczenie (formularz ofertowy), Ad. pkt 4) oświadczenie (formularz ofertowy), Ocena spełniania warunków odbędzie się na zasadzie spełnia - nie spełnia Wykonawcy nie spełniający choćby jednego z warunków zostaną wykluczeni z postępowania..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania opisanych wyżej warunków Wykonawca musi załączyć do oferty następujące dokumenty: - aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub aktualny dokument potwierdzający posiadanie uprawnień do wykonywania działalności szkoleniowej W przypadku przedstawienia dokumentu wystawionego przed 6 miesiącami należy złożyć oświadczenie o kontynuowaniu prowadzenia działalności. - wykaz przeprowadzonych w ciągu trzech lat szkoleń o tematyce zgodnej z przedmiotem zamówienia - minimum jedno szkolenie na każdy zakres szkolenia. - wykaz zaplecza lokalowego - liczba pracowni przystosowanych do przeprowadzenia poszczególnych szkoleń oraz liczba stanowisk pracy w tych pracowniach z ogólnym opisem wyposażenia stanowiska - dane adresowe lokalu lub lokali na terenie miasta Siedlce, w którym będzie przeprowadzane szkolenie - oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu zgodnie , (formularz ofertowy), - oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust 1 Ustawy, (formularz ofertowy)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 88
- 2 - lokalizacja zaplecza lokalowego - 3
- 3 - doświadczenie w realizacji szkoleń - 5
- 4 - wyposazenie techniczne - 4
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mopr.siedlce.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek pomocy Rodzinie, Siedlce, ul.Sienkiewicza 32, pok.14-15 (parter).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.09.2009 godzina 12:00, miejsce: Miejski Ośrodek pomocy Rodzinie, Siedlce, ul.Sienkiewicza 32, pok.19 (kancelaria).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zzamówienie zostanie zrealizowane w ramach projektu pn. Stawiam na siebie! współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej..
INNE PRZETARGI Z SIEDLEC
- Szkolenia okresowe w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy
- odbiór oraz transport niesegregowanych oraz segregowanych odpadów komunalnych z posesji Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Siedlcach
- Dostawa komputerów medycznych dla Bloku Operacyjnego w Mazowieckim Szpitalu Wojewódzkim im. św. Jana Pawła II w Siedlcach Sp. z o.o.
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń do terapii wysokoprzepływowej AIRVO i HUMID BH dla Mazowieckiego Szpitala Wojewódzkiego im. św. Jana Pawła II w Siedlcach Sp. z o.o.
- Dostawa mebli na potrzeby Zespołu Składnic Lasów Państwowych w Siedlcach
- Dostawa asortymentu stosowanego w chirurgii witreoretinalnej oka
więcej: przetargi w Siedlcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi przeprowadzenia zewnętrznej walidacji i certyfikacji szkoleń projektowych FERS.01.05-IP.08-0510/23-00.
- wykonanie usług (korepetycje) w ramach Projektu: "Rodzina razem" współfinansowanego ze środków EFS plus
- Przeprowadzenie szkolenia z obsługi ploterów tnących dla nauczycieli w ramach projektu pn.: "Atrakcyjne kształcenie zawodowe krokiem do przyszłości"
- Przeprowadzenie kursu z podstaw fotografii w ramach projektu pn.: "Atrakcyjne kształcenie zawodowe krokiem do przyszłości" w Zespole Szkół Poligraficzno - Mechanicznych im. Armii Krajowej w Katowicach
- Przeprowadzenie praktyk zawodowych z przedmiotu Zarządzanie w pielęgniarstwie dla studentów kierunku Pielęgniarstwo w semestrze letnim roku akademickiego 2024/2025
- Organizacja i przeprowadzenie szkoleń z zakresu odnawialnych źródeł energii oraz światłowodów
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.