To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-08-29
Warszawa: Wymiana podłóg w 4 antresolach magazynowych i wybudowanie 2 nowych antresoli- Magazyn Centralny przy ul. Tanecznej 73
Numer ogłoszenia: 319890 - 2012; data zamieszczenia: 29.08.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 237554 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ministerstwo Spraw Zagranicznych, Al. J. Ch. Szucha 23, 00-580 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 523 99 10, faks 022 523 81 19.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana podłóg w 4 antresolach magazynowych i wybudowanie 2 nowych antresoli- Magazyn Centralny przy ul. Tanecznej 73.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres robót budowlanych obejmuje: roboty rozbiórkowe w boksach nr 4,5,6,9 demontaż instalacji elektrycznej i demontaż czujek pożarowych, rozebranie podłóg drewnianych, instalowanie konstrukcji metalowych, instalowanie nawierzchni podłogowych, malowanie zabezpieczające i wykończeniowe, montaż instalacji elektrycznej i czujek pożarowych. W boksach nr 3,11 instalowanie konstrukcji metalowych, instalowanie nawierzchni podłogowych, malowanie zabezpieczające i wykończeniowe, montaż instalacji elektrycznej i czujek pożarowych. Roboty budowlane muszą być wykonane zgodnie z treścią Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, Projektem budowlanym, odpowiednimi normami, przepisami dotyczącymi odbioru robót budowlanych, Polskimi Normami PN, jak również z opisem zakresu czynności do danego typu robót przedstawionych w katalogach KNR. Roboty będą prowadzone etapami zgodnie z przyjętym harmonogramem robót. Zamawiający zastrzega sobie prawo do stosowania przerw w robotach z przyczyn organizacyjnych w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia. Ze względu na odpowiedzialność materialną pracowników za składniki majątku MSZ przechowywane w boksach magazynowych przystąpienie do prac stanowiących przedmiot Zamówienia powinno nastąpić po całkowitym opróżnieniu boksu magazynowego przez pracowników MSZ. Prace można będzie prowadzić od poniedziałku do soboty w godzinach od 7.00 do 20.00 z wyłączeniem dni wolnych od pracy. (Świąt) Ze względu na obowiązujące wewnętrzne przepisy MSZ Wykonawca zobowiązany będzie uzyskać akceptację służb kontrolnych (ochrony MSZ) na dopuszczenie do robót pracowników wyznaczonych do realizacji przedmiotu zamówienia. W tym celu Wykonawca przekaże Zamawiającemu listę osób przewidzianych do realizacji przedmiotu zamówienia celem ich weryfikacji przez służby kontrolne MSZ. W przypadku negatywnej oceny Zamawiający nie będzie mógł dopuścić danej osoby do wykonywania przedmiotu zamówienia i zażąda jej zmiany. Lista pracowników zgłoszonych do wykonywania przedmiotu zamówienia musi zawierać następujące dane: nazwisko, imię, numer PESEL i winna być dostarczona do Zamawiającego w dniu podpisania umowy. Wykonawca przedłoży Zamawiającemu listę o której mowa powyżej w dniu podpisania umowy, ale przed jej zawarciem. Inne zmiany osób przez Wykonawcę w trakcie wykonywania zamówienia będą dopuszczalne w przypadku negatywnej oceny lub w przypadkach losowych za zgodą Zamawiającego. Osoby podlegające wymianie winny posiadać te same lub wyższe wykształcenie i kwalifikacje. Wykonawca zobowiązany będzie do niezwłocznego meldowania pracownikom ochrony o nieprawidłowościach i okolicznościach mogących mieć wpływ na bezpieczeństwo obiektu, uszkodzenie mienia, groźbę awarii itp. oraz do usunięcia tych nieprawidłowości. Wykonawca zobowiązany będzie wyznaczyć osobę nadzorującą swoich pracowników do stałego kontaktu z Zamawiającym i zapewni łączność telefoniczną z tą osobą na własny koszt. Do obowiązków ww. osoby należeć będzie m.in.: czuwanie nad prawidłową realizacją przedmiotu umowy zgodnie z warunkami umowy, warunkami technicznymi, prawem budowlanym i obowiązującymi przepisami; codzienny nadzór nad pracą personelu wykonującego przedmiot zamówienia. Kosztorys ofertowy musi być sporządzony metodą uproszczoną. Zamawiający zastrzega sobie możliwość robót zamiennych nie wykraczających poza zakres przedmiotu zamówienia. Roboty zamienne (rozwiązania