eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańDostawa laptopów, monitorów, biblioteki taśmowej dla Sądu Apelacyjnego w Poznaniu i jednostek organizacyjnych sądownictwa powszechnego na obszarze apelacji poznańskiej.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-11-25

Poznań: Dostawa laptopów, monitorów, biblioteki taśmowej dla Sądu Apelacyjnego w Poznaniu i jednostek organizacyjnych sądownictwa powszechnego na obszarze apelacji poznańskiej.
Numer ogłoszenia: 319590 - 2015; data zamieszczenia: 25.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Apelacyjny w Poznaniu , ul. Trójpole 21, 61-693 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 8274500, 8274588, faks 61 8226420.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.poznan.sa.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa laptopów, monitorów, biblioteki taśmowej dla Sądu Apelacyjnego w Poznaniu i jednostek organizacyjnych sądownictwa powszechnego na obszarze apelacji poznańskiej..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa laptopów, monitorów, biblioteki taśmowej dla Sądu Apelacyjnego w Poznaniu i jednostek organizacyjnych sądownictwa powszechnego na obszarze apelacji poznańskiej wraz z zapewnieniem gwarancji. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 zadania: Zadanie 1: Dostawa 16 szt. laptopów - Okres gwarancji: 3 lata zgodnie ze wzorem umowy §. 5. Zadanie 2: Dostawa 37 szt. monitorów - Okres gwarancji: 3 lata zgodnie ze wzorem umowy § 5. Zadanie 3: Dostawa 1 szt. biblioteki taśmowej - Okres gwarancji: 3 lata zgodnie ze wzorem umowy § 5. 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający specyfikację techniczną sprzętu w podziale na poszczególne zadania określono w Załączniku nr 5 do SIWZ. 3) Ilości urządzeń dostarczanych w ramach zamówienia do poszczególnych lokalizacji, w rozbiciu na poszczególne zadania wraz z adresami dostaw wskazano w Wykazie lokalizacji dostaw stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.13.00-0, 30.21.31.00-6, 30.23.31.60-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości określonej dla każdego z zadań - części zamówienia w wysokości: a) dla zadania 1- 1.000,00 zł, słownie: jeden tysiąc zł. b) dla zadania 2- 600,00 zł, słownie: sześćset zł. c) dla zadania 3- 1.000,00 zł, słownie: jeden tysiąc zł. W przypadku, gdy Wykonawca złoży ofertę realizacji na więcej niż jedno zadanie, zobowiązany będzie do wniesienia wadium w wysokości łącznej za wybrane zadania.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: Dot. Zadania 1 (Dostawa 16 szt. laptopów) wykonał co najmniej dwa zamówienia na dostawę sprzętu komputerowego* o wartości nie mniejszej niż 60 000,00 zł (słownie: sześćdziesiąt tysięcy zł 00/100) brutto każde; Dot. Zadania 2 (Dostawa 37 szt. monitorów) wykonał co najmniej dwa zamówienia na dostawę sprzętu komputerowego* o wartości nie mniejszej niż 30 000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy zł 00/100) brutto każde; Dot. Zadania 3 (Dostawa 1 szt. biblioteki taśmowej) wykonał co najmniej dwa zamówienia na dostawę sprzętu komputerowego* o wartości nie mniejszej niż 90 000,00 zł (słownie: dziewięćdziesiąt tysięcy zł 00/100) brutto każde; * Przez sprzęt komputerowy Zamawiający rozumie stacje robocze lub monitory lub laptopy lub serwery. W przypadku, gdy Wykonawca złoży ofertę realizacji na więcej niż jedno zadanie, zobowiązany będzie do wykazania spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia w ilości łącznej za wybrane zadania.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: Dot. Zadania 1 (Dostawa 16 szt. laptopów) wykonał co najmniej dwa zamówienia na dostawę sprzętu komputerowego* o wartości nie mniejszej niż 60 000,00 zł (słownie: sześćdziesiąt tysięcy zł 00/100) brutto każde; Dot. Zadania 2 (Dostawa 37 szt. monitorów) wykonał co najmniej dwa zamówienia na dostawę sprzętu komputerowego* o wartości nie mniejszej niż 30 000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy zł 00/100) brutto każde; Dot. Zadania 3 (Dostawa 1 szt. biblioteki taśmowej) wykonał co najmniej dwa zamówienia na dostawę sprzętu komputerowego* o wartości nie mniejszej niż 90 000,00 zł (słownie: dziewięćdziesiąt tysięcy zł 00/100) brutto każde; * Przez sprzęt komputerowy Zamawiający rozumie stacje robocze lub monitory lub laptopy lub serwery. W przypadku, gdy Wykonawca złoży ofertę realizacji na więcej niż jedno zadanie, zobowiązany będzie do wykazania spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia w ilości łącznej za wybrane zadania.;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Dot. Zadanie 1: Dostawa 16 szt. laptopów. 