Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-11-18
Szczecinek: DKw-220/03/08
Numer ogłoszenia: 319973 - 2008; data zamieszczenia: 18.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny , ul. Bohaterów Warszawy 42, 78-400 Szczecinek, woj. zachodniopomorskie, tel. 0-94 3740833, faks 0-94 3729184.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DKw-220/03/08.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.chleb zwykły, o gramaturze 700 g, pokrojony i pakowany w worki foliowe w ilości do 28 500 kg 2. bułka tarta w opakowaniach 0,5 - 1 kg w ilości do 110 kg..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.00.00 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi, 2.posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania określonych prac lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 3.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał ekonomiczny i techniczny a także pracowników zdolnych do wykonania zamówienia, 4.znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 5.nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Podpisany druk oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy o zamówieniach publicznych - załącznik nr 1 2.Wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 2 3.Podpisany projekt umowy - załącznik nr 3.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Karny ul. Bohaterów Warszawy 42A, 78-400 Szczecinek.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.11.2008 godzina 11:00, miejsce: Zakład Karny ul. Bohaterów Warszawy 42A, 78-400 Szczecinek, sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z SZCZECINKA
- Zagospodarowanie i przeprowadzenie prac zabezpieczających i konserwatorskich zdewastowanego Pałacu von Kleist w Juchowie.
- "Remont schodów wejściowych oraz tarasu Zamku Książąt Pomorskich w Szczecinku"
- "Tężnia solankowa w Parku Miejskim (budżet obywatelski)"
- DOSTAWA AMBULANSU MEDYCZNEGO TYP C
- DOSTAWA - RĘKAWICE JEDNORAZOWE I INNE MATERIAŁY
- Przeprowadzenie szkoleń dla uczestników projektu Stawiamy na cyfryzację! - poprawa jakości i dostępności kształcenia ogólnego w szkołach ponadpodstawowych.
więcej: przetargi w Szczecinku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ PRZEDSZKOLA NR 95 WE WROCŁAWIU
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ PRZEDSZKOLA NR 126 WE WROCŁAWIU
- Dostawa artykułów żywnościowych w okresie XI.2024-IV.2025
- Zakup artykułów spożywczych do przygotowywania posiłków dla Dziennego Domu Pomocy w Myśliwcu
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Bursy Szkolnej w Ostrowie Wielkopolskim
- ZAKUP I DOSTAWY ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DLA BURSY SZKOLNEJ W STARYM SĄCZU DO 31.12.2024
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.