Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-08-29
Piechowice: II.1.1) Remont ulicy Górnej w Piechowicach o długości 150, kilometraż od 0+058 do 0+208 oraz remont przepustów w ilości 5szt. o średnicy 60 cm. Znak sprawy IZP.271.1.4.2012.
Numer ogłoszenia: 319784 - 2012; data zamieszczenia: 29.08.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 289466 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Piechowice, ul. Żymierskiego 49, 58-573 Piechowice, woj. dolnośląskie, tel. 075 7548900, faks 075 7612274.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: II.1.1) Remont ulicy Górnej w Piechowicach o długości 150, kilometraż od 0+058 do 0+208 oraz remont przepustów w ilości 5szt. o średnicy 60 cm. Znak sprawy IZP.271.1.4.2012..
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla zamówienia pn. : Remont ulicy Górnej w Piechowicach o długości 150, kilometraż od 0+058 do 0+208 oraz remont przepustów w ilo-ści 5szt. o średnicy 60 cm, które opisane jest kodem wg. Wspólnego Słownika Zamówień CPV jako: CPV 45 00 00 00 - 7 Roboty budowlane, CPV 45 10 00 00 - 8 Przygotowanie terenu pod budowę, CPV 45 20 00 00 - 9 Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej, CPV 45 22 00 00 - 5 Roboty inżynieryjne i budowlane CPV 45 23 31 20-6 Roboty w zakresie budowy dróg 2. Zamówienie pn.Remont ulicy Górnej w Piechowicach o długości 150, kilometraż od 0+058 do 0+208 oraz remont przepustów w ilości 5szt. o średnicy 60 cm i obejmuje odbudowę zniszczeń spowodowanych powodzią w 2010 r. Nawalne opady (powódź ) w 2010 r. znacznie uszkodziły konstrukcję drogi - ulicy Górnej. Zniszczona jest warstwa bitumiczna, wypłukane znaczne fragmenty podbudowy. Jezdnia wymaga rozbiórki i wymiany na nową nawierzchnię. Długość remontowanego odcinka drogi 150 mb, Do wykonania: - rozbiórka istniejącej zniszczonej nawierzchni z asfaltobetonu gr. 3 cm oraz podbudowy z kruszywa gr 15 cm - z powierzchni 458 m2, - rozbiórka istniejących zniszczonych przepustów z wydobyciem rur -20 mb, oraz wykonanie nowej nawierzchni jezdni o szerokości 3,0 m o następującej konstrukcji: - podbudowa z kruszywa 0-63 mm gr.20 cm - warstwa wiążąca i ścieralna z asfaltobetonu o grub. po 5 cm Wzdłuż krawędzi drogi od strony zabudowań do wykonania prefabrykowany ściek betonowy na podsypce cementowo-piaskowej 1:4- o całkowitej długości 144 mb. W rejonie wjazdów na posesje do budynków nr 19,20, 21 wykonać ściek brukowany o łącznej długości 22 m z kostki brukowej kamiennej o wysokości 10 cm. Należy wymienić 4 istniejące przepusty na nowe a w jednym wymienić zniszczoną komorę wlotową poprzez wykonanie nowej studzienki prostokątnej: - przepust nr 1 - z rur dwuściennych karbowanych PEHD, dn 600 mm o długości 6,96 m, - przepust nr 2 i nr 3 - z rur dwuściennych karbowanych PEHD, dn 600 mm o długości 6,06 m, - przepust nr 4 - wymienić zniszczoną komorę wlotową poprzez wykonanie nowej studzienki prostokątnej, - przepust nr 5 - z rur dwuściennych karbowanych PEHD, dn 600 mm o długości 6,30 m, Przy przepustach należy wykonać balustrady ochronne i pozostałe roboty np. roboty ziemne wg dokumentacji projektowej. 3. Integralną częścią opisu przedmiotu zamówienia jest dokumentacja projektowa i Specyfikacje Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (tzw. STWiORB) zgodnie z załącznikiem nr 6 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia tzw. SIWZ tj.: 4. W szczególności Wykonawca zapewni wykonanie i uwzględni w cenie oferty: - Wykonawca zapewni minimum 36 miesięczną gwarancję jakości na całość wykonanego zamówienia, - Wykonawca wykona, uzgodni i zatwierdzi tymczasową organizację ruchu - jeżeli dla wykonania robót będzie konieczne zajęcie pasa drogowego Organizację ruchu należy wykonać zgodnie z przepisami rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 23.09.2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem Dz.U. Nr 177/2003, poz. 1729. - dokumentację powykonawczą w 2 egz. - jeżeli będzie konieczne - zapewni i pokryje koszty nadzorów ze strony instytucji branżowych dla sieci i urządzeń wodociągowych, gazowych, energetycznych, - zorganizuje i utrzyma plac budowy w czasie prowadzenia robót i jego likwidację po zakończeniu robót, - przekazanie i odbiór placu budowy dla/od Wykonawcy nastąpi na podstawie stosownych pisemnych protokołów. - obowiązki Wykonawcy zawarte w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (tzw. STWiORB) oraz we wzorze (projekcie) umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. 5. W każdym przypadku użycia w jakimkolwiek miejscu do opisu przedmiotu zamówienia w Dokumentacji projektowej lub STWiORB znaków, nazw towarowych, pochodzenia, o których mowa w art. 29 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 wraz z późniejszymi zmianami) zwana też ustawą lub PZP Zamawiający informuje, że dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy PZP Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego wyroby materiały, roboty budowlane spełniają wymagania techniczne opisane w niniejszym Opisie przedmiotu zamówienia, Dokumentacji projektowej i STWiORB. 6. TERMIN WYKONANIA CAŁOŚCI ZAMÓWIENIA. Termin wykonania całości zamówienia: - rozpoczęcie - od dnia następnego po podpisaniu umowy. Podpisanie umowy uzależnione jest od zakończenia procedury przetargowej. Przewiduje się, że podpisanie umowy nastąpi pod koniec sierpnia 2012 r. - zakończenie - najpóźniej do 14 grudnia 2012 r. Za termin zakończenia uważa się datę podpisania protokołu odbioru końcowego. Przy czym termin zgłoszenia gotowości do odbioru końcowego - nie później niż do 30 listopada 2012 r...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.22.00.00 - Roboty inżynieryjne i budowlane 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.08.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SUDECKIE PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
SUDECKIE PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH SP. Z O.O.
- Sudeckie Przedsiębiorstwo Robót Drogowych, Spółka z o. o., ulica Kaczawska 19, 59-514 Jelenia Góra, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 167470,47 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 149631,98
Oferta z najniższą ceną: 149631,98 / Oferta z najwyższą ceną: 257712,69
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI PIECHOWICE
więcej: przetargi PIECHOWICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych oraz klatki schodowej o konstrukcji stalowej wraz ze zjeżdżalnią rurową
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Dostosowanie budynku użytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
- Budowa składnicy drewna nr 1 w leśnictwie Gaj
- Wykonanie robót awaryjnych oraz innych robót wynikających z bieżących kontroli celem prawidłowego utrzymania obiektów - roboty wod.-kan. - paczka nr 2
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.