eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrów WielkopolskiKapitalny remont instalacji wodociągowej i kanalizacyjnej oraz toalety i umywalni uczniów w budynku głównym warsztatów szkolnych przy ul.Wolności 10- ETAP II

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-09-26

Ostrów Wielkopolski: Kapitalny remont instalacji wodociągowej i kanalizacyjnej oraz toalety i umywalni uczniów w budynku głównym warsztatów szkolnych przy ul.Wolności 10- ETAP II
Numer ogłoszenia: 319972 - 2014; data zamieszczenia: 26.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Transportowo-Elektrycznych CKU , ul. Kantaka 6, 63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie, tel. 062 7366709, faks 062 7366709.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zste.info.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kapitalny remont instalacji wodociągowej i kanalizacyjnej oraz toalety i umywalni uczniów w budynku głównym warsztatów szkolnych przy ul.Wolności 10- ETAP II.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.2. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje: 1. ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE 1.1 Roboty przygotowawcze - 1 [kpl.]. 2. ROBOTY MURARSKIE 2.1 Ścianki działowe pełne z cegieł pełnych grubości 12 [cm] - 34,686 [m2]. 3. ROBOTY TYNKARSKIE 3.1 Okładziny z płyt g-k gr. 12 [mm] - 138,545 [m2], 3.2 Tynki wewnętrzne zwykłe - 40,9 [m2], 3.3 Okładziny scienne z płytek 60 x 30 [cm] - 65,392 [m2], 4. ROBOTY MALARSKIE 4.1 Malowanie tynków wewnętrznych gładkich farbami lateksowymi - 114,053 [m2] 5. PODŁOGI 5.1 Okładziny podłogowe z płytek z kamieni sztucznych o regularnych kształtach na zaprawie klejowej cienkowarstwowej; płytki o wymiarach 60x60 cm - 40,900 [m2] 6. STOLARKA DRZWIOWA 6.1 Skrzydła drzwiowe płytowe wewnętrzne - 5,4 [m2], 6.2 Drzwi PCV jednoskrzydłowe - 3,0 [m2], 6.3 Dostawa i montaż ścianek i drzwi sanitarnych - 16,120 [m2], 6.4 Witryny PCV - 5,4 [m2] 7. INSTALACJA ELEKTRYCZNA 7.1 Oprawy oświetleniowe przykręcane (zwykłe) - świetlówkowa do 2x40 W - 4 [kpl.], 7.2 Oprawy oświetleniowe przykręcane (zwykłe) - świetlówkowa do 2x40 W Aw 1h - 4 [kpl.]. ze stali nierdzewnej satynowanej o śr. 50 mm - 4 [szt.], 8. INSTALACJA WODOCIĄGOWA 8.1 Baterie umywalkowe - 10 [szt.] 8.2 Baterie zlewozmywakowe - 1 [szt.] 8.3 Baterie natryskowe z natryskiem przesuwnym - 3 [kpl.] 8.4 Armatura spłukująca miski ustępowej - 1 [kpl.] 9. INSTALACJA KANALIZACYJNA 9.1 Wpusty ściekowe 9.2 Wpust liniowy ze stali nierdzewnej - 3 [szt.] 9.3 Elementy montażowe Geberit Unifix do miski ustępowej montowane przy ścianie masywnej - 1 [kpl.], 9.4 Elementy montażowe Geberit Unifix do umywalki montowane na ścianie lekkiej - 10 kpl. 9.5 Urządzenia sanitarne na elemencie montażowym - umywalka - 10 [kpl.], 9.6 Zlew z blachy na scianie - 1 [kpl.] 3.3. Zakres robót do wykonania opisują następujące dokumenty: a) przedmiar robót - załącznik nr 8, b) inwentaryzacja rysunki od i1- i3, - załącznik nr 9, c) projekt budowlany rysunki od 1-5, - załącznik nr 9, d) projekt technologiczny rysunek od t-1 skala 1:50.- załącznik nr 9. e) STWiOR - załącznik nr 10..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.43.10.00 - Kładzenie płytek 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.33.22.00 - Roboty instalacyjne hydrauliczne 45.32.23.00 - 45.32.23.00 .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 2 000,00 zł.Słownie:dwatysiącezłotych 00/100

