eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › kompleksowe wykonawstwo zadania pn



Ogłoszenie z dnia 2006-06-20

POZYCJA 31966

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Warszawa: kompleksowe wykonawstwo zadania pn: Modernizacja pomieszczeń w budynku G (po pralni) na centralny magazyn i archiwum szpitalne Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. prof. dr Jana Bogdanowicza, do kontaktów: Rudzińska Katarzyna, ul. Niekłańska 4/24, 03-924 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5098403, fax 022 5098404, e-mail: dzial.dzp@szpital-nieklanska.org.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.szpital-nieklanska.org.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: kompleksowe wykonawstwo zadania pn: Modernizacja pomieszczeń w budynku G (po pralni) na centralny magazyn i archiwum szpitalne. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, realizacja obiektu budowlanego za pomocą dowolnych środków, zgodnie z wymaganiami określonymi przez zamawiającego. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: w Warszawie 03-924, przy ul. Niekłańskiej 4/24. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Kompleksowe wykonawstwo zadania pn: Modernizacja pomieszczeń w budynku G (po pralni) na centralny magazyn i archiwum szpitalne. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Od Wykonawców składających wnioski o dopuszczenie do udziału w przetargu Zamawiający wymaga spełnienia następujących minimalnych wymogów ekonomicznych, finansowych i technicznych (zgodnie z art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych): 1. Posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz potencjału technicznego, a także dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 2. Znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 3. Nie podlegania wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Spełnienie powyższych warunków winno być potwierdzone oświadczeniem, którego wzór dostępny jest w siedzibie Zamawiającego, i na stronie internetowej www.szpital-nieklanska.org.pl ew. możliwy do przekazania pocztą elektroniczną. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: a) żaden z wykonawców nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy Prawo zamówień pu-blicznych; b) warunki określone w art.22 ust.1 pkt.1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych musi spełniać przynajm-niej jeden z wykonawców lub wszyscy wykonawcy łącznie; c) warunek zawarty w punkcie 2 musi spełniać przynajmniej jeden z tych wykonawców, lub wszyscy wyko-nawcy łącznie. Sposób dokonania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu. Jeżeli liczba wniosków spełniających warunki będzie większa od 20 Zamawiający dokona oceny wniosków jak niżej: a) Ocenie będzie podlegać liczba wykonanych robót remontowych zawarta w załączonym do wniosku wykazie wykonanych robót przedmiotu zamówienia w okresie ostatnich 5 lat (60 miesięcy licząc do dnia składania wnio-sków), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - Zamawiający dokona oceny tylko tych robót których należyte wykonanie będzie potwierdzone dokumentami; b) Zamawiający przyzna punkty w następujący sposób: liczba robót wyliczona: oceniana liczba robót/największa liczba robót spośród ocenianych wniosków x 100 punktów.; c) Maksymalna liczba punktów, jaką może otrzymać wykonawca podczas oceny wniosków wynosi 100 punktów. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: powyżej 60000,00 euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 12

