eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańDostawa mebli biurowych



Ogłoszenie z dnia 2010-11-10

Poznań: Dostawa mebli biurowych
Numer ogłoszenia: 319975 - 2010; data zamieszczenia: 10.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: POZSERWIS Gospodarstwo Pomocnicze Urzędu Miasta Poznania , pl. Kolegiacki 17, 61-841 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8785434, faks 061 8785215.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.city.poznan.pl/bip; www.pozserwis.poznan.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: podsektor samorządowy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli biurowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych według szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia zawartego w załączniku numer 1 do siwz. Zamówienie będzie realizowane na podstawie umowy, której wzór stanowi załącznik nr 3 do siwz. Realizacja przedmiotu zamówienia następować będzie zgodnie z zamówieniami składanymi przez Zamawiającego w drodze elektronicznej lub w drodze faksowej: 5, 15 oraz 25 dnia każdego miesiąca. W przypadku gdy 5, 15, 25 przypada w sobotę, niedzielę lub święto, zamówienia mogą być składane w pierwszym dniu roboczym przypadający po sobocie, niedzieli lub święcie. Zamawiający określać będzie w zamówieniach ilość i rodzaj mebli z załącznika nr 1 do siwz. Wskaże również miejsce, tj. adres i numer pokoju, do którego Wykonawca zobowiązany będzie meble dostarczyć oraz zamontować i które będzie miejscem wydania mebli. Wykonawca zobowiązany będzie zrealizować każde zamówienie i dostarczyć oraz zamontować meble we wskazanych w zamówieniu miejscach w terminie 21 dni od jego przekazania przez Zamawiającego. Wykonawca będzie dostarczał i montował meble na własny koszt i ryzyko w miejscu wskazanym przez Zamawiającego w budynkach Urzędu Miasta Poznania, w godzinach pracy Urzędu Miasta Poznania (tj. poniedziałek od 7.30 do 17.00 wtorek - piątek od 7.30 15.30). Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zaoferował minimum 60 miesięczny okres gwarancji. Wykonawca w okresie gwarancji zobowiązany będzie do bezpłatnych napraw wadliwych mebli lub bezpłatnej wymiany wadliwych mebli na wolne od wad w terminie 21 dni od dnia zawiadomienia o wystąpieniu wady. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania mebli równoważnych pod warunkiem, że meble równoważny będzie posiadać parametry wskazane przez Zamawiającego lub lepsze. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę mebli równoważnych należy przy składaniu oferty podać nazwę modelu mebli oraz producenta. Wszystkie nazwy podane przez Zamawiającego w siwz lub załącznikach należy traktować jako typu..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00 - Meble biurowe 39.15.00.00 - Różne meble i wyposażenie 39.12.10.00 - Biurka i stoły 39.11.20.00 - Krzesła 39.14.13.00 - Szafy .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.500 zł ( słownie: tysiąc pięćset złotych )

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek ten zostanie spełniony jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust 1 Prawa zamówień publicznych.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje co najmniej 1 dostawę mebli biurowych o wartości nie mniejszej niż 50.000 zł brutto lub 2 dostawy mebli biurowych o łącznej wartości nie mniejszej niż 50.000zł brutto. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia dokumentu potwierdzającego że dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek ten zostanie spełniony jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust 1 Prawa zamówień publicznych.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek ten zostanie spełniony jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust 1 Prawa zamówień publicznych.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek ten zostanie spełniony jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust 1 Prawa zamówień publicznych.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

- Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany terminu zakończenia umowy w przypadku niewykorzystania całego zakresu ilościowo - wartościowego umowy. Termin realizacji umowy zostanie wydłużony maksymalnie o 3 miesiące do momentu wykorzystania asortymentowego zakresu ilościowo wartościowego umowy, - Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany lub dodania miejsca realizacji dostaw w ramach granic administracyjnych Miasta Poznania. - Zamawiający zastrzega sobie zmiany dotyczące terminów generowania zamówień Uwaga!!!! Z uwagi na likwidację POZSERWIS-u Gospodarstwa Pomocniczego Urzędu Miasta Poznania, począwszy od 1 stycznia 2011r. zmieni się podmiot reprezentujący Miasto Poznań w umowie. W miejsce POZSERWIS-u wstąpi Urząd Miasta Poznania - Wydział Obsługi Urzędu. Mając powyższe na uwadze, wszelkie sprawy wynikające z realizacji umowy po dniu 1 stycznia 2011r. w tym płatności oraz faktury kierować należy do: Miasto Poznań - Urząd Miasta Poznania - Wydziału Obsługi Urzędu. Plac Kolegiacki 17; 61 - 841 Poznań NIP 209 000 1440

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.city.poznan.pl/bip; www.pozserwis.poznan.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego w budynku Urzędu Miasta Poznania przy pl. Kolegiackim 17 w pokoju nr 64..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.11.2010 godzina 10:00, miejsce: W siedzibie Zamawiającego w budynku Urzędu Miasta Poznania przy pl. Kolegiackim 17 w pokoju nr 64..

IV.4.5) Termin związania ofertą: do 17.12.2010.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.