zamienne), w stosunku do przewidzianych w dokumentacji projektowej, będą możliwe, jeżeli ich realizacja: - nie wykracza poza określony zakres przedmiotu zamówienia i nie wpłynie na zwiększenie wartości wynagrodzenia umownego, a roboty nie będą zamówieniami dodatkowymi w rozumieniu przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, - powstanie w wyniku zmiany sposobu wykonania elementu robót, nie zwiększając parametrów zamówienia i nie wykraczając poza ilość materiałów określonych w dokumentacji projektowej, - powstanie w wyniku konieczności zastosowania zamiennego równoważnego materiału spełniającego parametry i warunki określone w dokumentacji projektowej (np. z powodu wycofania z produkcji zatwierdzonego w dokumentacji projektowej materiału), - wpłynie na ulepszenie realizowanego zamówienia i usprawnienie procesu realizacji budowy oraz zapobiegnie powstaniu dużych i nieodwracalnych w skutkach strat dla Zamawiającego. Roboty budowlane objęte przedmiotem zamówienia winny zostać wykonane z materiałów dopuszczonych do użytku zgodnie z art.10 ustawy Prawo budowlane (Dz. U. 2000, Nr 106 poz.1126 z późn. zm.). Zastosowane materiały powinny posiadać certyfikaty lub stosowny atest zezwalające na ich stosowanie w budownictwie zgodnie z ww. ustawą. Po zakończeniu wykonanych robót, a przed ich odbiorem Wykonawca w ciągu 3 dni roboczych sporządzi dokumentację powykonawczą, do której dołączy powyższe certyfikaty i atesty. Warunki obmiaru, wykonania i odbioru robót - zgodnie z wymogami ustawy Prawo budowlane, Polskimi Normami i opisem technologicznym przedstawionym w kodach pozycji przedmiarów oraz zgodnie z KNR-ami. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych do przedstawionych (o parametrach równoważnych lub wyższych) i opisanych w przedmiarach robót. Użyte w dokumentacji projektowej i przedmiarach znaki towarowe i nazwy są przykładowe. W przypadku materiałów równoważnych muszą to być materiały dopuszczone do użytku na terenie Polski.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.22.31.10 - Instalowanie konstrukcji metalowych 45.43.21.20 - Instalowanie nawierzchni podłogowych 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.42.11.60 - Instalowanie wyrobów metalowych 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.08.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SYNTAX Sp. z o.o., ul. Jeździecka 20 lok. 43, 05-077 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 257577,99 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 252821,53
Oferta z najniższą ceną: 252821,53 / Oferta z najwyższą ceną: 271899,69
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Usługa zaprojektowania, przygotowania i przeprowadzenia kompleksowego procesu szkoleniowo-rozwojowego pod nazwą Akademia Kompetencji w zakresie Zamówień Publicznych dla pracowników uczelni
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla jednostki Centrum Usług Logistycznych w Juracie
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych stanowiących własność m.st. Warszawy, administrowanych przez ZGN Wola m.st. Warszawy na terenie TZOM Koło (5 lokali).
- Dostawa mebli na wymiar do domu studenckiego AWS w Kampusie Mundurowym w Kaliszu (część II)
- Remont nawierzchni wieży do skoków zlokalizowanej na basenie Pałacu Młodzieży w budynku Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie
- Dostawa materiałów laboratoryjnych
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie pomieszczeń przyziemia budynków B, B1 i C w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Modernizacja, przebudowa i doposażenie SOR (...)".
- Poprawa efektywności energetycznej Gminnego Centrum Kultury w Polichnie
- Przebudowa stacji uzdatniania wody w Radomierowicach
- Dostawa i montaż systemów fotowoltaicznych na obiektach sportowych MCSiR w Nowym Targu - realizacja projektu Sportowa Polska 2022.
- Gospodarka wodno-ściekowa w Gminie Jastków - budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej
- Modernizacja istniejącego oświetlenia na energooszczędne w Gminie Miejskiej Świdnik - etap II
więcej: Roboty rozbiórkowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.