Ogłoszenie z dnia 2009-09-16
Ełk: Dostawa sprzętu laboratoryjnego, tj.: dygestorium chemicznego - 3 szt.
Numer ogłoszenia: 319920 - 2009; data zamieszczenia: 16.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna , ul. Toruńska 6A/1, 19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 6217750, faks 087 6217764.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.visacom.pl/psse_elk/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu laboratoryjnego, tj.: dygestorium chemicznego - 3 szt..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej zamówienia nie przekraczającej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29.01.2004r. - Prawo zamówień publicznych. 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu laboratoryjnego, tj.: dygestorium chemicznego - 3 szt. na potrzeby Powiatowej Stacji Sanitarno -Epidemiologicznej w Ełku, zgodnie z wymaganiami ilościowymi, jakościowymi oraz parametrami techniczno-użytkowymi określonymi w specyfikacji technicznej, stanowiącej załącznik nr 2 oraz załącznik nr 2.1 do SIWZ. 2. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych. (jako część zamówienia należy traktować osobno sprzęt laboratoryjny wymieniony w załączniku nr 2 oraz załączniku nr 2.1 do oferty). 3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.51.52.00 - Mikroskopy fluorescencyjne 42.52.00.00 - Urządzenia wentylacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 35.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, zgodnej z przedmiotem zamówienia, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia, nie spełnia. Nie spełnienie któregokolwiek z ww. warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 ww. ustawy - oświadczenie zawarte zostało w formularzu ofertowym pkt. 4 (załącznik nr 1 do SIWZ), 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące prze upływem terminu składania ofert, 4) zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące prze upływem terminu składania ofert , 5) pełnomocnictwo uprawniające do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy, w przypadku gdy ofertę składa pełnomocnik. 2. W celu potwierdzenia, że oferowane przez wykonawcę dostawy spełniają wymagania określone przez zamawiającego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, do oferty należy dołączyć np. opisy, foldery, karty katalogowe lub inne dokumenty potwierdzające wymagania stawiane wobec przedmiotu zamówienia, odnośnie parametrów techniczno-użytkowych i jakościowych, określonych w załączniku nr 2 i lub załączniku 2.1 do SIWZ (przedmiotowe dokumenty należy przedłożyć w języku polskim lub łącznie z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę). 3. Dokumenty, o których mowa w ust. 1 (z wyjątkiem pkt. 5) oraz w ust. 2 muszą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.visacom.pl/psse_elk/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Ełku
19-300 Ełk, ul. Toruńska 6A/1.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.09.2009 godzina 14:00, miejsce: Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Ełku 19-300 Ełk, ul. Toruńska 6A/1.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa sprzętu laboratoryjnego, tj.: dygestorium chemicznego - 2 szt.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu laboratoryjnego, tj.: dygestorium chemicznego - 2 szt. na potrzeby Powiatowej Stacji Sanitarno -Epidemiologicznej w Ełku, zgodnie z wymaganiami ilościowymi, jakościowymi oraz parametrami techniczno-użytkowymi określonymi w specyfikacji technicznej, stanowiącej załącznik nr 2 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.52.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa sprzętu laboratoryjnego, tj.: dygestorium chemicznego - 1 szt..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu laboratoryjnego, tj.: dygestorium chemicznego - 1 szt. na potrzeby Powiatowej Stacji Sanitarno -Epidemiologicznej w Ełku, zgodnie z wymaganiami ilościowymi, jakościowymi oraz parametrami techniczno-użytkowymi określonymi w specyfikacji technicznej, stanowiącej załącznik nr 2.1 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.52.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z EŁKU
- Dostawa trumien do PUK sp. o. o. w Ełku Zakład Usług Pogrzebowych ul. Kochanowskiego 1A
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych dla Ośrodka Szkoleniowo-Wypoczynkowego Malinówka
- "Dostawa sprzętu informatycznego oraz wdrożenie mechanizmów i środków zwiększających odporność na ataki z cyberprzestrzeni" w ramach konkursu grantowego: "Cyberbezpieczny samorząd"
- PRZEBUDOWA I ADAPTACJA BUDYNKU MIESZKALNO-MAGAZYNOWEGO (MAGAZYN STACYJNY) NA BUDYNEK ADMINISTRACYJNO-BIUROWY Z CZĘŚCIĄ GOSPODARCZĄ, NA TERENIE EKW W EŁKU
- Remont siedmiu łazienek wraz z wymianą instalacji sanitarnych i elektrycznych w budynku Bursy Szkolnej w Ełku, przy ul. Sikorskiego 7A - etap II
- Sukcesywna dostawa wyrobów na potrzeby Laboratorium Powiatowej Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej w Ełku
więcej: przetargi w Ełku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie klimatyzacji w budynku administracyjnym Zarządu Zlewni w Opolu przy ul. Odrowążów 2, 45- 089 Opole
- Modernizacja instalacji przeciwpożarowej klatki schodowej w skrzydle południowym w dawnym Pałacu Karola Poznańskiego
- TR.262.9.2024. Roboty budowlane (...) pn. "Modernizacja, przebudowa i doposażenie Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w Szpitalu Uniwersyteckim im. Karola Marcinkowskiego w Zielonej Górze Sp. z o. o."
więcej: Mikroskopy fluorescencyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.