eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PolicePełnienie funkcji koordynatora merytorycznego ds. działalności inkubatora w projekcie pn. Regionalny Inkubator Ekonomii Społecznej w Policach, realizowanym w ramach Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.2 Przeciwdziałanie wykluczeniu społecznemu, Poddziałanie 7.2.2 Wsparcie ekonomii społecznej, współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-11-10

Police: Pełnienie funkcji koordynatora merytorycznego ds. działalności inkubatora w projekcie pn. Regionalny Inkubator Ekonomii Społecznej w Policach, realizowanym w ramach Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.2 Przeciwdziałanie wykluczeniu społecznemu, Poddziałanie 7.2.2 Wsparcie ekonomii społecznej, współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 320247 - 2010; data zamieszczenia: 10.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Policach , ul. Tanowska 8, 72-010 Police, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4328100, faks 091 3178900.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.policki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji koordynatora merytorycznego ds. działalności inkubatora w projekcie pn. Regionalny Inkubator Ekonomii Społecznej w Policach, realizowanym w ramach Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.2 Przeciwdziałanie wykluczeniu społecznemu, Poddziałanie 7.2.2 Wsparcie ekonomii społecznej, współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji koordynatora merytorycznego ds. działalności inkubatora w projekcie pn. Regionalny Inkubator Ekonomii Społecznej w Policach, realizowanym w ramach Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.2 Przeciwdziałanie wykluczeniu społecznemu, Poddziałanie 7.2.2 Wsparcie ekonomii społecznej, współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Wykonawca wyłoniony w ramach postępowania zobowiązany będzie do pełnienie funkcji koordynatora merytorycznego ds. działalności inkubatora w projekcie pn. Regionalny Inkubator Ekonomii Społecznej w Policach w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 31 grudnia 2011 r. Koordynator merytoryczny ds. działalności inkubatora w projekcie pn. Regionalny Inkubator Ekonomii Społecznej w Policach odpowiedzialny będzie w szczególności za: 1) doradztwo merytoryczne (wsparcie) dla partnerów projektu w zakresie zadań przez nich realizowanych, w tym w zakresie prowadzenia przez partnerów dokumentacji projektowej, mające na celu profesjonalną realizację działań przewidzianych w projekcie; 2) nadzorowanie wszelkich merytorycznych działań realizowanych w ramach projektu przez partnerów projektu (monitorowanie prawidłowości działań partnerów projektu przy realizacji zadań zawartych w projekcie); 3) utrzymywanie kontaktów i kontrola pracy wykonawców projektu (wykładowców, doradców, moderatorów, prowadzących spotkania promocyjne projektu itd.); 4) koordynowanie całości działań organizacyjnych realizowanych w projekcie; 5) nadzorowanie dokumentacji merytorycznej związanej z działalnością partnerów projektu; 6) zapewnienie sprawnego przepływu informacji pomiędzy wszystkimi uczestnikami projektu; 7) bieżącą współprace z koordynatorem projektu po stronie lidera partnerstwa oraz Zespołem Zarządzającym Partnerstwem, w skład którego wchodzą wszyscy partnerzy projektu - monitoring i analiza postępów realizacji projektu, zgłaszanie wszelkich uwag związanych z realizacja projektu, w tym napotykanych trudności oraz nieprawidłowości; 8) udział w działaniach związanych z zamykaniem projektu po okresie jego realizacji. Wykonawca w okresie realizacji przedmiotu zamówienia musi pozostawać, w zależności od bieżących okoliczności i potrzeb, w stałym kontakcie osobistym i - lub telefonicznym i - lub mailowym z Zamawiającym oraz partnerami projektu, nie mniej niż 40 godzin w okresie jednego miesiąca. Narzędzia pracy niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia, w tym komputer i telefon komórkowy, Wykonawca zapewni we własnym zakresie..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00 - Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych 79.42.11.00 - Usługi nadzoru nad projektem inne niż w zakresie robot budowlanych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku na podstawie złożonego oświadczenia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku na podstawie złożonego oświadczenia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku na podstawie złożonego oświadczenia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia. Przez osoby zdolne do wykonania przedmiotu zamówienia rozumie się osoby spełniające łącznie niżej wymienione warunki: 1) ukończone studia wyższe lub podyplomowe na kierunku: pedagogika lub psychologia lub doradztwo zawodowe lub marketing i zarządzanie lub przygotowanie i zarządzanie projektami; 2) co najmniej dwuletnie doświadczenie w koordynowaniu projektami finansowanymi z udziałem środków Europejskiego Funduszu Społecznego, polegającymi w szczególności na koordynacji prac zespołu liczącego co najmniej 10 osób; 3) co najmniej dwuletni staż zawodowy na stanowiskach związanych z przygotowaniem i realizacją projektów współfinansowanych ze środków europejskich; 4) praktyczna znajomość zagadnień związanych z tworzeniem i organizacją przedsiębiorstw społecznych oraz sektorem organizacji pozarządowych; 5) praktyczna znajomość zagadnień, poparta doświadczeniem zawodowym, w zakresie działalności instytucji rynku pracy i usług przez nie świadczonych; 6) doświadczenie w zarządzaniu i kierowaniu zespołem współpracowników; 7) doświadczenie w pracy na stanowisku kierowniczym; 8) doświadczenie w zakresie upowszechniania wiedzy, tzn. prowadzenie wykładów, szkoleń, warsztatów, seminariów itp.; 9) umiejętności organizacyjne i interpersonalne; 10) umiejętności negocjacyjne i komunikacyjne; 11) znajomość obsługi komputera (Word, Excel, Power Point, Internet). Wykonawca zobowiązany jest do wskazania jednej osoby, która będzie wykonywała obowiązki koordynatora merytorycznego ds. działalności inkubatora. Osoba ta musi spełniać wszystkie wskazane powyżej warunki.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku na podstawie złożonego oświadczenia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz oferty. Zaleca się wykorzystanie formularza stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. W przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę na swoim formularzu, musi ona zawierać wszystkie elementy zawarte w załączniku nr 1 do SIWZ, pod rygorem odrzucenia oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy. 2 Pełnomocnictwo osoby podpisującej ofertę (gdy nie wynika to z treści dokumentów, o których mowa w pkt. 9.3b lub innych dokumentów załączonych do oferty)

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający informuje, iż zmiana istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy jest zakazana, za wyjątkiem następujących sytuacji: 1) nastąpi zmiana zakresu rzeczowego projektu; 2) nastąpi wymiana osoby delegowanej do wykonania przedmiotu umowy (nie jest możliwa zmiana podmiotowa samego Wykonawcy); w takiej sytuacji Wykonawca wskaże Zamawiającemu osobę o nie mniejszych kwalifikacjach niż wynikające ze SIWZ. Ewentualna zmiana umowy, ze względu na zmianę zakresu rzeczowego projektu, nie prowadzi do zmiany wysokości wynagrodzenia za realizację przedmiotu zamówienia. Zmiana umowy musi nastąpić w formie obustronnie podpisanego aneksu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.policki.bip.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Policach Referat Spraw Społecznych i Obywatelskich ul. Tanowska 8 72-010 Police.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.11.2010 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Policach ul. Tanowska 8 72-010 Police pok. 18 (kancelaria urzędu).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie udzielane jest w celu realizacji projektu pn. Regionalny Inkubator Ekonomii Społecznej w Policach. Projekt realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.2 Przeciwdziałanie wykluczeniu społecznemu, Poddziałanie 7.2.2 Wsparcie ekonomii społecznej, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.