eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jelenia GóraRemont i odtworzenie kolorystyki elewacji budynku administracyjnego Jelenia Góra ul. Kasprowicza 17



Ogłoszenie z dnia 2009-09-16

Jelenia Góra: Remont i odtworzenie kolorystyki elewacji budynku administracyjnego Jelenia Góra ul. Kasprowicza 17
Numer ogłoszenia: 319670 - 2009; data zamieszczenia: 16.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna , ul. Kasprowicza 17, 58-500 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie, tel. 0-75 6435560, 6457391, faks 0-75 6435561.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: psse.jgora.ibip.wroc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład Opieki Zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont i odtworzenie kolorystyki elewacji budynku administracyjnego Jelenia Góra ul. Kasprowicza 17.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zbicie zniszczonych tynków ze ścian budynku Wymiana podokienników Położenie nowych tynków z odtworzeniem detali architektonicznych Dwukrotne malowanie farbami akrylowymi, dobór kolorów wg stanu istniejącego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.44.21.10 - Malowanie budynków .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne mogą ubiegać sie wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2ustawyPZP i spełniają wymogi zawarte w art.22 ust.1 ustawy: oraz spełniają warunki dodatkowe jak niżej: 1) Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.Polisa ubezpieczeniowa w dniu otwarcia ofert powinna być ważna minimum do upływu terminu związania z ofertą. 2)udzielą 36 miesięcznej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia; 3)zapewnia po upływie każdych 12 m-cy roku kalendarzowego w okresie gwarancji, licząc od dnia odbioru robót, przegląd gwarancyjny. Przegląd taki Wykonawca zorganizuje bez wezwania Zamawiającego i powiadomi go o tym fakcie pisemnie, minimum 14 dni przed terminem planowanego przeglądu 4)posiadają doświadczenie w robotach budowlanych elewacyjnych polegających na wykonaniu w ciągu ostatnich 3 lat (liczonych od dnia otwarcia ofert), a jeżeli okres działalności jest krótszy- w tym okresie, co najmniej 3 roboty tego typu na kwotę nie niższą niż 80 000,00 zł.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie Wykonawcy zgodnie z art. 22 ust 1 pkt 1-4 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji. 3.Aktualnych oświadczeń, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków 4.Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8; 5.Dane dotyczące Wykonawcy na potwierdzenie posiadanej przez niego niezbednej wiedzy i doświadczenia, oraz dysponowaniem potencjałem technicznym a także osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 6.Dane dotyczące Wykonawcy na potwierdzenie, że znajduje się On w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 7.Formularz oferty -załącznik nr 1 do SIWZ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: psse.jgora.ibip.wroc.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna 58-500 Jelenia Góra ul Kasprowicza 17.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.10.2009 godzina 12:00, miejsce: Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna ul. Kasprowicza 17 58-500 Jelenia Góra Sekretariat I pietro.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.