eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrotoszynModernizacja boiska rekreacyjnego z dostosowaniem do potrzeb uczniów niepełnosprawnych w Zespole Szkół nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi w krotoszynie



Ogłoszenie z dnia 2009-09-16

Krotoszyn: Modernizacja boiska rekreacyjnego z dostosowaniem do potrzeb uczniów niepełnosprawnych w Zespole Szkół nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi w krotoszynie
Numer ogłoszenia: 320158 - 2009; data zamieszczenia: 16.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi im. H. Jordana , ul. Jagiełły 4, 63-700 Krotoszyn, woj. wielkopolskie, tel. 0-62 7252785, faks 0-62 7252785.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zs1.krotoszyn.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.zs1.krotoszyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja boiska rekreacyjnego z dostosowaniem do potrzeb uczniów niepełnosprawnych w Zespole Szkół nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi w krotoszynie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje: demontaż ogrodzenia, chodników z płyt betonowych, krawężników, ścinanie i mechaniczne karczowanie drzew, wywiezienie materiałów rozbiórkowych, drewna, gałęzi i karpiny, naprawa nawierzchni asfaltowej - boiska 672 m2, wykonanie nawierzchni z kostki brukowej 909,13 m2, wykonanie ścieków ulicznych i odwodnienie terenu - 112 m b, wykonanie ogrodzenia, montaż bramy i furtki, montaż ławek - 10 szt., posadzenie iglaków.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.20 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 28.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1/. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych; 2/. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności; 3/. nie zalegają z uiszczaniem podatków; 4/. nie zalegają z uiszczaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne; 5/. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia:a/. zrealizowali w ciągu ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: -min. 2 zadania dotyczące budowy lub przebudowy boisk sportowych, budowy lub remontu chodników, placów o wartości nie mniejszej niż 50 tys. PLN ( brutto) każde zadanie. Wykazane zadania winny być poparte dokumentami zaświadczającymi ich należyte wykonanie. b/. zapewnią osoby, którymi dysponują lub będą dysponować, i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia tj. kierownik robót drogowych lub majster, oraz min. 12 osób personelu w tym; bitumiarze ( 3 osoby), brukarze ( 3 osoby ), operator układarki ( 1 osoba ), operator walca statycznego ( 1 osoba ), operator walca wibracyjnego ( 1 osoba ), operator koparki ( 1 osoba ), oraz robotnicy niewykwalifikowani wg potrzeb ( min. 2 osoby) Kierownik robót drogowych lub majster - wymagana bezwzględna stała obecność na budowie; c/. dysponują lub będą dysponować narzędziami i urządzeniami niezbędnymi do wykonania zamówienia tj.: układarka mas bitumicznych o szer. układania do 5 m - 1 szt., walec drogowy statyczny> 5t - 1 szt., walec drogowy wibracyjny - 1 szt., samochód ciężarowy samowyładowczy> 5t - 1 szt., płyta wibracyjna typu lekkiego- 1 szt., płyta wibracyjna typu ciężkiego - 1 szt., piła spalinowa do cięcia betonu -1 szt., koparka podsiębierna o poj. łyżki > 0,25 m3 - 1 szt., młot pneumatyczny - 1szt. transport przystosowany do przewozu masy bitumicznej w ilości zależnej od odległości dowozu masy, tak aby zachować ciągłość układania, niwelator - 1 szt; ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawców będzie dokonywana w oparciu o kompletność i prawidłowość złożonych oświadczeń i dokumentów, jakich żąda zamawiający i zostanie dokonana na podstawie treści tych dokumentów według metody: spełnia/ nie spełnia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1/. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków art.22 ust.1, oraz o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp 2/. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 3/. Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, 4/. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego 5/. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca, i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, dokumenty potwierdzające posiadanie odpowiednich uprawnień. 6/. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonywania zamówienia, którymi będzie dysponował Wykonawca / jeśli dotyczy /. 7/. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca. 8/. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi będzie dysponował wykonawca / jeśli dotyczy /. 9/. Wykaz wykonanych robót budowlanych, oraz dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie. Inne wymagane oświadczenia i dokumenty, które należy dołączyć do ofert: a. w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik: pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy. b. W przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawców. c. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokumenty równoważne polskim dokumentom wymaganym przez zamawiającego, zgodnie z paragrafem 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz. U.z 2006 r. Nr 87, poz. 605 ze zm.)...

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zs1.krotoszyn.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi w Krotoszynie, ul. Jagiełły 4 63-700 Krotoszyn ( sekretariat ).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.10.2009 godzina 08:30, miejsce: Zespół Szkół nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi w Krotoszynie ul. Jagiełły 4 ( sekretariat ) Otwarcie ofert nastąpi 09.10.2009 godz. 9:00 miejsce : jak w/w- oferent może uczestniczyć w otwarciu ofert.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.