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 15 000,00 zł (piętnaście tysięcy zł 00/100); 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Od Wykonawców składających wnioski o dopuszczenie do udziału w przetargu Zamawiający wymaga spełnienia następujących minimalnych wymogów ekonomicznych, finansowych i technicznych (zgodnie z art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych): 1. Posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz potencjału technicznego, a także dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 2. Znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 3. Nie podlegania wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Spełnienie powyższych warunków winno być potwierdzone oświadczeniem, którego wzór dostępny jest w siedzibie Zamawiającego, i na stronie internetowej www.szpital-nieklanska.org.pl ew. możliwy do przekazania pocztą elektroniczną. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: a) żaden z wykonawców nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy Prawo zamówień pu-blicznych; b) warunki określone w art.22 ust.1 pkt.1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych musi spełniać przynajm-niej jeden z wykonawców lub wszyscy wykonawcy łącznie; c) warunek zawarty w punkcie 2 musi spełniać przynajmniej jeden z tych wykonawców, lub wszyscy wyko-nawcy łącznie. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Sposób dokonania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu. Jeżeli liczba wniosków spełniających warunki będzie większa od 20 Zamawiający dokona oceny wniosków jak niżej: a) Ocenie będzie podlegać liczba wykonanych robót remontowych zawarta w załączonym do wniosku wykazie wykonanych robót przedmiotu zamówienia w okresie ostatnich 5 lat (60 miesięcy licząc do dnia składania wnio-sków), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - Zamawiający dokona oceny tylko tych robót których należyte wykonanie będzie potwierdzone dokumentami; b) Zamawiający przyzna punkty w następujący sposób: liczba robót wyliczona: oceniana liczba robót/największa liczba robót spośród ocenianych wniosków x 100 punktów.; c) Maksymalna liczba punktów, jaką może otrzymać wykonawca podczas oceny wniosków wynosi 100 punktów. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospo-darczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodar-czej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków. 2. Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem. 3. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu są-dowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania. 5. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubez-pieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wyko-nawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub za-świadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upły-wem terminu składania wniosków. 7. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP zamiast dokumentów wymienio-nych w pkt. 1, 5 i 6 składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania po-twierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 8. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 4 oraz 7 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświad-czenie wykonawcy złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym, organem sa-morządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 9. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty określone w pkt. 1, 4, 5, 6, 7 i 8 - składa każdy z wykonawców oddzielnie. 10.Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu, na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - każdy z tych wy-konawców musi oddzielnie złożyć powyższe oświadczenie. 11.Oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art.22 ust.1 pkt.1-3 ustawy Prawo zamówień pu-blicznych, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - oświadczenie to składa przynajmniej jeden z wykonawców lub wszyscy wykonawcy złożą oświadczenia lub wspólne oświadcze-nie, że łącznie spełniają te warunki. 12.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą ustanowić pełnomocnika do reprezen-towania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 13. Informacja z banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wyso-kość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków, potwierdzająca możliwość wykonania tego zamówienia.W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia informację z banku składa każdy z wykonawców oddzielnie. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ich sytuacja finansowa będzie oceniana łącznie. 14. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzial-ności cywilnej w zakresie wykonywanej działalności gospodarczej. 15. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat (tj. 60 miesięcy licząc do dnia składania wniosków) robót re-montowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i zleceniodawców oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. Zamawiający dokona oceny tylko tych robót, których należyte wykonanie będzie potwierdzone doku-mentami. 16. Wykaz osób, wyznaczonych do realizacji zamówienia z informacją o kwalifikacjach zawodowych. 17. Uprawnienia zgodne z warunkami podmiotowymi oraz aktualne zaświadczenia o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego lub kopię wniosku o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: minimalna liczba: 5; maksymalna liczba: 20. 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Opłata: 10 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.06.2006 godzina 14:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 07.07.2006, godzina 11:00, w siedzibie Zamawiającego, w Dużej Sali Konferencyjnej znajdującej się na parterze.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: Pozostałe wymagania: 1. Wniosek należy sporządzić w języku polskim. 2. Wymaga się, żeby wniosek był przygotowany na piśmie w formie zapewniającej pełną czytelność jej treści. 3. Wniosek musi zawierać wszystkie wymagane dokumenty i oświadczenia. 4. Wszystkie dokumenty i oświadczenia muszą zostać dostarczone w formie oryginałów lub czytelnych kseroko-pii, poświadczonych za zgodność z oryginałem. 5. Wymagane ogłoszeniem dokumenty i oświadczenia sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski dokonanym przez przysięgłych tłumaczy. 6. Każda zapisana strona dokumentu i oświadczenia przedstawione w formie oryginałów muszą być podpisane przez osobę/osoby uprawnione do reprezentowania i składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy - zgodnie z wpisem do właściwego rejestru. Jeżeli upoważnienie do podpisywania, reprezentowania wykonawcy w postę-powaniu i zaciąganiu zobowiązań wynika z pełnomocnictwa - winno być ono udzielone (podpisane) przez oso-bę/osoby uprawnione zgodnie z wpisem do właściwego rejestru. Dokumenty złożone w formie kserokopii - nie-zależnie od powyższego - muszą być opatrzone klauzulą - za zgodność z oryginałem - i poświadczone parafą z imienną pieczątką. Wniosek wykonawców, którzy będą ubiegać wspólnie o udzielenie zamówienia musi być podpisany w taki sposób, aby prawnie obowiązywał wszystkich wykonawców występujących wspólnie. 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 12.06.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.