eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GrudziądzDostawa dętek, ochraniaczy dętek oraz opon do jednostek wojskowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-10-06

Grudziądz: Dostawa dętek, ochraniaczy dętek oraz opon do jednostek wojskowych
Numer ogłoszenia: 320328 - 2010; data zamieszczenia: 06.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 1123 , ul. Czwartaków 1, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, faks 056 4583222.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.4rbm.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Budżetowa Sektora Finansów Publicznych - Jednostka Wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa dętek, ochraniaczy dętek oraz opon do jednostek wojskowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zrealizowanie przez Wykonawcę dostaw dętek, ochraniaczy dętek oraz opon do jednostek wojskowych, zgodnie z wymaganiami określonymi w Rozdziale III SIWZ, Załączniku Nr 1 i 2 do SIWZ, w asortymencie i ilościach oraz do Odbiorców następująco: Zadanie nr 1: Dostawa dętek z zaworkiem V3.02.14/ do jednostek wojskowych, w ilości 1 410 szt. Zadanie nr 2: Dostawa ochraniaczy dętek F-20 do jednostek wojskowych, w ilości 1 410 szt. Zadanie nr 3: Dostawa opon do Jednostki Wojskowej 1123 ul. Czwartaków 1, 86-300 Grudziądz, w ilości 63 szt..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.51.12.00-3, 19.51.10.00-1, 34.35.11.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców składających ofertę na wszystkie zadania wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości 2.650,00 zł. 2. Wykonawca, który składa ofertę na kilka zadań zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości sumy wadiów tych zadań. 3. Wysokość wadium na poszczególne zadania: Zadanie Nr 1: 1.500,00 zł Zadanie Nr 2: 900,00 zł Zadanie Nr 3: 250,00 zł 4. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na cały okres związania ofertą, określony w Rozdziale XI. 5. W przypadku nie wniesienia wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie wyrażenia zgody na przedłużenie okresu związania z ofertą Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia. 6. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 7. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji, z jej treści powinno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne (na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą) zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Ustawy. 8. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: NBP ODDZIAŁ OKRĘGOWY W BYDGOSZCZY 68 1010 1078 0092 0513 9120 0000 W przypadku, gdy Wykonawca załącza do składanej oferty dowód wpłaty wadium wówczas składa go w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub inną e osobę y upoważnioną e do reprezentowania Wykonawcy. O wniesieniu wadium decyduje data i godzina wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego. 9. Wadium wnoszone w poręczeniach bankowych, poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w Rozdziale X ust. 6 pkt 5 SIWZ, należy zdeponować w formie oryginału w kasie Zamawiającego - budynek nr 20 pokój nr 1 przed upływem terminu do składania ofert (Zamawiający dopuszcza przesłanie oryginału dokumentu za pośrednictwem poczty, dokument należy przesłać na adres Zamawiającego z dopiskiem KASA - numer sprawy). Natomiast kopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub inną/e osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy należy załączyć do składanej oferty. Kasa czynna jest: od poniedziałku do piątku w godzinach 7.00 -13.00 (przerwa: 9.00 - 10.15). 10. Przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien podać: nazwę przedmiotu zamówienia, numer sprawy i numer zadania oraz numer rachunku (dotyczy formy pieniężnej), na który należy zwrócić wadium. 11. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a Ustawy. 12. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 13. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie (art. 46 ust. 4a Ustawy). 15. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wyko?nania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Uwaga! Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust.11 Rozdziału X SIWZ, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego (art. 46 ust. 3 Ustawy)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższego warunku na podstawie złożonego oświadczenia (stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższego warunku na podstawie złożonego oświadczenia (stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższego warunku na podstawie złożonego oświadczenia (stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższego warunku na podstawie złożonego oświadczenia (stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższego warunku na podstawie złożonego oświadczenia (stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ) oraz na podstawie opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia (wskazane jest jeżeli dokument nie stanowi o fakcie opłacenia polisy załączenie również informacji w tym zakresie)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • inne dokumenty

