To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-11-26
Opole: P/21/2015 DOSTAWA ŻYWNOŚCI.
Numer ogłoszenia: 320098 - 2015; data zamieszczenia: 26.11.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 267466 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Specjalistyczny Zespół Neuropsychiatryczny im. św. Jadwigi, ul. Wodociągowa 4, 45-221 Opole, woj. opolskie, tel. 077 5414100, faks 077 5414237.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: P/21/2015 DOSTAWA ŻYWNOŚCI..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są dostawy żywności wg opisu Załącznika nr 1A do magazynów spożywczych znajdujących się w siedzibie Zamawiającego przy ul. Wodociągowej 4, 45-221 Opole w okresie od 04.01.2016 r. do 31.12.2016 r. z podziałem na 7 zadań; Zadanie 1 - Dostawa warzyw; Zadanie 2 - Dostawa cytrusów; Zadanie 3 - Dostawa jabłek; Zadanie 4 - Dostawa ziemniaków; Zadanie 5 - Dostawa mięsa wieprzowo-wołowego; Zadanie 6 - Dostawa drobiu i wyrobów z drobiu; Zadanie 7 - Dostawa artykułów mlecznych. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w ramach 7 zadań stanowi Załącznik nr 1A do SIWZ, zawierający charakterystykę wymagań jakościowych i ilościowych poszczególnego asortymentu. 3. Dostawy żywności muszą się odbywać zgodnie z zasadami HACCP (GMP/GHP), przy użyciu odpowiednich środków transportowych. Magazyny spożywcze Zamawiającego, do których docelowo dostarcza się produkty stanowiące przedmiot zamówienia znajdują się w budynku głównym (poziom piwnica) w Opolu przy ul. Wodociągowej 4. Podczas odbioru towaru następować będzie kontrola ilościowa, jakościowa, weryfikacja dokumentów oraz spełniania wymagań HACCP podczas dostawy. Wykonawca odpowiada również za transport wewnętrzny na terenie obiektu Zamawiającego (w tym celu Wykonawca ma posiadać własne wózki transportowe lub wykonywać transport ręcznie) do czasu przekazania dostawy właściwemu pracownikowi Zamawiającego w magazynie. Przedmiot zamówienia musi wytwarzany i dystrybuowany zgodnie z ustawą o bezpieczeństwie żywności i żywienia z późniejszymi zmianami z dnia 25 sierpnia 2006 r. (Dz.U.2010.136.914 - j.t.) oraz aktów wykonawczych do tej ustawy. 4. Zamawiający wymaga aby dostarczone w ramach zadania 5, 6 i 7wyroby posiadały znakowanie na opakowaniu zawierające n/w informacje: - nazwę produktu; - wykaz składników; - sposób przygotowania lub stosowania; - termin przydatności do spożycia; - nazwę dostawcy- producenta, adres; - warunki przechowywania; - oznaczenie partii produkcyjnej oraz pozostałe informacje zgodne z aktualnie obowiązującym prawem. 5.Termin obowiązywania umów dla wszystkich zadań: od 04.01.2016 r. do 31.12.2016 r. 6. Termin realizacji zamówień cząstkowych: - dla zadania 1 , 2, 3 i 4 - dwa razy w tygodniu do godz. 11:00, na podstawie zamówień cząstkowych. - dla zadania 5 - trzy razy w tygodniu do godz. 11:00, na podstawie zamówień cząstkowych. - dla zadania 6 - dwa razy w tygodniu do godz. 11:00, na podstawie zamówień cząstkowych. - dla zadania 7- od poniedziałku do soboty do godz. 6.00 na podstawie zamówień cząstkowych. UWAGA: W wyjątkowych przypadkach Wykonawca może dostarczyć towar do godziny 14:00, przy czym musi poinformować o tym Zamawiającego na dwie godziny przed planowaną dostawą. Termin realizacji uzupełniających zamówień cząstkowych dla wszystkich zadań: do godz. 16:00 w dniu złożenia zamówienia uzupełniającego przez Zamawiającego zgłoszonego Wykonawcy do godz. 13:00 w tym dniu..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.00.00 - Warzywa, owoce i orzechy 03.22.10.00 - Warzywa 03.22.21.10 - Owoce tropikalne 03.22.22.00 - Owoce cytrusowe 03.22.23.21 - Jabłka 03.21.21.00 - Ziemniaki 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne 15.11.10.00 - Mięso wołowe 15.11.30.00 - Wieprzowina 15.11.20.00 - Drób 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zadanie 1 - Dostawa warzyw
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.11.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
jakie przetargi wygrała firma
HURTOWNIA "AGA" SPÓŁKA JAWNA KRATKIEWICZ PATRYK, KRATKIEWICZ AGNIESZKA
- Hurtownia AGA Sp. J. Kratkiewicz Patryk, Kratkiewicz Agnieszka, ul. Głogowska 17B, 45-315 OPOLE, kraj/woj. opolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 167250,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 66455,00
Oferta z najniższą ceną: 66455,00 / Oferta z najwyższą ceną: 77950,00
Waluta: PLN .
