To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-08-08
Olsztyn: ZP39/2013 Dostawa myjek ultradźwiękowych, zestawów do triage oraz podgrzewaczy do płynów infuzyjnych
Numer ogłoszenia: 319634 - 2013; data zamieszczenia: 08.08.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 139479 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego, ul. Pstrowskiego 28B, 10-602 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5392727, faks 089 5392710.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP39/2013 Dostawa myjek ultradźwiękowych, zestawów do triage oraz podgrzewaczy do płynów infuzyjnych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa wraz z rozładunkiem sprzętu określonego poniżej w podziale na 3 części tj.: Część 1: Myjka ultradźwiękowa - 8 sztuk: - pojemność użytkowa zbiornika - min. 17 litrów, - wymiary max. WEWNĘTRZNE ZBIORNIKA długość: 480 mm, szerokość: 290 mm, głębokość: 160 mm, - ciężar całkowity: max. 20 kg, - podgrzewanie płynu myjącego do 80 C, z możliwością regulacji, - możliwość elektronicznego sterowania czasem i temperaturą, - możliwość ustawienia czasu mycia lub pracy ciągłej, - moc pobierana przez generator ultradźwięków - max. 360 W, - cyfrowy generator ultradźwiękowy, - częstotliwość drgań ultradźwiękowych - 21,5 kHz, - wyposażony w zawór spustowy, koszyk i pokrywkę, - zasilanie: 230 V 50 Hz z możliwością zerowania, - certyfikat lub deklaracja CE, - gwarancja - min. 24 miesiące. Część 2: Zestaw triage - 8 zestawów: W skład zestawu wchodzi min.: - torba z kieszeniami i przegródkami, wykonana z materiału odpornego na zabrudzenia, z uchwytem i możliwością zawieszenia na ramieniu, - min. 36 opasek odblaskowych kodowanych kolorami, umieszczonych w wodoodpornym opakowaniu, - min. 15 kart segregacyjnych z wodoodpornego papieru, - 3 markery wodoodporne, - nożyczki, - 1 pałeczka oświetleniowa, - 3 latarki czołowe, - 3 kamizelki odblaskowe dla ratowników odpowiedzialnych za poszczególne etapy działań ratowniczych z umieszczonymi na nich opisami: Koordynator medyczny, Segregacja medyczna, Transport medyczny, - zbiorcze opakowanie ochronne do przenoszenia i przechowywania zestawu. Część nr 3: Podgrzewacze do płynów infuzyjnych - 8 sztuk: - podgrzewacz przepływowy mający zastosowanie przy nisko przepływowych infuzjach, - cyfrowa kontrola temperatury, - przepływ: 2-12 ml/1 minutę (temperatura 25-41 C), - średnica drenu 3 - 4 milimetry - akustyczne i wizualne alarmy zabezpieczające przed przegrzaniem, - automatyczne odcięcie zasilania w wypadku pogrzania płynu powyżej temperatury 41 C, - zasilanie 12 V, - waga do 1 kg, - instrukcja obsługi w języku polskim, - certyfikat lub deklaracja CE, - wpis do rejestru wyrobów medycznych, - gwarancja min. 12 miesięcy. zwanego dalej w SIWZ Sprzętem. 3.2. Zakup związany jest z realizacją projektu pt. Kształtowanie LT-PL współpracy transgranicznej w obszarze działań związanych z zarządzaniem w sytuacjach kryzysowych realizowanego w ramach Celu 3: Europejskiej Współpracy Terytorialnej Programu Współpracy Transgranicznej Litwa-Polska. Dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany, nienaprawiany, wolny od wad i usterek. Szczegółowy sposób realizacji przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy (według wzoru zawartego w Załączniku nr 7 do SIWZ).
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00 - Różne urządzenia i produkty medyczne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zakup związany jest z realizacją projektu pt. Kształtowanie LT-PL współpracy transgranicznej w obszarze działań związanych z zarządzaniem w sytuacjach kryzysowych realizowanego w ramach Celu 3: Europejskiej Współpracy Terytorialnej Programu Współpracy Transgranicznej Litwa-Polska.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Myjka ultradźwiękowa - 8 sztuk
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.08.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"ULTRON" ZAKŁAD URZĄDZEŃ ELEKTRONICZNYCH KRZYSZTOF KRANKOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
"ULTRON" ZAKŁAD URZĄDZEŃ ELEKTRONICZNYCH KRZYSZTOF KRANKOWSKI
- ULTRON Zakład Urządzeń Elektronicznych Krzysztof Krankowski, Olsztyńska 66, 11-001 Dywity, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 29629,63 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 31488,00
Oferta z najniższą ceną: 31488,00 / Oferta z najwyższą ceną: 31488,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Dostawa produktów leczniczych
- Dostawa koszulek promocyjnych z personalizowanym nadrukiem fotoluminescencyjnym
- Przeprowadzenie procesu wznowienia certyfikatu gospodarki leśnej dla RDLP w Olsztynie według standardów FSC oraz 3 - letni nadzór nad certyfikatem w czasie trwania umowy II.
- Dostawa oprogramowania oraz udzielenie wsparcia technicznego na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko - Mazurskiego w Olsztynie.
- Remont nawierzchni asfaltowej wraz z chodnikami z kostki polbruk przy budynku Centrum Biologii.
- Dostawa komputerów przenośnych i monitorów na potrzeby pracowników Urzędu Marszałkowskiego Województwa Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa drobnego sprzętu medycznego
- Dostawa urządzeń i materiałów medycznych dla 28 Wojskowego Oddziału Gospodarczego z podziałem na 3 części (zadania)
- Dostawy materiałów eksploatacyjnych do Centralnej Sterylizatorni Warszawskiego Szpitala Południowego sp. z o.o.
- Dostawa materiałów do sterylizacji dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Bytomiu
- "Dostawa pomocy dydaktycznych i mebli do szkół w gminie Ryki - 12 zadań."
- Sukcesywna dostawa akcesoriów i materiałów laboratoryjnych na potrzeby Pomorskiego Uniwersytetu Medycznego w Szczecinie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.