1) Raport z testu wydajności SYSmarkR 2014 PerformanceTest potwierdzający osiągnięcie przez oferowany komputer wyniku na poziomie: - SYSmark2014 Overall Rating - co najmniej wynik min. 850 punktów, - Office Productivity - co najmniej wynik min. 800 punktów, - Media Cration - co najmniej wynik min. 820 punktów, - Data/Financial Analysis - co najmniej wynik nin. 930 punktów, (dopuszcza się wydruk lub zrzut ekranu ze strony internetowej http://www.bapco.com); 2) Raport z testu wydajności BAPCo MobileMark potwierdzający minimalny czas pracy laptopa na baterii - przeprowadzony nie wcześniej niż w dniu 01.01.2015 r.; 3) Deklaracja zgodności CE oferowanego urządzenia; 4) Dokument poświadczający poprawną współpracę oferowanego modelu urządzenia z systemem operacyjnym Windows 7 oraz 8 (dopuszcza się wydruk lub zrzut ekranu ze strony internetowej Microsoft WHCL); 5) Deklaracja zgodności z dyrektywą ROHS UE o eliminacji substancji niebezpiecznych (Zamawiający dopuszcza oświadczenie producenta lub Wykonawcy); 6) Dokument, z którego będą wynikały wszystkie parametry oferowanego urządzenia wskazane w Opisie przedmiotu zamówienia: karta katalogowa urządzenia lub oświadczenie producenta lub oświadczenie autoryzowanego przedstawiciela producenta; 7) Zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań producenta urządzenia z normami jakościowymi, potwierdzające wdrożenie przez producenta oferowanego produktu normy PN-EN ISO 9001:2008 lub równoważnej, w zakresie co najmniej produkcji lub projektowania lub rozwoju - urządzeń lub systemów lub rozwiązań informatycznych - certyfikat ISO 9001:2008 lub równoważny dla producenta urządzenia; 8) Zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań Wykonawcy z normami jakościowymi PN-EN ISO 9001:2008 lub równoważnymi w zakresie dystrybucji lub sprzedaży sprzętu komputerowego - certyfikat ISO 9001:2008 lub równoważny dla Wykonawcy Dot. Zadanie 2: Dostawa 37 szt. monitorów 1) Zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań producenta urządzenia z normami jakościowymi, potwierdzające wdrożenie przez producenta oferowanego produktu normy PN-EN ISO 9001:2008 lub równoważnej, w zakresie co najmniej produkcji lub projektowania lub rozwoju - urządzeń lub systemów lub rozwiązań informatycznych - certyfikat ISO 9001:2008 lub równoważny dla producenta urządzenia 2) Zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań Wykonawcy z normami jakościowymi PN-EN ISO 9001:2008 lub równoważnymi w zakresie lub dystrybucji lub sprzedaży sprzętu komputerowego - certyfikat ISO 9001:2008 lub równoważny dla Wykonawcy 3) Certyfikat lub wydruk lub zrzut ekranu ze strony internetowej http://www.eu-energystar.org lub http://www.energystar.gov potwierdzający, że oferowane urządzenie spełnia normę Energy Star co najmniej 5.0 lub równoważną; 4) Zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, iż oferowany produkt odpowiada normie TCO lub równoważnej; 5) Deklaracja zgodności CE oferowanego urządzenia 6) Dokument, z którego będą wynikały wszystkie parametry oferowanego urządzenia wskazane w Opisie przedmiotu zamówienia: karta katalogowa urządzenia lub oświadczenie producenta lub oświadczenie autoryzowanego przedstawiciela producenta. Dot. Zadanie 3: Dostawy 1 szt. biblioteki taśmowej 1) Zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań producenta urządzenia z normami jakościowymi, potwierdzające wdrożenie przez producenta oferowanego produktu normy PN-EN ISO 9001:2008 lub równoważnej, w zakresie co najmniej produkcji lub projektowania lub rozwoju - urządzeń lub systemów lub rozwiązań informatycznych - certyfikat ISO 9001:2008 lub równoważny dla producenta urządzenia 2) Deklaracja zgodności CE oferowanego urządzenia 3) Dokument, z którego będą wynikały wszystkie parametry oferowanego urządzenia wskazane w Opisie przedmiotu zamówienia: karta katalogowa urządzenia lub oświadczenie producenta lub oświadczenie autoryzowanego przedstawiciela producenta.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1. 2) Wypełniony i podpisany Załącznik nr 5 - Opis przedmiotu zamówienia. 3) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust 1 z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Termin dostawy - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje następujące zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy: 1) zmiany podmiotu, na rzecz którego ma być dokonana dostawa częściowa, pod warunkiem zmian organizacyjnych po stronie jednostek sądownictwa; 2) zmiany lokalizacji dostaw częściowych pod warunkiem dokonania zmian organizacyjnych dotyczących jednostek sądownictwa; 3) zmiany ilości urządzeń przypisanych do poszczególnych jednostek sądownictwa określonych w Załączniku nr 3 do umowy pod warunkiem zmian w zapotrzebowaniach ilości urządzeń oraz pod warunkiem nie przekroczenia łącznej ilości urządzeń, które dostarczone zostaną na podstawie umowy; 4) zmiany terminu realizacji zamówienia pod warunkiem niemożności realizacji zamówienia w terminie określonym w § 3 ust. 1 w przypadku zaistnienia przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy; 5) zmiany zaoferowanego urządzenia pod warunkiem zaistnienia przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy, których nie mógł przewidzieć oraz pod łącznie spełnionymi następującymi warunkami: a) zmiany na model o parametrach nie gorszych niż zaoferowane pierwotnie; b) niezmienności wynagrodzenia umownego; c) przedstawienia przez Wykonawcę dokumentu niezależnego podmiotu lub producenta sprzętu lub autoryzowanego dystrybutora sprzętu potwierdzającego że: - wszystkie parametry nowego urządzenia są nie gorsze niż parametry urządzenia oferowanego pierwotnie w ofercie Wykonawcy; - Wykonawca nie był w stanie przewidzieć przyczyn powodujących zmianę oferowanego urządzenia wraz z opisaniem tych przyczyn; d) przedstawienia przez Wykonawcę dokumentów przedmiotowych dla nowego urządzenia wymaganych na etapie składania ofert, o których mowa w pkt 6.5 SIWZ; 6) zmiany części składowych zaoferowanego urządzenia pod warunkiem zaistnienia obiektywnych przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy oraz pod następującymi warunkami: a) zmiany na części składowe o parametrach nie gorszych niż zaoferowane pierwotnie; b) pod warunkiem niezmienności wynagrodzenia umownego; c) zmiany części składowej nie doprowadzą do spadku wydajności całego zestawu w porównaniu do części oferowanych pierwotnie. 7) zmiany podwykonawcy, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust.2b ustawy, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, w przypadku zmiany lub rezygnacji przez Wykonawcę z podwykonawcy pod warunkiem, że Wykonawca wykaże, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia warunki o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. jeżeli dotyczy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poznan.sa.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SĄD APELACYJNY W POZNANIU, ul. Trójpole 21, 61 - 693 Poznań, pok. 400.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.12.2015 godzina 11:00, miejsce: SĄD APELACYJNY W POZNANIU, ul. Trójpole 21, 61 - 693 Poznań, pok. 400.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1: Dostawa 16 szt. laptopów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1: Dostawa 16 szt. laptopów - Okres gwarancji: 3 lata zgodnie ze wzorem umowy §. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający specyfikację techniczną sprzętu w podziale na poszczególne zadania określono w Załączniku nr 5 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2: Dostawa 37 szt. monitorów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 2: Dostawa 37 szt. monitorów - Okres gwarancji: 3 lata zgodnie ze wzorem umowy § 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający specyfikację techniczną sprzętu w podziale na poszczególne zadania określono w Załączniku nr 5 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.13.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie 3: Dostawa 1 szt. biblioteki taśmowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 3: Dostawa 1 szt. biblioteki taśmowej - Okres gwarancji: 3 lata zgodnie ze wzorem umowy § 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający specyfikację techniczną sprzętu w podziale na poszczególne zadania określono w Załączniku nr 5 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.31.60-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.