To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-11-26
Warszawa: Zakup wraz z dostawą mebli biurowych
Numer ogłoszenia: 319872 - 2015; data zamieszczenia: 26.11.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 282426 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Warszawie, ul. Mińska 25, 03-808 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8103006, faks 022 8104688.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wraz z dostawą mebli biurowych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie zakupu wraz z dostawą i montażem mebli biurowych dla potrzeb Oddziału Regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Warszawie z przeznaczeniem dla Placówek Terenowych w Ciechanowie, Pułtusku i Lipsku zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający elementy składowe o następujących parametrach i wymaganiach technicznych oraz funkcjonalnych zawiera załącznik nr 4 do SIWZ. 3. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SIWZ, przy czym zobowiązany jest dołączyć do oferty: a) Katalog(i) producenta ( wskazujące na przykład oferowany typ, rodzaj, model, producenta, numer katalogowy, charakterystykę produktu itp.) zawierający wszystkie oferowane meble, b) atesty zgodności wyrobu z wymaganiami bezpieczeństwa, wytrzymałości i trwałości w oparciu o polskie i europejskie normy /PN-EN/ i normy międzynarodowe /ISO/, c) atest higieniczny oferowanych mebli, pozwalające na ocenę zgodności oferowanych produktów z wymaganiami SIWZ. 4. Kolorystyka dostarczonych mebli: a) meble materiał: płyta melaminowana gr. 28 mm, 18 mm i obrzeże PCV 2mm i 0,5 mm, kolor calvados i olcha, ścianki tylne w kolorze korpusu, dzielone z płyty, uchwyty metalowe satynowe, b) fotele do stolika kawowego - tapicerka w kolorze ciemnozielonym, c) krzesła obrotowe z podłokietnikami - stelaż w kolorze czarnym, tapicerka szara. 5. Wykonawca musi posiadać zamawiane ilości mebli, dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia. 6. Wykonawca zapewnia bezpłatną dostawę i rozładunek wraz z montażem mebli do siedziby: a) OR KRUS Warszawa ul. Mińska 25, 03-808 Warszawa, b) PT KRUS Ciechanów ul. Sienkiewicza 81, 06-400 Ciechanów, c) PT KRUS Pułtusk ul. Reformacka 12, 06-100 Pułtusk, d) PT KRUS Lipsko ul. Czachowskiego 61, 27-300 Lipsko. 7. Przez montaż należy rozumieć instalację kompletnych i gotowych do użycia mebli z uwzględnieniem ich dostosowania do pomieszczeń, w których będą użytkowane oraz do elementów znajdujących się w tych pomieszczeniach (ustawienie, powieszenie i wypoziomowanie poszczególnych elementów wyposażenia będących przedmiotem zamówienia). 8. Meble muszą być fabrycznie nowe i nie używane, pochodzić z bieżącej produkcji (rok produkcji 2015). Muszą być spakowane do montażu, do bezpiecznego składowania w opisanych paczkach z instrukcją montażu. 9. Na meble powinna być udzielona gwarancja minimum 24 miesiące od dnia dostawy. 10. Zmawiający wymaga załączenia do oferty wzorów (próbek) mebli tj. biurka (A lub B) i szafy, oferowanych w załączniku nr 3 do SIWZ, celem potwierdzenia, że oferowane meble odpowiadają określonym wymaganiom Zamawiającego opisanym w SIWZ..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00 - Meble biurowe 45.42.11.50 - Instalowanie stolarki niemetalowej .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.11.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
HELIKON TWORZYMY IDEALNE BIURA S.A.
jakie przetargi wygrała firma
HELIKON TWORZYMY IDEALNE BIURA S.A.
- HELIKON MEBLE BIUROWE S.A., ul. Odrowąża 15, 03-310 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 196000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 238091,10
Oferta z najniższą ceną: 238091,10 / Oferta z najwyższą ceną: 1569915,42
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- ŚWIADCZENIE USŁUG PROWADZENIA KAMPANII REKLAMOWYCH DLA SZKOŁY BIZNESU POLITECHNIKI WARSZAWSKIEJ PRZEZ OKRES 24 MIESIĘCY
- Świadczenie usług cateringowych na eventach i zjazdach programów Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej (w większości poza budynkiem Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej).
- "Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: "Rozbudowa DW nr 719 od km 22+531 do km 23+274 w miejscowości Nowa Wieś na terenie gminy Michałowice." - nr postępowania 054/25
- "Budowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu drogi wojewódzkiej nr 724 z ul. Mickiewicza w m. Konstancin Jeziorna." - nr postępowania 068/25
- Wewnętrzne roboty remontowo-budowlane w Teatrze Narodowym w Warszawie.
- Zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułów biurowych i papieru biurowego (numer postępowania UD-IX-ZP-12-2025)
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mebli biurowych do pomieszczeń Urzędu Miasta Kalisza
- Przedsięwzięcie pn. "Modernizacja i rozbudowa Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego w Sejnach" finansowanego ze środków planu rozwojowego, realizowanego w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększenia
- Dostawa i montaż kompleksowego wyposażenia dla świetlicy przy ul. Robotniczej 8 w Nowych Grocholicach z podziałem na zadania
- Dostawa mebli wraz z montażem na potrzeby Miejskiej Biblioteki Publicznej im. G. Daniłowskiego w Sosnowcu
- Dostawa wyposażenia do żłobka w Bobrowicach
- Dostawa i montaż mebli biurowych dla Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy.
więcej: Meble biurowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.