To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-10-05
Kraków: Usługi restauracyjne i hotelarskie - na potrzeby realizacji seminariów w ramach projektu Szkolenie i doskonalenie zawodowe kadr pomocy społecznej - przetarg nr 1.
Numer ogłoszenia: 319830 - 2011; data zamieszczenia: 05.10.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 287540 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej, ul. Piastowska 32, 30-070 Kraków, woj. małopolskie, tel. 0-12 422 06 36, faks 0-12 422 06 36 w. 44.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi restauracyjne i hotelarskie - na potrzeby realizacji seminariów w ramach projektu Szkolenie i doskonalenie zawodowe kadr pomocy społecznej - przetarg nr 1..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług hotelarskich i restauracyjnych w granicach administracyjnych jednego z następujących powiatów: nowosądeckiego, nowotarskiego, suskiego, tatrzańskiego, wadowickiego - na potrzeby realizacji seminariów organizowanych przez Zamawiającego w ramach realizacji Projektu pn. |Szkolenie i doskonalenie zawodowe kadr pomocy społecznej|. Przedmiot niniejszego zamówienia został podzielony na dwie części. Część I zamówienia obejmuje świadczenie usług hotelarskich i restauracyjnych na potrzeby realizacji seminarium pn. |Trudności rodzicielstwa - sztuka pomocy|. Usługi hotelarskie dla części I zamówienia obejmują: zapewnienie uczestnikom noclegów ze śniadaniem (w formie bufetu - bufet gorący - 2 dania gorące oraz bufet zimny - wędliny, sery, jajka, dżemy, jogurty naturalne, owocowe, mleko, musli, masło, pieczywo, napoje: kawa (i mleczko do kawy), herbata (i cytryna do herbaty), woda mineralna, soki owocowe), w pokojach jednoosobowych lub dwuosobowych (co najmniej 4 pokoje jednoosobowe) dla maks. 40 osób (uczestników seminarium oraz przedstawiciela Zamawiającego), w terminie od 4 do 7 października 2011 r. (trzy noclegi); każdy z pokoi musi być wyposażony w łazienkę z pełnym węzłem sanitarnym; pobyt uczestników rozpocznie się seminarium oraz kolacją w dniu 4 października, a zakończy się śniadaniem w dniu 7 października. Usługi restauracyjne dla części I zamówienia (dla grupy do 40 osób) obejmują: -kolację w dniu 4 października - zgodnie z poniższym opisem: -przystawka -ciepłe danie główne (mięso lub ryba (łosoś, dorsz lub sola)) - 150 g, dodatki (ziemniaki lub ryż lub kasza lub frytki) - 150 g, surówki - 100 g -deser, -napoje (soki owocowe, woda mineralna - 200 ml |podana w dzbankach|, kawa (i mleczko do kawy), herbata (i cytryna do herbaty) -obiad dwudaniowy z deserem, w dniach 5 i 6 października - zgodnie z poniższym opisem: -zupa -ciepłe danie główne (mięso lub ryba (łosoś, dorsz lub sola)) - 150 g, dodatki (ziemniaki lub ryż lub kasza lub frytki) - 150 g, surówki - 100 g -kompot - 200 ml -woda mineralna - 200 ml |podana w dzbankach| -deser -kolacje w dniach 5 i 6 października w formie bufetu (jajka na twardo w majonezie, wędliny różne, sery żółte różne, masło, miód, dżemy, sałatka wielowarzywna, pomidory, ogórki, pieczywo mieszane, kawa (i mleczko do kawy), herbata (i cytryna do herbaty), woda mineralna), z daniami ciepłymi (min. 2) do wyboru; -serwis kawowy każdego dnia w trakcie trwania seminarium (pierwszy i ostatni dzień - po 2 godziny, pozostałe dni - po 8 godzin, zgodnie z harmonogramem, stanowiącym załącznik nr 1 do wzoru umowy dla części I zamówienia), obejmujący minimum: kawę (i mleczko do kawy), herbatę (i cytrynę do herbaty), cukier w saszetkach, wodę gazowaną i niegazowaną, soki, mleko, ciasteczka, ciasto |domowe|. Szczegółowe menu na każdy dzień realizacji zamówienia wymaga akceptacji przedstawiciela Zamawiającego. Realizacja przedmiotu zamówienia powinna przebiegać zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, w szczególności dotyczącymi wymogów sanitarnych stawianych osobom biorącym udział w realizacji usługi oraz miejscom przygotowania i podawania posiłków. Część II zamówienia obejmuje świadczenie usług hotelarskich i restauracyjnych na potrzeby realizacji seminarium pn |Ekonomia społeczna w rozwoju lokalnym|. Usługi hotelarskie dla części II zamówienia obejmują: zapewnienie uczestnikom noclegów ze śniadaniem (w formie bufetu), w pokojach jednoosobowych lub dwuosobowych (co najmniej 4 pokoje jednoosobowe) dla maks. 30 osób (uczestników seminarium oraz przedstawiciela Zamawiającego), w terminie od 12 do 14 października 2011 r. (dwa noclegi); każdy z pokoi musi być wyposażony w łazienkę z pełnym węzłem sanitarnym; pobyt uczestników rozpocznie się o godz. 11.00 w dniu 12 października, a zakończy się obiadem w dniu 14 października. Usługi restauracyjne dla części II zamówienia (dla grupy do 30 osób) obejmują: -kolację w dniu 12 października - zgodnie z poniższym opisem: -przystawka -ciepłe danie główne (mięso lub ryba (łosoś, dorsz lub sola)) - 150 g, dodatki (ziemniaki lub ryż lub kasza lub frytki) - 150 g, surówki - 100 g -deser, -napoje (soki owocowe, woda mineralna - 200 ml |podana w dzbankach|, kawa (i mleczko do kawy), herbata (i cytryna do herbaty) -obiad dwudaniowy z deserem, w dniach 12 - 14 października - zgodnie z poniższym opisem: -zupa -ciepłe danie główne (mięso lub ryba (łosoś, dorsz lub sola)) - 150 g, dodatki (ziemniaki lub ryż lub kasza lub frytki) - 150 g, surówki - 100 g -kompot - 200 ml -woda mineralna - 200 ml |podana w dzbankach| -deser -kolację w dniu 13 października w formie bufetu (jajka na twardo w majonezie, wędliny różne, sery żółte różne, masło, miód, dżemy, sałatka wielowarzywna, pomidory, ogórki, pieczywo mieszane, kawa (i mleczko do kawy), herbata (i cytryna do herbaty), woda mineralna), z daniami ciepłymi (min. 2) do wyboru -serwis kawowy każdego dnia w trakcie trwania seminarium (pierwszy dzień - 7 godzin, drugi dzień - 8 godzin, trzeci dzień - 4 godziny, zgodnie z harmonogramem, stanowiącym załącznik nr 1 do wzoru umowy dla części II zamówienia), obejmujący minimum: kawę (i mleczko do kawy), herbatę (i cytrynę do herbaty), cukier w saszetkach, wodę gazowaną i niegazowaną, soki, mleko, ciasteczka, ciasto |domowe|. Szczegółowe menu na każdy dzień realizacji zamówienia wymaga akceptacji przedstawiciela Zamawiającego. Realizacja przedmiotu zamówienia powinna przebiegać zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, w szczególności dotyczącymi wymogów sanitarnych stawianych osobom biorącym udział w realizacji usługi oraz miejscom przygotowania i podawania posiłków. Wymagania wspólne dla części I oraz części II zamówienia: zapewnienie przez Wykonawcę na czas trwania seminarium (zgodnie z harmonogramem, stanowiącym odpowiednio załącznik nr 1 do wzoru umowy dla części I lub II zamówienia) sali konferencyjnej wyposażonej w nagłośnienie oraz sprzęt multimedialny, z ilością miejsc siedzących odpowiadających liczbie uczestników danego seminarium, z układem miejsc siedzących typu szkolnego lub w formie podkowy.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.00.00.00 - Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie jest realizowane w ramach i na potrzeby Projektu: Szkolenie i doskonalenie zawodowe kadr pomocy społecznej realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII - Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 - Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.3. - Podnoszenie kwalifikacji kadr pomocy i integracji społecznej. Środki Europejskiego Funduszu Społecznego stanowią 85% ogólnych środków przeznaczonych na realizację zamówienia.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Część I zamówienia
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.10.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
jakie przetargi wygrała firma
KRZYSZTOF BAGADZIŃSKI "ŚWIATOWID" BIURO USŁUG TURYSTYCZNO-HOTELARSKICH
- Krzysztof Bagadziński Biuro Usług Turystyczno-Hotelarskich Światowid, ul. św. Wojciech 28, 61-749 Poznań, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 22709,96 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 17496,00
Oferta z najniższą ceną: 13000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 30627,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Część II zamówienia
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.10.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
jakie przetargi wygrała firma
KRZYSZTOF BAGADZIŃSKI "ŚWIATOWID" BIURO USŁUG TURYSTYCZNO-HOTELARSKICH
- Krzysztof Bagadziński, Biuro Usług Turystyczno-Hotelarskich Światowid, ul. św. Wojciech 28, 61-749 Poznań, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14270,74 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8748,00
Oferta z najniższą ceną: 8250,00 / Oferta z najwyższą ceną: 18955,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Wykonanie robót budowlanych części pomieszczeń Apteki szpitalnej - ZP-11/25
- Zakup materiałów biurowych dla uczestników projektu "Poprawa jakości kształcenia zawodowego na terenie Powiatu Krakowskiego" (numer projektu: FEMP.06.11-IP.01-0130/24)
- dostawa proszków specjalnych dla WIMiC - DE-dzp.272-237/25
- DOSTARCZANIE LEKÓW Z PROGRAMÓW LEKOWYCH WG 2 PAKIETÓW
- Sukcesywna dostawa leków
- Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zamówienie dot. kompleksowej usługi przeprowadzenia dwóch 2-dniowych szkoleń pod nazwą "Nowa ustawa o rynku pracy i służbach zatrudnienia - rola i zadania publicznych służb zatrudnienia....."
- Usługa szkolenia dla pracowników zatrudnionych w COP pt. "Konstruktywna komunikacja i budowanie porozumienia w miejscu pracy" obejmująca zapew. sali konferencyjnej, wyżywienia, noclegu oraz transportu
- Organizacja wycieczki dla pracowników Państwowej Akademii Nauk Stosowanych w Chełmie
więcej: Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.