eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WałbrzychDokończenie robót związanych z zadaniem Budowa sali audytoryjnej Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Angelusa Silesiusa w Wałbrzuchu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-01-04

Wałbrzych: Dokończenie robót związanych z zadaniem Budowa sali audytoryjnej Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Angelusa Silesiusa w Wałbrzuchu
Numer ogłoszenia: 3201 - 2011; data zamieszczenia: 04.01.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Angelusa Silesiusa w Wałbrzychu , ul. Zamkowa 4, 58-300 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, tel. 074 6419200, faks 074 6419202.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwsz.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dokończenie robót związanych z zadaniem Budowa sali audytoryjnej Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Angelusa Silesiusa w Wałbrzuchu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje dokończenie robót związanych z budową sali audytoryjnej. Zamówienie podzielone jest na zadania: Zadanie nr 1 - Roboty elektryczne Zadanie nr 2 - system audio-video Zadanie nr 3 - elewacja szklana Zadanie nr 4 Promocja projektu Zadanie nr 5 Wyposażenie obiektu Zadanie nr 6 Roboty budowlane Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdego z zadań znajduje się w SIWZ, Specyfikacjach Technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz dokumentacji projektowej..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.00.00-3, 45.44.30.00-4, 45.40.00.00-1, 30.20.00.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wysokość wadium wynosi: Dla zadania nr 1 - 7 500,00 zł Dla zadania nr 2 - 11 000,00 zł Dla zadania nr 3 - 2 900,00 zł Dla zadania nr 6 - 900,00 zł

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla zadania nr 1 Wykonawcy powinni udokumentować posiadanie wiedzy i doświadczenia przez wykazanie realizacji wykonania lub ciągłych wykonywanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert przynajmniej jednego zamówienia polegającego wykonaniu instalacji elektrycznych o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto zgodnie z załącznikiem nr 5a do niniejszej SIWZ Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że zamówienia te zostały wykonane lub są wykonywane należycie- np. referencje. Dla zadania nr 2 Wykonawcy powinni udokumentować posiadanie wiedzy i doświadczenia przez wykazanie realizacji wykonania lub ciągłych wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert przynajmniej jednego zamówienia polegającego dostawie urządzeń i wykonaniu instalacji audio-video o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto zgodnie z załącznikiem nr 5b do niniejszej SIWZ Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że zamówienia te zostały wykonane lub są wykonywane należycie- np. referencje. Dla zadania nr 3 Wykonawcy powinni udokumentować posiadanie wiedzy i doświadczenia przez wykazanie realizacji wykonania lub ciągłych wykonywanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert przynajmniej jednego zamówienia polegającego wykonaniu elewacji szklanej o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto zgodnie z załącznikiem nr 5c do niniejszej SIWZ Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że zamówienia te zostały wykonane lub są wykonywane należycie- np. referencje. Dla zadania nr 6 Wykonawcy powinni udokumentować posiadanie wiedzy i doświadczenia przez wykazanie realizacji wykonania lub ciągłych wykonywanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert przynajmniej jednego zamówienia polegającego na wykonaniu prac ogólnobudowlanych o wartości nie mniejszej niż 30 000,00 zł brutto zgodnie z załącznikiem nr 5d do niniejszej SIWZ Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że zamówienia te zostały wykonane lub są wykonywane należycie- np. referencje Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku za pomocą formuły spełnia-nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dotyczy zadania nr 2 Istotne zmiany postanowień umowy mogą zostać wprowadzone w szczególnie uzasadnionych okolicznościach i dotyczyć mogą: 1) specyfikacji dostarczonego sprzętu w sytuacji, gdy w chwili realizacji zamówienia wyszczególniony w ofercie Wykonawcy sprzęt jest niedostępny - Wykonawca może dostarczyć sprzęt równoważny, to znaczy o parametrach technicznych i jakości nie gorszej niż sprzęt wyszczególniony w ofercie pod warunkiem uzyskania wcześniejszej pisemnej zgody Zamawiającego;

