To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-11-26
Kraków: Zakup i dostawa mebli na potrzeby komórek organizacyjnych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krakowie
Numer ogłoszenia: 320072 - 2015; data zamieszczenia: 26.11.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 162515 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Józefińska 14/002, 30-529 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 6165482, 6165469, faks 12 6165428.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa mebli na potrzeby komórek organizacyjnych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krakowie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż nowych mebli na potrzeby komórek organizacyjnych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krakowie, zwanych dalej towarem, szczegółowo opisanych w formularzu cenowym stanowiącym załącznik do formularza ofertowego. Zamówienie zostało podzielone na cztery części. Warunki realizacji przedmiotu zamówienia określają: niniejsza Specyfikacja istotnych warunków zamówienia oraz umowa, której wzór stanowi załącznik nr 2 do Specyfikacji. Miejsce dostawy towaru: CZĘŚĆ I: Filia nr 8 MOPS, Kraków, ul. Na Kozłówce 27, w godz. 08:00 - 15:00, CZĘŚĆ II - IV: miejsce wskazane przez Zamawiającego po podpisaniu umowy, w granicach administracyjnych miasta Krakowa (piwnice i I piętra). Termin realizacji zamówienia: CZĘŚĆ I: do 14 dni roboczych od daty podpisania umowy, CZĘŚĆ II - IV: do 30 dni od daty podpisania umowy, od poniedziałku do piątku w godzinach 08:00 - 15:00. Pozostałe warunki realizacji zamówienia, wspólne dla wszystkich części. 1. Wykonawca dostarczy towar własnym transportem, na własny koszt i przy użyciu własnej siły roboczej w sposób zapewniający jego całość i nienaruszalność. W ramach zamówienia Wykonawca, za pomocą własnych pracowników, wniesie towar do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego. 2. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany miejsca dostawy w granicach administracyjnych Miasta Krakowa 3. Warunki płatności: zgodnie ze wzorem umowy stanowiącym załącznik nr 2 do Siwz. 4. Wykonawca ma obowiązek wraz z fakturą dostarczyć protokół odbioru towaru dostarczonego do miejsc wskazanych przez Zamawiającego wraz ze zbiorczym dokumentem gwarancyjnym, o którym mowa w ust. 5 niniejszej specyfikacji. Protokoły winny być podpisane przez upoważnionych przedstawicieli Wykonawcy oraz użytkownika w miejscu dostawy. 5. Gwarancje udzielone przez Wykonawcę na oferowany towar winny wynosić minimum 24 miesiące. Gwarancja na dostarczony towar winna być zbiorcza i wystawiona przez Dostawcę. Dokument gwarancyjny winien zawierać datę sprzedaży oraz warunki gwarancji zgodnie z warunkami udzielenia zamówienia. Dokument winien być podpisany przez upoważnioną osobę. 6. Czas naprawy gwarancyjnej nie może być dłuższy niż 3 dni od momentu zgłoszenia usterki. 7. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego w ciągu 30 dni od dostawy wad w dostarczonym towarze Wykonawca ma obowiązek wymienić wadliwy towar do 7 dni od daty otrzymania zgłoszenia. 8. Towar winien być fabrycznie nowy, kompletny i zdatny do bezpośredniego użycia zgodnie z przeznaczeniem w momencie ich dostarczenia do Zamawiającego w dniu dostawy przez Wykonawcę. 9. Wykonawca ma obowiązek uwzględnić w ofercie koszty wszystkich materiałów oraz środków niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia oraz koszty transportu oraz wniesienia z montażem towaru we wskazanych przez Zamawiającego miejscach. 10. Zamawiający wymaga wniesienia przez wykonawcę zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 10% wartości umowy przed jej podpisaniem. Zabezpieczenie zostanie zwrócone wykonawcy do 30 dni po prawidłowym zrealizowaniu dostaw, co zostanie potwierdzone protokołami odbioru dostaw bez wad. 11. Wszystkie meble winny być wyposażone w zamki. Do każdego zamontowanego zamka Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć min. 3 komplety kluczy. 12. Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia przy pomocy własnych narzędzi, materiałów i środków technicznych oraz przy użyciu własnej siły roboczej. 13. Wykonawca ma obowiązek każdorazowego konsultowania z Zamawiającym wszelkich kwestii problematycznych w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00 - Meble .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 3
Nazwa: Zakup i dostawa mebli na potrzeby komórek organizacyjnych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krakowie
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.11.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- KJMK Meble Sp. z o.o., ul. Ks. Bp. Bednorza 2A-6, 40-384 Katowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2601,63 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3321,00
Oferta z najniższą ceną: 3321,00 / Oferta z najwyższą ceną: 31192,80
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa tśm - termometr do podgrzewaczy PPGW-200 oraz części do palników
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz budowa oświetlenia w ramach zadania "Rozświetlimy Mistrzejowice! Nowe lampy = większe bezpieczeństwo". Budżet Obywatelski edycja XI.
- 22/2025 Remont 6 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 3 części
- dostawy drobnego sprzętu medycznego
- ŚWIADCZENIE USŁUGI PRZEGLĄDÓW TECHNICZNYCH APARATURY MEDYCZNEJ WG 38 PAKIETÓW
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych polegających na wybudowaniu i oddaniu Zamawiającemu do użytku obiektu przy ul. Golikówka 125 w Krakowie.
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa mebli biurowych i krzeseł dla Politechniki Poznańskiej z podziałem na części.
- Zakup doposażenie do pracowni zawodowych, językowych i pracowni egzaminacyjnej Zespołu Szkół w Głuchowie, w ramach projektu pn. "Uczeń - pracownik - przedsiębiorca - III Edycja"
- Wykonanie wraz z dostawą i montażem mebli i krzeseł dla komórek szpitala - z podziałem na zadania.
- Zakup oraz dostawa wyposażenia meblowego do Starostwa Powiatowego w Łęcznej
- Zakup i dostawa mebli na potrzeby realizacji przedsięwzięcia pn.: "Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w Pszczelej Woli z zakresu pszczelarstwa"
- Zakup, dostawa, montaż zestawu mebli na potrzeby Oddziału Kardiologii Interwencyjnej w ramach Projektu ,,Wsparcie Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego w Ostrołęce w zakresie konsolidacji (...)".
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.