eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówKontynuacja remontu dachu nad wieżą i przewiązką wraz z instalacja odgromową i uziomem

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-16

Kraków: Kontynuacja remontu dachu nad wieżą i przewiązką wraz z instalacja odgromową i uziomem
Numer ogłoszenia: 320020 - 2009; data zamieszczenia: 16.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Rewaloryzacji Zespołów Zabytkowych Krakowa , ul. Bracka 13, 31-005 Kraków, woj. małopolskie, tel. (012) 422 40 99, faks (012) 422 30 75, 422 49 63.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ZRZZK.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kontynuacja remontu dachu nad wieżą i przewiązką wraz z instalacja odgromową i uziomem.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Kontynuacja remontu dachu nad wieżą i przewiązką wraz z instalacja odgromową i uziomem w budynku Muzeum Archeologicznego w Krakowie, przy ul. Senackiej 3.Wielkość: 27435,54 EURO.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.26.12.00 - Wykonywanie pokryć dachowych i malowanie dachów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj. : -posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, -posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego lub osób zdolnych do wykonania zamówienia, -znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, -nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków. 1) Przedmiot zamówienia mieści się w zakresie działalności Wykonawcy i jest uwidoczniony w dokumentach rejestrowych Wykonawcy, a jeśli specyfika wykonania przedmiotu zamówienia wymaga posiadania koncesji, zezwolenia, licencji, Wykonawca udokumentuje ich posiadanie, 2) Wykonawca udokumentuje: - swoją wiedzę i doświadczenie zawodowe w wykonywaniu prac odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot nin. zamówienia, a w szczególności, że wykonał co najmniej 2 zamówienia w zakresie remontów dachów krytych dachówką w obiektach wpisanych do rejestru zabytków, w okresie ostatnich 5 lat o pojedynczej wartości zamówień co najmniej 150.000,00 zł, - że dysponuje lub będzie dysponował osobami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia, - że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, a w szczególności: a) kierownik budowy posiada stosowne uprawnienia budowlane, określone przepisami Prawa Budowlanego, jak również wykaże się co najmniej 2-letnią praktyką na budowie przy zabytkach nieruchomych, bądź posiada uprawnienia do prowadzenia prac w obiektach zabytkowych potwierdzone stosownym zaświadczeniem Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz.U. nr 150, poz.1579), a ponadto jest członkiem właściwej izby samorządu zawodowego, zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. nr 5 z 2001r., poz. 42), b) kierownik robót branżowych posiada uprawnienia zawodowe w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych, określone przepisami Prawa budowlanego oraz rozporządzenia z dnia 28 kwietnia 2006r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie /Dz.U. Nr 83 poz.578/, a ponadto jest członkiem właściwej izby samorządu zawodowego, zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów /Dz. U. Nr 5 z 2001r.,poz. 42/ . 3) Wykonawca złoży do oferty oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy (wzór formularza w tym zakresie stanowi załącznik nr 8 do SIWZ). Metoda spełnia/ nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych do oferty należy załączyć : a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, do oferty należy dołączyć : a) wykaz robót wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia (zgodnie z zapisem w punkcie VI.b.2 SIWZ) w układzie tabelarycznym, wg załączonego wzoru (zał. nr 9), z podaniem nazwy i adresu obiektu, w którym zostały wykonane, nazwy i adresu firmy lub instytucji, które zleciły wykonanie tych robót, rodzaju robót, ich wartości i daty ich realizacji. Każda realizacja podana w wykazie musi być poparta dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie zamówienia, b) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca (skład zespołu wykonawczego) i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (w układzie według wzoru stanowiącego załącznik nr 10 do SIWZ) wraz z informacją dotyczącą ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. W przypadku powierzenia części prac podwykonawcom - oprócz zakresu robot należy podać również wartość tych robot wyliczoną wg kosztorysu ofertowego, z podaniem pozycji kosztorysu ofertowego (w układzie według wzoru stanowiącego załącznik nr 11 do SIWZ), c) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia (jeżeli w wykazie, o którym mowa w ppkt b wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował), d) kopię uprawnień budowlanych dla kierownika budowy niezbędnych do wykonania prac objętych zamówieniem, e) kopię zaświadczenia właściwego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków dla kierownika budowy - uprawniającego do kierowania robotami wymaganej specjalności w obiektach zabytkowych, bądź zaświadczenia firm zatrudniających kierownika budowy - potwierdzających nazwę i lokalizację obiektu zabytkowego, na którym kierownik budowy kierował pracami budowlanymi wymaganej specjalności, czasokres zatrudnienia na tym obiekcie. Zaświadczenia firm winny potwierdzać posiadanie w sumie co najmniej dwuletniej praktyki w wymaganej specjalności przy zabytkach nieruchomych, f) kopię uprawnień budowlanych dla kierownika robót branżowych w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych, niezbędnych do wykonania prac objętych zamówieniem g) zaświadczenia - dla kierownika budowy i kierownika robót branżowych - o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego wraz z potwierdzeniem ubezpieczenia ich z tytułu odpowiedzialności cywilnej za szkody, które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. VII - Wykonawca składa odpowiednio dokumenty i oświadczenia zgodnie z § 2 ust.1,2 i 3 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. nr 87 poz.605, ze zm.). 4. Wykonawca złoży do oferty oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy (zał. nr 8 do SIWZ). 5. Każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie musi dołączyć do oferty oświadczenie, o którym mowa w punkcie VI b ust. 3 SIWZ oraz dokumenty wystawione dla każdego z nich, a wymienione w punkcie VII ust. 1 SIWZ, które potwierdzą spełnianie warunków udziału w postępowaniu każdego Wykonawcy. Pozostałe oświadczenia i dokumenty muszą potwierdzać, że Wykonawcy wspólnie spełniają pozostałe warunki udziału w postępowaniu.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zrzzk.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 31-005 Kraków, ul. Bracka 13, cena SIWZ-35 zł. Osobą upoważnioną do wydawania SIWZ jest Adam Słota, pok. 108 tel. 0-12 421-49-55..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.10.2009 godzina 10:50, miejsce: 31-005 Kraków, ul. Bracka 13, II. p., pok. 201..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Do oferty winny być załączone również: a) kosztorys ofertowy opracowany metodą szczegółowej kalkulacji kosztorysowej według formuły pierwszej, zgodnie z Polskimi standardami kosztorysowania robót budowlanych, wydawnictwo: Stowarzyszenie Kosztorysantów Budowlanych, Warszawa 2005 r. b) pełnomocnictwo wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Warunki dodatkowe, które winien spełnić Wykonawca : - wykona zamówienie w terminie wymaganym niniejszą specyfikacją, - udzieli rękojmi na wykonane prace na okres minimum 60 miesięcy, liczonych od daty bezusterkowego odbioru końcowego przedmiotu zamówienia oraz gwarancji na okres minimum 60 miesięcy, liczonych od bezusterkowego odbioru przedmiotu zamówienia, - wyrazi zgodę na realizację zamówienia zgodnie z warunkami specyfikacji, - ewentualne zastrzeżenia i zapytania do specyfikacji złoży w siedzibie Zamawiającego, nie później niż do sześciu dni przed terminem składania ofert, - w przypadku wybrania jego oferty zawrze umowę w brzmieniu jak we wzorze załączonym do SIWZ (zał. nr 12), - w przypadku konieczności wykonania robót dodatkowych Wykonawca wyliczy wartość tych prac w oparciu o nośniki cenotwórcze (stawkę za roboczogodzinę, koszty ogólne, zysk i inne narzuty) i ceny jednostkowe nie wyższe niż w kosztorysie ofertowym obejmującym zamówienie podstawowe, - kolejność montażu zostanie uzgodniona z użytkownikiem na wprowadzeniu. Warunkiem podpisania umowy z wybranym Wykonawcą będzie: - złożenie umów podpisanych z podwykonawcami uczestniczącymi w wykonaniu zamówienia - przedstawionymi w ofercie, - złożenie umowy lub umów regulujących współpracę Wykonawców, którzy złożyli wspólną ofertę (dot. konsorcjum i spółki cywilnej), - w przypadku wyboru oferty Wykonawcy będącego spółką kapitałową w rozumieniu przepisów Kodeksu Spółek Handlowych Wykonawca przedstawi uchwałę wspólników do rozporządzania prawem lub zaciągania zobowiązań do świadczenia o wartości dwukrotnie przewyższającej wysokość kapitału zakładowego, chyba że umowa spółki stanowi inaczej - zgodnie z art. 230 ustawy z dnia 15 września 2000 r. Kodeks Spółek Handlowych (Dz.U. nr 94 poz.1037 ze zm.). Szczegóły w SIWZ.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.