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pwsz.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Angelusa Silesiusa, 58-300 Wałbrzych ul. Zamkowa 4, pok. nr 301.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.01.2011 godzina 10:00, miejsce: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Angelusa Silesiusa, 58-300 Wałbrzych ul. Zamkowa 4, pok. nr 301.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający informuje, że zamówienie współfinansowane jest przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013 Projekt pt. Budowa sali audytoryjnej Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Angelusa Silesiusa w Wałbrzychu realizowany w ramach Priorytetu 7 Rozbudowa i modernizacja infrastruktury edukacyjnej na Dolnym Śląsku (Edukacja) Działanie 7.1 Rozwój infrastruktury szkolnictwa wyższego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Roboty elektryczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia dla zadania nr 1 jest dokończenie prac związanych z instalacją elektryczną. Zadaniem Wykonawcy będzie dostarczenie wszelkich niezbędnych urządzeń, okablowania i innych elementów oraz podłączenie wszelkich wbudowanych przez Wykonawcę urządzeń jak i urządzeń znajdujących się już w sali audytoryjnej zintegrowanych z instalacją elektryczną np. rolety elewacyjne w celu poprawnego, zgodnego z projektem zakończeniem robót. Zakres prac niezbędnych do wykonania obejmuje min - instalacja oświetlenia zewnętrznego wykonanie podłączeń, wykonanie pomiarów, sprawdzenie układu zasilania, montaż i dostawa brakujących lamp ziemnych iluminacji obiektu, uzupełnienie elementów uruchomienie - wewnętrzne linie zasilające, rozdzielnice - sprawdzenie stanu i układu połączeń WLZ pomiary, sprawdzenie kompletności i poprawności działania i wykonania rozdzielnic, uzupełnienie aparatury, uzupełnienie osłon, podłączenie, pomiary, uruchomienie - instalacje oświetlenia i gniazd wtykowych - sprawdzenie kompletności zabudowania opraw oświetleniowych istniejących, montaż brakujących opraw oświetleniowych sufitowych, oświetlenia ewakuacyjnego, oświetlenia obrazów ściennych oraz osprzętu elektrycznego łączniki, gniazda, sprawdzenie instalacji, pomiary, uruchomienie. Brakujące lampy muszą być takie same jak już zamontowane w obiekcie - instalacja odgromowa i połączeń wyrównawczych - sprawdzenie stanu i układu połączeń instalacji, uzupełnienie braków, pomiary - instalacje sterowania i układów automatyki wentylacja, instalacje strukturalne - sprawdzenie stanu i układu połączeń, uzupełnienie braków, pomiary, uruchomienie - dostawa i montaż UPS-a - sporządzenie dokumentacji odbiorowej, pomiary elektryczne - dostawa i montaż wszelkich innych urządzeń wymaganych projektem i poprawnym działaniem całości instalacji Wykonawca będzie zobowiązany udzielić Zamawiającemu pisemnej gwarancji na całość robót i urządzeń elektrycznych zarówno wykonanych przez siebie jak i wykonanych do chwili wejścia Wykonawcy na budowę w okresie 5 lat po zakończeniu zadania..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: System audio-video.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia dla zadania nr 2 jest dostarczenie i montaż urządzeń zgodnie z podanym poniżej zestawieniem, oraz podłączenie i konfiguracja całości systemu audio video zgodnie z wymaganiami opisanymi w dokumentacji projektowej. Wszystkie urządzenia wchodzące w skład systemu audio-video muszą być podłączone w sposób umożliwiający pełne ich wykorzystanie. 1. System nagłośnienia - dostawa i montaż mikrofonów zgodnie z wymaganiami dokumentacji projektowej - ułożenie przewodów od mikrofonów i nagłośnienia do puszek przyłączeniowych - uruchomienie systemu - podłączenie i konfiguracja urządzeń już wbudowanych - wykonanie dokumentacji powykonawczej 2. System sterowania - ustalenie styków z branżą elektryczną - podłączenie systemów sterowanych tj. rolety, ekran, rzutnik, nagłośnienie, system tłumaczeń symultanicznych i innych urządzeń - uruchomienie i konfiguracja systemu - wykonanie dokumentacji powykonawczej 3. System projekcji - ekran projekcyjny - dostarczenie, zainstalowanie, podłączenie i uruchomienie ekranu - wizualizer - projektor krótkiej projekcji - tablica interaktywna - podstawa jezdna z windą i wysięgnikiem - tablica flipchart 4. System do testów i głosowania 5. System do tłumaczeń symultanicznych 6. Zestaw komputerowy - jednostka centralna - monitor LCD 7. Okablowanie Wykonawca będzie zobowiązany udzielić Zamawiającemu pisemnej gwarancji na całość robót zarówno wykonanych przez siebie jak i wykonanych do chwili wejścia Wykonawcy na budowę oraz wszelkich zamontowanych przez siebie urządzeń w okresie 5 lat po zakończeniu zadania..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Elewacja szklana.