eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BydgoszczWykonanie robót związanych z remontem i konserwacją sygnalizacji i oświetlenia na drogach krajowych administrowanych przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy z podziałem na części.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-15

Bydgoszcz: Wykonanie robót związanych z remontem i konserwacją sygnalizacji i oświetlenia na drogach krajowych administrowanych przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy z podziałem na części.
Numer ogłoszenia: 31964 - 2008; data zamieszczenia: 15.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy, ul. Fordońska 6, 85-950 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3234500,3234546, fax 052 3234504,3234524.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bydgoszcz.gddkia.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót związanych z remontem i konserwacją sygnalizacji i oświetlenia na drogach krajowych administrowanych przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy z podziałem na części..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie robót związanych z remontem i konserwacją sygnalizacji i oświetlenia na drogach krajowych administrowanych przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy z podziałem na części.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.31.60.00 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.60.00 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych Oryginalny kod CPV: 50.23.20.00 - Usługi w zakresie konserwacji publicznych instalacji oświetleniowych i sygnalizatorów Kod CPV wg słownika 2008: 50.23.20.00 - Usługi w zakresie konserwacji publicznych instalacji oświetleniowych i sygnalizatorów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości zależnej od części, na które składa ofertę. Wysokość wadium na poszczególne części zamówienia : CZĘŚĆ NR 1 - 12 000 PLN, CZĘŚĆ NR 2 - 14 000 PLN, CZĘŚĆ NR 3 - 5 000 PLN, CZĘŚĆ NR 4 - 13 000 PLN, CZĘŚĆ NR 5 - 22 000 PLN, CZĘŚĆ NR 6 - 16 000 PLN..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Warunki ogólne: 1.1. W postępowaniu nie mogą brać udziału Wykonawcy wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp. Wymagania określone w pkt 1.1. mają zastosowanie do wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia. 2. Warunki szczegółowe udziału w postępowaniu, określone w oparciu o art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp Minimalne warunki udziału w postępowaniu są następujące: 2.1. Potencjał kadrowy Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby dla każdej części zamówienia, legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk, jakie zostaną im powierzone. Wykonawca przedstawi w ofercie kandydatów na każde stanowisko wymienione poniżej. 1. Kierownik robót: 1 osoba z uprawnieniami budowlanymi w branży elektrycznej, posiadająca ważne uprawnienia dozoru technicznego - D - w zakresie eksploatacji urządzeń i instalacji elektroenergetycznych wydanych przez właściwą komisję SEP (Stowarzyszenie Elektryków Polskich), doświadczenie zawodowe min. 3 lata w realizacji podobnych robót, w tym minimum 2 lata pracy na stanowisku kierownika budowy/robót. 2. Majster: 1 osoba posiadająca ważne uprawnienia dozoru technicznego - D; doświadczenie zawodowe - min. 2 lata pracy na podobnych stanowiskach. 3. Pracowników posiadających ważne świadectwa kwalifikacyjne upoważniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci elektrycznych z doświadczeniem zawodowym min. 2 lata pracy na stanowisku eksploatacji - E - minimum 2 pracowników, posiadających uprawnienia SEP -E. Pracownicy powinni posiadać kwalifikacje (potwierdzone certyfikatem) do wykonywania samodzielnych przeglądów i napraw urządzeń i sterowników, drobnych korekt programów sterowników MSR-Traffic, ASR, DSA, TECHVISION. Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt 2.1. 2.2. Potencjał techniczny: Wykonawca musi dysponować dla każdej części zamówienia jednostkami sprzętu (i środkami transportu), wymienionymi poniżej: 1)żuraw samochodowy- min. 1 szt. 2)samochód specjalny z platformą i balkonem - min. 1 szt. 3)spawarka transformatorowa - min. 1 szt. 4) zagęszczarka wibracyjna spalinowa- min. 1szt. 5) sprężarka - min. 1 szt. 6) agregat prądotwórczy - min. 1 szt. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt 2.2. 2.3. Doświadczenie: Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował (zakończył), co najmniej 2 zadania obejmujące swoim zakresem remont, konserwację lub budowę sygnalizacji świetlnej podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. Wykonawca winien załączyć dokumenty potwierdzające, że wyżej wymienione roboty zostały wykonane należycie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt 2.3. 2.4. Podwykonawstwo Zamawiający nie dopuszcza wykonania przedmiotu zamówienia przy udziale Podwykonawców. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbędzie sie na zasadzie: spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Dla potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych, Wykonawcy powinni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: 1.1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. 1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.3. