Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-02-04
Chorzów: Zakup i dostawa endoprotez, implantów ortopedycznych i sprzętu medycznego z zakresu chirurgii kostnej i ortopedii dla Oddziału Chirurgii Urazowo-Ortopedycznej Zespołu Szpitali Miejskich w Chorzowie z podziałem na zadania
Numer ogłoszenia: 31990 - 2010; data zamieszczenia: 04.02.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Zespół Szpitali Miejskich w Chorzowie , ul. Strzelców Bytomskich 11, 41-500 Chorzów, woj. śląskie, tel. 032 3499115, faks 032 2413952.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsm.internetdsl.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa endoprotez, implantów ortopedycznych i sprzętu medycznego z zakresu chirurgii kostnej i ortopedii dla Oddziału Chirurgii Urazowo-Ortopedycznej Zespołu Szpitali Miejskich w Chorzowie z podziałem na zadania.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie o wartości szacunkowej nie przekraczającej w złotych równowartości 125 000 euro..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany (tj. zwiększenia lub zmniejszenia) ilości zamówionego asortymentu określonego w opisie przedmiotu zamówienia w granicach 20% w momencie zmiany zasad realizacji świadczeń, wynikających z warunków kontraktu zawartego z NFZ.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7, 33.69.71.10-6, 33.14.17.70-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 12.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium dla ofert całkowitych, obejmujących wszystkie zadania w wysokości: 9 660 zł (słownie: dziewięć tysięcy sześćset sześćdziesiąt złotych 00/100). Natomiast dla ofert częściowych w wysokości: Zadanie nr 1 - Wkręty do kości korowej i gąbczastej, wkręty kaniulowane -470 zł Zadanie nr 2 - Druty Kirschnera - 90 zł Zadanie nr 3 - Płyty A-O , T, rurkowe, piętowe, drobne - 140 zł Zadanie nr 4 - Endoproteza stawu biodrowego cementowa z panewką bipolarną - 330 zł Zadanie nr 5 - Endoproteza biodrowa całkowita cementowa wraz z cementem - 1 100 zł Zadanie nr 6 - Endoproteza biodrowa całkowita bezcementowa - 2 500 zł Zadanie nr 7 - Endoproteza cementowa stawu kolanowego - 2 550 zł Zadanie nr 8 - Zestaw do rekonstrukcji wiązadła krzyżowego przedniego - 330 zł Zadanie nr 9 - Endoproteza jednobiegunowa stawu biodrowego - 390 zł Zadanie nr 10 - Śrubopłytki kompresyjne do leczenia złamań kości udowej - 700 zł Zadanie nr 11 - Gwoździe śródszpikowe - 1 000 zł Zadanie nr 12 - Narzędzia - 60 zł Zamawiający dopuszcza wniesienie wadium w następujących formach: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: ING BANK ŚLĄSKI S.A. O/ CHORZÓW Nr 21 1050 1243 1000 0010 0009 7517 Wadium w pieniądzu wniesione zostaje na konto depozytowe i w związku z powyższym z tytułu charakteru umowy pomiędzy Bankiem a Zespołem Szpitali Miejskich o prowadzenie konta nieoprocentowanego, Wykonawcom nie przysługują odsetki. Wadium w formie niepieniężnej należy złożyć w Kasie Głównej Zespołu Szpitali Miejskich. Termin wniesienia wadium upływa dnia 12.02.2010r. o godzinie 10.00 Zwrot oraz utrata wadium następuje zgodnie z art. 46 ustawy - Prawo zamówień publicznych z późn. zm.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena sytuacji podmiotowej wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia oceniona zostanie na podstawie dokumentów załączonych od oferty przetargowej. Zamawiający wymaga przedstawienia w ofercie przetargowej dokumentów umożliwiających ocenę braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych z późniejszymi zmianami. Zamawiający wymaga załączenia w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, następujących dokumentów: 1. oświadczenia dotyczącego: -braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; -spełnienia warunków udziału w postępowaniu, wraz z dokumentami stanowiącymi potwierdzenie ich spełnienia, o których mowa w części IV pkt C SIWZ; -niezalegania z opłacaniem podatków lub oświadczenia, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; -niezalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub oświadczenia, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; -niekaralności w zakresie określonym w art. 24. ust. 1 pkt. 4-8 Ustawy - Prawo zamówień publicznych oraz w zakresie określonym w art. 24. ust. 1 pkt. 9 ustawy. 2. aktualnego odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust 1 pkt 2 ustawy PZP, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w niniejszym zakresie. W celu potwierdzenia zabezpieczenia złożonej oferty wadium Zamawiający wymaga złączenia kserokopii wniesionego wadium do oferty przetargowej. Wartość i formy w jakich Wykonawca może zabezpieczyć ofertę wadium zawarto w części VI SIWZ. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w części IV B SIWZ pkt. 2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: -nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; -nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Celem potwierdzenia przez Wykonawcę spełnienia warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający wymaga załączenia do oferty przetargowej wykazu wykonanych i wykonywanych dostaw w zakresie odpowiadającym swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, obejmującego okres ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - załącznik nr 3 do SIWZ. Wykaz musi uwzględniać minimum jedno zamówienie o charakterze i złożoności oraz wartości porównywalnej z zakresem zadania będącego przedmiotem zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość załączenia przez Wykonawcę do oferty przetargowej wykazu wykonanych i wykonywanych dostaw obejmującego dłuższy okres niż wskazany w niniejszym punkcie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Celem potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda przedstawienia w ofercie aktualne rejestracje, atesty i certyfikaty wydawane przez upoważnione do tego jednostki badawcze, dopuszczające je do stosowania w lecznictwie zamkniętym na terenie Unii Europejskiej
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Zamawiający żąda przedstawienia informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wysokość środków finansowych winna wynosić nie mniej niż 20% wartości rocznej netto części zadania, do którego przystępuje Wykonawca, przy czym wartości szacowane dla poszczególnych części Zamawiający wskazał w ogłoszeniu o zamówieniu.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
