Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-11-10
Grajewo: Dokonanie szacunków działek na terenie powiatu grajewskiego
Numer ogłoszenia: 319985 - 2010; data zamieszczenia: 10.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Grajewie , ul. Strażacka 6B, 19-200 Grajewo, woj. podlaskie, tel. 86 273 84 63, faks 86 273 84 62.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.starostwograjewo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dokonanie szacunków działek na terenie powiatu grajewskiego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie szacunków działek położonych na terenie powiatu grajewskiego. Operaty szacunkowe należy wykonać zgodnie z Ustawa z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (t.j. z 2010 r. Dz. U. Nr 102, poz. 651,), Ustawą z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowywania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. Nr 80, poz. 721 z późn. zm.) oraz Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 21 września 2004 r. w sprawie szczegółowych zasad wyceny i trybu sporządzania operatu szacunkowego (Dz. U. Nr 207, poz. 2109 z późn. zm.). Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 1 dotyczy dokonanie szacunków działek na terenie powiatu grajewskiego. Dotyczy dokonania szacunku działek Nr 22/1, Nr 23/1, Nr 24/1, Nr 36/2, Nr 37/1, Nr 38/1, Nr 39/1, Nr 40/1, Nr 41/1, Nr 219/1, Nr 215/1, Nr 220/1, Nr 221/1, Nr 216/1, Nr 217/1, Nr 218/1, Nr 222/1, Nr 229/3, Nr 266/5, Nr 267/1 położonych na terenie obrębu Konopki - Awissa gmina Radziłów, Nr 81/3, Nr 91/4, Nr 92/1, Nr 93/1, Nr 95/2, Nr 96/1, Nr 107/1 położonych na terenie obrębu Kramarzewo gmina Radziłów, które z mocy prawa staną się własnością Powiatu Grajewskiego na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej w celu ustalenia kwoty odszkodowania za w/w działki Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 2 dotyczy dokonanie szacunków działek na terenie powiatu grajewskiego. Dotyczy dokonania szacunku działek Nr 3140/6, Nr 3237/2, Nr 3301/25, Nr 3301/27, Nr 3301/29, Nr 3541/2 położonych na terenie obrębu miasta Grajewo, które z mocy prawa stały się własnością Powiatu Grajewskiego na podstawie decyzji Starosty Grajewskiego z dnia 20.11.2009 r. Nr WA. 7332 - 11 / 09 o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej w celu ustalenia kwoty odszkodowania za w/w działki. Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 3 dotyczy dokonanie szacunków działek na terenie powiatu grajewskiego. Dotyczy dokonania szacunku działek Nr 777/1, Nr 806/11, Nr 834/1 położonych na terenie obrębu Białaszewo gmina Grajewo, które z mocy prawa stały się własnością Powiatu Grajewskiego na podstawie decyzji Starosty Grajewskiego z dnia 15.09.2010 r. Nr WA. 7332 - 4 / 10 o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej w celu ustalenia kwoty odszkodowania za w/w działki. Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 4 dotyczy dokonanie szacunków działek na terenie powiatu grajewskiego. Dotyczy dokonania szacunku działek Nr 2058/2,Nr 4812/3, Nr 4816/1 położonych na terenie obrębu miasto Grajewo, które z mocy prawa stały się własnością Miasta Grajewo na podstawie decyzji Starosty Grajewskiego z dnia 15.09.2010 r. Nr WA. 7332 - 2 / 10 o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej w celu ustalenia kwoty odszkodowania za w/w działki. Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 5 dotyczy dokonanie szacunków działek na terenie powiatu grajewskiego. Dotyczy dokonania szacunku działek Nr 1138/1, Nr 1465/1, Nr 1163/1, Nr 1164/1, Nr 1165/1, Nr 1170/1, Nr 1171/1, Nr 1172/1, Nr 1173/1, Nr 1174/1, Nr 1175/1, Nr 1289/1, Nr 1292/3, Nr 1293/1, Nr 1313/1, Nr 1326/1, Nr 1329/2, Nr 1331/2, Nr 1332/2, Nr 1333/1, Nr 1334/1, Nr 1335/1, Nr 1337/1, Nr 1338/1, Nr 1339/6, Nr 1340/3, Nr 1341/1, Nr 1342/1, Nr 1344/1, Nr 1345/1, Nr 1291/2 położonych na terenie obrębu Radziłów gmina Radziłów, które z mocy prawa staną się własnością Gminy Radziłów na podstawie decyzji Starosty Grajewskiego z dnia 23.09.2010 r. Nr WA. 7332 - 6 / 10 o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej w celu ustalenia kwoty odszkodowania za w/w działki. Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 6 dotyczy dokonanie szacunków działek na terenie powiatu grajewskiego. Dotyczy dokonania szacunku działek Nr 1416/2, Nr 1418/2, Nr 1420/2, Nr 1422/2, Nr 1424/2, Nr 1426/2, Nr 1428/2, Nr 1430/2, Nr 1432/2, Nr 1435/2, Nr 1437/2, Nr 1439/2, Nr 1441/2, Nr 1443/2, Nr 1469/2, Nr 1471/2, Nr 1473/2, Nr 1475/2, Nr 1481/2, i Nr 1519/1 położonych na terenie obrębu Łoje - Awissa gmina Radziłów, które z mocy prawa staną się własnością Powiatu Grajewskiego na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej w celu ustalenia kwoty odszkodowania za w/w działki. Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 7 dotyczy dokonanie szacunków działek na terenie powiatu grajewskiego. Dotyczy dokonania szacunku działek Nr 1650/10, Nr 1655/3, Nr 1658/4 położonych na terenie obrębu miasto Grajewo w celu ustalenia ich wartości prawa własności i wartości prawa użytkowania wieczystego w związku z planowaną sprzedażą..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00 - Usługi w zakresie nieruchomości .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.starostwograjewo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Grajewie
ul. Strażacka 6B
19-200 Grajewo.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.11.2010 godzina 09:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Grajewie ul. Strażacka 6B 19-200 Grajewo.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GRAJEWA
- Opracowanie dokumentacji projektowej obejmującej kompleksową modernizację energetyczną budynków w ramach zadania pn.: "Termomodernizacja budynków miejskich w Grajewie"
- Dostawa produktów spożywczych do stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej nr 2 im. Adama Mickiewicza w Grajewie
- Wykonywanie pielęgnacji zieleni miejskiej w 2025 r.
- Administrowanie i utrzymanie cmentarza komunalnego, położonego w Grajewie przy ul. Pułaskiego w 2025 r.
- Zimowe i letnie utrzymanie czystości i porządku na drogach i placach stanowiących własność miasta Grajewo w 2025 r.
- "Sukcesywna dostawa oleju napędowego bez biokomponentów oraz dzierżawa mikro stacji paliw o pojemności 2500 litrów w 2025 i 2026 roku"
więcej: przetargi w Grajewie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wykonywanie wycen nieruchomości oraz innych opracowań w celu realizacji zadań Prezydenta Miasta Zabrze, w okresie do końca 2025 r. z podziałem na 4 Rejony"
- USŁUGA POLEGAJĄCA NA ZARZĄDZANIU LOTNISKIEM W MASŁOWIE KOŁO KIELC W IMIENIU I NA RZECZ ZARZĄDU WOJEWÓDZTWA ŚWIĘTOKRZYSKIEGO
- Usługi w zakresie wykonania operatów szacunkowych - zamówienie podzielone na 5 części
- Wykonanie prac geodezyjnych część 11
- świadczenie usług komunalnych.
- Wieloletnie zarządzanie oraz realizacja inwestycji budowlanych w komunalnym zasobie lokalowym Gminy Murowana Goślina.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.