Część NR: 2
Nazwa: Zadanie 2 - Dostawa cytrusów
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.11.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
jakie przetargi wygrała firma
HURTOWNIA "AGA" SPÓŁKA JAWNA KRATKIEWICZ PATRYK, KRATKIEWICZ AGNIESZKA
- Hurtownia AGA Sp. J. Kratkiewicz Patryk, Kratkiewicz Agnieszka, ul. Głogowska 17B, 45-315 OPOLE, kraj/woj. opolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9945,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 9410,00
Oferta z najniższą ceną: 9410,00 / Oferta z najwyższą ceną: 10505,00
Waluta: PLN .
Część NR: 3
Nazwa: Zadanie 3 - Dostawa jabłek
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.11.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
HURTOWNIA SPOŻYWCZO-OWOCOWO-WARZYWNA HENRYK FUJARCZUK
jakie przetargi wygrała firma
HURTOWNIA SPOŻYWCZO-OWOCOWO-WARZYWNA HENRYK FUJARCZUK
- Hurtownia Spożywczo-Owocowo-Warzywna Henryk Fujarczuk, ul. Morcinka 66 c, 48-303 NYSA, kraj/woj. opolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3750,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2362,50
Oferta z najniższą ceną: 2362,50 / Oferta z najwyższą ceną: 3000,00
Waluta: PLN .
Część NR: 4
Nazwa: Zadanie 4 - Dostawa ziemniaków
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.11.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
HURTOWNIA SPOŻYWCZO-OWOCOWO-WARZYWNA HENRYK FUJARCZUK
jakie przetargi wygrała firma
HURTOWNIA SPOŻYWCZO-OWOCOWO-WARZYWNA HENRYK FUJARCZUK
- Hurtownia Spożywczo-Owocowo-Warzywna Henryk Fujarczuk, ul. Morcinka 66 c,, 48-303 NYSA, kraj/woj. opolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 48000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 31500,00
Oferta z najniższą ceną: 30000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 40000,00
Waluta: PLN .
Część NR: 5
Nazwa: Zadanie 5 - Dostawa mięsa wieprzowo-wołowego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.10.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Rzeźnictwo - Wędliniarstwo Józef, Sylwester i Jolanta Maryniak, ul. Kasztanowa 1, RYCHTAL, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 206425,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 157391,10
Oferta z najniższą ceną: 157391,10 / Oferta z najwyższą ceną: 195206,00
Waluta: PLN .
Część NR: 6
Nazwa: Zadanie 6 - Dostawa drobiu i wyrobów z drobiu
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.10.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
JANETA ERNESTYN ZAKŁAD RZEŹNICZO - WĘDLINIARSKI ERNESTYN JANETA
jakie przetargi wygrała firma
JANETA ERNESTYN ZAKŁAD RZEŹNICZO - WĘDLINIARSKI ERNESTYN JANETA
- Zakład Rzeźniczo- Wędliniarski Ernestyn Janeta, ul. Pogrzebieńska 21a, LUBOMIA, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 58030,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 56346,50
Oferta z najniższą ceną: 56346,50 / Oferta z najwyższą ceną: 61120,50
Waluta: PLN .
Część NR: 7
Nazwa: Zadanie 7 - Dostawa artykułów mlecznych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.11.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Hurtownia Nabiałowa "ADI" IWONA JANKOWSKA
jakie przetargi wygrała firma
Hurtownia Nabiałowa "ADI" IWONA JANKOWSKA
- Hurtownia Nabiałowa ADI Iwona Jankowska, ul. Oleska 99, 45-815 OPOLE, kraj/woj. opolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 242088,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 150319,40
Oferta z najniższą ceną: 150319,40 / Oferta z najwyższą ceną: 175786,80
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Świadczenie powszechnych usług pocztowych
- Sukcesywna dostawa materiałów jednorazowych
- Świadczenie usług w zakresie wycen nieruchomości dla KOWR OT w Opolu zlecanych sukcesywnie przez okres 6 miesięcy od dnia podpisania umowy, z prawem opcji - 4 zadania częściowe.
- Sukcesywna dostaw materiałów ortopedycznych
- Sukcesywna dostawa produktów leczniczych
- Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Klinicznego Centrum Ginekologii, Położnictwa i Neonatologii w Opolu
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i sukcesywna dostawa artykułów w spożywczych - żywnościowych do Dziennego Domu Pomocy pn. "Przystań Pluskowęsy" w Pluskowęsach w Gminie Chełmża
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ PRZEDSZKOLA NR 57 WE WROCŁAWIU
- Sukcesywna dostawa żywności do Domu Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II w Brańsku w okresie do 31.12.2025 r od daty udzielenia zamówienia.
- Dostawa pieczywa, drobiu i artykułów spożywczych
- Zakup i dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki szkolnej i przedszkolnej
- Dostawy warzyw, ziemniaków jadalnych, owoców cytrusowych
więcej: Ziemniaki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.