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadaniem Wykonawcy będzie dokończenie robót związanych z elewacją szklaną w tym: 1. Roletki materiałowe w kasecie - 9 szt 2. Roletka materiałowa w kasecie przesłona świetlika - 1 szt 3. Montaż 4. Wykonanie i montaż daszka szklanego punktowo mocowanego nad drzwiami ewakuacyjnymi el. południowa 5. Wykonanie izolacji termicznej i obróbek blacharskich aluminiowych malowanych RAL 9004 wokół budynku, będących zakończeniem fasad aluminiowo-szklanych włącznie z zasłonięciem betonowego elementu przy skarpie Wykonawca będzie zobowiązany udzielić Zamawiającemu pisemnej gwarancji na całość elewacji zarówno dla elementów wykonanych przez siebie jak i wykonanych do chwili wejścia Wykonawcy na budowę oraz wszelkich zamontowanych przez siebie urządzeń w okresie 5 lat po zakończeniu zadania..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.44.30.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Promocja projektu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nazwa zadania: Promocja projektu Wykonanie elementów związanych z promocją projektu: 1. Naklejki informacyjne kruche, trudnozdzieralne o wymiarach 10 cm x 5 cm - 500 szt zgodnie z podanym wzorem 2. Tablica pamiątkowa wykonana z granitu o wymiarach 100 cm x 80 cm - 1 szt Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji na tablicę pamiątkową na okres 5 lat od dnia odbioru tablicy przez Zamawiającego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.52.32.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wyposażenie obiektu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadaniem Wykonawcy będzie dostawa niżej wymienionych elementów wyposażenia Stół roboczy - 1 szt Krzesła - 6 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.11.11.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Roboty budowlane.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wszystkie prace budowlane związane są z usunięciem wad i usterek. Opis prac niezbędnych do wykonania - doklejenie wykładzin na ścianach, podłogach, stopniach audytorium - uzupełnienie spawów na łączeniach wykładzin - poprawienie krzywo zamontowanych listew stopnicowych - wymiana ościeżnicy drzwiowej oraz skrzydła drzwiowego - uzupełnienie brakujących części wykładziny - wymiana i ujednolicenie listew wykończeniowych przy styku stopni audytorium z elewacją - wymiana zawilgoconych i niestarannie wykonanych płyt ściennych GK w pomieszczeniu szatni, na scenie, przy ościeżach drzwiowych - uzupełnienie listew przyściennych na scenie, styku sceny ze ścianami bocznymi i elewacją - poprawienie stabilności i wykonanie wykończenia zabudowy przestrzeni pomiędzy stopniami audytorium a elewacją szklaną - wyrównanie i malowanie ścian - częściowa wymiana płyt GK na sufitach, uzupełnienie braków, wyrównanie i malowanie - poprawienie wykonania otworu świetlika - wyrównanie w celu uzyskania okręgu - wymiana uszkodzonych bądź brudnych płyt ściennych i sufitowych - poprawienie mocowania lamp ziemnych oświetlenia iluminacyjnego - montaż brakujących klamek i szyldów - zmiana sposobu wykonania elementu balustrady - montaż 2 szt. zdjęć wielkoformatowych - dostawa 2 szt. gaśnic do szafek hydrantowych - wyrównanie skarpy przy budynku - częściowa naprawa drogi Wykonawca będzie zobowiązany udzielić Zamawiającemu pisemnej gwarancji na wykonane roboty w okresie 5 lat po zakończeniu zadania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdego z zadań znajduje się w SIWZ, Specyfikacjach Technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz dokumentacji projektowej. Opis prac niezbędnych do wykonania - doklejenie wykładzin na ścianach, podłogach, stopniach audytorium - uzupełnienie spawów na łączeniach wykładzin - poprawienie krzywo zamontowanych listew stopnicowych - wymiana ościeżnicy drzwiowej oraz skrzydła drzwiowego - uzupełnienie brakujących części wykładziny - wymiana i ujednolicenie listew wykończeniowych przy styku stopni audytorium z elewacją - wymiana zawilgoconych i niestarannie wykonanych płyt ściennych GK w pomieszczeniu szatni, na scenie, przy ościeżach drzwiowych - uzupełnienie listew przyściennych na scenie, styku sceny ze ścianami bocznymi i elewacją - poprawienie stabilności i wykonanie wykończenia zabudowy przestrzeni pomiędzy stopniami audytorium a elewacją szklaną - wyrównanie i malowanie ścian - częściowa wymiana płyt GK na sufitach, uzupełnienie braków, wyrównanie i malowanie - poprawienie wykonania otworu świetlika - wyrównanie w celu uzyskania okręgu - wymiana uszkodzonych bądź brudnych płyt ściennych i sufitowych - poprawienie mocowania lamp ziemnych oświetlenia iluminacyjnego - montaż brakujących klamek i szyldów - zmiana sposobu wykonania elementu balustrady - montaż 2 szt. zdjęć wielkoformatowych - dostawa 2 szt. gaśnic do szafek hydrantowych - wyrównanie skarpy przy budynku - częściowa naprawa drogi Wykonawca będzie zobowiązany udzielić Zamawiającemu pisemnej gwarancji na wykonane roboty w okresie 5 lat po zakończeniu zadania..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.