    Próbki, opisy lub fotografie: Rozdział VIII SIWZ: W CELU POTWIERDZENIA, ŻE OFEROWANE DOSTAWY ODPOWIADAJĄ WYMAGANIOM OKREŚLONYM PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO W ROZDZIALE III SIWZ WYKONAWCA ZOBOWIĄZANY JEST ZAŁĄCZYĆ DO OFERTY NASTĘPUJĄCE DOKUMENTY (Podstawa: § 5 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane; Dz. U. Nr 226, poz. 1817): 1. Wykonawca składa wraz z ofertą dokumentację techniczną lub informacje zawierające co najmniej: ­w zadaniu nr 1 2: przedstawienie wszystkich parametrów technicznych oraz nazwę ich producenta i symbol katalogowy producenta. ­w zadaniu nr 3: nazwę opony np. Michelin XZL, wymiary ogumienia, rzeźbę bieżnika przedstawioną obrazowo (w postaci folderu, zdjęcia) z wyraźnym zaznaczeniem oferowanego ogumienia parametry techniczne (max nośności [kg], max V [km/h]), liczba PR jeżeli występuje. 2. Wykonawca składa wraz z ofertą w zadaniu nr 1 i 2 deklaracje zgodności na przedmiot zamówienia z PN-EN-ISO/IEC 17050-1:2005 (część 1: wymagania ogólne) oraz z PN-EN-ISO/IEC 17050-2:2005 (część 2: dokumentacja wspomagająca). 3. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 Ustawy (wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 3 do SIWZ). Oświadczenie to zobowiązany jest złożyć każdy z wykonawców, przedsiębiorców będących wspólnikiem spółki cywilnej, członkiem konsorcjum z zastrzeżeniem, że oprócz wymogu złożenia odrębnych oświadczeń przez każdego z wyżej wymienionych o spełnianiu warunku określonego w treści art. 22 ust. 1 pkt 1 Ustawy, mogą oni złożyć oświadczenie, że łącznie spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 2,3,4 Ustawy. 2. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu określonego w Rozdziale VI ust. 1 pkt 1 SIWZ - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w Rozdziale VII ust. 1 SIWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego w zakresie następującym: 1) danych adresowych Wykonawcy; 2) podwykonawcy uczestniczącego w realizacji umowy w wypadku kiedy Wykonawca określi go co do tożsamości w ofercie; 3) miejsca dostawy i Odbiorcy (na terytorium RP) o ile wystąpią uzasadnione okoliczności po stronie Zamawiającego, których nie można było przewidzieć przed podpisaniem umowy; 4) ilości przedmiotu zamówienia dla poszczególnych Odbiorców, zmiany będą odbywały się w ramach ustalonej ogólnej ich ilości, o ile wystąpią uzasadnione okoliczności po stronie Zamawiającego, których nie można było przewidzieć przed podpisaniem umowy. 5) zmiany przedmiotu zamówienia na przedmiot zamówienia o równych lub wyższych parametrach w zakresie prędkości, nośności przy zachowaniu cen wskazanych w umowie. O zmianach, o których mowa w pkt 3) i 4), ze wskazaniem ich przyczyny, określeniem wymaganych ilości towaru dla poszczególnych Odbiorców, oraz wskazaniem ewentualnie nowych Odbiorców, Zamawiający powiadomi Wykonawcę na piśmie z co najmniej dwudniowym wyprzedzeniem, z konkretnym wskazaniem dnia od którego będą obowiązywały zmiany; Zmiany jak powyżej pkt 1 - 5 wymagają zachowania formy pisemnej (aneks) oraz pisemnego wniosku jednej ze Stron o zmianę wraz z uzasadnieniem.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.4rbm.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 1123, ul. Czwartaków 1, 86-300 Grudziądz 6.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.10.2010 godzina 08:30, miejsce: Osobiście w siedzibie (kancelarii) Zamawiającego - budynek nr 1, pokój nr 107 lub przesłać na adres Zamawiającego tj.: Jednostka Wojskowa Nr 1123, 86-300 Grudziądz 6, ul. Czwartaków 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa dętek z zaworkiem V3.02.14 do jednostek wojskowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zrealizowanie przez Wykonawcę dostaw dętek, ochraniaczy dętek oraz opon do jednostek wojskowych, zgodnie z wymaganiami określonymi w Rozdziale III SIWZ, Załączniku Nr 1 i 2 do SIWZ, w asortymencie i ilościach oraz do Odbiorców następująco: 1) Zadanie nr 1: Dostawa dętek z zaworkiem V3.02.14/ do jednostek wojskowych w ilości 1 410 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.51.12.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa ochraniaczy dętek F-20 do jednostek wojskowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zrealizowanie przez Wykonawcę dostaw dętek, ochraniaczy dętek oraz opon do jednostek wojskowych, zgodnie z wymaganiami określonymi w Rozdziale III SIWZ, Załączniku Nr 1 i 2 do SIWZ, w asortymencie i ilościach oraz do Odbiorców następująco: Zadanie nr 2: Dostawa ochraniaczy dętek F-20 do jednostek wojskowych w ilości 1410 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.51.10.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa opon do Jednostki Wojskowej 1123 ul. Czwartaków 1, 86-300 Grudziądz.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zrealizowanie przez Wykonawcę dostaw dętek, ochraniaczy dętek oraz opon do jednostek wojskowych, zgodnie z wymaganiami określonymi w Rozdziale III SIWZ, Załączniku Nr 1 i 2 do SIWZ, w asortymencie i ilościach oraz do Odbiorców następująco: Zadanie nr 3: Dostawa opon do Jednostki Wojskowej 1123 ul. Czwartaków 1, 86-300 Grudziądz w ilości 63 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.35.11.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.