To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-02-16
Krośnice: Dostawa piasku przeznaczonego do remontów i inwestycji Przedsiębiorstwa w 2010 roku
Numer ogłoszenia: 31959 - 2010; data zamieszczenia: 16.02.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 19262 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Dromil sp. z o.o. w Miliczu z siedzibą w Wierzchowicach, Wierzchowice, ul. Kościelna 32, 56-320 Krośnice, woj. dolnośląskie, tel. 071 3846218, faks 071 3846218.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa piasku przeznaczonego do remontów i inwestycji Przedsiębiorstwa w 2010 roku.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa piasku przeznaczonego do remontów i inwestycji Przedsiębiorstwa w 2010 roku. Zakres dostawy: Piasek o uziarnieniu do 2 mm - zakup sukcesywny wg bieżących potrzeb Zamawiającego w terminie od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2010 r. Przedmiot zamówienia obejmuje: piasek o uziarnieniu do 2 mm- w ilości szacunkowej do 1700 Mg. Odbiór od producenta w terminie 48 godzin od telefonicznego zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego. Lokalizacja wytwórni piasku w odległości nie większej niż 40 km od siedziby Zamawiającego. Załadunek piasku w wytwórni- zapewnia Wykonawca. Dostawa nie obejmuje transportu - transport zapewnia Zamawiający..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.10.00 - Piasek .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.02.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- zakłąd Rekultywacyjno-Transportowy i Usług Komunalnych Władysław Kopeć, ul. Pszczela 3, 56-321 Bukowice, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13600 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 17000
Oferta z najniższą ceną: 17000 / Oferta z najwyższą ceną: 17000
Waluta: PLN.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.