rejestracje, atesty i certyfikaty wydawane przez upoważnione do tego jednostki badawcze, dopuszczające oferowany sprzęt medyczny do stosowania w lecznictwie zamkniętym na terenie Unii Europejskiej
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
nie dotyczy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dane ilościowe zawarte w załączniku nr 2 do SIWZ są danymi szacunkowymi i mogą ulec zmianie w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego, w związku z czym: a) Wykonawca jest zobowiązany do zachowania proponowanych cen dla oferowanego asortymentu powyżej przewidywanej normy, w ramach wartości umowy (czyli kosztem asortymentu nie kupowanego), b) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany (tj. zwiększenia lub zmniejszenia) ilości zamówionego asortymentu określonego w opisie przedmiotu zamówienia w granicach 20% w momencie zmiany zasad realizacji świadczeń, wynikających z warunków kontraktu zawartego z NFZ. W przypadku zwiększenia ilości zakupywanego asortymentu powyżej przewidywanej normy Wykonawca zobowiązany jest do zachowania cen proponowanych w ofercie przetargowej, c) Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia nowego asortymentu towarów kosztem asortymentu nie kupowanego, lub kosztem zmniejszenia ilości asortymentu dotychczasowego. Niniejsze zmiany regulowane będą odpowiednim aneksem w okresie trwania umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsm.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.zsm.com.pl - bezpłatnie.
SIWZ w formie drukowanej dostępna jest odpłatnie (5 zł) w Dziale Zamówień Publicznych..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.02.2010 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego - Sekretariat Zespołu Szpitali Miejskich.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 - Wkręty do kości korowej i gąbczastej, wkręty kaniulowane.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wartość szacunkowa zadania bez Vat: 15 717,49 PLN.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.70-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 - Druty Kirschnera.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wartość szacunkowa zadania bez VAT: 3 085,05 PLN.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.70-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 - Płyty A-O , T, rurkowe, piętowe, drobne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wartość szacunkowa zadania bez VAT: 4 814,58 PLN.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.70-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4 - Endoproteza stawu biodrowego cementowa z panewką bipolarną.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wartość szacunkowa zadania bez VAT: 11 214,95 PLN.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7, 33.69.71.10-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 5 - Endoproteza biodrowa całkowita cementowa wraz z cementem.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wartość szacunkowa zadania bez VAT: 37 383,18 PLN.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7, 33.69.71.10-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie nr 6 - Endoproteza biodrowa całkowita bezcementowa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wartość szacunkowa zadania bez VAT: 84 112,15 PLN.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie nr 7 - Endoproteza cementowa stawu kolanowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wartość szacunkowa zadania bez VAT: 85 981,31 PLN.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7, 33.69.71.10-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie nr 8 - Zestaw do rekonstrukcji wiązadła krzyżowego przedniego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wartość szacunkowa zadania bez VAT: 11 214,95 PLN.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zadanie nr 9 - Endoproteza jednobiegunowa stawu biodrowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wartość szacunkowa zadania bez VAT: 13 084,11 PLN.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7, 33.69.71.10-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zadanie nr 10 - Śrubopłytki kompresyjne do leczenia złamań kości udowej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wartość szacunkowa zadania bez VAT: 23 551,40 PLN.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.70-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Zadanie nr 11 - Gwoździe śródszpikowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wartość szacunkowa zadania bez VAT: 35 168,22 PLN.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.70-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Zadanie nr 12 - Narzędzia.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wartość szacunkowa zadania bez VAT: 2 113,08 PLN.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.70-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z CHORZOWA
- Świadczenie usług pocztowych dla Ośrodka Pomocy Społecznej w Chorzowie w 2025 roku
- Zakup i dostawa produktów do sterylizacji wyrobów medycznych
- Świadczenie usług pocztowych na potrzeby Powiatowego Urzędu Pracy w Chorzowie w 2025 roku
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 11 w Chorzowie, ul. Czysta 12 - II/2024
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 21 w Chorzowie, ul. Ryszki 33 - II/2024
- Świadczenie usługi ochrony mienia w budynku Ośrodka Pomocy Społecznej w Chorzowie w 2025 r.
więcej: przetargi w Chorzowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa implantów ortopedycznych - 2 zadania
- "Dostawa cementowej, pierwotnej, anatomicznej endoprotezy stawu kolanowego"
- Dostawa implantów ortopedycznych dla SPZZOZ w Nowej Dębie.
- Dostawa endoprotez jednoprzedziałowych do zabiegów endoplastyki dla Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. J. Strusia w Poznaniu
- Dostawa różnych implantów ortopedycznych II
- Dostawa wyrobów medycznych dla Oddziału Chirurgii Urazowo - Ortopedycznej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.