Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-11-18
Ostrowiec Świętokrzyski: Dostawa sprzętu komputerowego.
Numer ogłoszenia: 320151 - 2008; data zamieszczenia: 18.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy w Ostrowcu Świętokrzyskim , Ul. Polna 11, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 2660614, 2660635, faks 0-41 2660655.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Urzędu Skarbowego w Ostrowcu Św. sprzętu komputerowego o parametrach minimalnych i konfiguracji określonej w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 15.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu może wziąć udział oferent który: a) spełnia warunki określone w art. 22 Prawa zamówień publicznych oraz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, b) nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 Prawa zamówień publicznych, Zamawiający oceni spełnienie warunku według kryteriów spełnia/nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy pzp - załącznik Nr 2 do SIWZ wypełnione i podpisane przez Wykonawcę lub osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy albo przez Pełnomocnika reprezentującego Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert umożliwiających między innymi identyfikacje osób reprezentujących firmę. 3. Oświadczenie, iż nie zachodzą warunki określone w art.24 ustawy pzp - załącznik Nr 3 do SIWZ wypełnione i podpisane przez Wykonawcę lub osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy albo przez Pełnomocnika reprezentującego Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 4. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 5. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu oraz do podpisania w jego imieniu umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej. 6. Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę lub osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy albo przez Pełnomocnika reprezentującego Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia formularz ofertowy stanowiący Załącznik Nr 1 do SIWZ. 7. Podpisany przez Wykonawcę lub osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy albo przez Pełnomocnika reprezentującego Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wzór umowy stanowiący załącznik Nr 4 do niniejszej SIWZ jako potwierdzenie pełnej akceptacji jej postanowień..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.izba-skarbowa.kielce.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego ul. Polna 11, 27-400 Ostrowiec Św., pok. nr 10.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.11.2008 godzina 11:00, miejsce: W siedzibie Zamawiającego ul. Polna 11, 27-400 Ostrowiec Św., pok. nr 15.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z OSTROWCA ŚWIĘTOKRZYSKIEGO
- kompleksowa usługa serwisowa, przeglądy i naprawy łącznie z częściami dla: TK firmy United Imaging Healthcare uCT 760-602004 wraz ze stacja opisową uWS-CT-600170 oraz uWS-CT-610053
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko Orlik 2012" w Szewnie
- Opracowanie dokumentacji projektowej w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Poprawa efektywności energetycznej ZS Nr 3 oraz LO Nr II im. Joachima Chreptowicza"
- Promocja miasta Ostrowca Świętokrzyskiego poprzez sport
- Remont pokrycia dachowego nad częścią budynku Inkubatora Przedsiębiorczości prowadzonego przez Centrum Rozwoju Lokalnego w Ostrowcu Świętokrzyskim
- Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup doposażenie do pracowni zawodowych, językowych i pracowni egzaminacyjnej Zespołu Szkół w Głuchowie, w ramach projektu pn. "Uczeń - pracownik - przedsiębiorca - III Edycja"
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych
- Dostawa sprzętu informatycznego na potrzeby wyposażenia stanowisk pracy w US
- Czasowo-rozdzielczy system fotodetekcji
- Zakup, dostawę, montaż wyposażenia na potrzeby Oddziału Kardiologii Interwencyjnej w ramach realizacji Projektu pod nazwą ,,Wsparcie Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego w Ostrołęce (...)"
- Zakup i dostawa wyposażenia w Projekcie pn. "Rozwój szkolnictwa branżowego w Zespole Szkół im. Oddziału Partyzanckiego AK "Jędrusie" w Połańcu" w Połańcu" nr FESW.08.04-IZ.00-0027/23.
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.