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. Na potwierdzenie spełniania warunków szczegółowych, Wykonawcy powinni przedłożyć następujące dokumenty: 2.1. Informację o osobach, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (Potencjał kadrowy). Informacja musi zawierać dane na temat kwalifikacji wskazanych osób (życiorysy zawodowe), Do informacji powinny być dołączone kopie uprawnień budowlanych osób, od których wymaga się posiadania uprawnień (przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo budowlane i aktualny dokument potwierdzający przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa) oraz dla: 1) Kierownika robót - kopie uprawnień dozoru technicznego - D - w zakresie eksploatacji urządzeń i instalacji elektroenergetycznych wydanych przez właściwą komisję SEP (Stowarzyszenie Elektryków Polskich), 2) Majstra - kopie uprawnień dozoru technicznego - D, 3) Pracowników - kopie świadectw kwalifikacyjnych upoważniających do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci elektrycznych -E, kopie uprawnień SEP - E oraz kopie certyfikatów do wykonywania samodzielnych przeglądów i napraw urządzeń i sterowników, drobnych korekt programów sterowników MSR-Traffic, ASR, DSA, TECHVISION. 2.2. Informację o sprzęcie i środkach transportu, jakimi dysponuje Wykonawca (Potencjał techniczny) wymaganych dla realizacji przedmiotu zamówienia. 2.3. Informację o doświadczeniu Wykonawcy (Doświadczenie zawodowe). Do informacji powinny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji zadania zostały wykonane należycie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bydgoszcz.gddkia.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Do pobrania na stronie internetowej Zamawiającego lub w siedzibie Zamawiającego; Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy, ul. Fordońska 6, 85-950 Bydgoszcz..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.03.2008 godzina 10:30, miejsce: siedziba Zamawiającego: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy, ul. Fordońska 6, 85-950 Bydgoszcz, pok. nr 25 (sekretariat)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie robót związanych z remontem i konserwacją sygnalizacji i oświetlenia na drogach krajowych administrowanych przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy, z podziałem na części - część nr 1..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie robót związanych z remontem i konserwacją sygnalizacji i oświetlenia na drogach krajowych administrowanych przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy, z podziałem na części - część nr 1 - Rejon Bydgoszcz, Drogi nr: 5 i 10..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.60.00-5, 50.23.20.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie robót związanych z remontem i konserwacją sygnalizacji i oświetlenia na drogach krajowych administrowanych przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy, z podziałem na części - część nr 2..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie robót związanych z remontem i konserwacją sygnalizacji i oświetlenia na drogach krajowych administrowanych przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy, z podziałem na części - część nr 2 - Rejon Inowrocław, drogi nr: 15, 25, 62..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.60.00-5, 50.23.20.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonanie robót związanych z remontem i konserwcją sygnalizacji i oświetlenia na drogach krajowych administrowanych przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy, z podziałem na części - część nr 3..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie robót związanych z remontem i konserwcją sygnalizacji i oświetlenia na drogach krajowych administrowanych przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy, z podziałem na części - część nr 3 - Rejon Nakło, drogi nr: 10, 25, 56, 80..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.60.00-5, 50.23.20.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wykonanie robót związanych z remontem i konserwcją sygnalizacji i oświetlenia na drogach krajowych administrowanych przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy, z podziałem na części - część nr 4..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie robót związanych z remontem i konserwcją sygnalizacji i oświetlenia na drogach krajowych administrowanych przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy, z podziałem na części - część nr 4 - Rejon Świecie, drogi nr: 1, 5, 55..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.60.00-5, 50.23.20.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wykonanie robót związanych z remontem i konserwcją sygnalizacji i oświetlenia na drogach krajowych administrowanych przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy, z podziałem na części - część nr 5..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie robót związanych z remontem i konserwcją sygnalizacji i oświetlenia na drogach krajowych administrowanych przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy, z podziałem na części - część nr 5 - Rejon Toruń, drogi nr: 1: 31,981 km, 10: 85,150 km, 15: 68,960 km, 80: 28,321 km..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.60.00-5, 50.23.20.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Wykonanie robót związanych z remontem i konserwcją sygnalizacji i oświetlenia na drogach krajowych administrowanych przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy, z podziałem na części - część nr 6..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie robót związanych z remontem i konserwcją sygnalizacji i oświetlenia na drogach krajowych administrowanych przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy, z podziałem na części - część nr 6 - Rejon Włocławek, drogi nr: 1, 62, 67..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.60.00-5, 50.23.20.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.