Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-11-18
Lublin: Dostawa narzędzi chirurgicznych (nr sprawy EO-2732 / 66 / 08) umowa jednorazowa dostawa
Numer ogłoszenia: 320207 - 2008; data zamieszczenia: 18.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 1 w Lublinie , ul. Stanisława Staszica 16, 20-081 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5323935, 5325043, 5328330, faks 081 5329486.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spsk1.lublin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa narzędzi chirurgicznych (nr sprawy EO-2732 / 66 / 08) umowa jednorazowa dostawa.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1 - 4 pozycje, Zadanie 2 - 1 pozycja, Zadanie 3 - 9 pozycji, Zadanie 4 - 5 pozycji, Zadanie 5 - 4 pozycje.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.90.00 - Przyrządy chirurgiczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi spełniać warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo zamówień publicznych ( Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zmianami). Oceny spełnienia tych warunków Zamawiający dokona na podstawie n/w dokumentów :.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 oraz spełnia warunki ubiegania się o udzielenie zamówienia określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy, na formularzu oświadczenia stanowiącym Załącznik Nr 6 do SIWZ . 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert .3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentu, o którym mowa w: punkcie 2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, żea) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA, ŻE OFEROWANE DOSTAWY ODPOWIADAJĄ WYMAGANIOM OKREŚLONYM PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO1 . Opis oferowanego asortymentu wraz z oryginalnym katalogiem producenta (wymagane tłumaczenie na język polski oferowanych pozycji) z zaznaczeniem którego zadania i której pozycji dotyczą.2. W przypadku, gdy Wykonawca nie jest producentem oferowanego asortymentu, należy złożyć oświadczenie potwierdzone odpowiednim dokumentem wystawionym przez:- producenta, że Wykonawca jest jego autoryzowanym przedstawicielem lub upoważnionym do dokonania sprzedaży i zaoferowania w jego imieniu serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego; - autoryzowanego przedstawiciela, że Wykonawca jest upoważniony do występowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i zaoferowania w jego imieniu serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego.3. Dotyczy zadania 1 - 4: Do oferty dołączyć instrukcje dotyczące mycia, dezynfekcji oraz parametry sterylizacji i konserwacji w języku polskim. 4. Do oferty należy dołączyć wymagane dla danego towaru dokumenty dopuszczające do stosowania na rynku polskim (np. deklaracja zgodności wraz z certyfikatem jednostki notyfikowanej lub wpis do Rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używanie lub inny dokument równoważny).5. Dotyczy zadania 1, 2, 3 i 5: Do oferty należy dołączyć próbki określone w części III SIWZ..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spsk1.lublin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 1 w Lublinie, ul. St. Staszica 16, 20-081 Lublin, Sekcja ds. Zamówień Publicznych, Budynek Dyrekcji - pokój nr 1.Cena za SIWZ 10,00 PLN + 22% VAT..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.11.2008 godzina 09:30, miejsce: Kancelaria Szpitala, pokój nr 5. Ul. Staszica 16, 20-081 Lublin..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1. narzędzia okulistyczne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Nożyczki spojówkowe - 5szt. 2. Penseta fiksacyjna - 1szt. 3. Penseta epilacyjna - 3szt. 4. Penseta anatomiczna -5szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.90.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZADANIE 2. narzędzia okulistyczne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Haczyk do dzielenia jądra soczewki - DODICK-KAMMANN - 7szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.90.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie 3. narzędzia okulistyczne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: . Narzędzie do rozwierania powiek -7szt. 2. Narzędzie do rozwierania powiek -7szt. 3. Haczyk do rotacji soczewki -3szt. 4. Haczyk do dzielenia jądra soczewki - NAGAHARA - 6szt. 5. Imadło do szycia JACOBI - 2szt. 6. Nożyczki operacyjne duże- 2szt. 7. Pean-penseta MOSQUITO-5szt. 8. Penseta anatomiczna mikro- 2szt.9. penseta do witrektomii typu Eckard - 1szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.90.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie 4. narzędzia ginekologiczne, wielorazowego użytku.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wziernik Breiskego- 2szt. 2. Wziernik Breiskego- 2szt. 3. Wziernik Breiskego- 2szt. 4.Trzonek do ostrza małego- 2szt. 5.nożyce opatrunkowe typu Lister - 2szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.90.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie 5. narzędzia okulistyczne jednorazowego użytku.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Penseta do vitrectomii - 1szt. 2. mikropenseta - 5szt. 3. penseta do vitrectomii - 5 szt. 4. igła fletowa- 5szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.90.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Usługa w zakresie kompleksowego zabezpieczenia produktów leczniczych do badania klinicznego (DZP.25.3.2025)
- Wymiana stolarki okiennej i drzwi balkonowych w części budynku Kuratorium Oświaty w Lublinie od strony dziedzińca oraz od strony ul. Żołnierzy Niepodległej - na poziomie piwnic.
- Usługa transportu materiałów medycznych : wyrobów medycznych i produktów leczniczych
- Dostawa sprzętu medycznego do insuflacji wraz z użyczeniem aparatu
- Dostawa podkładów chłonnych i szczoteczek jednorazowego użytku dla potrzeb Jednostek USK.
- Dostawa papieru do urządzeń drukujących i powielających dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie
więcej: przetargi w Lublinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.