Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-03-30
Kraków: Dostawa części zamiennych do sprzętu przeładunkowego
Numer ogłoszenia: 31975 - 2016; data zamieszczenia: 30.03.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: 3 Regionalna Baza Logistyczna , ul. Montelupich 3, 30-901 Kraków, woj. małopolskie, tel. 261 137 554, faks 261 137 553.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.3rblog.wp.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa części zamiennych do sprzętu przeładunkowego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa części zamiennych do sprzętu przeładunkowego w zakresie 2 zadań: Zadanie nr 1 - Części zamienne do: 1. Wózka transportowego akumulatorowego WNA-1320; 2. Podnośnika widłowego akumulatorowego WW; 3. Podnośnika widłowego spalinowego GPW 202T. Zadanie nr 2 - Części zamienne do: 1. Podnośnik widłowy spalinowy GPW 202T; 2. Podnośnik widłowy spalinowy GPW 400T; 3. Podnośnik widłowy spalinowy DVHM 3222 DESTA TM; 4. Wózek transportowo - akumulatorowy WAN 130202; 5. Podnośnik widłowy spalinowy RAK; 6. Wózek transportowy akumulatorowy WNA 1320; 7. Podnośnik widłowy BALKANCAR RECORD; 8. Podnośnik widłowy spalinowy z wysięgnikiem teleskopowym do 4.5 T SAMSON 45.8.TC rok produkcji 2014; 9. Podnośnik widłowy akumulatorowy WW; 10. Podnośnik spalinowy HELI CPCD 200 Z WAGĄ; 11. Baterie trakcyjne i akumulatory do SPIZRW.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.40.00.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony druk OFERTA; 2. Wypełniony/e formularz/e cenowy/e
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Okres gwarancji - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość dokonywania stosownych zmian w umowie na mocy porozumienia stron, oraz w następujących przypadkach: 1) zmiany terminu wykonania umowy - w przypadku, gdy z powodu siły wyższej nie jest możliwe wykonanie przedmiotu umowy w umówionym terminie; 2) zmiany wynagrodzenia - w przypadku zmiany przepisów prawnych (np. zmiana stawki podatku VAT), jeżeli wpływają one na wysokość należnego Wykonawcy wynagrodzenia - zgodnie ze zmienionymi przepisami; 3) przedłużenia terminu realizacji umowy - o okres nie dłuższy niż okres trwania postępowania odwoławczego przed Krajową Izbą Odwoławcza, lub sądem powszechnym, w przypadku, gdy zostało wniesione odwołanie w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; dla celów realizacji niniejszej umowy przyjmuje się, że okres trwania postępowania odwoławczego rozpoczyna się w dniu wpływu odwołania do Zamawiającego a kończy się w dniu wydania stosownego orzeczenia przez KIO; 4) zmiany miejsca dostarczenia przedmiotu umowy - w przypadku dyslokacji Jednostki Wojskowej będącej Odbiorcą, bądź zmiany odbiorcy; 5) zmiany technicznego środka materiałowego - gdy przedmiot umowy nie będzie dostępny na rynku z powodu zaprzestania jego produkcji, pod warunkiem, że produkt zamienny spełnia wymagania zawarte w SIWZ oraz pod warunkiem, że cena nie ulegnie podwyższeniu, a warunki gwarancji nie ulegną pogorszeniu; 6) rezygnacji z dostarczenia przedmiotu umowy - w przypadku, gdy przedmiot ani produkt równoważny nie będzie dostępny na rynku pierwotnym bądź wtórnym; 7) obniżenia wartości należnego Wykonawcy wynagrodzenia - w każdym czasie za jego zgodą; 8) zmiany przedmiotu umowy o równoważnych parametrach lub wyższych - w każdym czasie, pod warunkiem, że cena towaru nie przekroczy cen jednostkowych netto i wartości umowy; 9) w innych przypadkach, - jeżeli ich zmiana jest konieczna w związku ze zmianą przepisów prawa, zmianą decyzji wydawanych przez Ministra Obrony Narodowej bądź zmianą wytycznych przełożonych Zamawiającego - o ile powyższe zmiany mają wpływ na wykonanie zawartej umowy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.3rblog.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 3 Regionalna Baza Logistyczna, ul. Montelupich 3, 30-901 Kraków - bud. 28 sekcja zamówień publicznych.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.04.2016 godzina 09:00, miejsce: 3 Regionalna Baza Logistyczna, ul. Montelupich 3, 30-901 Kraków - bud. 28 kancelaria jawna.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Części zamienne do: 1. Wózka transportowego akumulatorowego WNA-1320; 2. Podnośnika widłowego akumulatorowego WW; 3. Podnośnika widłowego spalinowego GPW 202T.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.40.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres gwarancji - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Części zamienne do: 1. Podnośnik widłowy spalinowy GPW 202T; 2. Podnośnik widłowy spalinowy GPW 400T; 3. Podnośnik widłowy spalinowy DVHM 3222 DESTA TM; 4. Wózek transportowo - akumulatorowy WAN 130202; 5. Podnośnik widłowy spalinowy RAK; 6. Wózek transportowy akumulatorowy WNA 1320; 7. Podnośnik widłowy BALKANCAR RECORD; 8. Podnośnik widłowy spalinowy z wysięgnikiem teleskopowym do 4.5 T SAMSON 45.8.TC rok produkcji 2014; 9. Podnośnik widłowy akumulatorowy WW; 10. Podnośnik spalinowy HELI CPCD 200 Z WAGĄ; 11. Baterie trakcyjne i akumulatory do SPIZRW..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.40.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres gwarancji - 10
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Generator wysokiego napięcia (200kV) do transmisyjnego mikroskopu elektronowego FEI Tecnai F20 - DE-dzp.272-678/24
- dostawa 1 szt. tabletu wraz z etui dla WGGiOŚ -DE-dzp.272-691/24
- Usługi medycyny pracy dla żołnierzy i pracowników RON w 2025r.
- Urządzenie do pomiarów parametrów rozproszenia obwodów elektronicznych w zakresie fal milimetrowych dla WIEiT - DE-dzp.272-667/24
- dostawa specjalistycznego pieca rurowego dla WEiP - DE-dzp.272-679/24
- Zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego oraz urządzeń wielofunkcyjnych dla potrzeb jednostek AWF w Krakowie
więcej: przetargi w Krakowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.