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia nie spełnia, na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia, o którym mowa w pkt.8.1. SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia nie spełnia na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia, o którym mowa w pkt.8.2 SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia nie spełnia na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia, o którym mowa w pkt.8.1 SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia nie spełnia na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia, o którym mowa w pkt.8.1 SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia nie spełnia na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia, o którym mowa w pkt.8.1 SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. kosztorys ofertowy, 2. załącznik nr 7 dotyczący podwykonawców.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnego aneksu pod rygorem nieważności i mogą zostać dokonane, o ile nie stoją w sprzeczności z regulacjami zawartymi w ustawie Prawo zamówień publicznych. 2. Zmiany, o których mowa w ust. 3 mogą: 1) dotyczyć przedłużenia terminów, o których mowa w § 2 ust. 1 w przypadku: a) konieczności wykonania robót nieprzewidzianych w dokumentacji, b) konieczności wykonania zamówień/robót dodatkowych, których wykonanie jest niezbędne dla prawidłowego wykonania oraz zakończenia podstawowego przedmiotu zamówienia wraz ze wszystkimi konsekwencjami występującymi w związku z przedłużeniem tego terminu, c) zmian przepisów prawa Unii Europejskiej lub prawa krajowego, co powoduje konieczność dostosowania dokumentacji do zmiany przepisów, które nastąpiły w trakcie realizacji zamówienia, d) zmian będących następstwem działania organów administracji, tj. przekroczenia terminów określonych prawnie na wydanie przez organy administracji zezwoleń, decyzji czy odmowa ich wydania na skutek błędów w dokumentacji projektowej, e) opóźnień w uzyskaniu wymaganych pozwoleń, uzgodnień, decyzji lub opinii innych organów, niezbędnych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu, f) zmian w dokumentacji projektowej dokonanej na wniosek wykonawcy lub zamawiającego, g) konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, h) pisemnego żądania wstrzymania robót skierowanego do wykonawcy przez zamawiającego, inspektora nadzoru inwestorskiego lub wydania zakazu prowadzenia prac przez organ administracji publicznej o ile żądanie lub wydanie zakazów nie nastąpiło z przyczyn, za które wykonawca ponosi odpowiedzialność, i) wystąpienia odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków terenowych, w szczególności istnienia niezinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych obiektów budowlanych, j) wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych powodujących wstrzymanie wykonania umowy, potwierdzonych pisemnie przez zamawiającego, przy czym przesunięcie terminu robót nastąpi o tyle dni, przez ile trwało ich wstrzymanie, o okres, w którym roboty będące przedmiotem umowy nie będą mogły być prowadzone, 2) dotyczyć zmiany numeru rachunku bankowego lub zmiany innych danych wykonawcy, 3) dotyczyć zmian sposobu finansowania inwestycji w przypadku zmiany wysokości środków finansowych przeznaczonych na realizację inwestycji na skutek zmian w budżecie. 4) być związane ze zmianą przepisów prawa powszechnie obowiązującego, jeśli wpływa ona na zakres lub warunki wykonania przez strony świadczeń wynikających z umowy. 3. Wystąpienie okoliczności, o których mowa w ust. 4 pkt 1, należy potwierdzić stosownymi wpisami do dziennika budowy, zaakceptowanymi przez inspektora nadzoru oraz niezwłocznie zgłosić pisemnie osobom, o których mowa w § 15 pkt 1. 4. Ewentualne spory wynikłe na tle realizacji niniejszej umowy będą rozstrzygane przez Sądy Powszechne, właściwe miejscowo dla zamawiającego. 5. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia w postępowaniu poprzedzającym zawarcie tej umowy stanowi jej integralną część.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zste.info.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Transportowo Elektrycznych Centrum Kształcenia Ustawicznego ul.Kantaka 6, 63-400 Ostrów Wielkopolski.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.10.2014 godzina 11:00, miejsce: Zespół Szkół Transportowo Elektrycznych Centrum Kształcenia Ustawicznego ul.Kantaka 6, 63-400 Ostrów Wielkopolski - sekretariat..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.