eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MikołówPrzetarg na przeprowadzenie Akcji zimowej na terenie dróg i chodników gminy Mikołów w roku 2009

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-18

Mikołów: Przetarg na przeprowadzenie Akcji zimowej na terenie dróg i chodników gminy Mikołów w roku 2009
Numer ogłoszenia: 320293 - 2008; data zamieszczenia: 18.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Usług Komunalnych , ul. Kolejowa 2, 43-190 Mikołów, woj. śląskie, tel. 032 2264187, faks 032 2264187.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zuk.mikolow.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg na przeprowadzenie Akcji zimowej na terenie dróg i chodników gminy Mikołów w roku 2009.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przeprowadzenie Akcji zimowej na terenie dróg i chodników gminy Mikołów w roku 2009.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający następujące warunki: a) posiadanie aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczeń oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia AKCJA ZIMOWA -DROGI dla REJONU I - minimum ciągnik z napędem na 4 koła - szt. 2 pług - szt. 2 rozrzutnik - szt. 1 dla REJONU II - minimum ciągnik z napędem na 4 koła - szt. 1 pług - szt. 1 rozrzutnik - szt. 1 dla REJONU III - minimum ciągnik z napędem na 4 koła - szt. 1 pług - szt. 1 rozrzutnik - szt. 1 dla REJONU IV - minimum ciągnik z napędem na 4 koła - szt. 1 pług - szt. 1 rozrzutnik - szt. 1 dla REJONU V - minimum ciągnik z napędem na 4 koła - szt. 3 pług - szt. 3 rozrzutnik - szt. 2 dla REJONU VI - minimum ciągnik z napędem na 4 koła - szt. 1 pług - szt. 1 rozrzutnik - szt. 1 dla REJONU VII - minimum ciągnik z napędem na 4 koła - szt. 1 pług - szt. 1 rozrzutnik - szt. 1 AKCJA ZIMOWA - CHODNIKI Ciągnik o dopuszczalnej masie całkowitej do 3 ton - szt. 1 pług szt. 1 c)spełnianie wymagań, o których mowa w art. 22 oraz niepodleganie wykluczeniu z postępowania w oparciu o art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.Sposób oceny spełniania warunków: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt. 1 dokonana zostanie wg zasady spełnia / nie spełnia na podstawie złożonych przez Wykonawców dokumentów lub oświadczeń potwierdzających spełnienie wymaganych warunków. 3.Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń w sposób jednoznaczny musi wynikać, iż Wykonawca spełnia wymienione warunki. Niespełnienie któregokolwiek warunku będzie skutkowało wykluczeniem Wykonawcy z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument musi być złożony przez każdy podmiot); 2.Wykaz sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia 3.Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone, w art. 22 ust. 1 i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy PZP, (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument musi być złożony przez każdy podmiot); - Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, - Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, stosuje się przepisy zawarte w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006r. (Dz. U. nr 87 poz. 605) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zuk.mikolow.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Usług Komunalnych, 43-190 Mikołów, ul.Kolejowa 2.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.11.2008 godzina 10:45, miejsce: Zakład Usług Komunalnych, 43-190 Mikołów, ul.Kolejowa 2, Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Odśnieżanie i posypywanie dróg gminnych REJON 1 - CENTRUM.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: odśnieżanie dróg - 400 godzin zwalczanie gołoledzi mieszanką piaskowo - solną - 180 godzin.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ODSNIEŻANIE I POSYPYWANIE DRÓG GMINNYCH REJON 2 - CENTRUM.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: odśnieżanie dróg - 380 godzin zwalczanie gołoledzi mieszanką piaskowo - solną - 100 godzin.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ODŚNIEŻANIE I POSYPYWANIE DRÓG GMINNYCH REJON 3 - GRONIE-GNIOTEK.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: odśnieżanie dróg - 180 godzin zwalczanie gołoledzi mieszanką piaskowo - solną - 80 godzin.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: ODSNIEZANIE I POSYPYWANIE DRÓG GMINNYCH REJON 4 - RETA-ŚMIŁOWICE-GOJ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: odśnieżanie dróg - 280 godzin zwalczanie gołoledzi mieszanką piaskowo - solną - 70 godzin.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: ODŚNIEZANIE I POSYPYWANIE DRÓG GMINNYCH REJON 5 - SOŁECTWO MOKRE-PANIOWY-BOROWA WIEŚ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: odśnieżanie dróg - 500 godzin zwalczanie gołoledzi mieszanką piaskowo - solną - 110 godzin.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: ODŚNIEŻANIE I POSYPYWANIE DRÓG GMINNYCH REJON 6 - SOŁECTWO BUJAKÓW.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: odśnieżanie dróg - 240 godzin zwalczanie gołoledzi mieszanką piaskowo - solną - 80 godzin.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: ODŚNIEŻANIE I POSYPYWANIE DRÓG GMINNYCH REJON 7- DROGI I PLACE BĘDĄCE W ZASOBACH ZGL.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: odśnieżanie dróg - 250 godzin zwalczanie gołoledzi mieszanką piaskowo - solną -150 godzin.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: MECHANICZNE ODŚNIEŻANIE CHODNIKÓW.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mechaniczne odśnieżanie chodników - 200 godzin.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.