To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-09-16
Łódź: Wykonanie i dostarczenie materiałów promocyjnych dla Biura Promocji, Turystyki i Współpracy z Zagranicą Urzędu Miasta Łodzi
Numer ogłoszenia: 319626 - 2009; data zamieszczenia: 16.09.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 241378 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Łodzi - Biuro Promocji, Turystyki i Współpracy z Zagranicą, ul. Piotrkowska 87, 90-423 Łódź, woj. łódzkie, tel. 0 42 638 44 76, faks 0 42 638 40 89.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie i dostarczenie materiałów promocyjnych dla Biura Promocji, Turystyki i Współpracy z Zagranicą Urzędu Miasta Łodzi.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonanie i dostarczenie materiałów promocyjnych dla Biura Promocji, Turystyki i Współpracy z Zagranicą Urzędu Miasta Łodzi Część nr I obejmuje wykonanie nastepujących materiałów promocyjnych: a) parasol uniwersalny, składany (kolor biały) w ilości 200 szt. b) parasol uniwersalny, składany (kolor granatowy) w ilości 200 szt. c) torba płócienna ekologiczna (kolor naturalny) w ilości 1.000 szt. d) torba konferencyjna (kolor czarny) w ilości 150 szt. Część nr II obejmuje wykonanie nastepujących materiałów promocyjnych: a) smycze z karabińczykiem (kolor czerwony) w ilości 20.000 szt. b) smycze z karabińczykiem (kolor czarny) w ilości 3.000 szt. Część nr III obejmuje wykonanie nastepujących materiałów promocyjnych: a) notatnik w ilosci 100 szt. b) długopis płastykowy w ilości 3.000 szt. c) przenośna pamięć Pen Drive w pudełku, pojemność 8 GB w ilości 500 szt. d) parasolka kolorowa z kwadratową czaszą w ilości 400 szt. (w tym 100 szt. - kolor pomarańczowy, 100 szt. - kolor żółty, 100 szt. - kolor turkusowy i 100 szt. - kolor różowy) e) znaczek Pin w ilosci 5.000 szt. (w tym 2.500 szt. wersja polska i 2.500 szt. wersja angielska) Część IV obejmuje wykonanie nastepujących materiałów promocyjnych: a) krawat jedwabny (kolor szary) w ilości 1.000 szt b) krawat jedwabny (kolor granatowy w żółto-czerwone paski) w ilości 1.000 szt. c) apaszka jedwabna w ilości 1.000 szt d) czapka z daszkiem (kolor ecri) w ilości 100 szt. e) czapka z daszkiem (kolor granat) w ilości 100 szt. f) teczka poliesterowa w ilości 500 szt. Część V obejmuje wykonanie nastepujących materiałów promocyjnych: a) portfel skórzany (kolor brązowy) w ilości 400 szt. b) wizytownik skórzany (kolor brązowy) w ilości 400 szt..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00 - Usługi drukowania i dostawy 79.34.22.00 - Usługi w zakresie promocji .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 145980 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: a) parasol uniwersalny składany (kolor biały) w ilości 200 szt. b) parasol uniwersalny składany (kolor granatowy) w ilości 200 szt. c) torba płócienna ekologiczna w ilości 1.000 szt. d) torba konferencyjna w ilości 150 szt.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.08.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PRO-ACTIV, ul.Piotrkowska 143, 90-434 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 11775.41
- Oferta z najniższą ceną: 8170 oferta z najwyższą ceną: 16211.07
- Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: a) notatnik w ilości 100 szt. b) długopis w ilości 3.000 szt. c) pen drive w ilości 500 szt. d) parasolka kolorowa z czaszą kwadratową w ilości 400 szt. ( wtym kolor turkusowy - 100 szt, kolor żółty - 100 szt., kolor różowy -100 szt., kolor pomarańczowy - 100 szt.) e) znaczek Pin w ilości 5.000 szt. ( w tym 2.500 - wersja polska i 2.500 - wersja angielska)
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.08.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 12.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KATARZYNA BRODIUK MICHEL STUDIO REKLAMOWE
jakie przetargi wygrała firma
KATARZYNA BRODIUK MICHEL STUDIO REKLAMOWE
- MICHEL Studio - Reklamowe, ul.Targowa 70/106, 03-734 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 39632.79
- Oferta z najniższą ceną: 39632.79 oferta z najwyższą ceną: 62004.10
- Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: a) krawat (kolor szary) ilość -1.000 szt. b) krawat (kolor granarowy w żółto-czerwone paski) ilość 1.000 szt. c) apaszka jedwabna ilość 1.000 szt. d) czapka (kolor ecri) ilość100 szt. e) czapka (kolor granatowy) ilość 100 szt. f) teczka poliesterowa ilość 500 szt.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.08.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Promo House, ul.Żółkiewskiego 23/31, 33-300 Nowy Sącz, kraj/woj. małopolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 63491.80
- Oferta z najniższą ceną: 63491.80 oferta z najwyższą ceną: 142760
- Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: a) portfel skórzany w ilości 400 szt. b) wizytownik skórzany w ilości 400 szt.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.08.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 15.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ORIENT PROMOTION ALICJA RÓŻYCKA-KOWALSKA
jakie przetargi wygrała firma
ORIENT PROMOTION ALICJA RÓŻYCKA-KOWALSKA
- Orient Promotion, Zbąszyńska 3, 91-342 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 31080
- Oferta z najniższą ceną: 31080 oferta z najwyższą ceną: 73200
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Wykonywanie przeglądów, konserwacji i napraw instalacji systemów sygnalizacji w budynkach I Oddziału ZUS w Łodzi (postępowanie prowadzone z dopuszczeniem składania ofert częściowych - trzy części).
- Przebudowa połączona ze zmianą sposobu użytkowania lokalu usługowego na żłobek miejski wraz z przebudową strefy wejściowej przy ul. Narutowicza 78A w Łodzi wraz z dostawą i montażem wyposażenia
- "Dostawa piasku do zimowego utrzymania dróg w 2025 roku z podziałem na zadania"
- Zakup wraz z sukcesywną dostawą i rozładunkiem do Apteki szpitalnej Spec. Psych. ZOZ w Łodzi leku Spravato do Programu Lekowego leczenia chorych na depresję lekooporną.
- Usługa prania bielizny szpitalnej oraz dzierżawa systemu UHF z automatyczną identyfikacją asortymentu pralniczego dla Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego Nr. 1 im. N. Barlickiego w Łodzi
- Zapewnienie sal warsztatowych wraz z usługą restauracyjną.
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa druku i dostawy plakatów oraz magazynu dla Wydziału Sztuki Akademii Tarnowskiej
- Druk materiałów informacyjno - promocyjnych dla Wydziału Promocji i Sportu Urzędu Miasta Płocka na rok 2025
- Promocja Miasta Piły w roku 2025 w ramach prowadzonej działalności sportowej w dyscyplinie piłka siatkowa kobiet
- Druk i dostawa miesięcznika Lubelskie Aktualności Rolnicze
- Usługi drukarskie na potrzeby realizacji operacji pn. "Opracowanie innowacyjnych produktów i technologii pozyskiwania, produkcji i przetwórstwa mleka typu A2 w nowym kompleksie hodowlano-wdrożeniowym"
- Promocja województwa warmińsko-mazurskiego podczas 81. Rajdu Polski
więcej: Usługi w zakresie promocji »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.