eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁomżaPrzebudowa drogi gminnej nr 105 772 B - ulica Sadowa we wsi Stare Kupiski

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-16

Łomża: Przebudowa drogi gminnej nr 105 772 B - ulica Sadowa we wsi Stare Kupiski
Numer ogłoszenia: 320124 - 2009; data zamieszczenia: 16.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Łomża , ul. M. Skłodowskiej Curie 1a, 18-400 Łomża, woj. podlaskie, tel. 0-86 2165263, faks 0-86 216 52 64.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminalomza.pl/bip

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi gminnej nr 105 772 B - ulica Sadowa we wsi Stare Kupiski.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych - 0,425 km 2. Przepust drogowy o średnicy 60 cm - 5,00 m 3. Wykonanie koryta w gruncie kat. III - IV na głębokość 20 cm z odwiezieniem gruntu na odległość 2 km - 23,90 m3 4. Podbudowa pod jezdnię z kruszyw łamanych. Warstwa górna grubości 20 cm - 95,73 m2 5. Wyrównanie istniejącej podbudowy kruszywem łamanym - warstwa grubości 8 cm - 268,90 m2 6. Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych (warstwa wiążąca). Grubość warstwy po zagęszczeniu 5 cm. Mieszanka mineralno-asfaltowa, standard III - 2 182,98 m2 7. Pobocza z kruszywa naturalnego grubości 8 cm - 850,00 m2 8. Zjazdy z kruszywa naturalnego - warstwa grubości 12 cm - 132,00 m2 9. Regulacja wysokościowa zasuw wodociągowych - 9 szt. 10. Regulacja wysokościowa studni kanalizacyjnych - 5 szt. 11. Ustawieni znaków pionowych - 6 szt. 12. Projekt organizacji ruchu na czas budowy. 13. Inwentaryzacja powykonawcza..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy spełniają przesłanki zawarte w art. 22 tj.: 1) posiadają uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1. Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji, 2. Oświadczenie, zgodnie z art. 44 o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji, 3. Oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji. 4. Oświadczenia o : - udzieleniu co najmniej 36 - miesięcznego okresu gwarancji jakości na wykonane roboty i zamontowane urządzenia, - uporządkowaniu terenu po zakończeniu robót, - terminie wykonania zamówienia, - mdokonaniu wizji lokalnej w miejscu wykonywania robót w dniu .............. . 1) Kosztorysy ofertowe opracowane metodą uproszczoną na podstawie dokumentacji projektowej oraz : a) wskaźniki kalkulacyjne to jest: stawka roboczogodziny, koszty pośrednie, koszty zakupu, zysk, b) zestawienie materiałów (nie mogą być inne niż podane w kosztorysie ofertowym - z zastrzeżeniem punktu 1.1.2 część II niniejszej SIWZ) wraz z ich cenami. c) zestawienie sprzętu (zgodnie z wymaganiami SSTWiOR) wraz z cenami za m-g. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności i czynności należy dołączyć: 1) Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów, 2) Imienny wykaz kadry kierowniczej robót budowlanych wraz z informacją na temat kwalifikacji zawodowych tych osób i ich funkcji w trakcie robót (numery i zakresy uprawnień budowlanych - stosownie do ustawy Prawo budowlane). 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, zaświadczenie musi złożyć każdy podmiot, 5) Aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, zaświadczenie musi złożyć każdy podmiot, 6) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, informacje musi złożyć każdy podmiot. 3. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, dysponuje potencjałem technicznym a także osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1. Oświadczenie o dysponowaniu personelem do wykonania robót budowlano - montażowych. 2. Oświadczenie o dysponowaniu niezbędnym sprzętem do wykonania zamówienia 3. Oświadczenie długości okresu gwarancji - określone w dniach, począwszy od dnia odbioru końcowego. 4. Oświadczenie o terminie wykonania zadania - określone formie daty i w ilości dni, począwszy od dnia 07 października 2009r., przy czym dzień 07 października 2009r. liczy się jako dzień pierwszy. - Wykaz wykonanych przez wykonawcę w okresie ostatnich 5 lat robót odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Wykaz powinien zawierać : - nazwę i adres zamawiającego, - rodzaj wykonanych robót, które odpowiadają robotom będącym przedmiotem zamówienia (wraz ze wskazaniem danych szczegółowych opisanych w warunku) , - termin ich rozpoczęcia i zakończenia, - wartość robót. 5. Dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane należycie - referencje, opinie, listy polecające lub t.p. 6. Oświadczenie o części zamówienia, którą Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy wraz z określeniem zakresu rzeczowego i procentowego udziału finansowego w realizacji zadania (załącznik 6 do niniejszej specyfikacji) lub oświadczenie, że Wykonawca wykona zamówienie samodzielnie bez zlecenia jakichkolwiek czynności podwykonawcy. 4. Postanowienia dotyczące wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmiotów gospodarczych (konsorcja): 1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są złożyć do oferty: a) pełnomocnictwo udzielone jednemu z partnerów przez pozostałych wykonawców do reprezentowania ich w przedmiotowym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, b) wykaz wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, c) oświadczenie wykonawców o solidarnej odpowiedzialności za wykonanie zamówienia i wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 2. Podmioty wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego i które wspólnie zamierzają składać wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a następnie składać ofertę muszą wykazać, że : każdy z osobna : 1. nie podlegają wykluczeniu z postępowania, 2. posiadają uprawnienia do występowania w obrocie prawnym, 3. posiadają ubezpieczoną działalność gospodarczą od odpowiedzialności cywilnej, natomiast wspólnie muszą wykazać, że : 1. posiadają uprawnienia do wykonania zamówienia, 2. dysponują odpowiednim sprzętem technicznym, 3. dysponują odpowiednim personelem do wykonania zamówienia, 4. posiadają odpowiednie środki finansowe do wykonania zamówienia. przynajmniej jeden z wykonawców musi wykazać, że : 1. posiada wiedzę i doświadczenie wymagane przez Zamawiającego. Wszystkie dokumenty złożone w wersji nieoryginalnej (kserokopie) należy potwierdzić za zgodność z oryginałem przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy - na każdej stronie dokumentu - lub przez notariusza..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Okres gwarancji - 10
  • 3 - Termin realizacji - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminalomza.pl/bi.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy 18-400 Łomża, ul. marii Skłodowskiej-Curie 1A.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy 18-400 Łomża, ul. marii Skłodowskiej-Curie 1A pok. nr 4.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.